Niet waar, ik ken een iemand die het bij zijn geboorte had en een iemand had het opeens.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wellus.![]()
Alle andere manieren zijn namelijk niet zo voor de hand liggend.
En dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:44 schreef longinus het volgende:
Zou hij fok lezen ?
Een excuus zoeken om niet op tv te hoevenquote:
Die lacht zich rot natuurlijk! Hij ziet kritiek van mensen die toch elke week weer braaf naar zijn programma kijkenquote:
Ja en dan even zomaar een klaplongkrijgen?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:49 schreef longinus het volgende:
[..]
Een excuus zoeken om niet op tv te hoeven![]()
Een compilatie van de laatste 5 afleveringen. Dus de leukste momenten uit al die 5 afleveringen. Dat wordt hilarisch!quote:Hervatting Kopspijkers nog onduidelijk
Jack Spijkerman
AMSTERDAM - De VARA weet nog niet wanneer er weer nieuwe afleveringen van het Nederland 3-programma Kopspijkers op de buis komen. Wegens ziekte van presentator Jack Spijkerman bestaat het programma van zaterdag uit een compilatie van de afgelopen vijf afleveringen. Of Spijkerman de week erna wel weer kan presenteren valt nog niet te zeggen, verklaarde een VARA-woordvoerder donderdag.
Spijkerman ligt al een aantal dagen in het ziekenhuis wegens een klaplong. "Hij maakt het naar omstandigheden goed, maar het herstel heeft z'n tijd nodig", aldus de VARA-zegsman.
Wat komt er dan in die 40 minuten die overblijven.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een compilatie van de laatste 5 afleveringen. Dus de leukste momenten uit al die 5 afleveringen. Dat wordt hilarisch!
Wellicht door gebrek aan applausquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:06 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Ja en dan even zomaar een klaplong krijgen?![]()
Te weinig klapvee in de zaal waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:06 schreef grunge-metal het volgende:
Ja en dan even zomaar een klaplongkrijgen?![]()
quote:20.05-21.00 uur KOPSPIJKERS
Jack Spijkerman presenteert opvallende tv-fragmenten en een satirische kijk op
de actualiteit,met bijzondere gasten, persiflages en optredens. Vanwege de ziekenhuisopname van Jack Spijkerman is er vanavond geen reguliere uitzending van 'Kopspijkers'.
In plaats daarvan is er een compilatie van de reeds uitgezonden afleveringen van dit seizoen.
Hoe verrassendquote:In plaats daarvan is er een compilatie van de reeds uitgezonden afleveringen van dit seizoen.
quote:Op maandag 4 april 2005 12:46 schreef Beathoven het volgende:
Aanstaande zaterdag een compilatie van het beste uit de compilatie van afgelopen zaterdag.
quote:JACK IS BACK
De VARA meldt vanochtend bij Yorin FM dat Jack Spijkerman met zijn applauslong weer thuis zit. Hij zal echter zaterdag naar alle waarschijnlijkheid nog geen Kopspijkers presenteren. Een compilatie dus weer, aangezien de VARA geen andere presentator in het format durft te stoppen. De week daarop zou er weer een reguliere aflevering te zien zijn.
NEEEEEEEEE GA JEZELF NEERSCHIETEN OFZO!!!111111111111quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:43 schreef ThomasBerge het volgende:
Dat wordt vanavond weer de belevenissen van Gerard, Rene en Gordon kijken
Vanavond komen filmpjes langs uit de begintijd van kopspijkers. Zoals over een franse stuntman en het Belgische zwijgcafe. Is weer eens wat anders.quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:40 schreef Ambrosius het volgende:
Hij zei op 538 dat er een compilatie kwam van aflevering van de afgelopen 10 jaar. Volgende week gaat hij naar alle waarschijnlijkheid weer presenteren, maar nog wel rustig aan.
Dat hebben ze toch al zeker een keer of zes eerder laten zienquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Vanavond filmpjes langs uit de begintijd van kopspijkers. Zoals over een franse stuntman en het Belgische zwijgcafe. Is weer eens wat anders.
Ik ben benieuwd.
dat hadden ze vorige week ook moeten doenquote:Op zaterdag 9 april 2005 10:40 schreef Ambrosius het volgende:
Hij zei op 538 dat er een compilatie kwam van aflevering van de afgelopen 10 jaar. Volgende week gaat hij naar alle waarschijnlijkheid weer presenteren, maar nog wel rustig aan.
Goh, leuk; verkapte promotie van de 2e Kopspijkers DVD (daar staat 't zwijgcafe ook opquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Vanavond komen filmpjes langs uit de begintijd van kopspijkers. Zoals over een franse stuntman en het Belgische zwijgcafe. Is weer eens wat anders.
Ik ben benieuwd.
Misschien dat dat nog wel leuker is dan de normale afleveringne.quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:40 schreef Ambrosius het volgende:
Hij zei op 538 dat er een compilatie kwam van aflevering van de afgelopen 10 jaar.
en hij heeft 20 aanhangersquote:
idioot? aardigquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:24 schreef Ambrosius het volgende:
Nog zo'n idioot: 50 km middenin de nacht fietsen met temperaturen ver onder nul, alleen omdat brood niet in het daglicht mag zijn.
Een echte gristen, hij keert de wang toe aan die farizeeers van de katholieke kerk. Simonis is al eerder op het matje geroepen omdat hij het stelen van een brood rechtvaardigde als je echt niets te vreten had.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:24 schreef Ambrosius het volgende:
Nog zo'n idioot: 50 km middenin de nacht fietsen met temperaturen ver onder nul, alleen omdat brood niet in het daglicht mag zijn.
Lkeijkwt mwe mooieeeeeekwautquote:
Haha, het zou inderdaad 'n sketch van Kooten & de bie kunnen zijn.quote:
Eddy Wally is gaafquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nu nog het bezoek aan Eddy Wally en dan is zijn tournee door de mooiste plekjes van Vlaanderen ook weer écht compleet![]()
![]()
Zit er dik in want jack is daar ooit aan de deur geweestquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nu nog het bezoek aan Eddy Wally en dan is zijn tournee door de mooiste plekjes van Vlaanderen ook weer écht compleet![]()
![]()
Gewéldig toch, de koppigheid van een Vlaamse boer. Je bouwt een internationale luchthaven naast zijn erf en nog krijg je er hem niet weg ...quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:56 schreef tong80 het volgende:
Awel hedde da gezien das 5 meter van menne dak
Dat was bisschop Muskens. Simonis zou zoiets nooit zeggen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:33 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Simonis is al eerder op het matje geroepen omdat hij het stelen van een brood rechtvaardigde als je echt niets te vreten had.
Soort Albert maar dan anders, er zit geen leven in en toch denken ze dat ie bestaat.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Gewéldig toch, de koppigheid van een Vlaamse boer. Je bouwt een internationale luchthaven naast zijn erf en nog krijg je er hem niet weg ...![]()
![]()
Je hebt helemaal gelijk, Muskens was het.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:02 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dat was bisschop Muskens. Simonis zou zoiets nooit zeggen.
Kan je nagaan, hoe bagger de gewone afleveringen van dit seizoen zijnquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:45 schreef Loohcs het volgende:
Waarom is iedereen hier zo enthousiast over wat herhalingen van oude filmpjes?![]()
Omdat de meeste mensen Kopspijkers niet vanaf het eerste uur kennen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:45 schreef Loohcs het volgende:
Waarom is iedereen hier zo enthousiast over wat herhalingen van oude filmpjes?![]()
Omdat hiet bij vlagen bijzondere televisie is. Ik wachtte trouwens alleen nog op dat fameuze filmpje over Klinkhamer die liet zien waar hij de botten van z'n vrouw had 'liggen'. Later werd ie opgepakt en veroordeeld voor de moord op diezelfde vrouwquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:45 schreef Loohcs het volgende:
Die middelste leek op Napeleon ofzo manquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:50 schreef NorthernStar het volgende:
De studiegroep pleiaden.
Geweldig!![]()
!!
quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Omdat hiet bij vlagen bijzondere televisie is. Ik wachtte trouwens alleen nog op dat fameuze filmpje over Klinkhamer die liet zien waar hij de botten van z'n vrouw had 'liggen'. Later werd ie opgepakt en veroordeeld voor de moord op diezelfde vrouw
Ja Klinkhamer, die schrijver inderdaad. Die had zijn vrouw door de gehaktmolen gehaald of zo....quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:52 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]!!!!
Ik wist nooit dat Jack Spijkerman dat in zijn programma had gehad!
Zelfs een herhaling/compilatie van de beste fragmenten levert slechts bij vlagen bijzondere televisie op.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Omdat hiet bij vlagen bijzondere televisie is. Ik wachtte trouwens alleen nog op dat fameuze filmpje over Klinkhamer die liet zien waar hij de botten van z'n vrouw had 'liggen'. Later werd ie opgepakt en veroordeeld voor de moord op diezelfde vrouw
De rechtse op Frank Zappaquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:48 schreef Rev- het volgende:
[..]
Die middelste leek op Napeleon ofzo man [afbeelding]
Dat wist ik, in Oost-Groningen. En hij heeft er een boek over geschreven. "Woensdag, gehaktdag"quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:53 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ja Klinkhamer, die schrijver inderdaad. Die had zijn vrouw door de gehaktmolen gehaald of zo....
![]()
Dat fragment is niet zo lang geleden nog herhaald in een uitzending, vlak na zijn arrestatie. Het was vrij luguber om het op dat moment terug te zien....quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:02 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dat wist ik, in Oost-Groningen. En hij heeft er een boek over geschreven. "Woensdag, gehaktdag"
De meesten kende ik al wel. Sommigen blijven sterk daar niet van. Maar die Werkgroep Pleiaden had ik nog niet gezien.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:45 schreef Loohcs het volgende:
Nah, ik ben een stuk meer in marsmannetjes gaan geloven nadat ik die middelste gozer had gezien.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:10 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De meesten kende ik al wel. Sommigen blijven sterk daar niet van. Maar die Werkgroep Pleiaden had ik nog niet gezien.
Totaal absurd!!
En ook bloedserieus die lui.![]()
Hij geloofde er zelf iig wel heilig in.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:12 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Nah, ik ben een stuk meer in marsmannetjes gaan geloven nadat ik die middelste gozer had gezien.
Hoe je dat clubje ook zag opgeilen toen Jack het over die vrouwen ging hebben. Geweldig!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:14 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hij geloofde er zelf iig wel heilig in.
Hoe vind je zulke mensen.
Haha!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:15 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hoe je dat clubje ook zag opgeilen toen Jack het over die vrouwen ging hebben. Geweldig!
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:15 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hoe je dat clubje ook zag opgeilen toen Jack het over die vrouwen ging hebben. Geweldig!
Maandagavond 23.00 op ned3.quote:
Maar je heb het wel gezien?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:23 schreef sooty het volgende:
[..]
Maandagavond 23.00 op ned3.
Waardeloze uitzending trouwens met jaren oude clips.
Ik denk dat het ego van deze Vara-meneer hem boven 't hoofd is gestegen; Hij vermoedt dat hij onmisbaar is. Alsof die hele produktiecrew geen afleveringen zonder hem zou kunnen maken. Eng ventje die Spijkerman.
blablablaquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:23 schreef sooty het volgende:
[..]
Maandagavond 23.00 op ned3.
Waardeloze uitzending trouwens met jaren oude clips.
Ik denk dat het ego van deze Vara-meneer hem boven 't hoofd is gestegen; Hij vermoedt dat hij onmisbaar is. Alsof die hele produktiecrew geen afleveringen zonder hem zou kunnen maken. Eng ventje die Spijkerman.
Ja, ik wist ook niet of ik moest huilen of lachen toen ik die mafkezen hoorde praten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:50 schreef NorthernStar het volgende:
De studiegroep pleiaden.
Geweldig!![]()
!!
En dat om de 2 minutenquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:56 schreef tong80 het volgende:
Awel hedde da gezien das 5 meter van menne dak
Jammer dat ze deze compilatiereeks niet over 2 afleveringen hebben verdeeld. Dat stuk van Klinkhamer wil ik ook nog weleens terugzien. Het was tijdens de uitzending nog niet duidelijk dat z'n vrouw vermoord was. Die was op dat moment alleen nog 'verdwenen', het was best mogelijk geweest dat zij nog leefde en alleen ergens anders woonde om indirect mee te werken om het boek te promoten. Helaas bleek het echt waar te zijn en dat maakte het allemaal om te kotsen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Misschien mag het niet van justitie of zo...quote:Op zondag 10 april 2005 11:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Jammer dat ze deze compilatiereeks niet over 2 afleveringen hebben verdeeld. Dat stuk van Klinkhamer wil ik ook nog weleens terugzien. Het was tijdens de uitzending nog niet duidelijk dat z'n vrouw vermoord was. Die was op dat moment alleen nog 'verdwenen', het was best mogelijk geweest dat zij nog leefde en alleen ergens anders woonde om indirect mee te werken om het boek te promoten. Helaas bleek het echt waar te zijn en dat maakte het allemaal om te kotsen.
Hoe klinkhamer de gehaktmolen liet zien en hoe Jack zonder enig besef bij het kunstwerk stond waar op dat moment zijn vrouw in zat verwerkt. Bizar gewoon
quote:Waarom gaat Jack tegenwoordig de deur eigenlijk niet meer uit?
Nou zo mogen van mij een Pleiaden revisited aflevering maken. Priceless!quote:Op zondag 10 april 2005 12:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Misschien lopen er niet genoeg gekken meer rond
Dat lijkt me echt heel bijzonder dat je gewoon jaren niet hebt gehoort en dat je daarna gewoon weer kunt horen.quote:Op zondag 10 april 2005 16:27 schreef Flurrie het volgende:
Die doof blinde man ken ik persoonlijk. Hij is blind geboren en later doof geworden. Doordat hij ooit kon horen, is hij inaanmerking gekomen voor een operatie waardoor hij weer kan horen. Die operatie is aangeslagen en nu kan hij gelukkig gewoon weer horen. Is dat niet geweldig.![]()
Dat rennen doet hij trouwens nogsteeds
De wonderen zijn de wereld nog niet uit; maar doof worden lijkt me pas echt verschrikkelijk, dat maakt de operatie juist extra bijzonderquote:Op zondag 10 april 2005 16:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel bijzonder dat je gewoon jaren niet hebt gehoort en dat je daarna gewoon weer kunt horen.
Ehm, die reportage die jij noemt zat in de aflevering gisteren hoorquote:Op maandag 11 april 2005 00:41 schreef Falco het volgende:
Erg leuke aflevering toch! Ik weet nu al wat het huidige Kopspijkers mist: reportages in Vlaanderen! Herrinnert iemand zich bijvoorbeeld nog toen Jack bij een cafe langs kwam waardoor de plaatselijke wielerronde heen fietste. Dat was ook al zo geniaal!
Oh was dat dan de eerste reportagequote:Op maandag 11 april 2005 00:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ehm, die reportage die jij noemt zat in de aflevering gisteren hoor![]()
Je zou haast gaan vermoeden dat de naam 'Kopspijkers' iets met z'n achternaam van doen heeft!!quote:Op maandag 11 april 2005 11:37 schreef MadGuy het volgende:
Sterker nog, de formule is van Spijkerman volgens mij...
quote:Op maandag 11 april 2005 19:31 schreef webfreak het volgende:
[..]
Je zou haast gaan vermoeden dat de naam 'Kopspijkers' iets met z'n achternaam van doen heeft!!
(bron)quote:Zaterdag is het weer zover, een normale Kopspijkers. Met toestemming van de longarts ga ik weer aan het werk, maar moet nog wel rustig aan doen. Niet met zware hamers gaan sjouwen, niet hollen, en me vooral niet druk maken. Maar gelukkig is zaterdag Bert Visscher medepresentator, dus dan kan hij zich in mijn plaats wel even druk maken (weet niet of hem dat lukt, want Bert is van nature nogal rustig!). Ik ben blij dat we weer uitzendingen gaan doen want er liggen heel fraaie fragmenten, er zijn pracht onderwerpen, en voor het cabaret is er natuurlijk ook veel in de afgelopen 3 weken gebeurd. Alleen al al die doden: de paus, Prins Rainier, Anton Heyboer en Wally Tax. Allemaal mooie typetjes die ons ontvallen. Kortom, zaterdag: een ouderwetse degelijke maar o zo fraaie Kopspijkers,
Bron: http://nieuws.geenstijl.nl/archives/2005/04/spijkerman_ontd.htmlquote:Spijkerman ontduikt belasting
Jack Spijkerman, nog maar net bekomen van applaus van zijn eigen longen, ontdook net als het duo van BvD de belasting: de linkse comediant heeft een eigen BV waar de Vara zijn loon in stort. Zo doet Jack alsof hij een zelfstandig ondernemer is, terwijl hij in principe gewoon in loondienst is bij de Vara. De belasting wil nu tonnen terugzien en Jack heeft beroep bij de belastingdienst aangetekend. (tvformats)
Jup. Ik las het net, en wou het net ook gaan postenquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:06 schreef Tarak het volgende:
[..]
Bron: http://nieuws.geenstijl.nl/archives/2005/04/spijkerman_ontd.html
Hoezo allemaal typetjes die zijn ontvallen? volgens mij was alleen een typetje van de Paus wel eens te zien.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:23 schreef grunge-metal het volgende:
[.Zaterdag is het weer zover, een normale Kopspijkers. Met toestemming van de longarts ga ik weer aan het werk, maar moet nog wel rustig aan doen. Niet met zware hamers gaan sjouwen, niet hollen, en me vooral niet druk maken. Maar gelukkig is zaterdag Bert Visscher medepresentator, dus dan kan hij zich in mijn plaats wel even druk maken (weet niet of hem dat lukt, want Bert is van nature nogal rustig!). Ik ben blij dat we weer uitzendingen gaan doen want er liggen heel fraaie fragmenten, er zijn pracht onderwerpen, en voor het cabaret is er natuurlijk ook veel in de afgelopen 3 weken gebeurd. Alleen al al die doden: de paus, Prins Rainier, Anton Heyboer en Wally Tax. Allemaal mooie typetjes die ons ontvallen. Kortom, zaterdag: een ouderwetse degelijke maar o zo fraaie Kopspijkers.]
Slaat inderdaad nergens op, ze hebben alleen de paus een keer nagedaan.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:24 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hoezo allemaal typetjes die zijn ontvallen? volgens mij was alleen een typetje van de Paus wel eens te zien.
Hopelijk word het vanavond weer een ouderwets leuke aflevering.
Verrassendquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:06 schreef Tarak het volgende:
[..]
Bron: http://nieuws.geenstijl.nl/archives/2005/04/spijkerman_ontd.html
quote:20.05-21.03 uur KOPSPIJKERS
Jack Spijkerman presenteert opvallende tv-fragmenten en een satirische kijk op
de actualiteit,met bijzondere gasten, persiflages en optredens.
Jack,en dus Kopspijkers,is weer terug! Nelleke van der Krogt en Frits Spits spelen het Kopspijkersspel.
Jack praat met Antje Kingma over haar bijzondere koe en twee vrouwen die last hebben van een eigenaardig fobie.
En natuurlijk wat u en ons opviel in de media,De Gouden Zwatelaar,de muzikale parodie en het cabaretteam in De Bar.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:24 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Slaat inderdaad nergens op, ze hebben alleen de paus een keer nagedaan.
Ik alleen een beetje bij die filmpjes over de Paus, verder is het idd niks.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:16 schreef Tarak het volgende:
nog geen glimlach gehad.
Die rechter is wel ok ja. Die blonde nietquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer dat ze een kotsfetish hebben, ze zien er best leuk uit
Bij dat sportbabes stem je ook al hetzelfdequote:Op zaterdag 16 april 2005 20:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die rechter is wel ok ja. Die blonde niet
En ook al houden van dezelfde clubquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bij dat sportbabes stem je ook al hetzelfde
quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En ook al houden van dezelfde club
Briljant? Niet goed bij je hoofd? Dit is een schandalig liedje! Guus meeuwis heeft dit numemr al 3 jaar geleden gecovered! Hazes vond het schitterend en mooier dan van hemzelf! Guus is gevraagd doro de familie dit te zingen!quote:
Jah, de weerman heeft even een secondje te lang op zijn 1 toets gedrukt, *lachen, gieren, brullen*quote:
Die rechtse was inderdaad niet misselijkquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer dat ze een kotsfetish hebben, ze zien er best leuk uit
Mwah, redelijk wat in het nieuws geweest. Hij is toch wel de leukste vind ik.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:46 schreef tong80 het volgende:
Leuk zo'n typetje over iemand die niemand kent.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:59 schreef JeroenV het volgende:
Die Nuonman was wel grappig, juist omdat hij niet zo bekend is...
Ik vond het wel grappig.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Jah, de weerman heeft even een secondje te lang op zijn 1 toets gedrukt, *lachen, gieren, brullen*![]()
Inderdaad, Nuonman was a FUNNY GUYquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:59 schreef JeroenV het volgende:
Zeik hier iedere week Kopspijkers af.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:11 schreef LennyKravitz het volgende:
Kunnen die users niet het topic "zeik hier iedere week kopspijkers af" starten?
...of gewoon zappen naar een andere zender... ook goed...
Exact.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die rechter is wel ok ja. Die blonde niet
Inderdaad, laat dan gewoon alleen die fragmenten zien.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:29 schreef TC03 het volgende:
Jezus, dat voorzeggen bij het spijkerspel is echt tenenkrommend.
Kijk jij Kopspijkers?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het niveau gaat hard achteruit en Jack slaagt er niet in vernieuwend te zijn
Is het nou al es in je opgekomen om niet te kijken?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:45 schreef Arcee het volgende:
Ach gut, die arme bajesklanten mogen niet meer voetballen.
Maar gelukkig is er linkse Jack die ze komt helpen.
Eens. [14.gif]quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:57 schreef AirRaid het volgende:
Bar was wel weer leuk, maar de rest is echt.
TVhoek mag er echt uit, is echt zo een slap gezwets
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:06 schreef -DailaLama- het volgende:
Is het nou al es in je opgekomen om niet te kijken?
Hou es op zeg. Dat gaat ja iedere week weer, dat gezeik.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een puntje van kritiek kun je al niet tegen?
Ben ik mee eens, maar dat was al zo nadat Paul Groot en Owen Schumacher overstapten, of misschien zelfs daarvoor al. Jullie zitten nu al dik een half jaar te zeuren over de kwaliteit van Kopspijkers.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:46 schreef JeroenV het volgende:
Maar misschien is het daarom wel terecht?
Het niveau is gewoon schrikbarend achteruit gegaan.
Niet van mij, hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:37 schreef -DailaLama- het volgende:
Hou es op zeg. Dat gaat ja iedere week weer, dat gezeik.
Een puntje, ja. Ik vond 't een leuke uitzending, met name de bar.quote:
Ah, vandaar.quote:En dan is pberends nog gebannend ook als die er ook nog eens bij was...
Ik zelf reageer amper in de topics erover. Ook omdat ik het idd een beetje te zeikerig vind worden. Maar ik kijk het zelf nu ook gewoon amper meer, omdat er geen ene drol meer aan is. Nu heb ik het toevallig gezien omdat ik even moest kijken van iemand. Sinds die 2 weg zijn is er helemaal niks meer aan, maar ook daarvoor begon het ook al op hetzelfde te lijken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:49 schreef -DailaLama- het volgende:
Ben ik mee eens, maar dat was al zo nadat Paul Groot en Owen Schumacher overstapten, of misschien zelfs daarvoor al. Jullie zitten nu al dik een half jaar te zeuren over de kwaliteit van Kopspijkers.
Ah te snel gereageerdquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een puntje, ja. Ik vond 't een leuke uitzending, met name de bar.Zoals vrijwel iedereen.
[..]
Jij dacht dat presentatoren geen belasting betalen?quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:50 schreef MrBadGuy het volgende:
Hoeveel verdient Jack trouwens van ons belastinggeld? Die Nuon meneer betaald tenminste wel eerlijk belasting, Jack!
De negen ton van oom Hut was 't geloof ik.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:50 schreef -DailaLama- het volgende:
De negerhut van acht ton.
Jack Spijkerman ontduikt belasting!!quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij dacht dat presentatoren geen belasting betalen?
Als hij ook maar één andere opdrachtgever heeft als freelancer kan de belastindienst hem niets maken. En terrecht.quote:
Jack is geen ondernemer maar gewoon een werknemer van de Vara, hij klust er misschien nog wel wat bij maar dat maakt voor de belastingdienst weinig uit. Hij moet meerdere klanten of opdrachtgevers hebben, en hij mag niet voor 90% afhankelijk zijn van 1 opdrachtgever. Dus niet terecht.quote:Op zondag 17 april 2005 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als hij ook maar één andere opdrachtgever heeft als freelancer kan de belastindienst hem niets maken. En terrecht.
De audiovisuele branche heeft een speciaal convenant afgesloten met de belastingdienst.quote:Op zondag 17 april 2005 00:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Jack is geen ondernemer maar gewoon een werknemer van de Vara, hij klust er misschien nog wel wat bij maar dat maakt voor de belastingdienst weinig uit. Hij moet meerdere klanten of opdrachtgevers hebben, en hij mag niet voor 90% afhankelijk zijn van 1 opdrachtgever. Dus niet terecht.
En wat houdt die dan in? Dat zou dan inhouden dat Barend en Van Dorp dus ook geen belasting hebben ontdoken?quote:Op zondag 17 april 2005 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De audiovisuele branche heeft een speciaal convenant afgesloten met de belastingdienst.
Dat heet tegenwoordig geloof ik een zelfstandigheidsverklaring en is eigenlijk een onvolledige BV. (vroeger noemden ze dat geloof ik een BV24) Jaarlijks controleert de Belastingdienst of er nog sprake is van onafhankelijkheid. Volgens mij is/was het voldoende aan te tonen dat je meer dan één opdrachtgever/klant hebt gehad dat jaar, dien je een BTW-nummer te hebben en ben je verplicht je te verzekeren voor arbeidsongeschiktheid.quote:Op zondag 17 april 2005 00:30 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En wat houdt die dan in? Dat zou dan inhouden dat Barend en Van Dorp dus ook geen belasting hebben ontdoken?
Uiteraard was 't niveau met Paul en Owen nog ongekend hoog, maar vlak daarna was 't ook nog best te pruimen hoorquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:49 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ben ik mee eens, maar dat was al zo nadat Paul Groot en Owen Schumacher overstapten, of misschien zelfs daarvoor al. Jullie zitten nu al dik een half jaar te zeuren over de kwaliteit van Kopspijkers.
Dat met "heidens karwei" was ontzettend flauw. Want dat was gewoon een woordgrapje van RTL Nieuws zelf, dat hebben ze gewoon express gedaan volgens mij. Dus Spijkerman maakt een grapje van iemand anders zn grapje.quote:Op zondag 17 april 2005 01:15 schreef webfreak het volgende:
[..]
Uiteraard was 't niveau met Paul en Owen nog ongekend hoog, maar vlak daarna was 't ook nog best te pruimen hoorErik Muiswinkel levert goeie imitaties af!
Vandaag heb ik 't half gekeken, maar ben afgehaakt. Ik kan 't gewoon echt niet meer aanzien.
Geen énkel leuk TV-fragment; ongeveer 3-kwart word sowieso uit z'n context gerukt
Dan die ingestudeerde grapjes van Visscher, nog maar te zwijgen over het zogenaamde 'cabaret'. Dat met die TV sloeg gewoon nergens op.. Je zou verwachten dat ze na 3 weken tijd toch wel met wat beters op de proppen hadden kunnen komen
Uiteraard worden ook alle 'klap'-grapjes (die de afgelopen 2 weken OVERAL zijn gemaakt) nog es dunnetjes overgedaan
Ze zitten nu echt op 't niveau van "Oppassen", kijken hoe veel lager ze nog kunnen
Beetje raar dat een satirisch programma iemand beschuldigt van "succes hebben over de rug van iemand anders".quote:Op zondag 17 april 2005 12:06 schreef starbuck het volgende:
Redelijke aflevering, alleen de Guus "act" was zeer, zeer slecht. Zowel als uitvoering als onterechte basis als grap. ( zoals al in deze thread is uitgelegt )
Maar eerlijk is eerlijk , de bar was wel erg sterk.
"delegatie delegatie, je bent zelf een delegatie"
Een van de voorbeelden ja. En zo komen er iedere week wel weer een paar langs.quote:Op zondag 17 april 2005 11:53 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dat met "heidens karwei" was ontzettend flauw. Want dat was gewoon een woordgrapje van RTL Nieuws zelf, dat hebben ze gewoon express gedaan volgens mij. Dus Spijkerman maakt een grapje van iemand anders zn grapje.
quote:Op zondag 17 april 2005 22:59 schreef webfreak het volgende:
[..]
Een van de voorbeelden ja. En zo komen er iedere week wel weer een paar langs.
Zoals die journalist, die tegen iemand die in z'n auto zat te rukken, zei dat z'n lampen nog brandden. Dat was gewoon een grap van die gozer, maar Jack snapt dat blijkbaar niet
De Grap deed me wat denken aan eentje van Theo Maasen of Hans Teeuwen.quote:[b]Op zondag 17 april 2005 12:06
"delegatie delegatie, je bent zelf een delegatie"
Ja idd, daarom kun je ook niet echt goed beoordelen of de imitatie goed gelukt is. Aangezien hij niet echt bekend is weet je niet of het een beetje klopt qua uiterlijk, stem en mimiek.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:59 schreef JeroenV het volgende:
Dat komt omdat hij op door Juffrouw Jannie werd uitgesproken.quote:Op maandag 18 april 2005 00:56 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De Grap deed me wat denken aan eentje van Theo Maasen of Hans Teeuwen.
Huh?quote:Op maandag 18 april 2005 13:02 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij op door Juffrouw Jannie werd uitgesproken.
Gelukkig maar, ik vond het vorige week ook wel aardig. Ze moeten deze trend doorzetten.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:48 schreef HenkieSpankie het volgende:
Ik ben vandaag bij de opnames geweest.. Het word een leuke uitzending ;-)
De bar is erg leuk!!
Allochtoonquote:
Die leraar blijft rustig, en de leerling gaat de klas uit.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:20 schreef amaranta het volgende:
Haha wat is het einde dan
Leuk? Ik vond het bedroevend slecht. De gehele uitzending eigenlijk.quote:De bar is erg leuk!!
Inderdaad, ik dacht dat er nog een punchline kwam over Essent, maar die kwam niet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:43 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een waardeloze zwatelaars deze week. Totaal niet boeiend.
Die zouden er een slecht stukje in Kopspijkers over gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:09 schreef Soul79 het volgende:
En verder pakte die leraar het, gezien de omstandigheden, gewoon goed aan. Wat zouden onze helden Jack en Peter zelf hebben gedaan?
Oh sorry meneer de betweter, 'zulke dingen'! Pas je anders even aan ofzo... Wie is hier nu de allochtoon? In vrijwel het gehele zuidoostelijk deel van ons Nederlandse taalgebied wordt het zo gezegd.quote:
Limburg dus. Allochtoonquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:22 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Oh sorry meneer de betweter, 'zulke dingen'! Pas je anders even aan ofzo... Wie is hier nu de allochtoon? In vrijwel het gehele zuidoostelijk deel van ons Nederlandse taalgebied wordt het zo gezegd.
quote:Op zondag 24 april 2005 02:35 schreef DrDentz het volgende:
hmm.. gemist.. nog steeds met die maffe spijkerman? en hij was laatst dood gegaan aan een klaplongwat een wereld
2) Dat lied van de paus duurde idd erg langquote:Op zondag 24 april 2005 03:27 schreef caradoc het volgende:
1.) Ik haat heerschop
2.) Deze aflevering was inderdaad bar slecht.
3.) Ligt het aan mij of kwam er maar geen eind aan dat stomme paus lied en die stomme bar? Was die langer dan normaal ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |