quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Er zit een foutje bij 'Is het zo simpel?' in de OP (geen duvelke), belsen..
voor de rest bartrid + 1 voor Glen(n) Hughes!![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hey Belsen, pas jij nou iedere keer handmatig die OP aan?
Check!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Er zit een foutje bij 'Is het zo simpel?' in de OP (geen duvelke), belsen..
voor de rest bartrid + 1 voor Glen(n) Hughes!![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:04 schreef Z het volgende:
Heeft TSE eindelijk een MT topic weten te openen?
Ohja Mario. Die ken ik wel. Dat nummer heet iets als Let Me Love You.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:06 schreef bigshadow het volgende:
Bartid wat doe je, dat isMario
, titel weet ik niet, gelukkig
![]()
Ja, dat valt gelukkig ook niet op bij de laatste zin, echt weer eenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohja Mario. Die ken ik wel. Dat nummer heet iets als Let Me Love You.
neleos +1quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohja Mario. Die ken ik wel. Dat nummer heet iets als Let Me Love You.
Jaja. Maar het levert mij nu wel mooi een punt op.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:15 schreef bartrid het volgende:
[..]
neleos +1
Een ongelofelijk bling kutnummer waar ik me dood aan erger. Ik werd er vanmorgen mee wakker en ben nu nog in een slecht humeur![]()
Vergeet niet voorzetten van kortzichtige mensenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jaja. Maar het levert mij nu wel mooi een punt op.
De hele dag TMF kijken loont toch![]()
Ja, daar ben ik je ook zeer erkentelijk voor.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:19 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Vergeet niet voorzetten van kortzichtige mensen![]()
Annie =quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De vliegende panters
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:56 schreef Doc het volgende:
Zimmers Hole
Ik kan me herinneren dat ze eerder gevraagd werden en dat ik toen te laat wasquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]Heel goed! DOC + 1
Weet nog heel goed dat er een krat bier op het podium verscheen, en de flesjes vervolgens door de tent heen vlogen![]()
Die wilde ik ook zeggenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:29 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Brian Molko??
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Korn - Life is Peachy
Jep! Die draaide ik altijd toen mijn huisgenote over haar verhuizing begonquote:
Dank je!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Novastar - Self Titled
Live - I alonequote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Noem 15 nummers (uitv + titel) met 'alone' of 'alleen' in de titel
Volgens mij ook, en op deze foto nog met 10 armen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Def Leppard?
jeugdfoto volgens mij maar blijbaar wel herkenbaarquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Def Leppard?
Ik wil de laatste goedrekenen omdat het zonder getal ook mag en of/from maakt me ook niet zoveel uit..maar wat is de handicap van Ted Nugent (staat me wel iets van een jachtongeluk bij, maar kan er niets over vinden..)quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:41 schreef dolle_hond het volgende:
manke nelis
koos alberts
jose feliciano
ray charles
stevie wonder
jules de korte
ted nugent
jeff healey
zangeres zonder naam
four blind boys from alabama
hij is minstens aan 1 oor doof dacht ikquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik wil de laatste goedrekenen omdat het zonder getal ook mag en of/from maakt me ook niet zoveel uit..maar wat is de handicap van Ted Nugent (staat me wel iets van een jachtongeluk bij, maar kan er niets over vinden..)
nee tochquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is dat niet Chachi uit Happy days?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Slik?
dan eerder Kees Baarsquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:49 schreef dolle_hond het volgende:
rechts rob stenders
Jaaaaaaaa!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:54 schreef Gambolputty het volgende:
Player?
Raemnonn?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:08 schreef bukgeit het volgende:
ABBA - Super Trouper
Hakkuhbar - Supergabber
Raemnonn - Super Girl
Europe - Superstitious
Jamelia - Superstar
Laurie Anderson - Oh Superman
BT hè?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:12 schreef bartrid het volgende:
motorpsycho - superstooge
soundgarden - superunknown
laibach - jesus christ superstar
1000 homo dj's - supernaut
marilyn manson - antichrist superstar
monster magnet - superjudge
mogwai - superheroes of BMX
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:13 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
BT hè?
Zo'n kanaal vertraagt nog best..![]()
You're right brotherquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:27 schreef Berkery het volgende:
Isaac Hayes
Weet je dat zeker? Het waren enorme Ramones-fans, dus het lijkt me logischer dat ze dáárnaar vernoemd zijn...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:47 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
Vernoemd naar een nummer van de Blue Diamonds![]()
Sorry, wrong smileyquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:54 schreef GLO het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Het waren enorme Ramones-fans, dus het lijkt me logischer dat ze dáárnaar vernoemd zijn...
quote:In 1987 opgericht als trio met als voornaamste inspiratiebron (de naam zegt het al) The Ramones.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:01 schreef bukgeit het volgende:
Is dat Nick Lowe vooraan?
Label is goed (maar de tour heette Live Stiffs), heer niet.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:07 schreef bukgeit het volgende:
Stiff Label Tour en eeh... Graham Parker?
Da's correct. En zo komt het punt ook op de goeie plek terechtquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:08 schreef bukgeit het volgende:
Ian Dury zie ik ook trouwens, links.
Net vóór Scrutinizer.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:29 schreef GLO het volgende:
Of een platenspeler volgens het oude ontwerp: met de luidspreker in het deksel - in dit geval het dak.
Oh, werkt-ie zóquote:
Je geeft zelf al een hint voor de titel...quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:45 schreef bukgeit het volgende:
Ik weet niet precies hoe je het schrijft GLO.. Ly-nurd Sky-nurd?
Nou vooruit, ik reken 'm goed.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:48 schreef bukgeit het volgende:
Pronounced Lyn-urd Sky-nurd, zoiets.
O jee. Ga maar gauw. Sterkte.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:50 schreef bukgeit het volgende:
Mijn vriendin is in de laatste fase van haar zwangerschap en voelt zich opeens niet zo lekker...
Doe mij dan maar 10 songs (titels + uitvoerenden) over auto's.quote:
Een mooie lijstquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:47 schreef timbob het volgende:
Gary Numan - Cars
Shantel - Bass end several Cars
Xiu Xiu - Fast car (ja, een cover inderdaad)
bentley rhythm ace - Ragtopskodacarchase
red snapper - I stole your car
Two Lone Swordsmen - Search For a Car
Money Mark - Pinto's New Car
Squarepusher - My Red Hot Car (al is de tekst iets anders)
Swayzak - In The Car Crash
Two Lone Swordsmen - A Slow Drive West (in een auto uiteraard)
jeetje wat makkelijk!quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:03 schreef timbob het volgende:
puik
ff een makkelijke
wat is de verbindende factor tussen:
[afbeelding]
Tilda Swinton (actrice)
[afbeelding]
David Gray
[afbeelding]
mevrouw goldfrapp hier
meer in de zin bij een of ander muziekmaakgroeperinkjequote:Op woensdag 30 maart 2005 02:21 schreef GLO het volgende:
Bij een of andere uitreiking?
misschien dat ze daar in het publiek stondenquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:27 schreef GLO het volgende:
Tja. Bij een U2-concert of zo?
ik heb echt geen idee
Maar natuuuuurlijk!quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:44 schreef Ascaroth het volgende:
Gokje, Orbital?
Ik wist alleen de Goldfrapp-link.. of wacht even, die andere namen zeggen me eigenlijk niks.quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:46 schreef timbob het volgende:
David Gray zong mee op Illuminate
Goldfrapp zong op meerdere nummers op meerdere albums (de ontdekking)
en Tilda Swinton Speelde in de videoclip van The Box en in de film The beach waar orbital ook muziek voor deed.
Ascaroth + 1
Het leek me al dat die productiviteitshint zou helpenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:08 schreef Captain_Redbeard het volgende:
vorig jaar erg productief? John Frusciante?
Wie?quote:One of the best bands with the worst luck, New Jersey'swere establishing themselves as one of the catchiest and most thoughtful indie rock groups of the '90s when label problems prevented them from releasing another album for seven years. The group -- guitarist/vocalist Charles Bissell, guitarist Greg Whelan, bassist/vocalist Kevin Whelan, and drummer Jerry MacDonnell -- formed in the late '80s and went through several names before settling on Low. Unaware of the slowcore band already named Low, in 1993 the group recorded a 7" under this name; when they heard about the other Low, they changed their name to
. They had sent a copy of the 7" to Grass/Dutch East India, where they were signed to the label almost immediately after the A&R people heard it.
Dit is de band waar ze mee optreden ... Normaal zijn ze met hun 4-en.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:37 schreef bukgeit het volgende:
Hee ja. Maar Arcade Fire was toch een viermansband?
Schouderklopje voor Grobbel.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:59 schreef Grobbel het volgende:
Ik herkende de foto meteen, maar mijn internet nam even een onvrijwillige break...
En dat is nog zonder die zevende knakker die alleen maar als podiumvulling en extra dorpsgek meegenomen leek te zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:39 schreef Z het volgende:
[..]
Dit is de band waar ze mee optreden ... Normaal zijn ze met hun 4-en.
Weezer en Rick Rubin.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:01 schreef DaisyDuke het volgende:
Welke band brengt in mei hun album 'Make Believe' eindelijk uit, en wie produceerde dit album?
punt voor Grobbelquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:04 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Weezer en Rick Rubin.
En wat ik er van gehoord heb is vreselijk...
ik zie ook nietsquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:51 schreef Neleos het volgende:
Hier bij mij doet het plaatje het niet.
Of ben ik de enige?
bing crosbyquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:40 schreef Grobbel het volgende:
Wie is deze zanger / acteur?
[afbeelding]
Inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:24 schreef DaisyDuke het volgende:
Let's Go To Bed van The Cure
Alle 5 fout....quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Kan er niet eens 1 noemen. Maar om toch een idee te krijgen van de soort muziek die je daar aan kan treffen de volgende gok:
1. Blof
2. Golden Earring
3. Beef
4. Relax
5. Osdorp Posse
Wat een verrassing...quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:39 schreef DaisyDuke het volgende:
Alle 5 fout....
Voicst is goed!quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:43 schreef Z het volgende:
1. Blues Brother Castro
2. Suicidal Birds
3. Scram C Baby
4. Voicst
5 .Wealthy Beggar
5 gokjes ...
Voicst is helemaal niet goedquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Voicst is helemaal niet goedWas blij dat ze in Nederland niet bij Juliette Lewis in het voorprogramma stonden. Ook al was het alternatief ook niks
Maar ik heb ze al 2 keer gezien en dat was ruim 2 keer teveel.
Klopt, in de film doet ze wel meer PJ nummers (of in die stijl), dat nummer 'Hardly wait' staat ook op de soundtrack. Maar voor haar band heeft ze volgens mij alleen 'nieuwe' nummers. Ze hebben nu 1 EP uit met 6 nummers maar in mei komt er een volledig album.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heeft zij dan ook eigen nummers? Dat wist ik helemaal niet. Wist wel dat ze een nummer heeft gezongen voor de soundtracht van Strange Days (waar ze zlefs ook in speelt), maar da's van PJ Harvey (Hardly Wait).
Aha! Leuk! Nog even offtopic: op die soundtrack staat dus ook No White Clouds van Strange Fruit, en dat nummer vind ik dus helemaal fantastisch, maar van die band is nauwelijks wat te vinden. Er staan ook een aantal nummers van Strange Fruit op de soundtrack van Still Crazy, maar ik betwijfel of dit dezelfde band is. Weet jij daar toevallig wat meer over?quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Klopt, in de film doet ze wel meer PJ nummers (of in die stijl), dat nummer 'Hardly wait' staat ook op de soundtrack. Maar voor haar band heeft ze volgens mij alleen 'nieuwe' nummers. Ze hebben nu 1 EP uit met 6 nummers maar in mei komt er een volledig album.
Eens isquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:06 schreef ranja het volgende:
Skunk anansie met hun beste nummer (Selling Jesus).
Ik heb een live-cd van hun, volgens mij een bootleg, waarop Skin het (Italiaanse) publiek staat uit te scheldenquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hoewel de meeste b-kantjes ook gruwelijk goed zijn
Tuurlijk. Lekker ravotten met The Lost Boys.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:08 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Michael Jackson lijkt me wel zo'n type
quote:Peter Pan Speedrock is op het laatste moment toegevoegd aan de line-up van South By South West (SXSW), de internationale muziekconventie die de komende dagen in Austin Texas wordt gehouden. De band speelt vanavond in de club Flamingo Cantina, waar eerder op de avond ook zZz een showcase verzorgt. Peter Pan Speedrock was al in Austin, waar het vrijdag en zaterdag twee optredens doet. Andere Nederlandse bands die dit jaar op SXSW spelen, zijn NRA, Voicst, The Spades en C-Mon & Kypski.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |