Hmm goede instelling is dat! Ik weet ook zeker dat positief denken mee werkt aan de behandeling oef nu lijk ik ratelband welquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou einde van chemo zou ongeveer in augustus zijn, bestraling daarna hangt af van de lymfklieren die eruit komen, maar er waren er 2 van 6 beschadigd dus 4 goed, dat pakken we dan maar positief op. De ergste schrik hebbenw e nu een beetje gehad en mn moeder is er zelf ook heel sterk onder en dat scheelt en voor de rest gaan we er gewoon met zn alle hier thuis de schouders onder zetten en alles maar opvangen qua taken enzo hoe t komt.
Aangezien we het in de famlilie al vele malen gezien hebben en het op één geval na (die geen midische zorg wilde) allemaal goed is gekomen denken we gewoon positief!
Het is prima om positief te zijn hoor.....maarreh..............quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:40 schreef appelsientje het volgende:
Licht ze in het ziekenhuis?
quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is prima om positief te zijn hoor.....maarreh..............![]()
nou ze ligt niet in t ziekenhuis, ze is gewoon thuis en ze is van de eerste operatie prima hersteld. volgende week moet ze dan naar het ziekenhuis voor het verwijderen van een aantal lymfklieren (dat is 2 of 3 dagen ziekenhuis) en een maand daarna begint de chemo da's vanuit huis elke keer naar t ziekenhuis waarschijnlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm goede instelling is dat! Ik weet ook zeker dat positief denken mee werkt aan de behandeling oef nu lijk ik ratelband wel
En het gaat nu ook richting de zomer.. mooi weer... wereld wordt vrolijker... Licht ze in het ziekenhuis? of is ze gewoon thuis en moet om de zoveel tijd naar het ziekenhuis?
Mooi is dat hequote:Op donderdag 31 maart 2005 16:04 schreef Dos37 het volgende:
Zo even lekker gefietst door het Twentse landschap
Hmm wel prettig dat ze thuis kan blijven dan .. dat is toch altijd beter dan in het ziekenhuis... nogmaals sterkte!quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ze ligt niet in t ziekenhuis, ze is gewoon thuis en ze is van de eerste operatie prima hersteld. volgende week moet ze dan naar het ziekenhuis voor het verwijderen van een aantal lymfklieren (dat is 2 of 3 dagen ziekenhuis) en een maand daarna begint de chemo da's vanuit huis elke keer naar t ziekenhuis waarschijnlijk.
Joo lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
iemand zin in een potje klaverjassen met een biertje erbij?
Ben je nog net voor twaalven klaar...quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ff wat anders... vanavond om 22:00 mogen we voetballen![]()
10 uur! wat voor een tijden verzint de KNVB....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |