Klopt, in de film doet ze wel meer PJ nummers (of in die stijl), dat nummer 'Hardly wait' staat ook op de soundtrack. Maar voor haar band heeft ze volgens mij alleen 'nieuwe' nummers. Ze hebben nu 1 EP uit met 6 nummers maar in mei komt er een volledig album.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heeft zij dan ook eigen nummers? Dat wist ik helemaal niet. Wist wel dat ze een nummer heeft gezongen voor de soundtracht van Strange Days (waar ze zlefs ook in speelt), maar da's van PJ Harvey (Hardly Wait).
Aha! Leuk! Nog even offtopic: op die soundtrack staat dus ook No White Clouds van Strange Fruit, en dat nummer vind ik dus helemaal fantastisch, maar van die band is nauwelijks wat te vinden. Er staan ook een aantal nummers van Strange Fruit op de soundtrack van Still Crazy, maar ik betwijfel of dit dezelfde band is. Weet jij daar toevallig wat meer over?quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Klopt, in de film doet ze wel meer PJ nummers (of in die stijl), dat nummer 'Hardly wait' staat ook op de soundtrack. Maar voor haar band heeft ze volgens mij alleen 'nieuwe' nummers. Ze hebben nu 1 EP uit met 6 nummers maar in mei komt er een volledig album.
Eens isquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:06 schreef ranja het volgende:
Skunk anansie met hun beste nummer (Selling Jesus).
Ik heb een live-cd van hun, volgens mij een bootleg, waarop Skin het (Italiaanse) publiek staat uit te scheldenquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hoewel de meeste b-kantjes ook gruwelijk goed zijn
Tuurlijk. Lekker ravotten met The Lost Boys.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:08 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Michael Jackson lijkt me wel zo'n type
quote:Peter Pan Speedrock is op het laatste moment toegevoegd aan de line-up van South By South West (SXSW), de internationale muziekconventie die de komende dagen in Austin Texas wordt gehouden. De band speelt vanavond in de club Flamingo Cantina, waar eerder op de avond ook zZz een showcase verzorgt. Peter Pan Speedrock was al in Austin, waar het vrijdag en zaterdag twee optredens doet. Andere Nederlandse bands die dit jaar op SXSW spelen, zijn NRA, Voicst, The Spades en C-Mon & Kypski.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |