wat zou jij doen als je kon kiezen tussen de gele trui en een bruine broekquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:02 schreef Posdnous het volgende:
Je hebt zelfs wielrenners die hun broek volschijten als ze in een beslissende fase van de wedstrijd zitten.
Een soort diarree.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:08 schreef BBQ-kip het volgende:
En demareren is?
Nee, ze doen het alleen zelden als er camera's opstaanquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:01 schreef zjroentje het volgende:
Is het 'rijdend plassen' niet verboden?
aan plassen zijn ook regels verbonden. Ze mogen niet zomaar hun junior uitlaten waar publiek is. Dan moeten ze dat doen in een open stuk waar weinig tot geen mensen staan. Anders krijg je ook een serieuse boete.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:13 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Nee, ze doen het alleen zelden als er camera's opstaan![]()
Ik heb het zelf nooit gezien, maar een ex collega die elk jaar naar de tour de France ging beweerde dat ze ook wel op hun achterwiel pisten als de tegenstander er vlak achter reed.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:13 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Nee, ze doen het alleen zelden als er camera's opstaan![]()
is bullshitquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:36 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nooit gezien, maar een ex collega die elk jaar naar de tour de France ging beweerde dat ze ook wel op hun achterwiel pisten als de tegenstander er vlak achter reed.![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:36 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nooit gezien, maar een ex collega die elk jaar naar de tour de France ging beweerde dat ze ook wel op hun achterwiel pisten als de tegenstander er vlak achter reed.![]()
Dat zal inderdaad wel, maar ik vond het wel een leuk verhaaltje.quote:
Inderdaad. Als ik tijdens het fietsen moet plassen is dat voor mij een teken dat ik niet hard genoeg m'n best doequote:Op donderdag 31 maart 2005 12:30 schreef Bartoli het volgende:
Maar meestal hoef je niet te plassen in volle finale
Ik heb iig nooit tijdens een wedstrijd hoeven plassen. De rest bespaar ik het is en blijft een sportforum ipv een natuurforumquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:16 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ik tijdens het fietsen moet plassen is dat voor mij een teken dat ik niet hard genoeg m'n best doe![]()
Laten lozen in je Camelbak en je kunt recyclen!quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:41 schreef DeTolk het volgende:
Cathetertje aanbrengen??
Zie je nou wel, we fietsen helemaal niet langzamer - het ligt aan het plassen!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:57 schreef ultra_ivo het volgende:
Voor de Race Across America zijn al eens berekeningen gemaakt. Vrouwen zouden zo'n 2 uur achterstand oplopen omdat ze niet rijdend kunnen plassen. Broek volplassen is niet handig als je nog duizenden kilometers te gaan hebt.
tuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:56 schreef Karina het volgende:
Is het niet zo dat als je heel veel zweet je niet (zo vaak) hoeft te plassen? Dat je het uitzweet als het ware.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |