Je zou haast gaan vermoeden dat de naam 'Kopspijkers' iets met z'n achternaam van doen heeft!!quote:Op maandag 11 april 2005 11:37 schreef MadGuy het volgende:
Sterker nog, de formule is van Spijkerman volgens mij...
quote:Op maandag 11 april 2005 19:31 schreef webfreak het volgende:
[..]
Je zou haast gaan vermoeden dat de naam 'Kopspijkers' iets met z'n achternaam van doen heeft!!
(bron)quote:Zaterdag is het weer zover, een normale Kopspijkers. Met toestemming van de longarts ga ik weer aan het werk, maar moet nog wel rustig aan doen. Niet met zware hamers gaan sjouwen, niet hollen, en me vooral niet druk maken. Maar gelukkig is zaterdag Bert Visscher medepresentator, dus dan kan hij zich in mijn plaats wel even druk maken (weet niet of hem dat lukt, want Bert is van nature nogal rustig!). Ik ben blij dat we weer uitzendingen gaan doen want er liggen heel fraaie fragmenten, er zijn pracht onderwerpen, en voor het cabaret is er natuurlijk ook veel in de afgelopen 3 weken gebeurd. Alleen al al die doden: de paus, Prins Rainier, Anton Heyboer en Wally Tax. Allemaal mooie typetjes die ons ontvallen. Kortom, zaterdag: een ouderwetse degelijke maar o zo fraaie Kopspijkers,
Bron: http://nieuws.geenstijl.nl/archives/2005/04/spijkerman_ontd.htmlquote:Spijkerman ontduikt belasting
Jack Spijkerman, nog maar net bekomen van applaus van zijn eigen longen, ontdook net als het duo van BvD de belasting: de linkse comediant heeft een eigen BV waar de Vara zijn loon in stort. Zo doet Jack alsof hij een zelfstandig ondernemer is, terwijl hij in principe gewoon in loondienst is bij de Vara. De belasting wil nu tonnen terugzien en Jack heeft beroep bij de belastingdienst aangetekend. (tvformats)
Jup. Ik las het net, en wou het net ook gaan postenquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:06 schreef Tarak het volgende:
[..]
Bron: http://nieuws.geenstijl.nl/archives/2005/04/spijkerman_ontd.html
Hoezo allemaal typetjes die zijn ontvallen? volgens mij was alleen een typetje van de Paus wel eens te zien.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:23 schreef grunge-metal het volgende:
[.Zaterdag is het weer zover, een normale Kopspijkers. Met toestemming van de longarts ga ik weer aan het werk, maar moet nog wel rustig aan doen. Niet met zware hamers gaan sjouwen, niet hollen, en me vooral niet druk maken. Maar gelukkig is zaterdag Bert Visscher medepresentator, dus dan kan hij zich in mijn plaats wel even druk maken (weet niet of hem dat lukt, want Bert is van nature nogal rustig!). Ik ben blij dat we weer uitzendingen gaan doen want er liggen heel fraaie fragmenten, er zijn pracht onderwerpen, en voor het cabaret is er natuurlijk ook veel in de afgelopen 3 weken gebeurd. Alleen al al die doden: de paus, Prins Rainier, Anton Heyboer en Wally Tax. Allemaal mooie typetjes die ons ontvallen. Kortom, zaterdag: een ouderwetse degelijke maar o zo fraaie Kopspijkers.]
Slaat inderdaad nergens op, ze hebben alleen de paus een keer nagedaan.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:24 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hoezo allemaal typetjes die zijn ontvallen? volgens mij was alleen een typetje van de Paus wel eens te zien.
Hopelijk word het vanavond weer een ouderwets leuke aflevering.
Verrassendquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:06 schreef Tarak het volgende:
[..]
Bron: http://nieuws.geenstijl.nl/archives/2005/04/spijkerman_ontd.html
quote:20.05-21.03 uur KOPSPIJKERS
Jack Spijkerman presenteert opvallende tv-fragmenten en een satirische kijk op
de actualiteit,met bijzondere gasten, persiflages en optredens.
Jack,en dus Kopspijkers,is weer terug! Nelleke van der Krogt en Frits Spits spelen het Kopspijkersspel.
Jack praat met Antje Kingma over haar bijzondere koe en twee vrouwen die last hebben van een eigenaardig fobie.
En natuurlijk wat u en ons opviel in de media,De Gouden Zwatelaar,de muzikale parodie en het cabaretteam in De Bar.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:24 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Slaat inderdaad nergens op, ze hebben alleen de paus een keer nagedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |