Hmm, zoiets had ik ook maar dan andersom. Na wat overmatig gebruik van wat verdovende middelen leek het alsof m'n hart zo hard klopte dat het tegen het plafond kwam. Het voelde gewoon alsof m'n hart groter wa's dan m'n lichaam.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:34 schreef LostFormat het volgende:
Ja, vaak gehad. Meestal de maandag/dinsdag na een weekend zwaar doorhalen op verscheidene drugs. De eerste keer zeer geschrokken maar nu weet ik dat 't kan voorkomen en dat ik het kan verwachten als ik weer eens een weekend buiten m'n boekje ben gegaan.
Wat ik heel vaak heb, is denken klaarwakker te zijn en dan zulke zware ledematen hebben dat ik ze door m'n bed heen richting de grond voel vallen. Te vreemd.
Ja dat vond ik dus ook al een beetje vreemd. Ik heb wel gelezen ergens dat je bij zo'n verlamming vaak het idee hebt van een 'aanwezigheid' en dat hier ook veel alien ontvoering verhalen uit voort komen en zo.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:38 schreef Enyalius het volgende:
hallucinaties horen er niet bij. je bent klaar wakker en bent niet meer in droomstaat.
Ja voor mij was het ook een vermoeiend weekend, alleen geen drugs of zo (ok, wel genoeg alcohol). Zou best wel een verband tussen kunnen bestaan.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:34 schreef LostFormat het volgende:
Ja, vaak gehad. Meestal de maandag/dinsdag na een weekend zwaar doorhalen op verscheidene drugs. De eerste keer zeer geschrokken maar nu weet ik dat 't kan voorkomen en dat ik het kan verwachten als ik weer eens een weekend buiten m'n boekje ben gegaan.
Dat klinkt niet zo prettig. Vroeger als kind (quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:58 schreef Toet het volgende:
Wat de TS omschrijft heb ik ook een aantal keer gehad. Eerst hield ik de mogelijkheid nog open dat ik op die momenten wel wakker was, maar nog niet helemaal; waardoor ik rare dingen kon gaan zien of horen. Toen ik echter een keer, nadat zo'n 'verlamming' was afgelopen, uit mijn bed stapte, door de deur liep, en opeens in de verkeerde kamer belandde, waarna ik opnieuw wakker werd in mijn eigen bed, werd het me duidelijk dat het gewoon een raar soort droom betrof.
Cool! Zal die topics ook eens doorlezen. Ja ik wilde nog searchen naar oudere topics, maar de search was uitgeschakeld voor onderhoudsredenen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 03:06 schreef livEliveD het volgende:
Tof om dit soort dingen te lezen.
Zelf geen ervaring mee maar je kunt eventueel de volgende topics eens doorlezen:
Verlamd zijn in je bed..
sleep paralysis
bewust zijn van je slaap verlamming(ASP)
Wie heeft dit ook wel eens.
bij het wakker worden niet kunnen bewegen...
Soms ben je nog half in droomstaat, en kun je dus dingen zien, horen, of voelen die er niet zijn. Als ik het zelf heb kan ik nooit mijn ogen opendoen, maar ik voel soms wel rare dingen..quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:38 schreef Enyalius het volgende:
hallucinaties horen er niet bij. je bent klaar wakker en bent niet meer in droomstaat.
Been there done that....zeer vreemd 'wakker' worden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:34 schreef LostFormat het volgende:
Wat ik heel vaak heb, is denken klaarwakker te zijn en dan zulke zware ledematen hebben dat ik ze door m'n bed heen richting de grond voel vallen. Te vreemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |