quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:47 schreef OProg het volgende:
Leg eens uit?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:18 schreef MuadDib het volgende:
Blinde fans op kosten jagen
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:44 schreef Ascaroth het volgende:
[afbeelding]
Red Sparowes - At the Soundless Dawn
Gaaf. Ik hoop er zondag ook bij te zijn, maar ik vraag me af of dat gaat lukken.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:10 schreef mr_cucumber het volgende:
tof album, als het meezit mag ik ze fotograferen as. zondag.
Gaafquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:40 schreef Rad3oN het volgende:
[afbeelding]
Ben er erg blij mee, hangt al in een lijstje aan de muur
quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:51 schreef Summoner het volgende:
Wat heb je weer coole dingen Q-Cumber. Alleen die Madder Mortem ben ik niet zeker van.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:15 schreef OProg het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Ik heb cd1 al gedraaid en die is inderdaad erg goed. Het valt ook niet op dat het een best of is eigenlijk, dus ben wel blij dat ik deze box heb gekocht ipv een willekeurig 'normaal' album.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:31 schreef bukgeit het volgende:
Het meest exotische spul komt weer voorbij. Ranja, gefeliciteerd met je Yo la Tengo-box. Hij's erg goed.
die heb ik net gisteren besteldquote:Op maandag 4 april 2005 18:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]zo'n mooi cd'tje combineert klassiek geluid met een stukje pit.. * Bosbeetle is verknocht aan deze cd
Dat is echt een prachtig album, alleen eigelijk het verkeerde seizoen, meer een herfstplaatquote:Op zondag 10 april 2005 12:23 schreef Wodan het volgende:
Gekregen: The Sound - From The Lion's Mouth
Ik heb British Steel van Judas Priest gekregenquote:Op zondag 10 april 2005 12:23 schreef Wodan het volgende:
Gekregen: The Sound - From The Lion's Mouth
quote:Op zondag 10 april 2005 12:48 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik heb British Steel van Judas Priest gekregen
en gekocht:
Emperor - Prometheus-The Discipline of Fire & Demise
Masada - Live in Sevilla 2000
Motorpsycho - Timothy's Monster
Motorpsycho - Blissard
Linda McCartney - Wide Prairie![]()
DVD: Inside Genesis, the Gabriel Years 1970-1975: An independent critical review
Welnee.quote:Op zondag 10 april 2005 12:28 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Dat is echt een prachtig album, alleen eigelijk het verkeerde seizoen, meer een herfstplaat![]()
Bij regen in april is hij ook prachtig.quote:Op zondag 10 april 2005 17:04 schreef bigshadow het volgende:
[..]
![]()
oke dan, hij is nog mooier in de herfst dan in de andere jaargetijden
Die heb ik ook sinds vrijdag.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
inmiddels ook in mijn bezit
die zag ik bij cd wow voor 10 pond, toch maar eens aanschaffen danquote:Op woensdag 13 april 2005 19:43 schreef Summoner het volgende:
Nick Cave - B-Sides & Rarities
Hee, die heb ik ook paar weekjees terug aangeschaft! Wilde nog naar ze toe in Paradiso..quote:Op donderdag 14 april 2005 22:41 schreef Grobbel het volgende:
Maanden geleden al besteld, nu pas binnen (nlstore uiteraard). Wel heel stoer.
Die heb ik dan over het hoofd gezien.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:11 schreef fripper het volgende:
Ik heb IQ bij Rob H gekocht . Ben wel blij dat ik hem heb , volgens mij zijn er maar weinig gemaakt.
Ik ga morgen waarschijnlijk ook nog even naar de beurs . Moet ik er een voor je meenemen als hij hem nog heeft ?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Die heb ik dan over het hoofd gezien.
Dat zou an sich heel cool zijn maar ik vrees dat ik al te laat ben.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:32 schreef fripper het volgende:
[..]
Ik ga morgen waarschijnlijk ook nog even naar de beurs . Moet ik er een voor je meenemen als hij hem nog heeft ?
Ik heb er toch maar eentje voor je meegenomen.quote:Op zondag 17 april 2005 12:08 schreef OProg het volgende:
Dat zou an sich heel cool zijn maar ik vrees dat ik al te laat ben.
hint : dit topic heet laatst gekochte CD/LP/muziekDVDquote:Op zondag 17 april 2005 18:26 schreef mrkanarie het volgende:
maar kopen jullie dat nou echt, of toch downloaden?
Kopen natuurlijjk. Downloaden is voor wegwerpmuziek, kopen is voor muziek die je ook nog wil luisteren twee maanden nadat het uit is gekomenquote:Op zondag 17 april 2005 18:26 schreef mrkanarie het volgende:
Waarom deze smilie:quote:Op zondag 17 april 2005 18:26 schreef mrkanarie het volgende:
je kan toch downloadenquote:Op zondag 17 april 2005 23:31 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik denk dat ie kopers voor gek verklaard! Echt een "Je kan het toch downloaden mentaliteit"![]()
Naaperquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:31 schreef Summoner het volgende:
Kalibas / Rune - split cd
heeft elk continent een Head Charge? Hopelijk is bij deze niet onlangs een gitarist overleden...quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:31 schreef Summoner het volgende:
African Head Charge - In Pursuit of Shashamane Land
Kalibas is wel vette grind, maar de nummers van Rune zijn zoveel interessanter...quote:
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:51 schreef Tokus het volgende:
heeft elk continent een Head Charge? Hopelijk is bij deze niet onlangs een gitarist overleden...
nou bij de amerikaanse tak van Head Charge dus welquote:
Ik gebruik het downloaden zelf voor het bekend worden met nieuwe bands en dan koop ik vervolgens de cd's...dus kan me bij bovenstaande wel aansluiten. Bovendien wil de echte liefhebber de originele cd hebben, althans dat heb ik zelf wel.quote:Op zondag 17 april 2005 18:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kopen natuurlijjk. Downloaden is voor wegwerpmuziek, kopen is voor muziek die je ook nog wil luisteren twee maanden nadat het uit is gekomen.
Tweedehandsvinyl zaken, kringloopwinkel, platenbeurs. Ik koop alleen nieuwe platen online in Amerika, daar zijn ze door de dollar koers lekker goedkoop.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:06 schreef Knoekie het volgende:
Vraagje. Waar kopen jullie lp's goedkoop in? Of kopen jullie ze ergens online?
[afbeelding]
Oke bedankt, ik zal eens kijken.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tweedehandsvinyl zaken, kringloopwinkel, platenbeurs. Ik koop alleen nieuwe platen online in Amerika, daar zijn ze door de dollar koers lekker goedkoop.
My thoughts exactly, moest alleen wel erg wennen aan het drumgeluid bij Runequote:Op vrijdag 22 april 2005 20:32 schreef Summoner het volgende:
Kalibas is wel vette grind, maar de nummers van Rune zijn zoveel interessanter...
Ik download nooit mp3s. Heel soms dat iemand met verteld over een band die ik wel eens leuk zou kunnen vinden, waarna ik meestal vraag hoe ze klinken en ik welk straatje ze passen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik gebruik het downloaden zelf voor het bekend worden met nieuwe bands en dan koop ik vervolgens de cd's...dus kan me bij bovenstaande wel aansluiten. Bovendien wil de echte liefhebber de originele cd hebben, althans dat heb ik zelf wel.
Een deel van de vandaag gekochte cd's heb ik via het dowloaden van een maar mp3's leren kennen. Ik zie daar dus geen kwaad in. Sterker nog: door het downloaden ben ik meer cd's gaan kopen....quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:54 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik download nooit mp3s. Heel soms dat iemand met verteld over een band die ik wel eens leuk zou kunnen vinden, waarna ik meestal vraag hoe ze klinken en ik welk straatje ze passen.
Nieuwe muziek ontdekken gebeurt dan ook meestal in de winkel; ik pak een stapel CDs van bands/artiesten waarvan de naam me iets zegt maar ik de muziek nog nooit gehoord heb of niet meer kan thuisbrengen. Vind ik het goed, dan koop ik het, vind ik het matig/minder dan ik had verwacht, dan gaan ze weer terug de bakken in.
Daarnaast koop ik ook regelmatig CDs/vinyl "blind". Dat wil zeggen, ik ken de band, weet wat voor muziek het is, maar heb het nooit echt gehoord (dit gebeurt vooral bij distro's die bij shows staan).
Ik heb slechts 2 gekopieërde CDs in mijn collectie en die zijn nog eens door de bands zelf uitgebracht ook.
Sorry, ik zal binnenkort weer eens teveel geld uitgeven aan dingen om hier mee te patsen.![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:00 schreef peaceman het volgende:
Sterker nog: door het downloaden ben ik meer cd's gaan kopen....
Same here. Door internet ben ik véél meer gaan kopen. En ook vaak blind, omdat je via cdwow of play.com een stuk minder (prijs rond 12 euro) betaalt dan de vaak nog 20 euro die Van Leest of FRS durft te vragenquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een deel van de vandaag gekochte cd's heb ik via het dowloaden van een maar mp3's leren kennen. Ik zie daar dus geen kwaad in. Sterker nog: door het downloaden ben ik meer cd's gaan kopen....
Mooi?quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Vandaag nog aangeschaft:
Jackson Browne - The Very Best of
quote:
Fuck, door alle drukte de afgelopen dagen ben ik helemaal vergeten dat 'ie vandaag uitkwamquote:
Als je er 29 jaar op kan wachten, dan moet een dagje extra ook wel lukken. Maar ik fiets morgen ook wel even langs de platenboerquote:Op maandag 25 april 2005 21:22 schreef MuadDib het volgende:
Fuck, door alle drukte de afgelopen dagen ben ik helemaal vergeten dat 'ie vandaag uitkwam
Heb je hem al geluisterd?
Ik ben bang dat 'ie snel uitverkocht isquote:Op maandag 25 april 2005 21:32 schreef fripper het volgende:
Als je er 29 jaar op kan wachten, dan moet een dagje extra ook wel lukken.
Niet gekocht, wel gehoord en dezelfde gedachte erbijquote:Op maandag 25 april 2005 22:12 schreef belsen het volgende:
Ik had de nieuwe Racoon gekocht, maareh, hij valt eigenlijk een beetje veel tegen.
Ondanks de positieve review hier...
Ik zag Vitalic op Mtv vanmorgen.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:22 schreef bukgeit het volgende:
Vitalic - OK Cowboy
Favez - Old And Strong In The Modern Times
quote:Op woensdag 27 april 2005 22:08 schreef OProg het volgende:
Misschien moet ik nu toch maar eens ff kappen.![]()
Vreemd, die staat gewoon op Kicking against the pricks, is het een andere mix/opname??quote:Op donderdag 28 april 2005 12:25 schreef placebeau het volgende:
[afbeelding]
De hoes omschrijft perfect de muziek, en voorlopig vind ik vooral de a capella versie van Black Betty een extra vermelding waard
Veel nummers zijn al eens uitgebracht als B-kantje op een singel of op de een of andere soundtrack, en waren dus al lang te vinden in de winkel of op het internet. Andere nummers dan weer niet. Maar sowieso is het een leuk overzicht en de CD's klinken als geheel helemaal niet slecht, wat zeg ik, het klinkt prachtig.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:57 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Vreemd, die staat gewoon op Kicking against the pricks, is het een andere mix/opname??
Zelf twijfel ik nog over aanschaf van Cave's "nieuwe".
Gelukkig staan er voldoende leuke extra's op die box die vrij lastig zijn om nog op LP te krijgen (Brimstone & Treacle soundtrack, diverse live's en b-kantjes en uiteraard de Fall Out/Nothing Achieving eerste singlequote:Op vrijdag 29 april 2005 11:12 schreef cafca het volgende:
Niet gekocht, maar gekregen:
[afbeelding]
Ik had natuurlijk al (bijna) alles op LP, maar toch leuk om het ook op CD te hebben
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelukkig staan er voldoende leuke extra's op die box die vrij lastig zijn om nog op LP te krijgen (Brimstone & Treacle soundtrack, diverse live's en b-kantjes en uiteraard de Fall Out/Nothing Achieving eerste single).
Komen misschien op Lowlands!!quote:Op donderdag 28 april 2005 12:25 schreef placebeau het volgende:
[afbeelding]
3 CD's voor 27 euro's, een koopje dus.
Er staan een hoop rariteiten op, maar ook pareltjes en natuurlijk ook B-zijden. De hoes omschrijft perfect de muziek, en voorlopig vind ik vooral de a capella versie van Black Betty een extra vermelding waard
komen zeker op szigetquote:
Ik hou het nu al 2 dagen volquote:
zooo netjes !quote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 23:07 schreef Paradigm_shift het volgende:
cult of luna - Salvation. Wonderschone plaat.
quote:Op zondag 1 mei 2005 23:54 schreef grif het volgende:
Vitalic - OK Cowboy. Waanzinnig goede electro/dance plaat uit Frankrijk.
Ook bij bol.com besteld?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:01 schreef Timo20 het volgende:
in pre-order:
[afbeelding]
de gesigneerde versie welteverstaan
Pakkende titel voor als je dit besteld: What are you waiting for???quote:Op maandag 2 mei 2005 23:01 schreef Timo20 het volgende:
in pre-order:
[afbeelding]
de gesigneerde versie welteverstaan
Oe, niet slecht!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:11 schreef ranja het volgende:
[afbeelding]
Uncut -Those Who Were Hung Hang Here
Uit Canada. Natuurlijk. Op Paperbag records. Natuurlijk. Daar gebeurt het tegenwoordig.
Vetquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:24 schreef OMG het volgende:
[afbeelding]
Juist:
The Mars Volta - Frances the mute 3xLP
Unsane - Blood run
erg cool die 3xlp .. een klasgenoot van mij had hem laatst ook mee .. ook leuk hoe ze die onbeschreven kant hebben gedaan van de 3de LPquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:24 schreef OMG het volgende:
[afbeelding]
Juist:
The Mars Volta - Frances the mute 3xLP
Unsane - Blood run
Is al vaker vertoond...quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
erg cool die 3xlp .. een klasgenoot van mij had hem laatst ook mee .. ook leuk hoe ze die onbeschreven kant hebben gedaan van de 3de LP![]()
Die komt toch pas maandag uit?quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:10 schreef Kuukske het volgende:
Vandaag Nine Inch Nails - With Teeth gekocht
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:00 schreef Baba-O-Riley het volgende:
U2 - "Rattle & Hum" (DVD), "Go Home: Slane Castle" (DVD)
En waar doe je dat allemaal zo goedkoop?quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:54 schreef peaceman het volgende:
besteld:
RYAN ADAMS Love Is Hell Part 2 EUR 6.99
DAVID GRAY A New Day At Midnight EUR 9.99
WHITE STRIPES Get Behind Me Satan EUR 12.99
Klopt helemaal..... eerst deed ik ze altijd kopen op www.cd-wow.hk maar tegenwoordig is er ook een nederlandse versie en daar zijn ze soms wel goedkoper...quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Cd-wow, als ik dat zo aan die prijzen zie
waarmee kan je op die site allemaal betalen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Klopt helemaal..... eerst deed ik ze altijd kopen op www.cd-wow.hk maar tegenwoordig is er ook een nederlandse versie en daar zijn ze soms wel goedkoper...ik vergelijk beide sites altijd...
vooral de afgeprijsde cd's zijn interessant..
creditcard.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:40 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
waarmee kan je op die site allemaal betalen?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:31 schreef ranja het volgende:
[afbeelding]
DVD met alle clips van Daisy Chainsaw. Alledrie.
Aan de ene kant gefeliciteerd met Out to Lunch en Pet Sounds...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:57 schreef OProg het volgende:
knip
Kweetnietquote:Op zaterdag 7 mei 2005 03:56 schreef webfreak het volgende:
[..]
Aan de ene kant gefeliciteerd met Out to Lunch en Pet Sounds...Aan de ándere kant... Waarom had je die in godsnaam nog niet!?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb gister nog New York van Lou Reed aangeschaft, ik had die cd nog niet origineelquote:Op maandag 9 mei 2005 18:48 schreef peaceman het volgende:
Lou Reed - Transformer (idd schande dat ik die nog niet had)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |