Ik werd daar door een kennis op gewezen, handig is ie.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:01 schreef Dizzee het volgende:
http://www.tripadvisor.com van jeroen mag er ook wel in. handige site vind ik
Dat moet je omdraaien he, boeken en info lezenquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:03 schreef Xlarge het volgende:
nog 2 maanden en dan verterk ik naar Georgia, Nevada , Utah en als laatste New York, ik slaap in New York in het hotel Ramada New Yorker , daar heb ik niet al te goede dingen over gelezen nadat ik het had geboekt
Alleen de locatie is wel goed , 1 blok van Macy's
idd , het ging me in eerste instantie alleen maar om de locatie , je zit echt in het midden van alles waar het gebeurd , maar later las ik de hotelreviews en die waren niet al te goed , maarja maakt nog niet echt uit , in New York zit je niet al te veel op je kamerquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:10 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Dat moet je omdraaien he, boeken en info lezen
Fixedquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:00 schreef komrad het volgende:
Razer, midden in de OP staat: deeltje 7 al weer
nou dat kan inmiddels wel weg
Jah idd, bijna alleen maar positieve dingen over Penn gehoord hier op FOK.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:57 schreef Jeroenus het volgende:
Pennsylvania wordt ook niet heel goed beoordeeld op die site. Maar hier is iedereen toch wel positief? Alleen af en toe een oude kamer (nat) en dan kon je ruilen toch?
als de lakens en dekens smerig zijn dan ga je toch gewoon klagen?quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:13 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben ook in Hotel Carter gezeten. En hoewel de locatie werkelijk top is, vond ik het hotel echt bar slecht. Het bed lag op zich nog wel redelijk, maar de lakens en dekens waren vies, de badkamer niet al te schoon, er liepen wat beestjes rond en in de week dat we daar waren hebben ze 1 keer schoongemaakt en schone handdoeken achtergelaten.
Ik zou echt adviseren om een ander hotel te zoeken.
Voor foto's: http://home.planet.nl/~hend3036/USA2004
Cool. Komt zeker pas ergens volgend jaar?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:48 schreef kepler het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=3694
Must-have voor de NY-fan in dit topic
Wij waren wel wat duurder uit, hoor!quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:47 schreef kepler het volgende:
[..]
als de lakens en dekens smerig zijn dan ga je toch gewoon klagen?
Maar voor de prijs kan je ook niet veel verwachten inderdaad. Ik betaal 240 voor 7 nachten...
ach ik zie wel, we hebben al geboekt namelijkquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij waren wel wat duurder uit, hoor!
En ja, klagen hebben we gedaan, bijvoorbeeld om nieuwe handdoeken te vragen, maar die had je zomaar nog niet hoor.
Ik vond het gewoon echt een slecht hotel en ik zou het niemand aanraden. Het enige echte en toch wel enorme voordeel is de ligging, want je zit echt zo op Time Square!
nope, derde kwartaal van dit jaar nogquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:53 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Cool. Komt zeker pas ergens volgend jaar?
Ik wil er gewoon tot me dood wonen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:03 schreef komrad het volgende:
Ik wil ook weeer naar NY, ik wil eigenlijk gewoon elk jaar naar NYC
Yes,quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:01 schreef kepler het volgende:
[..]
nope, derde kwartaal van dit jaar nog
dat wil ik niet, maar een paar jaar wil ik er wel wonen. Dit is hier inmiddels wel bekendquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:05 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ik wil er gewoon tot me dood wonen.![]()
doe mee met de visa lottery!!! Ik heb precies hetzelfde gevoel (my ashes will be in the Hudson River and Prospect Park, Brooklyn)quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:05 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ik wil er gewoon tot me dood wonen.![]()
Als ik met afdrogen weer net zo smerig ben (even heel erg overdreven natuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:53 schreef Blik het volgende:
wat maakt het nou uit hoe goed het hotel is, gewoon een zo goedkoop mogelijk hotel boeken des te meer geld je over houdt voor de stad zelf. Je doucht en slaapt er toch alleen maar
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:06 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
[..]
doe mee met de visa lottery!!! Ik heb precies hetzelfde gevoel (my ashes will be in the Hudson River and Prospect Park, Brooklyn)
neem zelf een handdoek mee, als je zo weinig betaald voor een hotel in NYC mag je nog blij zijn dat je een eigen kamer hebtquote:Op donderdag 31 maart 2005 08:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als ik met afdrogen weer net zo smerig ben (even heel erg overdreven natuurlijk) als voor ik ging douchen, dan maakt het mij echt wel uit hoe goed het hotel is hoor.
Ten eerste vond ik het niet goedkoop (700 euro met 2 pers voor 5 dagen) en ten tweede verwacht ik als iets zich 'hotel' noemt, dat er bepaalde zaken zijn geregeld. Anders ga ik namelijk wel in een hostel of een tent of een rv of wat dan ook.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:38 schreef Blik het volgende:
[..]
neem zelf een handdoek mee, als je zo weinig betaald voor een hotel in NYC mag je nog blij zijn dat je een eigen kamer hebt
Amen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ten eerste vond ik het niet goedkoop (700 euro met 2 pers voor 5 dagen) en ten tweede verwacht ik als iets zich 'hotel' noemt, dat er bepaalde zaken zijn geregeld. Anders ga ik namelijk wel in een hostel of een tent of een rv of wat dan ook.
Juni is volgens de Lonely Planet gids ook één van de betere periodes. Augustus is vrij warm en benauwd kan ik je zeggen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:09 schreef CoolGuy het volgende:
Heb straks te horen gekregen wanneer ik vakantie kan nemen, en dat is in de 2e week van Juni. Dat is wel lekker, want met weekenden erbij heb ik dan 9 dagen. Ik denk dat ik dus zo'n 7 dagen/6 nachten wil gaan. Die losse overnachtingen boek ik er dan wel bij. Heb er nu al zin in, das al over 10 weken![]()
Had je bij de eerste deelname gelijk je Visa 'gewonnen' of heb je meerdere keren geprobeerd?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:06 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
doe mee met de visa lottery!!!
Ik heb m'n green card via family gekregen... Maar ik heb hier een goede vriend die het gewonnen heeft. Toen ik naar NY verhuisde verbleef ik in a cheap hotel in the east Village, en zocht naar wat voor werk ik ook kon krijgen, ik werd een busboy/waiter aan Elephant n Castle, een restaurantje in de Village (is er nog steeds), iedereen wist dat ik een roommate situation zocht, ik schreef me in bij bureaus, en ontmoette veel mensen en via een collega op m'n werk kreeg ik een roommate situation in de village West 11th Street between 4th and Bleecker.) m'n baan had ik trouwens in 3 dagen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:10 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Had je bij de eerste deelname gelijk je Visa 'gewonnen' of heb je meerdere keren geprobeerd?
Je wint, stapt op een gegeven moment op het vliegtuig. Maar hoe heb je huisvesting daar geregeld en ook werk?
gaaf,quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:35 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
[..]
Ik heb m'n green card via family gekregen... Maar ik heb hier een goede vriend die het gewonnen heeft. Toen ik naar NY verhuisde verbleef ik in a cheap hotel in the east Village, en zocht naar wat voor werk ik ook kon krijgen, ik werd een busboy/waiter aan Elephant n Castle, een restaurantje in de Village (is er nog steeds), iedereen wist dat ik een roommate situation zocht, ik schreef me in bij bureaus, en ontmoette veel mensen en via een collega op m'n werk kreeg ik een roommate situation in de village West 11th Street between 4th and Bleecker.) m'n baan had ik trouwens in 3 dagen.
Ik had voor een maand in deze hotel geplanned, maar bleef er uiteindelijk alleen maar 17 dagen!!!! http://www.carltonarms.com
Gaaf.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:35 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
[..]
Ik heb m'n green card via family gekregen... Maar ik heb hier een goede vriend die het gewonnen heeft. Toen ik naar NY verhuisde verbleef ik in a cheap hotel in the east Village, en zocht naar wat voor werk ik ook kon krijgen, ik werd een busboy/waiter aan Elephant n Castle, een restaurantje in de Village (is er nog steeds), iedereen wist dat ik een roommate situation zocht, ik schreef me in bij bureaus, en ontmoette veel mensen en via een collega op m'n werk kreeg ik een roommate situation in de village West 11th Street between 4th and Bleecker.) m'n baan had ik trouwens in 3 dagen.
Ik had voor een maand in deze hotel geplanned, maar bleef er uiteindelijk alleen maar 17 dagen!!!! http://www.carltonarms.com
aha ik kan dus dit jaar gewoon meedoen aan die loterij en als ik win gewoon rustig mijn studie afmaken (jaartje of drie) en dan met diezelfde greencard naar de US gaan zonder problemenquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:37 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
Als je een green card heb is hij permanent geldig, je moet hem elk 10 jaar vernieuwen, dus als je kaart verloopt ben je nog steeds een permanent resident, je moet alleen de foto en de kaart elke 10 jaar vernieuwen of Amerikaans burger worden.
Als je een green card hebt, moet je in de VS wonen, je mag maximaal 2 jaar uit de VS zijn voordat de kaart vervalt, en je moet dan een re-entry permit hebben met de green card. Met de green card mag je maximaal 6 maanden het land uit voordat het vervalt.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:41 schreef kepler het volgende:
[..]
aha ik kan dus dit jaar gewoon meedoen aan die loterij en als ik win gewoon rustig mijn studie afmaken (jaartje of drie) en dan met diezelfde greencard naar de US gaan zonder problemen
want eigenlijk wil ik gelijk na mijn studie naar het buitenland
ow ok, dan moet ik dus nog even wachten met die loterijquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:46 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
[..]
Als je een green card hebt, moet je in de VS wonen, je mag maximaal 2 jaar uit de VS zijn voordat de kaart vervalt, en je moet dan een re-entry permit hebben met de green card. Met de green card mag je maximaal 6 maanden het land uit voordat het vervalt.
Uiteraard, maar wat ik eerder zei, hotel New Yorker gaat toch niet door. Ik las de reviews en de schrik sloeg me om het hart. Ik heb dat direct gecancelled en ga nu wel een stuk duurder, naar Ameritania. Nu is het verder goed zo, ik ga er niet meer naar kijken, niet meer over nadenken. Dit hotel wordt t, en klaarquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:36 schreef Razer het volgende:
En dan natuurlijk heel erg veel mooie foto's maken die hier posten
Ik ga dus ook niet naar Ameritaniaquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Uiteraard, maar wat ik eerder zei, hotel New Yorker gaat toch niet door. Ik las de reviews en de schrik sloeg me om het hart. Ik heb dat direct gecancelled en ga nu wel een stuk duurder, naar Ameritania. Nu is het verder goed zo, ik ga er niet meer naar kijken, niet meer over nadenken. Dit hotel wordt t, en klaarIk vertrek 5 juni (dat op zondag) en ik ben op vrijdag of zaterdag weer thuis. Erg kort, maar ook erg duur, dus langer zit er echt niet in. Het gaat me ook puur om de stad en als ik eenmaal de bezienswaardigheden allemaal heb gehad vind ik het ook wel weer goed ook.
*Nu al voorpret heeft![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ga dus ook niet naar AmeritaniaDe laatste kamer was net weg....dit is live trouwens he
Bij het reisbureau zijn ze nu aan het controleren waar nog kamers vrij zijn...i'll keep you posted..
Done. Op 5 Juni vertrek ik naar New York !!quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:44 schreef CoolGuy het volgende:
Oke. Het is rond (denk ik). Quality Hotel Times Square wordt nu geboekt as we speak![]()
ow we kunnen weer posten, net nog niet omdat topicstarter gebanned wasquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:09 schreef Razer het volgende:
Ik had vorig jaar precies hetzelefde probleem, ook paar hotels vol die ik wilde boeken, gelukkig ook nog allemaal goed gekomen
Lol jah ik kreeg dat bericht ook al beetje wazig, weet niks van een ban af en heb je altijd netjes gedragen denk dat de forum software beetje buggy isquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:04 schreef berc het volgende:
[..]
ow we kunnen weer posten, net nog niet omdat topicstarter gebanned was![]()
1 april hequote:Op zaterdag 2 april 2005 11:37 schreef Razer het volgende:
[..]
Lol jah ik kreeg dat bericht ook al beetje wazig, weet niks van een ban af en heb je altijd netjes gedragen denk dat de forum software beetje buggy is
Eeej kijk dit dan:quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:47 schreef BrauN het volgende:
Zo, ik ben d'r ook weer.
Ik heb deze week voor mijn 4 dagen New York het Vanderbilt YMCA geboekt. Ik wilde eerst Hotel Carter boeken, maar na het lezen van een flink aantal negatieve reviews heb ik er toch maar van afgezien.
Vanderbilt YMCA zit op een prima locatie volgens mij en het is ook vrij goedkoop. 56 Euro per nacht, in de periode dat ik er ben, begin juni.
En dat kom je hier melden?quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:49 schreef Falco het volgende:
[..]
Eeej kijk dit dan:
Verwelkom hier BrauN terug!
Ik kan niet in ONZ posten.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:49 schreef Falco het volgende:
[..]
Eeej kijk dit dan:
Verwelkom hier BrauN terug!
Dat is inderdaad niet netjes van Falco, nee.quote:
Een puike locatie dacht ik zo.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:56 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik kan niet in ONZ posten.
[..]
Dat is inderdaad niet netjes van Falco, nee.![]()
Maar wat denk je er van Jeroenus? Vanderbilt is vlakbij de United Nations en zit aan 47th street.
Vanderbilt heb ik ook niet goede reviews over gelezen, want volgens mij was dat t hotel waarbij in de brochure geschreven stond dat t geschikt was voor de reiziger die niets gaf om comfort en zo...dat zullen ze niet voor niets zeggen. Aangezien jij vanwege de reviews niet Carter hebt geboekt, neem ik aan dat je dat wel boeit, dus snap ik niet waarom je dan vervolgens wel Vanderbilt boektquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:56 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik kan niet in ONZ posten.
[..]
Dat is inderdaad niet netjes van Falco, nee.![]()
Maar wat denk je er van Jeroenus? Vanderbilt is vlakbij de United Nations en zit aan 47th street.
is hotel Carter echt zo slechtquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:47 schreef BrauN het volgende:
Zo, ik ben d'r ook weer.
Ik heb deze week voor mijn 4 dagen New York het Vanderbilt YMCA geboekt. Ik wilde eerst Hotel Carter boeken, maar na het lezen van een flink aantal negatieve reviews heb ik er toch maar van afgezien.
Vanderbilt YMCA zit op een prima locatie volgens mij en het is ook vrij goedkoop. 56 Euro per nacht, in de periode dat ik er ben, begin juni.
Niks van aantrekken reviews, zo overdreven allemaal daar. Ik ben er zelf geweest en spreek uit ervaringquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:32 schreef kepler het volgende:
[..]
is hotel Carter echt zo slecht
waar kan ik die reviews vinden?
http://www.tripadvisor.comquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:32 schreef kepler het volgende:
[..]
is hotel Carter echt zo slecht
waar kan ik die reviews vinden?
Dat is veel te duur manquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:07 schreef CoolGuy het volgende:
Nou mensen, de kogel is halverwege door de kerk. Ik heb gisterenavond samen met mijn ouders een paar uur in de brochures en op internet zitten te kijken, en naar alle waarschijnlijkheid ga ik boeken bij Oad Reizen. Ik ga ruim boven de ¤ 1.000,- eindigen, dat wel.
Ik weet nog niet precies welk hotel ik neem, maar het wordt geen Hotel Carter of soortgelijke dingen. Ik ga toch wat luxer. Verder boek ik 2 extra overnachtingen bij, welke ook al per stuk rond de 120 euro kosten. Dan zit ik al aan de 1.000 euro. Vervolgens komen daar nog de normale kosten bij zoals luchthavenbelasting, en dan zit ik al ruim boven de ¤ 1.000,- zonder gegeten of geld uitgegeven te hebben.
Toch een heel stuk duurder dan ik oorspronkelijk gedacht had, maar achteraf gezien ook maar goed ook. Ik ga naar het hotel New Yorker. De rest was al niet meer vrij. Ik had nog wel meer hotels gekozen, ook nog een stuk duurder, maar die zijn niet meer vrij, dus wordt het automatisch New Yorker. Ik ga niet zo heel lang, want ik ga op zondag 5 juni, en kom op vrijdag of zaterdag alweer terug. Ik hoor gemengde verhalen over het hotel, maar goed, dat is niet anders dan. 't Zal hoop ik nog altijd beter zijn dan Hotel Carter...
Anyway, vooralsnog ziet het er naar uit dat ik over 9 weken in The City That Never Sleeps ben !!!
ik ben 2 jaar geleden ook in zo'n goedkoop hetel geweest. Het is geen topkwaliteit inderdaad, maar je slaapt er toch alleen maar. Maar daarom ben ik benieuwd naar die reviews, vooral waarom het zo slecht is. Ik heb namelijk hele lage eisen voor een hotel dat 150 mtr van Times Square ligt (en wat maar 240 euro kost voor 7 nachten)quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:57 schreef Razer het volgende:
[..]
Niks van aantrekken reviews, zo overdreven allemaal daar. Ik ben er zelf geweest en spreek uit ervaring
Waar? Misschien een linkje?quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:05 schreef Douwe het volgende:
[..]
Dat is veel te duur man![]()
Vlucht op 5 juni heen en 10 juni (vrijdag) weer terug komt op ¤361 inclusief belasting en dergelijke...
dan ben ik er ookquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:07 schreef CoolGuy het volgende:
Toch een heel stuk duurder dan ik oorspronkelijk gedacht had, maar achteraf gezien ook maar goed ook. Ik ga naar het hotel New Yorker. De rest was al niet meer vrij. Ik had nog wel meer hotels gekozen, ook nog een stuk duurder, maar die zijn niet meer vrij, dus wordt het automatisch New Yorker. Ik ga niet zo heel lang, want ik ga op zondag 5 juni,
Ja who cares, zo ver ligt het niet uiteenquote:Op maandag 4 april 2005 07:48 schreef Xlarge het volgende:
[..]
dan ben ik er ook, in hotel The New Yorker ,
dan kunnen we een Fok New York meet houden
-edit , ik zie dat je al gecanceld hebt...
Lol, ik ga de 5e of de 6e juni. Ik was op het reisbureau geweest, omdat ik eea moest bevestigen voor 5 juni, die reis heb ik zowiezo. Dan vlieg ik dus op 5 juni om half 2 of zo weg vanuit Amsterdam. Dat is dan op zondag,e n dan zou ik vrijdag weer terug zijn. Ze konden me echter ook misschien (dat hoor ik dus vandaag) op maandag (de dag erna dus) laten gaan, tot zaterdag. Het voordeel daarvan is dat ik hier 's morgens vroeg vertrek, waardoor ik rond het middaguur in NY aankom, waardoor ik dus een groter gedeelte van die dag nog overheb. Effectief zou het betekenen dat als ik op maandag ga, ik 5,5 uur langer daar benquote:Op maandag 4 april 2005 09:27 schreef BrauN het volgende:
En ik ben ook in New York van 3 t/m 7 juni.![]()
FOK! goes NYC.
En BrauN ook al , we hebben dus al 3 mensenquote:Op maandag 4 april 2005 09:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lol, ik ga de 5e of de 6e juni. Ik was op het reisbureau geweest, omdat ik eea moest bevestigen voor 5 juni, die reis heb ik zowiezo. Dan vlieg ik dus op 5 juni om half 2 of zo weg vanuit Amsterdam. Dat is dan op zondag,e n dan zou ik vrijdag weer terug zijn. Ze konden me echter ook misschien (dat hoor ik dus vandaag) op maandag (de dag erna dus) laten gaan, tot zaterdag. Het voordeel daarvan is dat ik hier 's morgens vroeg vertrek, waardoor ik rond het middaguur in NY aankom, waardoor ik dus een groter gedeelte van die dag nog overheb. Effectief zou het betekenen dat als ik op maandag ga, ik 5,5 uur langer daar benNou dat vond ik prima, dus dat gingen ze proberen.
Ik hoor dat vandaag. Gaaf, zijn er al 2 medefokkers in NYC op hetzelfde tijdstip dat ik daar benIK ben toch van mening dat we een Fok! meet moeten houden hoor
ja lijkt me ook wel gaaf, en dan gauw een foto maken van een Xlarge, een CoolGuy en een BrauN, met op de achtergrond een of ander bekend gebouw om te posten @ fokquote:Op maandag 4 april 2005 09:41 schreef Xlarge het volgende:
[..]
En BrauN ook al , we hebben dus al 3 mensen
Een meet daar zou wel cool zijn , alleen vertrek ik precies die maandag weer , ff afwachten dus wanneer jij vliegt .
Wij hebben meer betaald, en in dat kader vond ik de prijs-kwaliteit verhouding behoorlijk slecht.quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:05 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ben 2 jaar geleden ook in zo'n goedkoop hetel geweest. Het is geen topkwaliteit inderdaad, maar je slaapt er toch alleen maar. Maar daarom ben ik benieuwd naar die reviews, vooral waarom het zo slecht is. Ik heb namelijk hele lage eisen voor een hotel dat 150 mtr van Times Square ligt (en wat maar 240 euro kost voor 7 nachten)![]()
zeg het even wanneer je moet vliegen , we kunnen er dan een topic over maken , wellicht zijn er nog meer die dan kunnen komen,quote:Op maandag 4 april 2005 10:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
ja lijkt me ook wel gaaf, en dan gauw een foto maken van een Xlarge, een CoolGuy en een BrauN, met op de achtergrond een of ander bekend gebouw om te posten @ fok
Oke, net gebeld met reisbureau. Ik vertrek op maandag 6 juni om 09:20u , en kom daar dan tegen het middaguur (lokale tijd) aan. Dan moet ik nog naar mn hotel en zo, maar dat zal ook niet al te lang duren.quote:Op maandag 4 april 2005 10:53 schreef Xlarge het volgende:
[..]
zeg het even wanneer je moet vliegen , we kunnen er dan een topic over maken , wellicht zijn er nog meer die dan kunnen komen,
ik vertrek maandag om 18.20 dus het moet te regelen zijn , voordat ik naar het vliegveld ga , en nadat jij in je hotel hebt ingechecked kunnen we vliegensvlugge meet houden , laten we nog even wachten op een reactie van BrauN , en dan openen we er een topic over.quote:Op maandag 4 april 2005 11:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oke, net gebeld met reisbureau. Ik vertrek op maandag 6 juni om 09:20u , en kom daar dan tegen het middaguur (lokale tijd) aan. Dan moet ik nog naar mn hotel en zo, maar dat zal ook niet al te lang duren.
@Xlarge, jij zegt dat je die dag weer vertrekt, dus dan moeten we een hele snelle meet houden ben ik bang...hoe laat vlieg jij terug ?
Maak jij even een meet-topic aan of doe ik t ? In het geval dat jij het doet, plaats dan ook even de link naar dat topic in dit topic![]()
Euhhh....weet ik geeneens, ik zit in Quality Hotel On Times Square...ik heb even geen kaartje bij de hand van waar dat hotel ligt t.o.v. Macy's, dus misschien dat jij even kan kijken ?quote:Op maandag 4 april 2005 12:06 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik vertrek maandag om 18.20 dus het moet te regelen zijn , voordat ik naar het vliegveld ga , en nadat jij in je hotel hebt ingechecked kunnen we vliegensvlugge meet houden , laten we nog even wachten op een reactie van BrauN , en dan openen we er een topic over.
Zit jouw hotel ook dicht bij Macy's ? want dat is misschien wel een mooie plek om af te spreken , en om foto's te maken
quote:Op maandag 4 april 2005 12:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Euhhh....weet ik geeneens, ik zit in Quality Hotel On Times Square...ik heb even geen kaartje bij de hand van waar dat hotel ligt t.o.v. Macy's, dus misschien dat jij even kan kijken ?
UHh...nee ik denk het niet. Tja ik weet het niet zeker hoor, maar rekening houdend met mijn handicap, waardoor ik dus langzamer loop, denk ik dat dat een beetje kort dag is. Ik land daar rond het middaguur, dan moet ik nog naar mijn hotel, en dan moet ik nog terug van het hotel naar Macy's, dus ik weet niet hoe lang ik daar over doe. Ik zou persoonlijk denk ik 14.00 / 14.30 prettiger vinden.quote:Op maandag 4 april 2005 12:32 schreef Xlarge het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb even gekeken , en je hotel ligt ongeveer een mijl van Macy's vandaan , dat moet zeker te doen zijn , ik ga het topic openen
Denk je dat het rond 13:30 lokale tijd kan ?
New York (mini)meetquote:Op maandag 4 april 2005 13:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
UHh...nee ik denk het niet. Tja ik weet het niet zeker hoor, maar rekening houdend met mijn handicap, waardoor ik dus langzamer loop, denk ik dat dat een beetje kort dag is. Ik land daar rond het middaguur, dan moet ik nog naar mijn hotel, en dan moet ik nog terug van het hotel naar Macy's, dus ik weet niet hoe lang ik daar over doe. Ik zou persoonlijk denk ik 14.00 / 14.30 prettiger vinden.
Ik ga dus de week van 6 juni. Dan is het zo ongeveer zomer, dus ik mag hopen dat het daar dan wel erg lekker weer is, want ik vind het kut altijd als ik op vakantie ben en het regent dan. Vooral nu, in de USA, waar ik maar zo kort ben deze keer.quote:Op maandag 4 april 2005 16:46 schreef Gurb het volgende:
ik ben sinds afgelopen vrijdag terug van een weekje NY,was zeer de moeite waard, vijf dagen bewolkt, één dag zon en één dag regen
heb alle standaard dingen bezocht, en heb verder de gondel/airtram naar Roosevelt Island een keer genomen. Ben wezen kijken bij de NY autoshow en heb fietsen gehuurd en ben door het verkeer heen gefietst, dat is echt supergaaf, dan maak je de drukte pas echt mee.
foto's en mini-dagboek komen van de week online.
zat trouwens in Hotel Pensyllvania, tegenover madison square, was een grote kamer, maar niet echt luxe.
het zal wel lekker benauwd zijn dan in NY vooral de metro is hel in de zomer. Gelukkig heb ik maar 1 regenbui gehad toen ik er wasquote:Op maandag 4 april 2005 17:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ga dus de week van 6 juni. Dan is het zo ongeveer zomer, dus ik mag hopen dat het daar dan wel erg lekker weer is, want ik vind het kut altijd als ik op vakantie ben en het regent dan. Vooral nu, in de USA, waar ik maar zo kort ben deze keer.
Vorig jaar was ik aan de westkust eind juli/begin augustus, en toen heb ik alle dagen prachtig (heet) weer gehad. Mag hopen dat dat voor NY niet anders is. Het is dan wel aan de oostkust, maar juni is toch al dicht tegen de zomer aan...
Inderdaad... een duur hotel pakken als je nog niet vaak in NYC bent geweest is niet zo verstandig... laatste keer dat ik er was, heb ik zo'n 8 uur per nacht in het hotel doorgebracht om te pitten en de rest was ik in de stad. 240 pop voor een week is trouwens voor niets!!!quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:05 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ben 2 jaar geleden ook in zo'n goedkoop hetel geweest. Het is geen topkwaliteit inderdaad, maar je slaapt er toch alleen maar. Maar daarom ben ik benieuwd naar die reviews, vooral waarom het zo slecht is. Ik heb namelijk hele lage eisen voor een hotel dat 150 mtr van Times Square ligt (en wat maar 240 euro kost voor 7 nachten)![]()
ben er al 2 keer geweest, en ik vermaak me prima in die stad. Het hotel is idd alleen om te slapenquote:Op maandag 4 april 2005 17:14 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Inderdaad... een duur hotel pakken als je nog niet vaak in NYC bent geweest is niet zo verstandig... laatste keer dat ik er was, heb ik zo'n 8 uur per nacht in het hotel doorgebracht om te pitten en de rest was ik in de stad. 240 pop voor een week is trouwens voor niets!!!
hey das nog eens cool wat je hebt gedaan! Was net weer me foto's van NYC aan het bekijken, en kwam toen ook nog een foto tegen van die tramway naar roosevelt island:quote:Op maandag 4 april 2005 16:46 schreef Gurb het volgende:
ik ben sinds afgelopen vrijdag terug van een weekje NY,was zeer de moeite waard, vijf dagen bewolkt, één dag zon en één dag regen
heb alle standaard dingen bezocht, en heb verder de gondel/airtram naar Roosevelt Island een keer genomen. Ben wezen kijken bij de NY autoshow en heb fietsen gehuurd en ben door het verkeer heen gefietst, dat is echt supergaaf, dan maak je de drukte pas echt mee.
foto's en mini-dagboek komen van de week online.
zat trouwens in Hotel Pensyllvania, tegenover madison square, was een grote kamer, maar niet echt luxe.
Tramway is wel aardig, je bent met een minuutje of drie aan de overkant, maar als je een gewone metrokaart hebt, kan je gratis mee, dus dan is het wel leuk.quote:Op maandag 4 april 2005 18:15 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
hey das nog eens cool wat je hebt gedaan! Was net weer me foto's van NYC aan het bekijken, en kwam toen ook nog een foto tegen van die tramway naar roosevelt island: [afbeelding] Ben zelf niet in de tram/gondel geweest, maar ik mss volgende keer. Hoe was het uitzicht, kan je mooie plaatjes schieten vanuit de tram? Was het de moeite waard? En dat fietsen lijkt me dus ook super gaaf, zou je daar wat meer over kunnen vertellen. Waar heb je gefietst, was het niet erg gevaarlijk tussen al die auto's? Doet me denken aan die clip van Thicke, "when i get you alone" ofzo... Zie je ook zo'n gast die post moet rond brengen in NYC op zijn fiets, en dan door het verkeer fietst. Toen ik dat zag d8 ik: dat ljkt me wel leuk om te doen in NYC. Lekker over de bk bridge crossen en door het verkeer razen...Ook wel leuk baantje lijkt me trouwens als je in NYC woont...
quote:The Five Boro Bike Tour returns to the city streets for the 28th annual event – the largest recreational cycling event in the U.S.
Tens of thousands of recreational cyclists, fitness enthusiasts, families and friends from around the globe will join together in lower Manhattan to kick off the 42-mile Tour through New York’s five boroughs.
The Tour starts in the canyons of Manhattan and travels over streets and roads, highways and bridges to a fun-filled Festival at Fort Wadsworth on Staten Island. Five Rest Areas along the way have snacks and water, bathrooms and first aid, bike repair and places to reunite with friends.
Twelve hundred volunteers serving as Marshals and Tour Corps help you enjoy the day.
There’s no better way to see New York City than cycling through it!
Ik ben vorig jaar onder andere in San Fransisco geweestquote:Op donderdag 7 april 2005 10:39 schreef Razer het volgende:
Zucht na het horen van die geluiden en het zien van die foto's wil ik zo graag terug, maar jah eerst dit jaar San Francisco en volgend jaar zien we wel weer verder
Geen foto's gemaakt?quote:Op donderdag 7 april 2005 10:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar onder andere in San Fransisco geweestZo'n mooie stad, niet normaal. Dat nr "I Left My Heart In San Fransisco" gaat wel op voor mij. The City by the Bay rocks !! Alleen wel jammer dat het daar niet altijd zonnig is. Toen ik daar vorig jaar 3 dagen was was het nogal grijs. Maar ik zal het uitzicht over de vallei (want SF ligt een beetje in een vallei) en de baai toen we aan kwamen rijden over de snelweg nooit meer vergeten.
Ik zal ook zeker nog (meerdere) keren terug gaan naar de westkust van de USA.
370 om precies te zijn (maar niet alleen van SF uiteraard) Ben momenteel echter @ work dus kan ze nu niet postenquote:
Zou je misschien binnekort als je tijd hebt een paar mooie van SFS willen posten?quote:Op donderdag 7 april 2005 16:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
370 om precies te zijn (maar niet alleen van SF uiteraard) Ben momenteel echter @ work dus kan ze nu niet posten
Dat zal ik dit weekend doen want dan heb ik daar tijd voor.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:54 schreef Razer het volgende:
[..]
Zou je misschien binnekort als je tijd hebt een paar mooie van SFS willen posten?
waar naar toe in de states?quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:13 schreef Dizzee het volgende:
* Dizzee gaat alweer voor de 2e keer in 1 jaar tijd naar de States.![]()
Ik zou ze ff bellen, of een mailtje sturen... ze zijn niet echt bijster slim daar... maar ja redelijk goedkoopquote:Op zondag 10 april 2005 16:37 schreef Dizzee het volgende:
BrauN, jij hebt je tickets ook besteld bij vliegwinkel.nl ? Hoelang duurde dat? Ik heb namelijk nog niets van hen ontvangen terwijl ik vorige week besteld heb.![]()
Sorry, mijn pa heeft die tickets geregeld, maar ik geloof dat het vrij snel ging. Ik zou dus maar effe bellen of mailen.quote:Op zondag 10 april 2005 16:37 schreef Dizzee het volgende:
BrauN, jij hebt je tickets ook besteld bij vliegwinkel.nl ? Hoelang duurde dat? Ik heb namelijk nog niets van hen ontvangen terwijl ik vorige week besteld heb.![]()
ben je maandag 06-06 nog op Columbia BrauN ? of kan je toch meeten voor Macy's ?quote:Op zondag 10 april 2005 18:58 schreef BrauN het volgende:
[..]
Sorry, mijn pa heeft die tickets geregeld, maar ik geloof dat het vrij snel ging. Ik zou dus maar effe bellen of mailen.
Ik heb het officiële programma voor die dag nog niet ontvangen, ik laat het je nog weten.quote:Op zondag 10 april 2005 19:01 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ben je maandag 06-06 nog op Columbia BrauN ? of kan je toch meeten voor Macy's ?
Idd.quote:Op zondag 10 april 2005 18:36 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik zou ze ff bellen, of een mailtje sturen... ze zijn niet echt bijster slim daar... maar ja redelijk goedkoopmij waren ze de vorige 2 keer vergeten
misschien kan je helemaal nog niet inchecken? Meestal kan dat pas een dag van te voren ofzoquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:17 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Idd.
Ook bij mij waren ze 'vergeten' het eTicket te sturen. Factuur was wel binnen 2 minuten na boeking binnen.![]()
Ik heb gelezen dat ik nu ook online kan inchecken, maar delta herkent mn nummer niet. Iemand enig idee?
I know, maar hij herkent het ticket helemaal niet?quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:11 schreef kepler het volgende:
[..]
misschien kan je helemaal nog niet inchecken? Meestal kan dat pas een dag van te voren ofzo
dan weet ik het niet...quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:24 schreef Dizzee het volgende:
[..]
I know, maar hij herkent het ticket helemaal niet?
game party @ keplerquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:32 schreef kepler het volgende:
ik heb GT4 voor op de playstation, en daar zit ook een circuit in NY bij. Ik ging gewoon langzamer rijden om ff te kijken op Times Square![]()
Het is dus precies nagemaakt, met Toy's r Us, en dat gebouwtje in het midden. Echt cool
Nee, dat is het niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:09 schreef matthijst het volgende:
Dope foto's CoolGuy. Is het daar iedere dag zo bewolkt? Da's wel minder
Ja sorry hoorquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:13 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
Coolguy, die zig zag straat heet Lombard Street en open een San Francisco topic!!! SF is cool, heb daar ook gewoond.
ik denk dat je de verkeerde heb gequoted Coolguyquote:Op vrijdag 15 april 2005 08:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja sorry hoorwas iemand in dit topic die wat fotootjes vroeg van SF omdat ie er deze zomer heen gaat....don't shoot me
![]()
ik denk dat ie zich een beetje aangevallen voelt door de uitroeptekens van californiannewyorker, maar volgus mij is het alleen maar positief bedoeldquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:27 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik denk dat je de verkeerde heb gequoted Coolguy
nu zie ik het ja ...quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:32 schreef berc het volgende:
[..]
ik denk dat ie zich een beetje aangevallen voelt door de uitroeptekens van californiannewyorker, maar volgus mij is het alleen maar positief bedoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |