abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25996447
het wordt pas leuk als de nieuwe paus een amerikaan wordt.
  dinsdag 5 april 2005 @ 12:01:53 #52
114471 DeusExMachina
Rise of the Machines
pi_25996699
Ik denk dat het een Italiaan word .
We will create a civilization of the Mind in Cyberspace. May it be more humane and fair than the world your governments have made before.
John Perry Barlow
  dinsdag 5 april 2005 @ 12:06:27 #53
98233 Kars
Discover yourself in the deep
pi_25996837
Iemand paranoia noemen is een vorm van zelfbescherming.
Je zegt in feite, die is gek en naar gekken hoef je niet te luisteren. Ondertussen voel en ruik je dat de geuitte zorgen best mogelijk en waarschijnlijk zijn. Toch kies je voor de schijnwerkelijkheid zoals zo treffend verwoord en verbeeld in "the Matrix".

Uit de angst voor het antwoord verwerp je de vraag.

De geschiedenis laat eeuwen zien van bloedvergieten en geweld, en 't zijn telkenmalen dezelfde die overwinnen en lijden; illuminatie en de mensheid. Bloedvergieten zijn allemaal een resultaat van 'verdeel en heers', zet een groep mensen op tegen de ander. Maar ze zo bang van elkaar dat ze elkaar de hersens in slaan.

Ik wil bij deze nog een linkje toevoegen voor degenen die niet langer 't spel mee willen spelen.

www.davidicke.net

Nogmaals de mens geeft de macht aan hun leiders, als je er mee stopt staan de zelfbenoemde leiders er alleen voor.

Kars.
pi_25997808
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 12:06 schreef Kars het volgende:
Iemand paranoia noemen is een vorm van zelfbescherming.
Je zegt in feite, die is gek en naar gekken hoef je niet te luisteren. Ondertussen voel en ruik je dat de geuitte zorgen best mogelijk en waarschijnlijk zijn. Toch kies je voor de schijnwerkelijkheid zoals zo treffend verwoord en verbeeld in "the Matrix".

Uit de angst voor het antwoord verwerp je de vraag.
En waarom zelfbescherming, het is toch voor ieder normaal denkend persoon duidelijk dat deze theorie compleet gebassseerd is op los zand.

Zijn dit soort antwoorden als jij die nu geeft dan geen vorm van zelfbescherming? Zo hoef je namelijk geen concreet antwoord te geven op de vraag.
quote:
De geschiedenis laat eeuwen zien van bloedvergieten en geweld, en 't zijn telkenmalen dezelfde die overwinnen en lijden; illuminatie en de mensheid. Bloedvergieten zijn allemaal een resultaat van 'verdeel en heers', zet een groep mensen op tegen de ander. Maar ze zo bang van elkaar dat ze elkaar de hersens in slaan.Ik wil bij deze nog een linkje toevoegen voor degenen die niet langer 't spel mee willen spelen.

www.davidicke.net

Nogmaals de mens geeft de macht aan hun leiders, als je er mee stopt staan de zelfbenoemde leiders er alleen voor.

Kars.
Leuk dat je de geschiedenis erbij haalt

Bloedvergieten, xenofobie en generaliseren zijn namelijk typisch menselijke kenmerken daar hebben we geen illuminatie of what ever voor nodig, kunnen we allemaal prima zelf.

Ook heeft de geschiedenis ons geleerd dat mensen macht geven aan hun leiders maar dit ook weer makkelijk afpakken, voorbeelden Franse revolutie, opkomst en ondergang van het communisme in Oost-Europa enz enz. Natuurlijk zijn het altijd kleine groepen die dit starten en die kun je de elitie noemen maar dat is dan ook de enige overeenkomst zodat je onmogelijk kunt spreken van een georganiseerde organisatie(s) die uit is op wereld dominantie.
Overigens vind ik bewijs zoals Icke en Alex Jones bijvoorbeeld geven geen bewijs, het is op zijn best "circumstantial evidence" als het al te verifieren is en voor de rest zie ik het als paranoia geschreeuw.
  dinsdag 5 april 2005 @ 18:50:07 #55
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_26004570
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 12:44 schreef Chewie het volgende:

[..]

En waarom zelfbescherming, het is toch voor ieder normaal denkend persoon duidelijk dat deze theorie compleet gebassseerd is op los zand.

Zijn dit soort antwoorden als jij die nu geeft dan geen vorm van zelfbescherming? Zo hoef je namelijk geen concreet antwoord te geven op de vraag.
[..]

Leuk dat je de geschiedenis erbij haalt

Bloedvergieten, xenofobie en generaliseren zijn namelijk typisch menselijke kenmerken daar hebben we geen illuminatie of what ever voor nodig, kunnen we allemaal prima zelf.

Ook heeft de geschiedenis ons geleerd dat mensen macht geven aan hun leiders maar dit ook weer makkelijk afpakken, voorbeelden Franse revolutie, opkomst en ondergang van het communisme in Oost-Europa enz enz. Natuurlijk zijn het altijd kleine groepen die dit starten en die kun je de elitie noemen maar dat is dan ook de enige overeenkomst zodat je onmogelijk kunt spreken van een georganiseerde organisatie(s) die uit is op wereld dominantie.
Overigens vind ik bewijs zoals Icke en Alex Jones bijvoorbeeld geven geen bewijs, het is op zijn best "circumstantial evidence" als het al te verifieren is en voor de rest zie ik het als paranoia geschreeuw.
Probeer eens wat anders dan alex jones en david icke dan... het is natuurlijk erg makkelijk om altijd de extremen aan te wijzen en dan gelijk een hele theorie af te doen.

Zomaar een greep uit een paar documentaires/lezingen... daarnaast heb je ook nog genoeg boeken

The Money Masters
Truth and lies of 911 (Michael Ruppert)
War and Globalization - The Truth Behind September 11 (Michel Chossudovsky)
Terrorism, Globalization and Conspiracy (Michael Parenti)
Orwell Rolls in His Grave
Noam Chomsky - Manufacturing Consent
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  dinsdag 5 april 2005 @ 19:42:05 #56
98233 Kars
Discover yourself in the deep
pi_26005849
Achja voor sommigen zijn de aanwijzingen niet zichtbaar door de conditionering die men heeft ondergaan vanaf 't moment van conceptie.
De gedachte dat er een wereldwijd complot zou kunnen zijn zo absurt in ogen van de vele makke schapen (blijf vooral in de veilige kudde) dat ze 't zelfs niet zien als het net zich sluit.
Vele Joden konden 't ook niet geloven dat ze gedood zouden worden. Andere geloofde in hun heilige geschriften (ook Illuminatie werk) dat dit hun LOT was. Zo zijn nu ook een ENORM grote groep mensen, nl. Christenen ingepakt.
Het Christendom wat naar mijn idee welligd de voor gewone mensen enige toegestaande religie zou kunnen worden, vrijmetselarij heeft ook een kans, is een samenraapsel en in vele opzichten een kopie van oudere goden.
Het Christendom zorgt ervoor dat mensen vooral braaf thuis blijven en hun lot afwachten in de veronderstelling dat Jezus hun komt opstralen naar de hemel net voordat de duivel binnen komt.
Lees: http://www.davidicke.net/religiousfrauds

De UN heeft al een 'wereld bank' en 'een gerechtshof', een leger en de rest staan al in de stijgers.
Bush sr heeft het al jaren terug openlijk over 'A New World Order' De komende oorlog(en) zullen gebruikt worden als HET argument voor een wereldregering.
Bekijk eens wat 'onze' verlichtte leiders zelf zeggen: http://www.prisonplanet.com/archive_new_world_order.html
Hitler had het er trouwens ook al over.

Zoals eerder gezegd is de grootste truc je geest zo in te capselen en te bewerken dat een samenzwering meteen je geest blokkeerd en afsluit. In feite zoals een virusscanner werkt, verkeerd woord? -> het bericht = onzin en berichtgever is gek en gevaarlijk voor de maatschappij.

Ik typ hier geen verhaal om gelijk te willen hebben, ik kan m'n kostbarer tijd veel beter besteden. Ik hoop dat mensen eens gaan lezen en gaan nadenken. De hele dag over sport,roddel,mode, techniek,vrouwen,auto's etc. te praten, werken tot ze er bij neervallen voor meer bezit, verslavingen of de hypotheek.
De eerder genoemde sites kunnen goed helpen om de losse puzzelstukken aan elkaar te leggen. Je komt dan op een gigantisch pyramidespel uit, waarbij de ene organisatie weer verantwoording aflegd aan de volgende etc, etc, tot en met een ZEER smalle top mensen die zoveel macht hebben dat niet eens in beeld komen van normale stervelingen.
Het vervelende aan dit pyramide spel is dat de mensen in een bepaalde laag niet weten WIE er de MACHT hebben in de lagen er boven en wat er in de lagen erboven gebeurd. Mensen denken niet na voorbij het door hun baas of door de maatschappij opgestelde kader.

Als een meerdere, een baas, een leraar je vraagt iets te doen is je eerste gedachte HOE en WANNEER? Maar waar is de waarom vraag gebleven? Als je teveel waarom vraagt ben je subversief bezig, als je vragen stelt die buiten je taakgebied liggen ben je subversief bezig. En je collega's, medemensen manen je om gewoon te doen en in de pas te lopen. En als je dat niet doet word je geëxcommuniceerd, krijg je nergens een baan, krijg je onvoldoendes, keren je 'vrienden' tegen je, keren je ouders zelfs tegen je, word openlijk aan je verstand getwijfeld, word je bedrijgt, word je afhankelijk gemaakt of gehouden etc. etc, er zijn DRUK middelen te over.

De maatschappelijke opgelegde conclusie is:
- Waarom dan tegen de wind in lopen? loop met de wind mee!

Zelfstandig nadenken, en het daadwerkelijk uitvoeren is levensgevaarlijk en niet voor iedereen weggelegd. Maar ik zou graag van mijn medemens graag een hart onder de riem willen steken door te zeggen dat er vandaag de dag steeds meer mensen de moed vinden om zichzelf te zijn, niet de persoon te zijn die ze opgelegd worden, en op te staan en hardop hun gedachten durven te delen met hun medemensen.

Er zijn meer van deze moedige mensen dan de media ons doet geloven.
Wees niet meet bang om jezelf te zijn, ben jezelf, leef jezelf, leer jezelf, verken jezelf.
Door jezelf te onderzoeken kom je automatisch bij de mensheid.

De hartelijke groeten,

Kars

www,prisonplanet.tv
www.copvcia.com
www.infowars.com
www.davidicke.net
  dinsdag 5 april 2005 @ 19:49:32 #57
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_26006051
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:42 schreef Kars het volgende:
Tief toch op
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_26007776
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:49 schreef ChOas het volgende:

[..]

Tief toch op
Erger me dood aan die zweverige verhaaltjes van believers zoals Kars maakt die verhalen ook absoluut niet geloofwaardig.

Blijf vooral hameren op dat iedereen zo gecoditioneerd is door de kerk terwijl alleen al in Nederland de niet gelovigen de grootste groep vormen.
  dinsdag 5 april 2005 @ 21:10:24 #59
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_26008044
Grappig:

Internet ZEEER binnenkort al volledig onder U.N. controle ?

en dan in de tekst:
Update 29 mei '01 -- EU eens over databank.

Hoe snel is dan "Zeeeer binnenkort"?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  dinsdag 5 april 2005 @ 21:12:03 #60
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_26008081
Persoonlijk houd ik niet zo van die sites (site uit de op) die zoveel religie erbij halen, maar af en toe staan er toch wel interessante dingen...
quote:
Zbigniew Brzezinski, voormalig adviseur voor de nationale veiligheid onder de regering Carter en vertrouweling van een zekere Rockefeller voorspelde de komst van wat hij noemde " het technotronische tijdperk." In zijn boek "Between Two Ages" schreef hij dat mensen minitieus onder toezicht komen te staan. Hij schreef verder: " Spoedig zal het mogelijk worden om voortdurend elektronisch toezicht te hebben over de meest persoonlijk informatie van de burgers. Deze gegevens zullen onmiddelijk door de autoriteiten kunnen worden opgevraagd."
Toevallig (nouja niet echt als je dit soort dingen onderzoekt) heb ik een ander boek van hem liggen met de titel The Grand Chessboard waarin hij beschreef welke geopolitieke en strategische doelen de VS moest verwezenlijken om een supermacht te blijven.

Het leuke is echter dat dit niet zomaar iemand is...

Wie deze man is en wat hij geschreven heeft kun je hier bekijken in een stukje uit de lezing van Michael Ruppert.

Michael Ruppert - The Grand Chessboard
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_26008621
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 21:12 schreef OpenYourMind het volgende:
Persoonlijk houd ik niet zo van die sites (site uit de op) die zoveel religie erbij halen, maar af en toe staan er toch wel interessante dingen...
[..]
Zbigniew Brzezinski

Toevallig (nouja niet echt als je dit soort dingen onderzoekt) heb ik een ander boek van hem liggen met de titel The Grand Chessboard waarin hij beschreef welke geopolitieke en strategische doelen de VS moest verwezenlijken om een supermacht te blijven.

Het leuke is echter dat dit niet zomaar iemand is...

Wie deze man is en wat hij geschreven heeft kun je hier bekijken in een stukje uit de lezing van Michael Ruppert.

Michael Ruppert - The Grand Chessboard
daar heb ik een tijd terug nog iets over gelezen in HP/deTijd, leek me wel een interessant boek
pi_26009887
iedereen hecht waarde aan privacy. iedereen zegt toe dat je privacu hebt en krijgt
(internet providers, etc etc.). Het is zo vanzelfsprekend dat iefdereen kan roepen dat
je recht hebt op privacy. Maar er is maar weinig nodig om je privacy (ongemerkt) te
schenden. De privacy-geblaat van mensen lappen ze dan aan hun laars.

Voor de rest ben ik niet goed bekend met internet en het ontstaan en wie of wat.
Maar stel je koopt een paar merk-schoenen op internet op ebay. Die schoenen blijken
"varianten'" (dus nep)..`Hoe in godsnaam kan 1 of andere macht controle houden op
dat soort kleine illegale dingetjes die bij de vleet over het internet gaan?
Wie heeft de tijd of moeite om dat allemaal in de gaten te gaan houden??
Er zijn genoeg moegelijkheden om je informatie verpakt te versturen over het internet toch?

En alles is toch niet gecentraliseerd ofzo? Hoe wil je alle beetjes data gaan bijhouden
pi_26009990
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 21:10 schreef Knarf het volgende:
Grappig:

Internet ZEEER binnenkort al volledig onder U.N. controle ?

en dan in de tekst:
Update 29 mei '01 -- EU eens over databank.

Hoe snel is dan "Zeeeer binnenkort"?
Mijn inleiding moest gelezen worden als toevoeging van de vertaling van het boek. Ik heb hier aan toegevoegd zeeer binnenkort. Waarom, omdat ik pas de laatste tijd zoveel lees over inderdaad de UN die volledige controle wil over het Internet. In het artikel wordt verder niet gesproken over de UN, dat was mijn toevoeging. Vandaar !
maakt niet uit
pi_26010338
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 22:22 schreef danni het volgende:

En alles is toch niet gecentraliseerd ofzo? Hoe wil je alle beetjes data gaan bijhouden
Als het aan de EU ligt dan is dat de verantwoordelijkheid van de provider. Die moet zorgen dat data 1-3 jaar bewaard blijft.

Bij RTL nieuws spraken ze vanavond hierover met iemand van XS4all die 6% marktaandeel heeft. Daar gaat het al over 1000 DVD's per uur aan data, reken maar uit hoeveel dat voor Nederland is laat staan voor de hele EU.

Dit is dus niet bij te houden en typisch een plan van een stel digibeten en het zal me dan ook niet verbazen dat ze over een paar jaar en bakken met geld verder hier mee op zullen houden.
pi_26013801
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 22:37 schreef Chewie het volgende:

[..]

Als het aan de EU ligt dan is dat de verantwoordelijkheid van de provider. Die moet zorgen dat data 1-3 jaar bewaard blijft.

Bij RTL nieuws spraken ze vanavond hierover met iemand van XS4all die 6% marktaandeel heeft. Daar gaat het al over 1000 DVD's per uur aan data, reken maar uit hoeveel dat voor Nederland is laat staan voor de hele EU.

Dit is dus niet bij te houden en typisch een plan van een stel digibeten en het zal me dan ook niet verbazen dat ze over een paar jaar en bakken met geld verder hier mee op zullen houden.
bovendien zullen bij toenemende controle op de datastromen de programma's automatisch encryptie gaan gebruiken, zodat het uberhaubt onmogelijk is.
=)
pi_26014176
quote:
En je collega's, medemensen manen je om gewoon te doen en in de pas te lopen. En als je dat niet doet word je geëxcommuniceerd, krijg je nergens een baan, krijg je onvoldoendes, keren je 'vrienden' tegen je, keren je ouders zelfs tegen je, word openlijk aan je verstand getwijfeld, word je bedrijgt, word je afhankelijk gemaakt of gehouden etc. etc, er zijn DRUK middelen te over.
Deze 'DRUK middelen' lijken me niet meer dan normaal gedrag. Andere diersoorten met een complexe sociale structuur houden er ook bepaalde regels op na, waar de hele groep zich aan houdt. Schijnbaar levert dit een evolutionair voordeel op, en het lijkt me dan ook geen verassing dat deze eigenschap gemeengoed is bij sociale dieren. Je moet in de 'groep' blijven functioneren, dat is het beste voor de populatie. Dus ik denk dat die druk middelen de mens eigen zijn, de NWO is hierbij niet nodig.
pi_26092568
Hahaha wat een flauwekul zeg. De gemiddelde hoog-ontwikkelde organisatie in nederland krijgt het al niet voor elkaar de identiteit van 1000 werknemers fatsoenlijk te beheren....
Mu!
  zaterdag 9 april 2005 @ 16:34:12 #68
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_26100052
En toch is het mogelijk om over heel de wereld te pinnen en zijn de bankgegevens wereldwijd opvraagbaar...
  zaterdag 9 april 2005 @ 17:21:35 #69
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26101359
quote:
3. XS4ALL daagt de staat voor de rechter
XS4ALL is een rechtszaak begonnen tegen de Staat der Nederlanden om de
kosten vergoed te krijgen van het aftapbaar maken en houden van haar
netwerk. De provider heeft sinds eind 2001 een half miljoen euro
geinvesteerd om te kunnen voldoen aan de wettelijke verplichting tot
aftapbaarheid. XS4ALL vindt het onredelijk dat de Staat deze kosten niet
vergoedt.
lees verder http://www.xs4all.nl/nieuws/bericht.php?id=616
pi_26104750
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 16:34 schreef OpenYourMind het volgende:
En toch is het mogelijk om over heel de wereld te pinnen en zijn de bankgegevens wereldwijd opvraagbaar...
En toch is het voor sommige mensen af en toe mogelijk om over een klein stukje van heel de wereld succesvol te pinnen
Mu!
pi_26118871
Friday, 18 March, 2005

Web to have 'terror watch' team

Sharing information about terror suspects could get easier
Five European governments are setting up a hi-tech team to monitor how terrorists and criminals use the net.
The group will make recommendations on shutting down websites that break terrorism laws.

The plans for the initiative came out of a meeting of the G5 interior ministers in Spain that discussed ways to tackle these threats.

The five countries also agreed to make it easier to swap data about terror suspects and thefts of explosives.

The interior ministers of Spain, Britain, France, Germany and Italy - the G5 - met in Granada this week for an anti-terrorism summit.

Easy sharing

To combat terrorism the ministers agreed to make it easier for police forces in their respective states to share data about suspects connected to international terror groups.

Information shared could also involve intelligence about money laundering, the forgery of identity papers, stolen cars, DNA data, missing persons and unidentified corpses.

Part of this anti-terror work will involve the creation of the technical team that will keep an eye on how organised crime groups and terrorists make of the web.

Many criminals have moved many well-known crimes to the web because the returns are so good and the chance of being detected is still relatively low.

The group is also likely to make recommendations on shutting down websites that contravene laws on inciting acts of terror.

Although the meeting of the G5 is informal and any decisions they make are not binding, the summits do tend to set the tone for future policy decisions.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/4360727.stm
maakt niet uit
  zondag 10 april 2005 @ 23:02:39 #72
51748 H4ze
wait...what?
pi_26135389
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 18:30 schreef Roquefort het volgende:

[..]
Enneh, 5 GB opslagruimte?!? Dat wordt in no time gehackt en gemod, dan is het een perfecte MP3-speler.
psies
*BURP*
pi_26135691
Als mijn auto in Amsterdam gestolen wordt, dan kan de dief in Utrecht met mijn auto een bekeuring voor verkeerd parkeren krijgen zonder dat iemand zich daar druk over maakt. Omdat de betrokken korpsen geen energie wensen te steken in het aansluiten van de verschillende systemen.
Als iemand in Luxemburg een moord pleegt en kan hij in Amsterdam gewoon een verblijfsvergunning aanvragen, omdat die systemen niet verbonden zijn. Als we in nederland willen weten of iemand in Frankrijk iets op z';n kerfstok heeft dan moet dat middels een door de Officier van Justitie getekend aanvraagformulier, in drievoud, via de post...
Denk je nou echt dat al die naadloos langs elkaar heen werkende instanties iets zinvols gaan presteren ? Het zijn wel ambtenaren he ?
Mu!
  zondag 10 april 2005 @ 23:41:57 #74
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_26136545
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  maandag 11 april 2005 @ 14:21:48 #75
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_26146926
Kars, je begint je post vol goede moed (en enkele spelfouten, maar goed, vergissen is menselijk) over de VN en het internet, maar al snel dwaal je af naar het controle systeem van de kerk, de media en de groep/maatschappij. Nu doe je dat omdat je wilt aantonen dat door die conditionering, zoals je het zo mooi noemt, ervoor zorgt dat wij veranderingen minder erg vinden of zelf toejuichen, tot het te laat is en onder onze neuzen de wereld in handen van enkele personen gevallen is. Hoewel ik deels begrijp dat je dat verband legt, wil ik je er even op wijzen dat je toch vooral veel blaat. Zo noem je het argument dat mensen niet maar vragen waarom we iets moeten doen, maar blindelings 'bevelen' opvolgen. Ja, dat is wel waar, als een docent mij huiswerk opgeeft dan maak ik dat (even voor het voorbeeld dan..). Waarom vraag ik niet waarom ik dat moet maken, vrij simpel, ik weet dat ik naar een toets toe werk om die informatie, die voor het succesvol maken van de toets toch wel nodig is, op tijd in mijn hoofd te hebben. Ik vraag vaak genoeg waarom ik bij engels nog luisteroefeningen moet maken terwijl ik er een 9 voor sta en dat hoef ik dan ook niet meer. Ik zet vaker vraagtekens bij het beleid op school en daarom heb ik bij verschillende gelegenheden gesprekken gehad met decanen en coördinatoren waardoor er ook daadwerkelijk dingen veranderd zijn hier op school.

Op het werk hetzelfde, als je baas zegt dat je iets moet doen, zal ik in mijn hoofd de vraag waarom stellen en zal ik hem zo'n 19 van de 20 keer kunnen beantwoorden. Kan ik dat niet, dan vraag ik waarom ik iets moet doen. Ik vind je reactie over het hele kuddegedrag dus nogal bullshit, lees daarvoor ook nog even de post Riverdale.

Verder, Casual, dat bericht dat je quote is niet meer dan een bericht over de samenwerking tussen verschillende nationale politiemachten en het uitwisselen van de informatie tussen deze organisaties en daar heeft SingleCoil al een heel mooie post op gegeven. Die samenwerking is namelijk echt bout en het zou inderdaad efficiënter moeten. Daarnaast wordt er in dat bericht niets gezegt over het in handen krijgen van het internet, alleen dat er een 'taskforce' komt die op internationaal niveau betere bestrijding van illegale praktijken via het internet proberen te bewerkstelligen. Je ziet spoken, of ik lees eroverheen, in dat geval hoor ik graag van je bij welke stukken je bepaalde conclusies trekt of onderliggende boodschappen leest.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')