quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Korn - Life is Peachy
Jep! Die draaide ik altijd toen mijn huisgenote over haar verhuizing begonquote:
Dank je!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Novastar - Self Titled
Live - I alonequote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Noem 15 nummers (uitv + titel) met 'alone' of 'alleen' in de titel
Volgens mij ook, en op deze foto nog met 10 armen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Def Leppard?
jeugdfoto volgens mij maar blijbaar wel herkenbaarquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Def Leppard?
Ik wil de laatste goedrekenen omdat het zonder getal ook mag en of/from maakt me ook niet zoveel uit..maar wat is de handicap van Ted Nugent (staat me wel iets van een jachtongeluk bij, maar kan er niets over vinden..)quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:41 schreef dolle_hond het volgende:
manke nelis
koos alberts
jose feliciano
ray charles
stevie wonder
jules de korte
ted nugent
jeff healey
zangeres zonder naam
four blind boys from alabama
hij is minstens aan 1 oor doof dacht ikquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik wil de laatste goedrekenen omdat het zonder getal ook mag en of/from maakt me ook niet zoveel uit..maar wat is de handicap van Ted Nugent (staat me wel iets van een jachtongeluk bij, maar kan er niets over vinden..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |