Willeke Alberti?quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:39 schreef bigshadow het volgende:
Van mode hebben ze geen verstand iig
Vraag komt eraan
Wie had de pech de eerste nieuwe cd van Paul de leeuw in ontvangst te mogen nemen?
Albert Verlinde vond het een goede cd, zei hij laatst bij Boulevard.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:39 schreef bigshadow het volgende:
Van mode hebben ze geen verstand iig
Vraag komt eraan
Wie had de pech de eerste nieuwe cd van Paul de leeuw in ontvangst te mogen nemen?
ja, hij was de pechvogelquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:49 schreef GLO het volgende:
Marco Borsato?
Nee idd niet.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:54 schreef bukgeit het volgende:
Vanwege kerkorgel: Meindert Talma?
Zal wel niet
Nee, ik heb werkelijk waar geen idee, slaap lekker, ik ga ookquote:Op donderdag 31 maart 2005 02:09 schreef GLO het volgende:
bigshadow nog een gokje? Anders ga ik slapen.
Ja Boeh!quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:02 schreef Gambolputty het volgende:
Daniël Lohues?
quote:Op donderdag 31 maart 2005 08:54 schreef knox_ het volgende:
Def P ?
Kijk jij op de site?quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:21 schreef knox_ het volgende:
[..]
![]()
Er stond iets over Def P op die site, dus het zou kunnen toch?![]()
Uit de OPquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:21 schreef knox_ het volgende:
[..]
![]()
Er stond iets over Def P op die site, dus het zou kunnen toch?![]()
Volgens mij heb ik die aflevering wel eens gezien, was het een herhaling? Dan gaan ze ook naar zo'n kerk en gaat ie daar op een orgel spelen enzoquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:26 schreef GLO het volgende:
[..]
Kijk jij op de site?
Ik had het trouwens over "liefde voor de blues, de gitaar, de piano, het kerkorgel en de diddly bow"... zaken die toch veraf staan van Def P's muziekbeleving, voor zover ik weet
Dit is overigens een diddly bow:
[afbeelding]
Daniël demonstreerde een eenvoudiger uitvoering, gemaakt van hout, nylon en soepblik.
Ja klopt. Is dus al eens eerder geweest? Heb ik toen dan gemist.quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:31 schreef knox_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die aflevering wel eens gezien, was het een herhaling? Dan gaan ze ook naar zo'n kerk en gaat ie daar op een orgel spelen enzo
Jep, ik had niet gelezen dat dat niet mochtquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:48 schreef GLO het volgende:
Heb je de opmerking van bigshadow gezien, trouwens? En weet je dat je gisteren een vraag goed had? En dus de nieuwe had mogen/moeten stellen?![]()
But of course.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Sly & Family Stone
Psst Z... off met 1 f. Anders maakt Babelfish hier "maar van cursus" van...quote:
Dan word ie vanzelf een keer twee punten waardquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:10 schreef Gambolputty het volgende:
Volgens mij zijn er zo'n 10 * 9 * 8 * 7 * 6 * 5 * 4 * 3 * 2 = 3628800 mogelijke oplossingen..![]()
Neleos +1quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:34 schreef Neleos het volgende:
Que Si, Que No - Jody Bernal
Ketchup Song, the (Asereje) - Las Ketchup
Dragostea Din Tei - O-Zone
Played-A-Live (the Bongo Song) - Safri Duo
Summer Jam 2003 - Underdog Project, The vs. The Sunclub
Whenever Wherever - Shakira
How You Remind Me? - Nickelback
Holiday In Spain - Counting Crows & Bløf
Anouk - Girl
Heaven - Dj Sammy & Yanou Ft. Do
quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Neleos +1
Dit is dus de top 10 van het huidige decennium.
Da's triest genoeg eigenlijk.....quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Neleos +1
Dit is dus de top 10 van het huidige decennium.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:38 schreef Neleos het volgende:
Had jij hetzelfde lijstje al eerder geplaatst dan?
Dank je.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:36 schreef peaceman het volgende:
gefeliciteerd neleos!
Nee, ik ben gewoon teleurgesteld in mezelfquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Had jij hetzelfde lijstje al eerder geplaatst dan?
Ach ja. Zoiets kun je toch nooit goed gokken.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:40 schreef knox_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon teleurgesteld in mezelf
Planeet in de titel is ook wel goed ja. Anders wordt het wel lastig denk ik.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:43 schreef knox_ het volgende:
Moeten de nummers echt over planeten gaan? of mag er ook gewoon een planeet in de titel staan oid
Okequote:Op donderdag 31 maart 2005 13:46 schreef Captain_Redbeard het volgende:
counting crows - mercury
pendulum - another planet (pendulum)
train - drops of jupiter
bananarama - venus
shocking blue - venus
david bowie - life on mars
jasper steverlinck - life on mars
ash - girl from mars
the velvet underground - venus in furs
bjork - venus as a boy
for a start...
en dan niet eens Planet Clairequote:Op donderdag 31 maart 2005 13:49 schreef GLO het volgende:
The B-52's - 52 Miles West Of Venus
Ik heb niet gezegd dat het geen covers mochten zijn. Dus het is wel goed.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:48 schreef bukgeit het volgende:
Hee, en die covers dan?
Ik denk dat de meesten juist geprobeerd hebben om covers te mijden. Dat doen we toch altijd?quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:51 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het geen covers mochten zijn. Dus het is wel goed.
Mwah.. er staan maar acht nummers, van tien uitvoerenden.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:51 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het geen covers mochten zijn. Dus het is wel goed.
depeche mode - exciterquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
pfff Bukgeit zat wel erg close achter me![]()
Ik heb nog een vraag openstaan uit het vorige topic, maar daar heeft niemand meer op gereageerd dus die laat ik maar even zitten.
Ik moet er als de wiedeweerga vandoor eigenlijk![]()
Even snel een makkelijke: controleer 'm maar als iemand het antwoord geeft. Ik check morgen wel of iemand het punt al weggegeven heeft.
Welk album?
[afbeelding]
Ja, een lijst zonder covers was wel mooier geweest. Maar ik kan het niet fout rekenen. De volgende keer zal ik het in de vraag aangeven.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:53 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten juist geprobeerd hebben om covers te mijden. Dat doen we toch altijd?
timbob +1quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:04 schreef bukgeit het volgende:
4 Hero - Two Pages
quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:07 schreef GLO het volgende:
[..]
Wow. Ik kende alleen die eerste versie.
miss kitten?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:09 schreef bukgeit het volgende:
Wie gaat waarschijnlijk zingen op Felix da Housecat's nieuwe album?
En Prinses Christina ook al gejammer noemen...quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik las volgens mij laatst dat Madonna erg van 'm gecharmeerd was, maar ja die kan natuurlijk absoluut niet zingen.....
Ach, als er een studio tussen zit dan heb ik niet zo'n probleem met Madonna.....quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:17 schreef GLO het volgende:
[..]
En Prinses Christina ook al gejammer noemen...Ben toch benieuwd wie jij wél een goede zangeres vindt...
4heroquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:06 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb 'm in 5 variaties
[afbeelding]
Die bolle van Keane?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:24 schreef bukgeit het volgende:
Nee. Warm though.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:22 schreef bigshadow het volgende:
[..]
4hero![]()
Heb jij parallel universe timbob ?? Zo ja....dan wil ik heel heel heel graag een copy vanNergens meer te krijgen, tenminste, niet voor minder dan $50 en dat is me echt iets te gortig voor een tweedehandje. Ik heb trouwens maar 1 variant van 2 pages, wel een geweldig album
Ik zie hem hier staan voor $ 27,60. Nieuw nog wel. Is dat wat? Mocht je twijfelen: heb zelf hele goede ervaringen met GEMM.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:22 schreef bigshadow het volgende:
[..]
4hero![]()
Heb jij parallel universe timbob ?? Zo ja....dan wil ik heel heel heel graag een copy vanNergens meer te krijgen, tenminste, niet voor minder dan $50 en dat is me echt iets te gortig voor een tweedehandje. Ik heb trouwens maar 1 variant van 2 pages, wel een geweldig album
You're welcome. GEMM is goud waard. Ook al omdat de retailers uit alle hoeken van de wereld komen. Zo heb ik eens iets via hun spotgoedkoop in Moskou besteld. Daar kom je anders zo gauw niet, ook niet via internet.quote:
Sleazebandje uit L.A. ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:33 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Wie zijn dit dan?
[afbeelding]
Het optreden wat ze dus hebben gegeven in Nederland hebben ze ook gegeven en gaan ze nog geven in totaal 11 landen.quote:, like so many bands before them, generated from the boredom of growing up in a small town seemingly far away from where everything was happening. Music proved not only to be the needed escape, but also a lasting passion that would play a tremendous part in these young people’s lives.
Inspired by the song writing of the 1960s,puts melodies in the front room and then decorates the songs with new wave influences, synthesizers and punk rock guitars. The songs are made for hot and humid independent nightclub dance floors anywhere in the world.
Nee, Australischquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:13 schreef ranja het volgende:
The Vines? Zijn die zweeds?
Toch zien ze er wel bekend uit, zoals Z ook al opmerkte...quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:14 schreef iggy_in_the_house het volgende:veel onbekender...zij waren iemands support act...
Australian Blonde?quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
hoe raar dat ook klinkt maar Australie heeft wel een link met deze band
Van al die nieuwe bandjes,quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, Australisch
Jij bent echt goed in topo hè?
en nou nog de naam van de band.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:25 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
MC
Mc Hammerquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:26 schreef timbob het volgende:
MC dus?
niet dat ik een bandnaam ken met de afkorting MC
Zat ik ook aan te denken, maar die zien er heel anders uitquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:31 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Millencolin
Het eerste gedeelte is goed maar nu is het tweede weer fout...Het tweede gedeelte is al door iemand genoemd...quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:41 schreef bigshadow het volgende:
Melody club?
quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:44 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]eindelijk bigshadow +1
supporting act van Kylie Minogue die afgelopen zondag een geweldig optreden gaf in Ahoy. En deze band was ook super!
quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:47 schreef bigshadow het volgende:
[..]
![]()
Welk album zoek ik?
[afbeelding]
ik lurktequote:Op donderdag 31 maart 2005 15:48 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er niet was
Timbob +1
Juistemquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jay Mascis?
Idd: Sleeër met Angel of death!quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:28 schreef dolle_hond het volgende:
slayer - angel of death
Oh, is het Mengele? Ik vroeg me al af welke nazi het was...quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:28 schreef dolle_hond het volgende:
slayer - angel of death
D'oh. Deze hint had ik helemaal gemistquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Aangezien dit een muziek- en niet een Geschiedenistriviaquiz is, is het misschien handig om te vermelden dat het heerschap rechts J. Mengele is..
Da's niet de eerste keer. Over Photobucket hoor ik nooit klachten...quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:42 schreef dolle_hond het volgende:
kudt
werkt niet, imageshack werkt niet mee
Ik zit al de hele tijd dit te neurieen:quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:22 schreef GLO het volgende:
Misschien tijd voor een hintje, dolle_hond?
De namen Eels en Little Feat zwerven door m'n hoofd, maar die zijn het niet. Toch?
Ik weet niet of Dolle Hond nog online is.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:33 schreef bartrid het volgende:
swans - love of life
Dan denk ik: wat is dat?quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:57 schreef bartrid het volgende:
nee, veel harder. Denk grindcore.
hebben ze de muziek voor rocky gemaakt?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wie zullen dit toch kunnen zijn?
[afbeelding]
Maar dat is juist!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:18 schreef Berkery het volgende:
Styx
of snorrenquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:26 schreef Berkery het volgende:
kan ook wel in de OP - geen foto's van Styx met badjassen en/of bokshandschoenen
quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:38 schreef Neleos het volgende:
Allman Brothers - Jessica toch?
Uiteraard. Een onsje eer voor newbiedoobiedooquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Top gear dan voor de eer (niks gehoord)
Vanavond al in Utrecht en dan zaterdag in Enschede.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:43 schreef Neleos het volgende:
Welk muziekfestival wordt komend weekend in Utrecht en Enschede gehouden?
quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:10 schreef DaisyDuke het volgende:
Oh natuurlijk, Crosslinx in Vredenburg!
Snel!quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:17 schreef Gambolputty het volgende:
Tony Scott???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |