quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:22 schreef bigshadow het volgende:
[..]
4hero![]()
Heb jij parallel universe timbob ?? Zo ja....dan wil ik heel heel heel graag een copy vanNergens meer te krijgen, tenminste, niet voor minder dan $50 en dat is me echt iets te gortig voor een tweedehandje. Ik heb trouwens maar 1 variant van 2 pages, wel een geweldig album
Ik zie hem hier staan voor $ 27,60. Nieuw nog wel. Is dat wat? Mocht je twijfelen: heb zelf hele goede ervaringen met GEMM.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:22 schreef bigshadow het volgende:
[..]
4hero![]()
Heb jij parallel universe timbob ?? Zo ja....dan wil ik heel heel heel graag een copy vanNergens meer te krijgen, tenminste, niet voor minder dan $50 en dat is me echt iets te gortig voor een tweedehandje. Ik heb trouwens maar 1 variant van 2 pages, wel een geweldig album
You're welcome. GEMM is goud waard. Ook al omdat de retailers uit alle hoeken van de wereld komen. Zo heb ik eens iets via hun spotgoedkoop in Moskou besteld. Daar kom je anders zo gauw niet, ook niet via internet.quote:
Sleazebandje uit L.A. ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:33 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Wie zijn dit dan?
[afbeelding]
Het optreden wat ze dus hebben gegeven in Nederland hebben ze ook gegeven en gaan ze nog geven in totaal 11 landen.quote:, like so many bands before them, generated from the boredom of growing up in a small town seemingly far away from where everything was happening. Music proved not only to be the needed escape, but also a lasting passion that would play a tremendous part in these young people’s lives.
Inspired by the song writing of the 1960s,puts melodies in the front room and then decorates the songs with new wave influences, synthesizers and punk rock guitars. The songs are made for hot and humid independent nightclub dance floors anywhere in the world.
Nee, Australischquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:13 schreef ranja het volgende:
The Vines? Zijn die zweeds?
Toch zien ze er wel bekend uit, zoals Z ook al opmerkte...quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:14 schreef iggy_in_the_house het volgende:veel onbekender...zij waren iemands support act...
Australian Blonde?quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
hoe raar dat ook klinkt maar Australie heeft wel een link met deze band
Van al die nieuwe bandjes,quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, Australisch
Jij bent echt goed in topo hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |