ik bescherm me zelf door en niet in te lezen en te posten, misschien moeten we in WFL of hoe heet dat een wat serieuzer topic gebruiken?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:37 schreef zoalshetis het volgende:
best vreemde reacties in het paus is dood topic.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:38 schreef SCH het volgende:
[..]
ik bescherm me zelf door en niet in te lezen en te posten,
Morgen ook hoorquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent vandaag wel een toffe peer!
hangt wel een beetje af hoe je 'pet' dan staatquote:
ben ik ff blij dat ik op het goede paard gewed heb.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:27 schreef Lemmeb het volgende:
Dubbel topic:
'Terreur hangjeugd verergert'
en
Terreur hangjeugd verergert
De mijne was eerder
Tanx!quote:
First come, first servequote:Op zaterdag 2 april 2005 23:33 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tanx!
Ik was al bang dat het erop uit zou draaien dat de mijne dicht zou moeten, heb er naast de copy-paste toch al behoorlijk wat tikwerk in zitten.
Ja, maar de mijne liep niet echt lekker. Waarschijnlijk vanwege een chronisch gebrek aan schreeuwende extreem-rechtse types, die ineens allemaal op dat andere topic afkwamenquote:
Mogen ze het weer gaan proberen in jouw topicquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, maar de mijne liep niet echt lekker. Waarschijnlijk vanwege een chronisch gebrek aan schreeuwende extreem-rechtse types, die ineens allemaal op dat andere topic afkwamen.
Ik beschouw het als off-topic. NS, LD en ik modden ons het schompes om de boel ontopic te houden, dan meld jij de ban, daar komen weer reacties op ---> geen trek in.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm ja, toch even verifiėren... Ik had in het tweede topic over de dode paus gemeld dat Fuifduif een ban had gekregen. Ik begrijp niet zo goed wat daar verkeerd aan is. Ok, de manier had iets minder "jolig" gekund, maar ik vond de info toch wel relevant eigenlijk voor het topic. Immers was hij zeer actief aan het posten in dat topic en lokte hij veel reacties uit. Het verbaasde mij dan ook niet dat er niet snel na de edit van mijn post de vraag kwam van iemand waarom hij niet meer reageerde... Overigens: verder m'n complimenten voor het modden in dat topic en diens voorganger.
Ok, duidelijk. Dankjewelquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik beschouw het als off-topic. NS, LD en ik modden ons het schompes om de boel ontopic te houden, dan meld jij de ban, daar komen weer reacties op ---> geen trek in.
Nee, het was geen schandelijke post ofzo, maar gewoon een ot-verwijderinkje
V.
Netjes gedaan, complimenten.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:50 schreef Verbal het volgende:
NS, LD en ik modden ons het schompes om de boel ontopic te houden
iddquote:
Slijmjurk.quote:Op zondag 3 april 2005 01:06 schreef SCH het volgende:
Complimenten voor de moderatie.
je hebt weer je credits bijelkaar gelikt.quote:Op zondag 3 april 2005 01:06 schreef SCH het volgende:
maar vadaag heeft ie eigenlijk alleen maar gelijk.quote:Op zondag 3 april 2005 01:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
je hebt weer je credits bijelkaar gelikt.![]()
Hey, een beetje respect hč...quote:Op zondag 3 april 2005 01:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
je hebt weer je credits bijelkaar gelikt.![]()
Oei wat voel jij je morgen na het opstaan goedkoopquote:Op zondag 3 april 2005 01:06 schreef SCH het volgende:
Wat dacht je van CartWOman en zoalshetis?quote:Op zondag 3 april 2005 01:51 schreef HarigeKerel het volgende:
Oei wat voel jij je morgen na het opstaan goedkoop![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |