abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 december 2005 @ 09:10:01 #276
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33094933
quote:
Op donderdag 15 december 2005 02:57 schreef Jeweet het volgende:
Kom op man, we leven in de 21ste eeuw. In sprookjes kan iedereen geloven, maar geloof komt slechts voort uit de menselijke hersenen. Het is bull-crap, wetenschap zonder er enig, en dan ook maar enig bewijs voor te hebben. Kom op, denk nou toch eens na over dit soort ongein. God bestaat niet, hoogstens iemand die de natuurwetten geschapen heeft, maar een God waar we voor moeten bidden en die ons zal helpen bestaat niet...godverdomme
waarom is iets dat uit de hersenen komt bull-crap?
Wat jij hier post is toch ook geloof en een product van je hersenen, is dat dus ook bull-crap?
God bestaat niet? waar baseer je dat op?
wat maakt jou conclusies [product van de hersenen] [geloof] suprieur boven andere conclusies [geloof] ?
wat is wetenschappelijk bewijs en wat bewijst het?
Is het niet zo dat het statement "god bestaat niet', net zo sterk is als het statement "god bestaat'.
Het is prima als je zegt dat god niet bestaat maar wees dan zo concequent om erbij te zeggen dat dat ook bull-crap is.
Of anders geloof.

[ Bericht 0% gewijzigd door soulsurvivor op 15-12-2005 09:19:10 ]
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_33095555
quote:
Op donderdag 15 december 2005 06:25 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Waarom noemen velen, ook niet moslims, Mohammed een profeet? Dat is toch ook niet bewezen ?
Lees mijn post nou nog es door.
  donderdag 15 december 2005 @ 12:43:37 #278
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_33099299
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:06 schreef Akkersloot het volgende:

Wat is daarop tegen ? De "visioenen" van Paulus, Johannes en Mohammed waren temporaal kwab epilepsie.
Bron? Bewijs? En nee, dat is geen omkering van bewijslast.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 15 december 2005 @ 14:20:11 #279
61982 Pie.er
For your pleasure...
pi_33101742
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bron? Bewijs? En nee, dat is geen omkering van bewijslast.
Dat Mohammed een profeet is, of het nu waar is of niet, het staat in de Koran. Moslims vinden dat genoeg reden. Volgens Akkersloot baseren ze zich op temporaal kwab epilepsie aanvallen.

Dat Paulus, Johannes en Mohammed temporaal kwab epilepsie-patienten waren, of het nu waar is of niet, het zit in Akkersloots hoofd. Akkersloot vindt dat genoeg reden. Volgens mij is Akkersloot zelf een temporaal kwab epilepsie patient.

Dus, volgens mij heeft Akkersloot het morele recht om de drie heren epilepsie patienten te noemen. Tenminste, als hij ons ook toestaat om hem een temporaal kwab epilepsie patient te noemen.

Als wij hem niet zonder enig bewijs geestesziek mogen noemen, mag hij dat natuurlijk ook niet bij andere mensen...
  donderdag 15 december 2005 @ 16:32:19 #280
17928 averty
Retroactief ziener
pi_33105544
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:20 schreef Pie.er het volgende:

[..]

Dat Mohammed een profeet is, of het nu waar is of niet, het staat in de Koran. Moslims vinden dat genoeg reden. Volgens Akkersloot baseren ze zich op temporaal kwab epilepsie aanvallen.

Dat Paulus, Johannes en Mohammed temporaal kwab epilepsie-patienten waren, of het nu waar is of niet, het zit in Akkersloots hoofd. Akkersloot vindt dat genoeg reden. Volgens mij is Akkersloot zelf een temporaal kwab epilepsie patient.

Dus, volgens mij heeft Akkersloot het morele recht om de drie heren epilepsie patienten te noemen. Tenminste, als hij ons ook toestaat om hem een temporaal kwab epilepsie patient te noemen.

Als wij hem niet zonder enig bewijs geestesziek mogen noemen, mag hij dat natuurlijk ook niet bij andere mensen...
Ik vind het temporaal kwab epileptie verhaal ook een beetje drammerig gebracht worden ondertussen. Maar de koran (en bijbel en thora etc) staan vol met allerlei zaken zonder enig bewijs erachter. En daar baseert men opmerkingen op over homo's die met hun hoofd naar beneden van flats mogen worden gegooid, of dat het een ziekte is of een misdaad, om maar eens wat te noemen.

Het temporaal kwab verhaal is dus ook op te vatten als een koekje van eigen deeg. En als ik het goed begrijp niet geheel zonder aanwijzingen voor de mogelijkheid ervan.
"Belief in that which reason denies is associated with steadfastness and courage, while skepticism is often identified with cynicism and weak character".
pi_33106781
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:32 schreef averty het volgende:

[..]

Het temporaal kwab verhaal is dus ook op te vatten als een koekje van eigen deeg. En als ik het goed begrijp niet geheel zonder aanwijzingen voor de mogelijkheid ervan.
Ja, hij stelt letterlijk "het is hun pakkie an". Maar daarmee verlaagt hij zich tot een niveau wat hij zelf zo verafschuwt. En dat is dom. En niet een klein beetje, maar heel erg. Bovendien is het geen grond voor een discussie. Dat is gewoon je gal spuwen.
  donderdag 15 december 2005 @ 17:40:30 #282
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_33107526
quote:
Op donderdag 15 december 2005 09:10 schreef soulsurvivor het volgende:
Is het niet zo dat het statement "god bestaat niet', net zo sterk is als het statement "god bestaat'.
De omkering van bewijslast.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  donderdag 15 december 2005 @ 17:43:44 #283
60090 Akkersloot
pi_33107610
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:20 schreef Pie.er het volgende:

Zeg ik dan dat ik visioenen in mijn hoofd heb dan

Verder zeg ik alleen maar dat de "profeten" volgens mij leden aan temporaalkwab epilepsie. Dat is toch gewoon een mening. Dat is toch geen reden om te gaan schelden
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  donderdag 15 december 2005 @ 17:47:14 #284
60090 Akkersloot
pi_33107680
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:10 schreef Haushofer het volgende:
Ja, hij stelt letterlijk "het is hun pakkie an". Maar daarmee verlaagt hij zich tot een niveau wat hij zelf zo verafschuwt. En dat is dom. En niet een klein beetje, maar heel erg. Bovendien is het geen grond voor een discussie. Dat is gewoon je gal spuwen.
Lees mijn verhaal eens.

Als ze zelf zeggen dat ze "goddelijke visioenen" hadden is de reactie "temporaalkwab epilepsiepatient" gewoon hun pakkie an. Misschien een iets verkeerde term. Ze hebben die reactie dan immers zelf veroorzaakt.
  donderdag 15 december 2005 @ 17:48:57 #285
60090 Akkersloot
pi_33107733
quote:
Geheel juist.

Maar ondertussen wordt dit topic wel verknoeit alleen maar omdat ik niet het recht zou hebben om de "profeten" met hun "visioenen" temporaalkwabepilepsie patienten te noemen. Worden er ook topics verknalt als, een moslim, Mohammed een profeet noemt
  donderdag 15 december 2005 @ 19:18:25 #286
66444 Lord_Vetinari
pi_33109993
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:43 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Verder zeg ik alleen maar dat de "profeten" volgens mij leden aan temporaalkwab epilepsie.
Nee, je zegt niet 'volgens mij'. Je zegt: Ze leden aan tke. Punt. Einde discussie. En wie het er niet mee eens is, is een [en dit is slechts een bloemlezing uit je reacties] islamofiel, stomme trut, klojo, fascist etc. etc. Je hebt nog nooit ook maar 1 snipper bewijs aangevoerd voor die bewering, terwijl er regelmatig op gewezen is, dat er zo ongeveer 3 quantaziljoen andere redenen kunnen zijn, dat iemand een visioen heeft.
  donderdag 15 december 2005 @ 19:28:13 #287
60090 Akkersloot
pi_33110338
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
, terwijl er regelmatig op gewezen is, dat er zo ongeveer 3 quantaziljoen andere redenen kunnen zijn, dat iemand een visioen heeft.
Door jouw dan.

Als je visioenen in je hoofd hebt is er volgens mij iets niet in orde
  donderdag 15 december 2005 @ 19:30:24 #288
66444 Lord_Vetinari
pi_33110404
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:28 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Door jouw dan.
Mijn dan? Ik doe niet aan vechtsporten, dus ik heb geen dan. En als ik een dan had, zou hij nergens op kunnen wijzen.
quote:
Als je visioenen in je hoofd hebt is er volgens mij iets niet in orde
Als je reageert zoals jij is er volgens mij ook iets niet in orde. Maar dat is het punt niet. Ik kan jou ook visioenen bezorgen hoor. Kwestie van je het juiste kruidje laten opeten, opsnuiven of injecteren. En dat kon toen ook al. Er is net zoveel bewijs dat ze epilepsie hadden als dat ze chronisch qat-verslaafd waren, namelijk 0,0.
  donderdag 15 december 2005 @ 19:31:09 #289
60090 Akkersloot
pi_33110421
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En wie het er niet mee eens is, is een [en dit is slechts een bloemlezing uit je reacties] islamofiel, stomme trut, klojo, fascist etc. etc.
Gebruikte ik die termen alleen maar omdat ze het niet met mijn standpunt dat Mo en Pa temporaalkwab epileptie patienten waren? Vuile leugenaar !
  donderdag 15 december 2005 @ 19:32:58 #290
66444 Lord_Vetinari
pi_33110467
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:31 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Gebruikte ik die termen alleen maar omdat ze het niet met mijn standpunt dat Mo en Pa temporaalkwab epileptie patienten waren? Vuile leugenaar !
QED
  donderdag 15 december 2005 @ 19:37:41 #291
60090 Akkersloot
pi_33110660
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Als je reageert zoals jij is er volgens mij ook iets niet in orde. Maar dat is het punt niet.
Je grote bek houden.
quote:
Ik kan jou ook visioenen bezorgen hoor. Kwestie van je het juiste kruidje laten opeten, opsnuiven of injecteren. En dat kon toen ook al. Er is net zoveel bewijs dat ze epilepsie hadden als dat ze chronisch qat-verslaafd waren, namelijk 0,0.
Een visioen die goddelijk is of het gevolg van een geestesziekte. Dat is nog eens een noemenswaardig verschil.

Ofdat zo'n visioen dan misschien het gevolg is van een kruidje dit of dat Wie maakt zich daar nu druk over? Ach ja natuurlijk. Een user die aan Akkersloot te danken heeft dat hij POL-mod af is.
  donderdag 15 december 2005 @ 19:39:05 #292
60090 Akkersloot
pi_33110688
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
QED
Nee. Liegen dat mag wel.
  donderdag 15 december 2005 @ 19:42:40 #293
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_33110794
Je topickick scoort geen punten, Akje. Het is weer het klassieke vertoon van gescheld, geschreeuw en gezeik. Als je je niet effe gedeist houdt en alsnog leert discussiëren, komen er voorlopig geen Akkersloot-topics meer in WFL.

Even dat je het weet
'Nuff said
  donderdag 15 december 2005 @ 19:48:32 #294
60090 Akkersloot
pi_33110972
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:42 schreef Doffy het volgende:
Je topickick scoort geen punten, Akje. Het is weer het klassieke vertoon van gescheld, geschreeuw en gezeik. Als je je niet effe gedeist houdt en alsnog leert discussiëren, komen er voorlopig geen Akkersloot-topics meer in WFL.

Even dat je het weet
Ik noem users geen "stomme trut" e.d. omdat de betreffende user het niet met mij eens was dat Mohammed een temporaalkwab epilepsie patient is. Ik noem jou nu toch ook geen "partijdige mod" om dat jij het niet met mij eens bent dat Mohammed een temporaalkwab epilepsie patient was maar gewoon omdat jij de leugentjes van L_V zelfs nu zit te belonen.

En verder. Wie is hier off-topic ?
  donderdag 15 december 2005 @ 19:50:36 #295
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_33111025
Het was geen discussiepost, het was een mededeling.

Off-topic in een Akkersloot-topic, zoiets bestaat niet.
'Nuff said
  donderdag 15 december 2005 @ 19:55:32 #296
60090 Akkersloot
pi_33111183
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:50 schreef Doffy het volgende:
Het was geen discussiepost, het was een mededeling.

Off-topic in een Akkersloot-topic, zoiets bestaat niet.
Nou het topic heet nog altijd ""fundamentalistische atheisten" bestaan niet" . En nu alleen maar wat gemiep dat ik de "profeet" Mohammed met zijn "visioenen" geen temporaalkwab epilepsiepatient mag noemen.
pi_33112174
Vergeet dhimmitude trut niet.
  donderdag 15 december 2005 @ 20:30:12 #298
60090 Akkersloot
pi_33112279
quote:
Op donderdag 15 december 2005 20:27 schreef Alicey het volgende:
Vergeet dhimmitude trut niet.
Als gevolg van veel geklier. L_V vertelt halve waarheden en Doffy beloont hem.
pi_33112321
quote:
Op donderdag 15 december 2005 20:30 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Als gevolg van veel geklier. L_V vertelt halve waarheden en Doffy beloont hem.
* Alicey aait ze allebei over hun bolletje.
  donderdag 15 december 2005 @ 20:34:35 #300
60090 Akkersloot
pi_33112441
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:42 schreef Doffy het volgende:
Je topickick scoort geen punten, Akje.
Nou. Na de kaping van dit topic over fundamentalistische atheisten bestaat niet door off-topic geleuter van nog wel (ex) moderators moet ik het dan hier maar mee doen
quote:
En daar baseert men opmerkingen op over homo's die met hun hoofd naar beneden van flats mogen worden gegooid, of dat het een ziekte is of een misdaad, om maar eens wat te noemen.

Aan het adres van "Lord" Vetinari. En ja hoor. Echt een verschil. Die "goddelijke visioenen" als gevolg van een geestesziekte of als gevolg van een kruidje dit of dat. Oewehoer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')