Gelukkig ging die vriendin gisteravond gewoon met ons mee uit, om eens even iets anders aan het hoofd te hebben, dus dat was wel positief.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit maakt de hele zaak duidelijk, wat een lul is die gast.
Yep, de Stewards/Stewardessen show zeg maar, met het Balkenende eindequote:Op woensdag 30 maart 2005 12:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Paul Groot en Owen Schumacher erbij ?
weet het nog wel....de show die ik zag in Hoofddorp was toen bij RTL Boulevard, omdat ze na afloop die placemets gingen signeren en verkopen tbv Giro 555 (was vlak na de rampquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Yep, de Stewards/Stewardessen show zeg maar, met het Balkenende einde
Dat Karaoken was echt geweldig, en die Onno van Lughtenburg & Lolly rollen vond ik ook geweldig (allemaal waren goed, maar deze 2 in het bijzonder).
het begint er al zo goed uit te zienquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:45 schreef Bluezz het volgende:
@ JM we zien de vloerfotoos wel tegemoet
euh, is dat op mijn werk te openen, of is dat af te raden....quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:02 schreef Bjoro het volgende:
Leuk spelletje voor alle liefhebber van poesjes met een goed geheugen:
http://www.mangl.at/p.html
anders wacht je ff tot na de lunchquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
euh, is dat op mijn werk te openen, of is dat af te raden....
Het is ook nooit goed hequote:Op woensdag 30 maart 2005 12:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die had je dan weer beter in het postaantal palindroom getal aantal weet ik veel topic kunnen doen
Dat is een goed cadeauquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, ben weer terug van weggeweest. Heb even de CD van Keane gekocht voor m'n zusje die jarig is.
de rest is niet zo van de spelletjes volgens mijquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:04 schreef Againzender het volgende:
euh, is dat op mijn werk te openen, of is dat af te raden....
jawel maar niet van katten....quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de rest is niet zo van de spelletjes volgens mij
gewoon een kwestie van de kaartjes omdraaien !!quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:28 schreef Lionheaad het volgende:
jawel maar niet van katten....
wel van poesjes![]()
volgens mij zijn dit ook gewoon holletjes waar regelmatig iets inkruipt hoorquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben niet zo goed in die dingen Bjoro. Doe mij maar een memory spel met konijnen.
Goed bezig!quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:32 schreef JaWi het volgende:
Zoooooooooo.
Verslapen, trein gemist, trein vertraging en vervolgens tentamen hard verneukt.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:32 schreef Bjoro het volgende:
volgens mij zijn dit ook gewoon holletjes waar regelmatig iets inkruipt hoor
dat is dan wel weer slim!quote:
en je had nog wel zo geleerdquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:32 schreef JaWi het volgende:
Zoooooooooo.
Verslapen, trein gemist, trein vertraging en vervolgens tentamen hard verneukt.
werkze pascalquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:43 schreef pascalheister het volgende:
ik ben werken
veel plezier met voetbal vanavond
niet te vroeg juichen !!quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:44 schreef Bos81 het volgende:
Goedemiddag.
Ik heb de baan zo goed als zeker gekregen.
Dus een rondje op mijn kosten.
Mooi Bos! Dat is goed berichtquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:44 schreef Bos81 het volgende:
Goedemiddag.
Super Bos!! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:44 schreef Bos81 het volgende:
Goedemiddag.
Het is inderdaad nog niet 100% zeker, maar ze zei: Tot maandag, dus dan lijkt het me wel goed zitten. Moet alleen nog het voorstel van het uitzendbureau ondertekenen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
niet te vroeg juichen !!
maar gefeliciteerd jongen en proost natuurlijk
Het is wel maar tijdelijk (3 maanden), maar ik ben toch nog een beetje voorzichtig optimistisch, het kan nog niet doorgaan. Ik ben pas echt blij zodra ik mijn krabbel onder dat contract heb gezet.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:51 schreef rubbereend het volgende:feli Bos, onze eigen hoolsambetnaar binnenkort dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |