Van mij mag je er in de index tussen haakjes achter.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:27 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik ook, alleen komt Knut zo terug, dus je moet snel langskomen!
Staat wel mooi sizzler Sidekick Silmarenquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:29 schreef sizzler het volgende:
[..]
Van mij mag je er in de index tussen haakjes achter.
Lurk jij 24 uur per dag ofzo? We kunnen niet eens onbeschaamd roddelen over jouquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:31 schreef SCH het volgende:
Ik wil ook mod worden hoor
Vrouwen hebben geen verstand van politiekquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:28 schreef Silmarwen het volgende:
Is er eigenlijk ooit wel eens een vrouwelijke mod geweest op POL? Zo nee SCHANDE!
Dit zou juist een vooruitstrevend en vrijdenkend subforum moeten zijn!
whehehe who am I kidding?
Volgens mij niet. Maar het aantal vrouwen in FOK!-top maakt een hoop goed.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:28 schreef Silmarwen het volgende:
Is er eigenlijk ooit wel eens een vrouwelijke mod geweest op POL? Zo nee SCHANDE!
Dit zou juist een vooruitstrevend en vrijdenkend subforum moeten zijn!
whehehe who am I kidding?
Vrouwen zijn anders perfect in staat antwoorden te ontwijken evenals politci hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen verstand van politiek.
Dat valt toch wel mee.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:32 schreef sizzler het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar het aantal vrouwen in FOK!-top maakt een hoop goed.
nog geen mail gehad overigens
Dus ik zit voor niks te F5-en?quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
ik ben ook dan nog geen mod van POL
Nee, als je de tegoeden bevriest kan je geen terroristen meer sponsoren.quote:Rechter: Al Haramain steunt Al-Qa'ida niet
De rechtbank wil de stichting Al Haramain niet verbieden. Het Openbaar Ministerie had de rechtbank in Amsterdam om een verbod gevraagd, omdat de Nederlandse tak van de Saudische liefdadigheidsorganisatie moslimextremisten financieel zou steunen.
De rechtbank verklaarde vandaag dat daar geen bewijs voor is. Volgens de rechtbank heeft de inlichtingendienst AIVD al geruime tijd geen activiteiten waargenomen van de stichting in Nederland.
El Tawheed
De Nederlandse afdeling van Al Haramain werd in 1995 opgericht door de imam van de omstreden moskee El Tawheed in Amsterdam. De stichting raakte in opspraak toen in juni bekend werd dat Amerika en Saudi-Arabië Al Haramain verdenken van het financieel ondersteunen van terroristische organisaties zoals Al-Qa'ida. Nederland bevroor de tegoeden van het Amsterdamse filiaal.
De stichting staat ook op een lijst van de Verenigde Naties. Op die lijst staan organisaties die banden hebben met terroristische organisaties.
Dat is volgens de rechtbank niet voldoende reden om de stichting te verbieden. In Saudi-Arabië is Al Haramain inmiddels wel verboden. Het Saudische ministerie van Islamitische Zaken heeft de organisatie in oktober ontbonden en beloofd op te treden tegen de buitenlandse filialen van Al Haramain.
POL-sc verbaggeren? Dat ken naitquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:32 schreef Silmarwen het volgende:
Ik loop jullie sc weer te verbaggeren he... Sorry![]()
Maar het lijkt wel, dat elke keer als ik hier post, het alleen maar over sex gaat...quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:39 schreef George-Butters het volgende:
[..]
POL-sc verbaggeren? Dat ken nait
Je username moet met "si" beginnen. Kansloos dus.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:31 schreef SCH het volgende:
Ik wil ook mod worden hoor
quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar SCH en jij mogen blijven? En speedfreak en PJO ook?.
Waarom niet onbeSCHaamd roddelen met mij er bij?quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:31 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Lurk jij 24 uur per dag ofzo? We kunnen niet eens onbeschaamd roddelen over jou
SiCH - ik ben tot alles bereid, meneer Sidekickquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:42 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je username moet met "si" beginnen. Kansloos dus.
Wiens schuld denk je dat het is? Beetje met je tieten schudden voor gefrustreerde mannen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:40 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Maar het lijkt wel, dat elke keer als ik hier post, het alleen maar over sex gaat...![]()
Leuk toch? Significanties berekenen enzo.quote:
Dan is het niet meer roddelen duhquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom niet onbeSCHaamd roddelen met mij er bij?
Sicheil, dan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:44 schreef SCH het volgende:
[..]
SiCH - ik ben tot alles bereid, meneer Sidekick
Ik schud nergens mee. Ik zou niet durven!quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wiens schuld denk je dat het is? Beetje met je tieten schudden voor gefrustreerde mannen.
Grijp je kans SK!quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:44 schreef SCH het volgende:
[..]
SiCH - ik ben tot alles bereid, meneer Sidekick
Zeer opwindend inderdaad.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:44 schreef sizzler het volgende:
[..]
Leuk toch? Significanties berekenen enzo.
Ik doe mijn SCHaamlipjes wel toe.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dan is het niet meer roddelen duh
Die zijn van Yvonne.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:49 schreef Silmarwen het volgende:
[afbeelding]
Snel zijn ik verwijder hem zo weer.![]()
Ze zijn ook heel zacht en een goede hand volquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:52 schreef SCH het volgende:
Ik vind je borsten liev
Maar ze halen het niet bij de piemel van sizzler
*Blogged.*quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:51 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
euy! Ik heb mooie jonge tietjes ja. Nou ja tietjes. Tieten
Borsten met gevoel en een fijn karakterquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:54 schreef Johan_de_With het volgende:
''Lieve'' borsten? Wat zijn dat nou weer?
Gez: M., 22 jr., z. brt. m. gev. & fi. kar.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Borsten met gevoel en een fijn karakter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |