Homo's zijn varkens?quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:38 schreef pfaf het volgende:
Die horen bij SCH.
Lekker he aan de kust wonenquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:56 schreef Suijk het volgende:
't Regent wel vaak bij jou VoreG. Hier lekker weertje eigenlijk.
Het is hier in de regio Eindhoven nog steeds geen lekker weerquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb medelijden, evenals met de mensen in Eindhoven die gisteren regen hebben gehad.
quote:Jongen 29 maart 2850gr...
Naam: Bjoro
Meisje 27 maart 2330 gr
Naam: mm
Meisje 30 maart 3000 gram ...
Naam: Bos
Meisje 2 april 6 pond
Naam: Bloes
Jongen 29 Maart 3250 gram...
Naam: BliksemSchigt
Jongen 27 maart 2950 gram...
Naam: Vom
Meisje 6 april 2975 gram...
Naam: Tha_Dark
Meisje 5 April 3940 gram...
Naam: PyTh
Jongen 1 april 2915 gram...
Naam: -Vaduz-
Jongen 2 april 3200 gram...
Naam: Dos37
Meisje 3 april 3117 gram....
Naam: Suijk
2 jongens. 1 april samen 6000 gram....
Naam: tong80
jongen geboortedatum 28 maart geboortegewicht 3019 gram...
Naam: VoreG
Meisje 1 april 2850 gram...
Naam: BoeZ
Meisje 7 April 4040 Gram...
Naam: DIGGER
Meisje 6 april 3128 gram...
Naam: golfer
Jongen 1 april 8674 gram...
Naam: Spidey
Meisje 5 april 3350 gram...
Naam: Clauwheee
Jongen 4 april 4012 gram...
Naam: Noca
meisje 3 april 3287,8 gram...
Naam: rubbereend
Meisje 31 maart 2357 gram ...
Naam: Da_Sandman
Een gesellig kereltje Noah, ik gokt em de derde april om kwart foor vier in de nacht Tog al gau 3...
Naam: Harry-de-Beuker
Meisje 3145 gram 05 april 2005, 17:28...
Naam: Dylan Dog
Jongen met de naam Fred 2 April 2899 gram ...
Naam: DutchGooner
Jongen, Mark 1 April om 22:10 2525 gram ...
Naam: appelsientje
jongen 3585 gram 5 april...
Naam: Pascal
zit er eindelijk een overschot aan dames op het terras, zijn het volgens jou weer biggetjesquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:37 schreef Suijk het volgende:
Wat doen die biggetjes hier op het terras?
Ik ga winnen!quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:05 schreef Bjoro het volgende:
zal hier nog ff de baby-toto crossposten
Zo ff kijken wie er nog in de running zijn ....
[..]
Zie je dan ook niet meer dat ze 11 jaar oud zijn?quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als ze straks in de paal hangen zien je niets meer van die roze shirts hoor !
Mooi Sandmanquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen
Net een soort van sollicitatiegesprek gehad bij m'n oude werk bij de VVV
Wel positief
Nee.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heb je Lyla al gehoord? De link had ik 1 a 2 Hools terug gepost.
Hij knalt nu uit de boxen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:15 schreef pfaf het volgende:
In ieder geval in het Don't believe the Truth topic. Oasis - Don't Believe The Truth
Topnummer.
Zien wel, voelen nietquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:10 schreef pfaf het volgende:
Zie je dan ook niet meer dat ze 11 jaar oud zijn?
ole ole ole ole olequote:Op donderdag 31 maart 2005 10:30 schreef Againzender het volgende:
Er is weer een klein hooltje erbij in Amsterdam, genaamd Axel!
Specs:
- jongen
- 3260 g
- stoer
- geboortedatum 31 maart 2005, 4:06 AM
Alles gaat goed hier, en nu ga ik weer offline.
Tot zover deze dienstmededeling
hahah ik had gisteren toch gelijk dat je naar het ziekenhuis was!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:30 schreef Againzender het volgende:
Specs:
- jongen
- 3260 g
- stoer
wordt tijd dat ik ook vader wordtquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:36 schreef zjroentje het volgende:
Gefeliciteerd!
Eindelijk een Ajax-banner in de OP.
--> OUDquote:
Woooohooooooooooo, weer een jongen!quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:30 schreef Againzender het volgende:
Specs:
- jongen
- 3260 g
- stoer
quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:30 schreef Againzender het volgende:
Specs:
- jongen
- 3260 g
- stoer
Bedoelde u: allochtoon crimineelquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:46 schreef Bjoro het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk eens op www.google.nl
voor eens in: autochtoon crimineel
kijk eens wat google aangeeft ......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:46 schreef Bjoro het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weet ik niet ...een collega kwam er net mee !quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:56 schreef rubbereend het volgende:
dat was toch op radar?
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:46 schreef Bjoro het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:30 schreef Againzender het volgende:
- Axel
- jongen
- 3260 g
- stoer
Axel, wordt het dan een wielrenner?quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:30 schreef Againzender het volgende:
Specs:
- jongen
- 3260 g
- stoer
Dat is minder, sterktequote:Op donderdag 31 maart 2005 12:42 schreef rubbereend het volgende:kut, net de uitslag van ons mam gehoord. Nog niet goed
Ze halen er eerst nog een aantal lymfklieren uit en daarna mag ze nog 3 a 4 maanden aan de chemokuur.
klote, veel sterkte gewenstquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:42 schreef rubbereend het volgende:kut, net de uitslag van ons mam gehoord. Nog niet goed
Ze halen er eerst nog een aantal lymfklieren uit en daarna mag ze nog 3 a 4 maanden aan de chemokuur.
Das minder, sterktequote:Op donderdag 31 maart 2005 12:42 schreef rubbereend het volgende:kut, net de uitslag van ons mam gehoord. Nog niet goed
He shit eend!quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:42 schreef rubbereend het volgende:kut, net de uitslag van ons mam gehoord. Nog niet goed
quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:42 schreef rubbereend het volgende:kut, net de uitslag van ons mam gehoord. Nog niet goed
Wat ws het probleem dan??quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:39 schreef Bjoro het volgende:
Net ff een boos mailtje naar de directeur gestuurd....lucht ff op !
misschien nog bestraling daarna, dat hangt weer af van of en hoe de lymfklieren beschadigd zijn die ze eruit halen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:48 schreef appelsientje het volgende:
Damm rubber... veel sterkte de aankomende maanden!
Maar verwachten ze nu over 4 maanden dat het dan voorbij is ??
Ben je al met de banner aan de gang Tong?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:58 schreef tong80 het volgende:
AZ GefeliciteerdDat het maar een goeie wielrenner mag worden.
Rubber sterkte.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben je al met de banner aan de gang Tong?![]()
Goed bezig Tongemansquote:
quote:
Hmm dat is echt vervelend... heb je het eind nog niet in zicht... ik wens je nogmaals veel succes... en natuurlijk de rest van de familie!quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien nog bestraling daarna, dat hangt weer af van of en hoe de lymfklieren beschadigd zijn die ze eruit halen.
Ik denk dat hij eerst wacht op een voorbeeld van iemand anders.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben je al met de banner aan de gang Tong?![]()
Inderdaadquote:
Waarom heb jij bij hobbies vriendin staan?quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:16 schreef Lionheaad het volgende:
Stelletje viespeuken hier....altijd weer aan dat soort dingen denken.....
quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom heb jij bij hobbies vriendin staan?
Hobbelpaardquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom heb jij bij hobbies vriendin staan?
nou einde van chemo zou ongeveer in augustus zijn, bestraling daarna hangt af van de lymfklieren die eruit komen, maar er waren er 2 van 6 beschadigd dus 4 goed, dat pakken we dan maar positief op. De ergste schrik hebbenw e nu een beetje gehad en mn moeder is er zelf ook heel sterk onder en dat scheelt en voor de rest gaan we er gewoon met zn alle hier thuis de schouders onder zetten en alles maar opvangen qua taken enzo hoe t komt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm dat is echt vervelend... heb je het eind nog niet in zicht... ik wens je nogmaals veel succes... en natuurlijk de rest van de familie!
Hmm goede instelling is dat! Ik weet ook zeker dat positief denken mee werkt aan de behandeling oef nu lijk ik ratelband welquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou einde van chemo zou ongeveer in augustus zijn, bestraling daarna hangt af van de lymfklieren die eruit komen, maar er waren er 2 van 6 beschadigd dus 4 goed, dat pakken we dan maar positief op. De ergste schrik hebbenw e nu een beetje gehad en mn moeder is er zelf ook heel sterk onder en dat scheelt en voor de rest gaan we er gewoon met zn alle hier thuis de schouders onder zetten en alles maar opvangen qua taken enzo hoe t komt.
Aangezien we het in de famlilie al vele malen gezien hebben en het op één geval na (die geen midische zorg wilde) allemaal goed is gekomen denken we gewoon positief!
Het is prima om positief te zijn hoor.....maarreh..............quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:40 schreef appelsientje het volgende:
Licht ze in het ziekenhuis?
quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is prima om positief te zijn hoor.....maarreh..............![]()
nou ze ligt niet in t ziekenhuis, ze is gewoon thuis en ze is van de eerste operatie prima hersteld. volgende week moet ze dan naar het ziekenhuis voor het verwijderen van een aantal lymfklieren (dat is 2 of 3 dagen ziekenhuis) en een maand daarna begint de chemo da's vanuit huis elke keer naar t ziekenhuis waarschijnlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm goede instelling is dat! Ik weet ook zeker dat positief denken mee werkt aan de behandeling oef nu lijk ik ratelband wel
En het gaat nu ook richting de zomer.. mooi weer... wereld wordt vrolijker... Licht ze in het ziekenhuis? of is ze gewoon thuis en moet om de zoveel tijd naar het ziekenhuis?
Mooi is dat hequote:Op donderdag 31 maart 2005 16:04 schreef Dos37 het volgende:
Zo even lekker gefietst door het Twentse landschap
Hmm wel prettig dat ze thuis kan blijven dan .. dat is toch altijd beter dan in het ziekenhuis... nogmaals sterkte!quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ze ligt niet in t ziekenhuis, ze is gewoon thuis en ze is van de eerste operatie prima hersteld. volgende week moet ze dan naar het ziekenhuis voor het verwijderen van een aantal lymfklieren (dat is 2 of 3 dagen ziekenhuis) en een maand daarna begint de chemo da's vanuit huis elke keer naar t ziekenhuis waarschijnlijk.
Joo lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
iemand zin in een potje klaverjassen met een biertje erbij?
Ben je nog net voor twaalven klaar...quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ff wat anders... vanavond om 22:00 mogen we voetballen![]()
10 uur! wat voor een tijden verzint de KNVB....
We hebben wel eerst eerder gevoetbalt om 22:00... (het is trouwens zaalvoetbal) het zijn gewoon geen tijden ...quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:17 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ben je nog net voor twaalven klaar...
Het is dat je niet morgen moet voetballen anders zou ik denken dat het een grap is.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat kunnen we ook wel eens doen, op spelpunt.nl
Ja, ander keertje, ik ga nu op ons flatterras zitten met een biertje erbij, muziekje op, en beetje relaxed tentamens leren. Doei Hools, tot vanavond of zoquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat kunnen we ook wel eens doen, op spelpunt.nl
10 uur WTFquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm wel prettig dat ze thuis kan blijven dan .. dat is toch altijd beter dan in het ziekenhuis... nogmaals sterkte!
ff wat anders... vanavond om 22:00 mogen we voetballen![]()
10 uur! wat voor een tijden verzint de KNVB....
Waarvoor Sandmanquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Iemand webspace?
Ik gok een Axel-bannertjequote:
Dat komt volgens mij best vaak voor hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
We hebben wel eerst eerder gevoetbalt om 22:00... (het is trouwens zaalvoetbal) het zijn gewoon geen tijden ...
vraag me steeds af of hij nou die pannekoeken bedoelt of die vriendin, met lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:18 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga zo pannenkoeken eten bij een vriendinlekker .....
Hahaquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vraag me steeds af of hij nou die pannekoeken bedoelt of die vriendin, met lekker
quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:29 schreef Noca het volgende:
Kan zijn dat er meer mee bezig zijn, maar dan mag AZ zelf kiezen ofzo
[afbeelding]
quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:29 schreef Noca het volgende:
[afbeelding]
Goed gedaan Nocaquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:29 schreef Noca het volgende:
[afbeelding]
Dat vond ik ook wat minder Bos, dat het voor Ajax was, maar jaquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:58 schreef Bos81 het volgende:
Alleen jammer dat dat logo er drie keer in voor komt![]()
Heb er gister een van Wagner op en die was zeer goed te pruimenquote:
De mijne ookquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:20 schreef JaWi het volgende:
[..]
Pizza salami is mijn lievelingspizza.
Ach ja, het maakt mij natuurlijk ook helemaal niets uit. Je hebt gewoon een prima logo afgeleverdquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:05 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wat minder Bos, dat het voor Ajax was, maar ja
In zo'n pizzeria in Amsterdam waar ik best wel vaak eet betaal je ¤ 2 euro voor extra salami, krijg je 3 plakjes. Gelukkig weten ze nu dat we daar niet blij van wordenquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:21 schreef Noca het volgende:
[..]
De mijne ookMits goed belegd natuurlijk
![]()
Serieus ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:33 schreef SCH het volgende:
Shit - moet ik morgen zomaar in Zaltbommel zijn om opnames te maken.
Moet je een item maken over de meest doorzichtige 1 april-grap daar?quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:33 schreef SCH het volgende:
Shit - moet ik morgen zomaar in Zaltbommel zijn om opnames te maken.
Die heb jij wel verdient !!!!quote:
dr hoort toch ook nog altijd een dikke sigaar bijquote:
Ah er was dus wel al iemand bezig. Maar dat maakt idd niet uit, AZ en Axel moeten maar kiezen danquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:35 schreef golfer het volgende:
Leuke banner Noca, ben benieuwd wat ons Sandmannetje in elkaar gezet heeft, zodat we, samen met PappAZ kunnen vergelijken en kiezen.
Rood kruisje.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:36 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman vind de banner van Noca een stuk mooier dan die van mezelf
Even kijken of dit werkt...
[afbeelding]
Over mensen die zo graag op tv willen komen dat ze denken dat het nog gaat gebeuren ook? Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet je een item maken over de meest doorzichtige 1 april-grap daar?
Hey, PapAgainzender!quote:
Lukt mij niet hem daar te plukken.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:40 schreef Da_Sandman het volgende:
golfer, pluk m anders even hier af
http://rapidshare.de/files/1077016/Axel.jpg.html
Hoerenquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Ook een kruis bij jou BS
http://dl2.rapidshare.de/files/1077016/218/Axel.jpgquote:
hoe groot verwacht jij dat hele Bommel, dan ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:53 schreef SCH het volgende:
Tong ik moet op het gemeentehuis zijn, is dat bij jou in de buurt?
Alles is daar in de buurt, zo groot is het nietquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:53 schreef SCH het volgende:
ik ben tegen sandman, altijd en overalquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:54 schreef Bjoro het volgende:
Stemmen op de banner ?
quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar ik heb wel een dagje uit met je gewonnen
Ik vind dat AZ zelf mag bepalen welke banner het wordt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:54 schreef Bjoro het volgende:
Stemmen op de banner ?
uuuhhhh bedoel je niet toevallig roze maandag in Tilburgquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:00 schreef SCH het volgende:
Dan is je kans wel verkeken. Dan wordt het de roze zaterdag
200 meter hier vandaan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:53 schreef SCH het volgende:
Mijn ma komt nieuwe vitrage ophangen en dat zal wel de hele dag duren.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:04 schreef SCH het volgende:
[..]We doen net alsof we dat niet weten of moet je toevallig een brief posten morgenmiddag?
half 9 das een mooie tijd.. heb je lekker vroeg weekend!quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:55 schreef JaWi het volgende:
Tentamens ja.
Heb er morgen ook weer een om half 9, vanavond maar eens even aan de bak.
Avond,quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:54 schreef appelsientje het volgende:
Zooo ik ben er weer... de pannenkoeken waren erg lekkerbuikje zit vol... lijk wel zwanger
* appelsientje neemt ook nog een biertje op Alex ...
Dus, SCH, even langs alle huizen in een straal van 200 meter rondom het gemeentehuis van Bommel lopen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:06 schreef tong80 het volgende:
Mijn ma komt nieuwe vitrage ophangen en dat zal wel de hele dag duren.
Hij heeft wat moeite met typen Axel -> Alex; ligt -> Lichtquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Avond,
Dan neem ik er nog eentje op Axel
Waarom neem jij er een op "de Tank" ?
Hej hoesiequote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij heeft wat moeite met typen Axel -> Alex; ligt -> Licht
Dat dacht ik eigenlijk al..quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
IK ben echt dom bezig... vandaar mijn sign ook... en mijn beeldscherm staat op een reso van 1900 x 1280....
Maar ik bedoel Axel.....
M'n Chineze buurman is inmiddels opgenomen in het UMC in Utrecht. Hij bleek Chizofreen te zijn ipv de la Tourette te hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:57 schreef golfer het volgende:
Als je Gilles de la Tourette-geluiden uit een woning hoort komen
Om kwart voor 11 kan het eerste biertje er inquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
half 9 das een mooie tijd.. heb je lekker vroeg weekend!![]()
Dan hoor je niet in een ziekenhuis thuisquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n Chineze buurman is inmiddels opgenomen in het UMC in Utrecht. Hij bleek Chizofreen te zijn ipv de la Tourette te hebben
wanneer hoor je trouwens dat je bent aangenomen??quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk al..
Proost op de jongste Hools
Ik heb vanmiddag het contract bij het uitzendbureau ondertekend dus ik mag maandag beginnenquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wanneer hoor je trouwens dat je bent aangenomen??
Ik hoorde dat ie daar is opgenomen, dacht dat dat een psychiatrisch ziekenhuis was. Hij is iig niet meer thuis en onder behandeling van psychiaters.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:07 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dan hoor je niet in een ziekenhuis thuis.
UMC zal ongetwijfeld ookwel een afdeling psychiatrie hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:09 schreef tong80 het volgende:
Ik hoorde dat ie daar is opgenomen, dacht dat dat een psychiatrisch ziekenhuis was. Hij is iig niet meer thuis en onder behandeling van psychiaters.
Geef zijn huis op voor 'In Holland staat een huis'quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ie daar is opgenomen, dacht dat dat een psychiatrisch ziekenhuis was. Hij is iig niet meer thuis en onder behandeling van psychiaters.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond!
Gisteren functioneringsgesprek gehad, krijg vast contract en opslag!
Rondje op mijn kosten.
Eerder in Holland staat een verwaarloosd huisjequote:Op donderdag 31 maart 2005 19:12 schreef JaWi het volgende:
[..]
Geef zijn huis op voor 'In Holland staat een huis'.
Of het is gewoon een paupere wijkquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerder in Holland staat een verwaarloosd huisje
quote:
Ja volgende week in probleemwijken op SBS.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja volgende week in probleemwijken op SBS.
Meestal komen vrouwen bij de RTL-nachtfilm.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:26 schreef JaWi het volgende:
Mijn zus komt geloof ik in dat programma.
a.s maandag al... spannend manquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:23 schreef popolon het volgende:
* popolon is dakloos
Tijdelijk onderdak bij moedersMaandag vliegen.
Tong, doe rustig met m'n LdL topic ok?
Oh, 'dial-up internet' is niet leuk
Morgen vliegen Popo?quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:23 schreef popolon het volgende:
* popolon is dakloos
Tijdelijk onderdak bij moedersMaandag vliegen.
Tong, doe rustig met m'n LdL topic ok?
Oh, 'dial-up internet' is niet leuk
quatro formaggi ?quote:
Nee gewoon salami met whiskey saus eroverheenquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
quatro formaggi ?(hoe je dat ook schrijft) die zijn echt super lekker!!
Ja, doe hem de groeten.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Arsen Chakhgueldyan.
Terwijl ie me kukelekuuuu of tok tok tok noemde.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
Hij vroeg nog naar Hermans Tongyan.
Nee, bim bam Herman. Morgen op TV jongen!quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl ie me kukelekuuuu of tok tok tok noemde.
Klinkt ook niet echt Italiaans: barbeque chicken.quote:
Big Americain ook niet hequote:Op donderdag 31 maart 2005 20:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Klinkt ook niet echt Italiaans: barbeque chicken.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Big Americain ook niet he.
Heb het niet zo op die dikke pizza's. Weinig topping, veel deeg. Om het nog maar niet te hebben over de smaken.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:47 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee bij Bluezz in de ziekenboeg kruipt
ja dit topic heeft nog wat los gemaaktquote:
wat een topic ik bookmark hemquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:14 schreef tong80 het volgende:
Ik had even niks te doen en heb een enquette gemaakt. Misschien willen jullie hem invullen.
Het grote post hier met ja-of nee topic.
Alsof ik open doequote:Op donderdag 31 maart 2005 20:04 schreef SCH het volgende:
Ik heb er over nagedacht Tong, maar ik kom gewoon even langs. Als volwassen mensen!
Als het je niet bevalt, ga je maar op het toilet zitten. Ik kom toch vooral voor je moeder
Ja wat een gezeur ik doe het ook altijdquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:18 schreef JaWi het volgende:
Wat een ophef over dat 'keet-drinken'. Zijn er al topics over?
Wij ook. Bij iemand thuis waar we een complete bar in een kelder hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja wat een gezeur ik doe het ook altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |