Achja voor sommigen zijn de aanwijzingen niet zichtbaar door de conditionering die men heeft ondergaan vanaf 't moment van conceptie.
De gedachte dat er een wereldwijd complot zou kunnen zijn zo absurt in ogen van de vele makke schapen (blijf vooral in de veilige kudde) dat ze 't zelfs niet zien als het net zich sluit.
Vele Joden konden 't ook niet geloven dat ze gedood zouden worden. Andere geloofde in hun heilige geschriften (ook Illuminatie werk) dat dit hun LOT was. Zo zijn nu ook een ENORM grote groep mensen, nl. Christenen ingepakt.
Het Christendom wat naar mijn idee welligd de voor gewone mensen enige toegestaande religie zou kunnen worden, vrijmetselarij heeft ook een kans, is een samenraapsel en in vele opzichten een kopie van oudere goden.
Het Christendom zorgt ervoor dat mensen vooral braaf thuis blijven en hun lot afwachten in de veronderstelling dat Jezus hun komt opstralen naar de hemel net voordat de duivel binnen komt.
Lees:
http://www.davidicke.net/religiousfraudsDe UN heeft al een 'wereld bank' en 'een gerechtshof', een leger en de rest staan al in de stijgers.
Bush sr heeft het al jaren terug openlijk over 'A New World Order' De komende oorlog(en) zullen gebruikt worden als HET argument voor een wereldregering.
Bekijk eens wat 'onze' verlichtte leiders zelf zeggen:
http://www.prisonplanet.com/archive_new_world_order.htmlHitler had het er trouwens ook al over.
Zoals eerder gezegd is de grootste truc je geest zo in te capselen en te bewerken dat een samenzwering meteen je geest blokkeerd en afsluit. In feite zoals een virusscanner werkt, verkeerd woord? -> het bericht = onzin en berichtgever is gek en gevaarlijk voor de maatschappij.
Ik typ hier geen verhaal om gelijk te willen hebben, ik kan m'n kostbarer tijd veel beter besteden. Ik hoop dat mensen eens gaan lezen en gaan nadenken. De hele dag over sport,roddel,mode, techniek,vrouwen,auto's etc. te praten, werken tot ze er bij neervallen voor meer bezit, verslavingen of de hypotheek.
De eerder genoemde sites kunnen goed helpen om de losse puzzelstukken aan elkaar te leggen. Je komt dan op een gigantisch pyramidespel uit, waarbij de ene organisatie weer verantwoording aflegd aan de volgende etc, etc, tot en met een ZEER smalle top mensen die zoveel macht hebben dat niet eens in beeld komen van normale stervelingen.
Het vervelende aan dit pyramide spel is dat de mensen in een bepaalde laag niet weten WIE er de MACHT hebben in de lagen er boven en wat er in de lagen erboven gebeurd. Mensen denken niet na voorbij het door hun baas of door de maatschappij opgestelde kader.
Als een meerdere, een baas, een leraar je vraagt iets te doen is je eerste gedachte HOE en WANNEER? Maar waar is de waarom vraag gebleven? Als je teveel waarom vraagt ben je subversief bezig, als je vragen stelt die buiten je taakgebied liggen ben je subversief bezig. En je collega's, medemensen manen je om gewoon te doen en in de pas te lopen. En als je dat niet doet word je geëxcommuniceerd, krijg je nergens een baan, krijg je onvoldoendes, keren je 'vrienden' tegen je, keren je ouders zelfs tegen je, word openlijk aan je verstand getwijfeld, word je bedrijgt, word je afhankelijk gemaakt of gehouden etc. etc, er zijn DRUK middelen te over.
De maatschappelijke opgelegde conclusie is:
- Waarom dan tegen de wind in lopen? loop met de wind mee!
Zelfstandig nadenken, en het daadwerkelijk uitvoeren is levensgevaarlijk en niet voor iedereen weggelegd. Maar ik zou graag van mijn medemens graag een hart onder de riem willen steken door te zeggen dat er vandaag de dag steeds meer mensen de moed vinden om zichzelf te zijn, niet de persoon te zijn die ze opgelegd worden, en op te staan en hardop hun gedachten durven te delen met hun medemensen.
Er zijn meer van deze moedige mensen dan de media ons doet geloven.
Wees niet meet bang om jezelf te zijn, ben jezelf, leef jezelf, leer jezelf, verken jezelf.
Door jezelf te onderzoeken kom je automatisch bij de mensheid.
De hartelijke groeten,
Kars
www,prisonplanet.tv
www.copvcia.comwww.infowars.comwww.davidicke.net