En hoort dus bij de commerciëlenquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:28 schreef spacemangraig het volgende:
Kopspijkers is humor voor het plebs.
Er vroeg iemand om dit topic. Sorry dfat ik zo dociel ben.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:31 schreef grunge-metal het volgende:
Vind dit een beetje overbodig, in Kopspijkers #13. Niet Bert maar Spijkerman! kan je gewoon je mening neer zetten, en dat hoefd toch niet altijd positief te zijn. Maar ok sommigen kunnen er wel mee overdrijven
.
Nee want het is opiniërend, en dan mag het bij de publieke. Kijk maar naar dit topic iedereen heeft er een mening overquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:33 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
En hoort dus bij de commerciëlen
Ik hoop dat Dit Was Het Nieuws weer snel terug komtquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:44 schreef Ruubstar het volgende:
nee maar wel het leukste programma dat tussen 8 en 9 wordt uitgezonden
Ik miste jouw in deze topics Geen pottenkijkers. Deel VII. 'Nolius Onthult' t/m Geen pottekijkers deel 31: Fok! Radio biedt de oplossing?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:11 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Ik miste jouw in deze topics Geen pottenkijkers. Deel VII. 'Nolius Onthult' t/m Geen pottekijkers deel 31: Fok! Radio biedt de oplossing?.
Sorry kon het niet laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |