Ik wist alleen de Goldfrapp-link.. of wacht even, die andere namen zeggen me eigenlijk niks.quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:46 schreef timbob het volgende:
David Gray zong mee op Illuminate
Goldfrapp zong op meerdere nummers op meerdere albums (de ontdekking)
en Tilda Swinton Speelde in de videoclip van The Box en in de film The beach waar orbital ook muziek voor deed.
Ascaroth + 1
Het leek me al dat die productiviteitshint zou helpenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:08 schreef Captain_Redbeard het volgende:
vorig jaar erg productief? John Frusciante?
Wie?quote:One of the best bands with the worst luck, New Jersey'swere establishing themselves as one of the catchiest and most thoughtful indie rock groups of the '90s when label problems prevented them from releasing another album for seven years. The group -- guitarist/vocalist Charles Bissell, guitarist Greg Whelan, bassist/vocalist Kevin Whelan, and drummer Jerry MacDonnell -- formed in the late '80s and went through several names before settling on Low. Unaware of the slowcore band already named Low, in 1993 the group recorded a 7" under this name; when they heard about the other Low, they changed their name to
. They had sent a copy of the 7" to Grass/Dutch East India, where they were signed to the label almost immediately after the A&R people heard it.
Dit is de band waar ze mee optreden ... Normaal zijn ze met hun 4-en.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:37 schreef bukgeit het volgende:
Hee ja. Maar Arcade Fire was toch een viermansband?
Schouderklopje voor Grobbel.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:59 schreef Grobbel het volgende:
Ik herkende de foto meteen, maar mijn internet nam even een onvrijwillige break...
En dat is nog zonder die zevende knakker die alleen maar als podiumvulling en extra dorpsgek meegenomen leek te zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:39 schreef Z het volgende:
[..]
Dit is de band waar ze mee optreden ... Normaal zijn ze met hun 4-en.
Weezer en Rick Rubin.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:01 schreef DaisyDuke het volgende:
Welke band brengt in mei hun album 'Make Believe' eindelijk uit, en wie produceerde dit album?
punt voor Grobbelquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:04 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Weezer en Rick Rubin.
En wat ik er van gehoord heb is vreselijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |