Fuck, door alle drukte de afgelopen dagen ben ik helemaal vergeten dat 'ie vandaag uitkwamquote:
Als je er 29 jaar op kan wachten, dan moet een dagje extra ook wel lukken. Maar ik fiets morgen ook wel even langs de platenboerquote:Op maandag 25 april 2005 21:22 schreef MuadDib het volgende:
Fuck, door alle drukte de afgelopen dagen ben ik helemaal vergeten dat 'ie vandaag uitkwam
Heb je hem al geluisterd?
Ik ben bang dat 'ie snel uitverkocht isquote:Op maandag 25 april 2005 21:32 schreef fripper het volgende:
Als je er 29 jaar op kan wachten, dan moet een dagje extra ook wel lukken.
Niet gekocht, wel gehoord en dezelfde gedachte erbijquote:Op maandag 25 april 2005 22:12 schreef belsen het volgende:
Ik had de nieuwe Racoon gekocht, maareh, hij valt eigenlijk een beetje veel tegen.
Ondanks de positieve review hier...
Ik zag Vitalic op Mtv vanmorgen.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:22 schreef bukgeit het volgende:
Vitalic - OK Cowboy
Favez - Old And Strong In The Modern Times
quote:Op woensdag 27 april 2005 22:08 schreef OProg het volgende:
Misschien moet ik nu toch maar eens ff kappen.![]()
Vreemd, die staat gewoon op Kicking against the pricks, is het een andere mix/opname??quote:Op donderdag 28 april 2005 12:25 schreef placebeau het volgende:
[afbeelding]
De hoes omschrijft perfect de muziek, en voorlopig vind ik vooral de a capella versie van Black Betty een extra vermelding waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |