quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:04 schreef bukgeit het volgende:
4 Hero - Two Pages
quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:07 schreef GLO het volgende:
[..]
Wow. Ik kende alleen die eerste versie.
miss kitten?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:09 schreef bukgeit het volgende:
Wie gaat waarschijnlijk zingen op Felix da Housecat's nieuwe album?
En Prinses Christina ook al gejammer noemen...quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik las volgens mij laatst dat Madonna erg van 'm gecharmeerd was, maar ja die kan natuurlijk absoluut niet zingen.....
Ach, als er een studio tussen zit dan heb ik niet zo'n probleem met Madonna.....quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:17 schreef GLO het volgende:
[..]
En Prinses Christina ook al gejammer noemen...Ben toch benieuwd wie jij wél een goede zangeres vindt...
4heroquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:06 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb 'm in 5 variaties
[afbeelding]
Die bolle van Keane?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:24 schreef bukgeit het volgende:
Nee. Warm though.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:22 schreef bigshadow het volgende:
[..]
4hero![]()
Heb jij parallel universe timbob ?? Zo ja....dan wil ik heel heel heel graag een copy vanNergens meer te krijgen, tenminste, niet voor minder dan $50 en dat is me echt iets te gortig voor een tweedehandje. Ik heb trouwens maar 1 variant van 2 pages, wel een geweldig album
Ik zie hem hier staan voor $ 27,60. Nieuw nog wel. Is dat wat? Mocht je twijfelen: heb zelf hele goede ervaringen met GEMM.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:22 schreef bigshadow het volgende:
[..]
4hero![]()
Heb jij parallel universe timbob ?? Zo ja....dan wil ik heel heel heel graag een copy vanNergens meer te krijgen, tenminste, niet voor minder dan $50 en dat is me echt iets te gortig voor een tweedehandje. Ik heb trouwens maar 1 variant van 2 pages, wel een geweldig album
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |