Da's triest genoeg eigenlijk.....quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Neleos +1
Dit is dus de top 10 van het huidige decennium.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:38 schreef Neleos het volgende:
Had jij hetzelfde lijstje al eerder geplaatst dan?
Dank je.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:36 schreef peaceman het volgende:
gefeliciteerd neleos!
Nee, ik ben gewoon teleurgesteld in mezelfquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Had jij hetzelfde lijstje al eerder geplaatst dan?
Ach ja. Zoiets kun je toch nooit goed gokken.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:40 schreef knox_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon teleurgesteld in mezelf
Planeet in de titel is ook wel goed ja. Anders wordt het wel lastig denk ik.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:43 schreef knox_ het volgende:
Moeten de nummers echt over planeten gaan? of mag er ook gewoon een planeet in de titel staan oid
Okequote:Op donderdag 31 maart 2005 13:46 schreef Captain_Redbeard het volgende:
counting crows - mercury
pendulum - another planet (pendulum)
train - drops of jupiter
bananarama - venus
shocking blue - venus
david bowie - life on mars
jasper steverlinck - life on mars
ash - girl from mars
the velvet underground - venus in furs
bjork - venus as a boy
for a start...
en dan niet eens Planet Clairequote:Op donderdag 31 maart 2005 13:49 schreef GLO het volgende:
The B-52's - 52 Miles West Of Venus
Ik heb niet gezegd dat het geen covers mochten zijn. Dus het is wel goed.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:48 schreef bukgeit het volgende:
Hee, en die covers dan?
Ik denk dat de meesten juist geprobeerd hebben om covers te mijden. Dat doen we toch altijd?quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:51 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het geen covers mochten zijn. Dus het is wel goed.
Mwah.. er staan maar acht nummers, van tien uitvoerenden.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:51 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het geen covers mochten zijn. Dus het is wel goed.
depeche mode - exciterquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
pfff Bukgeit zat wel erg close achter me![]()
Ik heb nog een vraag openstaan uit het vorige topic, maar daar heeft niemand meer op gereageerd dus die laat ik maar even zitten.
Ik moet er als de wiedeweerga vandoor eigenlijk![]()
Even snel een makkelijke: controleer 'm maar als iemand het antwoord geeft. Ik check morgen wel of iemand het punt al weggegeven heeft.
Welk album?
[afbeelding]
Ja, een lijst zonder covers was wel mooier geweest. Maar ik kan het niet fout rekenen. De volgende keer zal ik het in de vraag aangeven.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:53 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten juist geprobeerd hebben om covers te mijden. Dat doen we toch altijd?
timbob +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |