gewoon een kwestie van de kaartjes omdraaien !!quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:28 schreef Lionheaad het volgende:
jawel maar niet van katten....
wel van poesjes![]()
volgens mij zijn dit ook gewoon holletjes waar regelmatig iets inkruipt hoorquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben niet zo goed in die dingen Bjoro. Doe mij maar een memory spel met konijnen.
Goed bezig!quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:32 schreef JaWi het volgende:
Zoooooooooo.
Verslapen, trein gemist, trein vertraging en vervolgens tentamen hard verneukt.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:32 schreef Bjoro het volgende:
volgens mij zijn dit ook gewoon holletjes waar regelmatig iets inkruipt hoor
dat is dan wel weer slim!quote:
en je had nog wel zo geleerdquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:32 schreef JaWi het volgende:
Zoooooooooo.
Verslapen, trein gemist, trein vertraging en vervolgens tentamen hard verneukt.
werkze pascalquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:43 schreef pascalheister het volgende:
ik ben werken
veel plezier met voetbal vanavond
niet te vroeg juichen !!quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:44 schreef Bos81 het volgende:
Goedemiddag.
Ik heb de baan zo goed als zeker gekregen.
Dus een rondje op mijn kosten.
Mooi Bos! Dat is goed berichtquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:44 schreef Bos81 het volgende:
Goedemiddag.
Super Bos!! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:44 schreef Bos81 het volgende:
Goedemiddag.
Het is inderdaad nog niet 100% zeker, maar ze zei: Tot maandag, dus dan lijkt het me wel goed zitten. Moet alleen nog het voorstel van het uitzendbureau ondertekenen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
niet te vroeg juichen !!
maar gefeliciteerd jongen en proost natuurlijk
Het is wel maar tijdelijk (3 maanden), maar ik ben toch nog een beetje voorzichtig optimistisch, het kan nog niet doorgaan. Ik ben pas echt blij zodra ik mijn krabbel onder dat contract heb gezet.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:51 schreef rubbereend het volgende:feli Bos, onze eigen hoolsambetnaar binnenkort dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |