En waarom zelfbescherming, het is toch voor ieder normaal denkend persoon duidelijk dat deze theorie compleet gebassseerd is op los zand.quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:06 schreef Kars het volgende:
Iemand paranoia noemen is een vorm van zelfbescherming.
Je zegt in feite, die is gek en naar gekken hoef je niet te luisteren. Ondertussen voel en ruik je dat de geuitte zorgen best mogelijk en waarschijnlijk zijn. Toch kies je voor de schijnwerkelijkheid zoals zo treffend verwoord en verbeeld in "the Matrix".
Uit de angst voor het antwoord verwerp je de vraag.
Leuk dat je de geschiedenis erbij haaltquote:De geschiedenis laat eeuwen zien van bloedvergieten en geweld, en 't zijn telkenmalen dezelfde die overwinnen en lijden; illuminatie en de mensheid. Bloedvergieten zijn allemaal een resultaat van 'verdeel en heers', zet een groep mensen op tegen de ander. Maar ze zo bang van elkaar dat ze elkaar de hersens in slaan.Ik wil bij deze nog een linkje toevoegen voor degenen die niet langer 't spel mee willen spelen.
www.davidicke.net
Nogmaals de mens geeft de macht aan hun leiders, als je er mee stopt staan de zelfbenoemde leiders er alleen voor.
Kars.
Probeer eens wat anders dan alex jones en david icke dan... het is natuurlijk erg makkelijk om altijd de extremen aan te wijzen en dan gelijk een hele theorie af te doen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:44 schreef Chewie het volgende:
[..]
En waarom zelfbescherming, het is toch voor ieder normaal denkend persoon duidelijk dat deze theorie compleet gebassseerd is op los zand.
Zijn dit soort antwoorden als jij die nu geeft dan geen vorm van zelfbescherming? Zo hoef je namelijk geen concreet antwoord te geven op de vraag.
[..]
Leuk dat je de geschiedenis erbij haalt
Bloedvergieten, xenofobie en generaliseren zijn namelijk typisch menselijke kenmerken daar hebben we geen illuminatie of what ever voor nodig, kunnen we allemaal prima zelf.
Ook heeft de geschiedenis ons geleerd dat mensen macht geven aan hun leiders maar dit ook weer makkelijk afpakken, voorbeelden Franse revolutie, opkomst en ondergang van het communisme in Oost-Europa enz enz. Natuurlijk zijn het altijd kleine groepen die dit starten en die kun je de elitie noemen maar dat is dan ook de enige overeenkomst zodat je onmogelijk kunt spreken van een georganiseerde organisatie(s) die uit is op wereld dominantie.
Overigens vind ik bewijs zoals Icke en Alex Jones bijvoorbeeld geven geen bewijs, het is op zijn best "circumstantial evidence" als het al te verifieren is en voor de rest zie ik het als paranoia geschreeuw.
Tief toch opquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:42 schreef Kars het volgende:
Erger me dood aan die zweverige verhaaltjes van believers zoals Kars maakt die verhalen ook absoluut niet geloofwaardig.quote:
Toevallig (nouja niet echt als je dit soort dingen onderzoekt) heb ik een ander boek van hem liggen met de titel The Grand Chessboard waarin hij beschreef welke geopolitieke en strategische doelen de VS moest verwezenlijken om een supermacht te blijven.quote:Zbigniew Brzezinski, voormalig adviseur voor de nationale veiligheid onder de regering Carter en vertrouweling van een zekere Rockefeller voorspelde de komst van wat hij noemde " het technotronische tijdperk." In zijn boek "Between Two Ages" schreef hij dat mensen minitieus onder toezicht komen te staan. Hij schreef verder: " Spoedig zal het mogelijk worden om voortdurend elektronisch toezicht te hebben over de meest persoonlijk informatie van de burgers. Deze gegevens zullen onmiddelijk door de autoriteiten kunnen worden opgevraagd."
daar heb ik een tijd terug nog iets over gelezen in HP/deTijd, leek me wel een interessant boekquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:12 schreef OpenYourMind het volgende:
Persoonlijk houd ik niet zo van die sites (site uit de op) die zoveel religie erbij halen, maar af en toe staan er toch wel interessante dingen...
[..]
Zbigniew Brzezinski
Toevallig (nouja niet echt als je dit soort dingen onderzoekt) heb ik een ander boek van hem liggen met de titel The Grand Chessboard waarin hij beschreef welke geopolitieke en strategische doelen de VS moest verwezenlijken om een supermacht te blijven.
Het leuke is echter dat dit niet zomaar iemand is...
Wie deze man is en wat hij geschreven heeft kun je hier bekijken in een stukje uit de lezing van Michael Ruppert.
Michael Ruppert - The Grand Chessboard
Mijn inleiding moest gelezen worden als toevoeging van de vertaling van het boek. Ik heb hier aan toegevoegd zeeer binnenkort. Waarom, omdat ik pas de laatste tijd zoveel lees over inderdaad de UN die volledige controle wil over het Internet. In het artikel wordt verder niet gesproken over de UN, dat was mijn toevoeging. Vandaar !quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:10 schreef Knarf het volgende:
Grappig:
Internet ZEEER binnenkort al volledig onder U.N. controle ?
en dan in de tekst:
Update 29 mei '01 -- EU eens over databank.
Hoe snel is dan "Zeeeer binnenkort"?
Als het aan de EU ligt dan is dat de verantwoordelijkheid van de provider. Die moet zorgen dat data 1-3 jaar bewaard blijft.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:22 schreef danni het volgende:
En alles is toch niet gecentraliseerd ofzo? Hoe wil je alle beetjes data gaan bijhouden
bovendien zullen bij toenemende controle op de datastromen de programma's automatisch encryptie gaan gebruiken, zodat het uberhaubt onmogelijk is.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als het aan de EU ligt dan is dat de verantwoordelijkheid van de provider. Die moet zorgen dat data 1-3 jaar bewaard blijft.
Bij RTL nieuws spraken ze vanavond hierover met iemand van XS4all die 6% marktaandeel heeft. Daar gaat het al over 1000 DVD's per uur aan data, reken maar uit hoeveel dat voor Nederland is laat staan voor de hele EU.
Dit is dus niet bij te houden en typisch een plan van een stel digibeten en het zal me dan ook niet verbazen dat ze over een paar jaar en bakken met geld verder hier mee op zullen houden.![]()
Deze 'DRUK middelen' lijken me niet meer dan normaal gedrag. Andere diersoorten met een complexe sociale structuur houden er ook bepaalde regels op na, waar de hele groep zich aan houdt. Schijnbaar levert dit een evolutionair voordeel op, en het lijkt me dan ook geen verassing dat deze eigenschap gemeengoed is bij sociale dieren. Je moet in de 'groep' blijven functioneren, dat is het beste voor de populatie. Dus ik denk dat die druk middelen de mens eigen zijn, de NWO is hierbij niet nodig.quote:En je collega's, medemensen manen je om gewoon te doen en in de pas te lopen. En als je dat niet doet word je geëxcommuniceerd, krijg je nergens een baan, krijg je onvoldoendes, keren je 'vrienden' tegen je, keren je ouders zelfs tegen je, word openlijk aan je verstand getwijfeld, word je bedrijgt, word je afhankelijk gemaakt of gehouden etc. etc, er zijn DRUK middelen te over.
lees verder http://www.xs4all.nl/nieuws/bericht.php?id=616quote:3. XS4ALL daagt de staat voor de rechter
XS4ALL is een rechtszaak begonnen tegen de Staat der Nederlanden om de
kosten vergoed te krijgen van het aftapbaar maken en houden van haar
netwerk. De provider heeft sinds eind 2001 een half miljoen euro
geinvesteerd om te kunnen voldoen aan de wettelijke verplichting tot
aftapbaarheid. XS4ALL vindt het onredelijk dat de Staat deze kosten niet
vergoedt.
En toch is het voor sommige mensen af en toe mogelijk om over een klein stukje van heel de wereld succesvol te pinnenquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:34 schreef OpenYourMind het volgende:
En toch is het mogelijk om over heel de wereld te pinnen en zijn de bankgegevens wereldwijd opvraagbaar...
quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:30 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Enneh, 5 GB opslagruimte?!? Dat wordt in no time gehackt en gemod, dan is het een perfecte MP3-speler.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |