and countingquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:49 schreef Pharell het volgende:
[..]
hij zegt dus dat ie stuff verkocht heeft van het sloopgeval en daarom maar 35 euro kwijt is....
Waarom heb jij zo'n kutnaam? En oja............ hou lekker je smoel en flikker op hier/quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:48 schreef Prodigy_from_MOBBDEEP het volgende:
Waarom koop je in godsnaam zo'n lelijke langzame auto die altijd stil staat en daarbovenop ook nog veel te duur in onderhoud is?![]()
8,2 sec 0-100quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:48 schreef Prodigy_from_MOBBDEEP het volgende:
Waarom koop je in godsnaam zo'n lelijke langzame auto die altijd stil staat en daarbovenop ook nog veel te duur in onderhoud is?![]()
2 liter 4pitter 8klepper met mechanische kugelfischer injectie... 130pk 180nm koppel en dat over een grooooot toerengebied (8 klepper) bij net wat meer als 1000 kilo met een 4bak en achterwielaandrijving ofcoursequote:Op zondag 3 april 2005 13:18 schreef BaraCuda het volgende:
8.2 seconden?das rap
![]()
Mijn toekomstige E36 325 doet er 8.0 seconden over dat is dus eigenlijk geen verschil :p
Maar wat voor motor zit erin dan? 2.0 6 pitter neem ik aan, maar specs?
klopt, dat staat in de folder... een gast die het zelf gemeten had kwam op 8,2 uitquote:Op maandag 4 april 2005 18:44 schreef Hyperdude het volgende:
Youp, die 8,2 seconden heb je waar vandaan?
Volgens de BMW folder uit 1974 gaat de 2002 tii in 9,4 sec naar de 100 en ligt de top op 186 kmh bij 1030 KG.
Dit met 130 Pk/5800rpm en 181 Nm/4500rpm
Mijn ouwe 1992 325 Coupé gaat volgens de "Betriebsanleitung" in 8,0 sec naar de100 en de top ligt op 233 bij 1330 KG. Dit met 192 Pk/5900rpm en 245nNm/4700 (Gewone M50, zonder Vanos)
Voor die tijd liep ie natuurlijk wel aardig hard, maar misschien verwacht je toch iets te veel vuurwerk.![]()
ja het is echt creme, niet van dat goedkope witquote:Op donderdag 7 april 2005 02:41 schreef StefanP het volgende:
Zo hij is echt netjes geworden man!! De voorkant verbaast me echt. Alsof hij nieuw is! Klopt het trouwens dat hij niet echt wit is, maar een beetje crèmekleurig?
Heb je alles in de motorruimte er zelf uitgesloopt?
De prijs is wel hoog, maar zoals Youp zegt is het heel weinig voor het fiksen van die schade. Ik ben veel meer kwijtgeweest aan stomme kleine deukjes, want ik kende niemandDe schade hier is 20x zo erg als die deukjes bij mij.
En je kunt het ook zo bekijken. Auto wegdoen door de schade = een nieuwe auto moeten kopen. Die heb je ook niet voor niks, dus dat kost je zeker 1000 euro, en vind maar eens iets wat zo tof is als dit ding. Voor je het weet rijd je in een of ander stom golfje of corsaatje. Nee, dan geef ik liever 1500 of zo extra uit aan zo'n BMW!
staat in het vorige topic ook alquote:Op donderdag 7 april 2005 18:54 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Voor hoeveel heb je em eigenlijk gekocht youp?
ze hadden al het plaatwerk om te passen..quote:Op maandag 2 mei 2005 20:26 schreef Hyperdude het volgende:
Wat zijn dat nou voor gasten; hadden ze geen motorkap om te passen?
Maar iig mooi klote
Wat voor tectyl gebruik je?
Heb begrepen dat je bij E30 en later beter wasachtige producten kan gebruiken; dat wordt nl. ook gebruikt in de fabriek. Dinitrol is mi. trouwens veel dunner dan de gewone "Tectyl ML" en ook fijner in gebruik.
Ken je trouwens BMW Hollanders in Someren; BMW revisie enzo.
Mijn net gekochte 325iX Touring is na 300000 km een beetje toe aan een hartoperatie ;-)
Dus nu ben ik op zoek naar een goed adres!
gelukkig maarquote:Op maandag 2 mei 2005 20:29 schreef Youp het volgende:
[..]
...
en dat bmw revisie adres ken ik (nog) niet..
mjah.. hebben zich er snel snel vanaf gemaakt ofzoquote:Op maandag 2 mei 2005 20:46 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
gelukkig maar![]()
wat een klunzen dan trouwens
Gaartjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:40 schreef Youp het volgende:
vanavond gaat hij weer terug naar de plaatwerker... hij deed er gelukkig niet moeilijk over... het word opnieuw gedaan...
ja ik weet het maarja...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:49 schreef TGT het volgende:
[..]
Gaartjes.
Wel mooi dat deze wagen toch weer op de weg komt. BMW 2002![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |