het begint er al zo goed uit te zienquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:45 schreef Bluezz het volgende:
@ JM we zien de vloerfotoos wel tegemoet
euh, is dat op mijn werk te openen, of is dat af te raden....quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:02 schreef Bjoro het volgende:
Leuk spelletje voor alle liefhebber van poesjes met een goed geheugen:
http://www.mangl.at/p.html
anders wacht je ff tot na de lunchquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
euh, is dat op mijn werk te openen, of is dat af te raden....
Het is ook nooit goed hequote:Op woensdag 30 maart 2005 12:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die had je dan weer beter in het postaantal palindroom getal aantal weet ik veel topic kunnen doen
Dat is een goed cadeauquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, ben weer terug van weggeweest. Heb even de CD van Keane gekocht voor m'n zusje die jarig is.
de rest is niet zo van de spelletjes volgens mijquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:04 schreef Againzender het volgende:
euh, is dat op mijn werk te openen, of is dat af te raden....
jawel maar niet van katten....quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de rest is niet zo van de spelletjes volgens mij
gewoon een kwestie van de kaartjes omdraaien !!quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:28 schreef Lionheaad het volgende:
jawel maar niet van katten....
wel van poesjes![]()
volgens mij zijn dit ook gewoon holletjes waar regelmatig iets inkruipt hoorquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben niet zo goed in die dingen Bjoro. Doe mij maar een memory spel met konijnen.
Goed bezig!quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:32 schreef JaWi het volgende:
Zoooooooooo.
Verslapen, trein gemist, trein vertraging en vervolgens tentamen hard verneukt.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:32 schreef Bjoro het volgende:
volgens mij zijn dit ook gewoon holletjes waar regelmatig iets inkruipt hoor
dat is dan wel weer slim!quote:
en je had nog wel zo geleerdquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:32 schreef JaWi het volgende:
Zoooooooooo.
Verslapen, trein gemist, trein vertraging en vervolgens tentamen hard verneukt.
werkze pascalquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:43 schreef pascalheister het volgende:
ik ben werken
veel plezier met voetbal vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |