George Michael is wel wat gewend, zelfs Halford z'n gereedschap kan 'm niet meer hoger laten zingen...quote:wellicht kan hij wat priveles krijgen van Rob Halford
Als we maar niet weer die eeuwig terugkerende discussie over de plek van LaBrie in Dream Theater gaan voortzetten.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:22 schreef MuadDib het volgende:
[..]
... En nu weer verder over De Grote Held LaBrie!
Tja, dat die discussie er is, is toch wel veelzeggend. Maar goed, ik houd er over op.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:37 schreef Kipman het volgende:
[..]
Als we maar niet weer die eeuwig terugkerende discussie over de plek van LaBrie in Dream Theater gaan voortzetten.
Ik zou de muziek van Tool nu niet direct vergelijken met DT. Ik hoorTool trouwens ook niet echt vaak opduiken op de verschillende "commerciele" radiozenders.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:51 schreef kriele het volgende:
Kipman schreef:
Haha! Het is toch wel overduidelijk dat het de ingewikkelde muziek is dat de doorbraak tegenhoud.
Dan wil ik u toch wel even wijzen op Tool en a perfect Circle! Zij hebben toch een veel breder publiek dan DT en maken ingewikkelde muziek.![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:11 schreef Wodan het volgende:
Nou, Live at The Budokan heb ik welgeteld eenmaal in de speler gehad, voordat ik hem stof heb laten vangen.
Grappig trouwens, veel mensen vinden hem juist de zwakste schakel. Maar toch blijft het knap dat ie het zo 3 uur volhoudt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:11 schreef Wodan het volgende:
Maar verder is er niemand die de nieuwe James Labrie heeft geluisterd en kan horen, dat Dream Theater wel heel hard z'n best moet doen om hun eigen vocalist te kunnen overtreffen?
Nouja zeg, en dit is een copy-past van hun eigen site!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:33 schreef MrData het volgende:
Je bent Live at Budokan vergeten in de Discography!
De nieuwe James LaBrie, dat lijkt me een aardige missie om die over een kleine 2 weekjes eens aan te schaffenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:11 schreef Wodan het volgende:
Maar verder is er niemand die de nieuwe James Labrie heeft geluisterd en kan horen, dat Dream Theater wel heel hard z'n best moet doen om hun eigen vocalist te kunnen overtreffen?
Maar ze hebben toch een veel breder publiek? Ik denk ook dat ze meer CD's verkopen dan DT. Een band als Tool speelt namelijk wel op de meer gewilde festivals, terwijl DT het moet doen met Arrow rock en Waldrock. Met alle respect overigens.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:00 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik zou de muziek van Tool nu niet direct vergelijken met DT. Ik hoorTool trouwens ook niet echt vaak opduiken op de verschillende "commerciele" radiozenders.
Ik vraag me af Tool zoveel meer cd's verkoopt. En Dream Theater krijgt toch ook probleemloos Ahoy vol.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:36 schreef kriele het volgende:
Maar ze hebben toch een veel breder publiek? Ik denk ook dat ze meer CD's verkopen dan DT. Een band als Tool speelt namelijk wel op de meer gewilde festivals, terwijl DT het moet doen met Arrow rock en Waldrock. Met alle respect overigens.
Wereldwijd zal Tool meer verkopen, al kwam het alleen maar doordat DT in Amerika geen ruk verkoopt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:56 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik vraag me af Tool zoveel meer cd's verkoopt. En Dream Theater krijgt toch ook probleemloos Ahoy vol.
En ik denk dat de muziek van Tool gewoon iets makkelijker wegluistert dan die van DT, zeker voor het hippe, jonge festival publiek. Iets meer songmatig, terwijl DT toch meer instrumentale spierballenmuziek is. Typisch iets voor gezapige 30-plussers op een classic-rock festival
Hmm, daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Maar DT zal in Japan dan wel weer een stukje inhalen tov Tool. Maar goed, waar ging het eigenlijk over...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:23 schreef kriele het volgende:
Wereldwijd zal Tool meer verkopen, al kwam het alleen maar doordat DT in Amerika geen ruk verkoopt.
Ze moeten gewoon eens een keertje een cd maken vol met pakkende nummers. Desnoods halen ze er schrijvers van buitenaf bij. Zolang de platenmaatschappij maar flink druk uitoefend op de band.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:34 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Hmm, daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Maar DT zal in Japan dan wel weer een stukje inhalen tov Tool. Maar goed, waar ging het eigenlijk over...
...ow ja, waarom DT geen commercieel succes zou zijn. Toch?![]()
zegtquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:58 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat dit een Dream Theater-hoes is?
Ja, als tegenreactie op de snoeiharde laatste cd.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:58 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat dit een Dream Theater-hoes is?
Oh, gaan ze eindelijk dat langverwachte punkrock album maken?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:19 schreef Kipman het volgende:
Ja, als tegenreactie op de snoeiharde laatste cd.
Nee, dit wordt een tribute aan Helloween en het wordt een cd vol met happy metal.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:20 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Oh, gaan ze eindelijk dat langverwachte punkrock album maken?
Ik neem aan dat je dit niet echt meent. Want anders snap je toch echt niet wie en wat DT is.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:39 schreef Kipman het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon eens een keertje een cd maken vol met pakkende nummers. Desnoods halen ze er schrijvers van buitenaf bij. Zolang de platenmaatschappij maar flink druk uitoefend op de band.
Snap jij wel wie DT is dan? Want zoals ik het zei, hadden ze al precies gedaan met Falling Into Infinity. Vandaar ook dequote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:33 schreef Kopdans het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dit niet echt meent. Want anders snap je toch echt niet wie en wat DT is.
moeten we niet eerst de vraag stellen hoeveel albums tool heeft gemaaktquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:56 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik vraag me af Tool zoveel meer cd's verkoopt. En Dream Theater krijgt toch ook probleemloos Ahoy vol.
En ik denk dat de muziek van Tool gewoon iets makkelijker wegluistert dan die van DT, zeker voor het hippe, jonge festival publiek. Iets meer songmatig, terwijl DT toch meer instrumentale spierballenmuziek is. Typisch iets voor gezapige 30-plussers op een classic-rock festival
ik dacht dat deze topic ging over het nieuwe album, het is gewoon afwachten tot dat het in de winkel ligtquote:Op woensdag 6 april 2005 19:57 schreef D3nn15 het volgende:
DT fans waar zijn jullie
Ik draai nu het solo album van John Petrucci, gvd wat goed!!!Echt heel erg goed dit!
Vraag me af welke cd je zit te luisteren eigenlijk. Evanescence? Denk dat je dan toch beter naar beide moet gaan luisteren want ik vind dit echt totaal niet terug in Elements of Persuasion.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:09 schreef D3nn15 het volgende:
Dit is net Evanescence met Labrie op zang, wel met betere gitarist dan ...
edit :
Nuja dit is misschien wat overdrevenEr zaten nogal wat elektronische Evanascence/Linkin Park achtige effecten in de 1e paar nrs... Het is best goed eigenlijk, alleen wel even flink wennen, maar die gitarist die kan spelen!
Nee het is een centraal topic met min of meer Octovarium als thema.quote:Op donderdag 7 april 2005 11:18 schreef onbrokenwings het volgende:
[..]
ik dacht dat deze topic ging over het nieuwe album, het is gewoon afwachten tot dat het in de winkel ligt
Jammer, maar DT is op het moment een hechte groep en de kans is zeer, zeer klein dat James de band ooit verlaat.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:04 schreef Wegwerpdwergwerper het volgende:
Als DT nou eens een andere zanger zocht dan zouden ze iig bij mij doorbreken.. Maar dat gejank kan ik niet tegen... Portnoy is meesterlijk daarentegen!
De cd was in ieder geval erg leuk, de DVD zal zeker niet minder zijnquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:08 schreef JooB het volgende:
Hoppa, Yellow Matter Custard:
From www.bravewords.com
MIKE PORTNOY, NEAL MORSE, PAUL GILBERT, MATT BISSONETTE Prepare To Release BEATLES Tribute Performance On DVD
klopt, live is hij geen meester, het lijkt wel alsof hij het er om doet, Op SFAM,( live dvd ) als je hem through her eyes hoort zingen is het zeker niet slecht.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:53 schreef 2nosedT het volgende:
ach ik vind het op plaat altijd wel meevallen.
maar live
-edit: de zang van LaBrie dan he
Vind hem anders de laatste tijd live zeer goed te pruimen. Ga de 26e van deze maand naar z'n concert in 013 dus we zullen het wel horen/zien.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:43 schreef onbrokenwings het volgende:
[..]
klopt, live is hij geen meester, het lijkt wel alsof hij het er om doet, Op SFAM,( live dvd ) als je hem through her eyes hoort zingen is het zeker niet slecht.
Op de cd's is het zeker wel te pruimen vind ik, alleen live is het zeer spijtig.
ow hij is zeker niet echt slecht, maar live op de budokan dvd, is niet een top prestatie.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:34 schreef Un4 het volgende:
[..]
Vind hem anders de laatste tijd live zeer goed te pruimen. Ga de 26e van deze maand naar z'n concert in 013 dus we zullen het wel horen/zien.
ja tof, 1 van de tig nummers is dan echt goed, de rest niet.......quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:43 schreef onbrokenwings het volgende:
[..]
klopt, live is hij geen meester, het lijkt wel alsof hij het er om doet, Op SFAM,( live dvd ) als je hem through her eyes hoort zingen is het zeker niet slecht.
We gooien het dan op een andere boeg.quote:Op zaterdag 9 april 2005 09:43 schreef MuadDib het volgende:
En weer gaat het over de kwaliteiten van de zanger
vind je dat ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:41 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja tof, 1 van de tig nummers is dan echt goed, de rest niet.......
Mike "the camel" Portnoy.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:52 schreef Kipman het volgende:
[..]
We gooien het dan op een andere boeg.
Shit man, Mike Portney kan niet echt goed drummen. Ok, op cd klinkt hij dan wel weer ok, maar live bakt hij er niks van.
Hmmm, dat klinkt voor geen meter
Alsof het de normaalste datum van de wereld is...quote:The followup, James LaBrie's MullMuzzler 2, will be released September 11th, 2001.
DT en 11 september komt wel erg vaak voor zoquote:Op woensdag 13 april 2005 14:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
http://www.jameslabrie.com/bio.html Valt mij nu pas op dat James LaBrie's bio niet meer geupdated is sinds 2001Vooral deze regel is wrang:
[..]
Alsof het de normaalste datum van de wereld is...
ik hoop en verwacht ook niet dat dit de cover word !quote:Op maandag 18 april 2005 08:05 schreef Djaser het volgende:
Die bollen hangen recht tegenover een schuine wereld, dat is jammer zo is alle diepte eruit.
Mwah, als Portnoy het zegt, geloof ik het wel.quote:Op maandag 18 april 2005 10:37 schreef onbrokenwings het volgende:
[..]
ik hoop en verwacht ook niet dat dit de cover word !
Mwoah, vind ik niet. Die bollen zijn immers ook 3D, dus klopt het alleemaal wel.quote:Op maandag 18 april 2005 08:05 schreef Djaser het volgende:
Die bollen hangen recht tegenover een schuine wereld, dat is jammer zo is alle diepte eruit.
zonde, slechte cover,quote:Op maandag 18 april 2005 11:04 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Mwah, als Portnoy het zegt, geloof ik het wel.
Ze mogen wel 3d zijn maar het ziet er uit als knip en plak werk. Door die verkeerde hoek dus waar in ze gezet zijn met de aarde en dan ook nog die kabels die uit een kleur lijken te bestaan.quote:Op maandag 18 april 2005 11:30 schreef Kipman het volgende:
[..]
Mwoah, vind ik niet. Die bollen zijn immers ook 3D, dus klopt het alleemaal wel.
Schrijf je Dream Theater helemaal af, alleen vanwege Train Of Thought?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
CD: James LaBrie - Elements of Persuasion
Niet helemaal. Maar omdat er een neerwaardse trend is, is het logisch dat je voor de toekomst ook niet veel hoeft te verwachten. Maar Dream Theater is geen Metallica. Dream Theater legt zich absurde principes op en kan ongestraft teruggrijpen. Dus nog niet alles is verloren.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:47 schreef Kipman het volgende:
[..]
Schrijf je Dream Theater helemaal af, alleen vanwege Train Of Thought?
Dat is waar, maar beter wat dan helemaal niets.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:16 schreef Kipman het volgende:
Heftig stukje, maar eigenlijk wordt je hier weinig wijzer van.
Ha, ik vond het ook al erg Awake-achtig.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
CD: James LaBrie - Elements of Persuasion
Het is een fragment van hun nieuwe cd, staat ook op het DT forum.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:27 schreef Kipman het volgende:
ik ben benieuwd of het ook echt van de cd is. Want DT heeft inmiddels wel een reputatie opgebouwd om valse muziek rond te laten slingeren op het internet
lijkt me raar als dat het album al is.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:39 schreef Modus het volgende:
In een nieuwsgroep stond hij al gepost???. 8 nummers in totaal, en het klinkt absoluut als DT.
ach, over anderhalve maand komt de cd al uit. Zo vreemd is het dan niet dat er al een promo van rondzwerft. Ik krijg ook vaak genoeg cds bijna 2 maanden van te voren.quote:Op zondag 24 april 2005 01:38 schreef onbrokenwings het volgende:
[..]
lijkt me raar als dat het album al is.
LB's album heb ik ook een stukje van gehoord, en dat was niet hetzelfde, voorzover ik me kan herinneren.quote:Op zondag 24 april 2005 11:08 schreef D3nn15 het volgende:
Ik dacht die ook te downloaden, maar bij mij was het toch echt Labrie's album
klopt, maar de meesten die als OCTAVRIUM bestempeld worden is het nieuwe album van labriequote:Op zondag 24 april 2005 11:35 schreef Tokus het volgende:
[..]
ach, over anderhalve maand komt de cd al uit. Zo vreemd is het dan niet dat er al een promo van rondzwerft. Ik krijg ook vaak genoeg cds bijna 2 maanden van te voren.
Maar de nieuwe LaBrie heeft (volgens mij) meer dan 8 nummers. En de nummers zijn (volgens mij) ook korter. Dus het kan best zijn dat die ene user de nieuwe nummers heeft.quote:Op zondag 24 april 2005 22:09 schreef onbrokenwings het volgende:
[..]
klopt, maar de meesten die als OCTAVRIUM bestempeld worden is het nieuwe album van labrie
klopt dat album heeft ook meer dan 8 nummers, maar de eerste 8 nummers zijn hernoemd naar de octa titels van de songs.quote:Op zondag 24 april 2005 22:20 schreef Kipman het volgende:
[..]
Maar de nieuwe LaBrie heeft (volgens mij) meer dan 8 nummers. En de nummers zijn (volgens mij) ook korter. Dus het kan best zijn dat die ene user de nieuwe nummers heeft.
Ik wacht in ieder geval tot de release, ik blijf het downloaden van nieuwe cd's maar niks vinden.
'quote:Op maandag 25 april 2005 10:09 schreef onbrokenwings het volgende:
[..]
klopt dat album heeft ook meer dan 8 nummers, maar de eerste 8 nummers zijn hernoemd naar de octa titels van de songs.
Dit zou natuurlijk lol zijn!! En dan na een jaar of drie een compilatie"album hiervan. En dan denken:"klote! dat nummer heb ik heel lang geluisterd met de intentie dat het een locale progband was!! "quote:Op donderdag 21 april 2005 22:27 schreef Kipman het volgende:
ik ben benieuwd of het ook echt van de cd is. Want DT heeft inmiddels wel een reputatie opgebouwd om valse muziek rond te laten slingeren op het internet
Hoezo niet? Je gaan toch gewoon touren aan het eind van 2005?quote:Op maandag 25 april 2005 13:05 schreef Ibanez het volgende:
Dus geen "a night with"in ahoy voor 2005!
Of bedoel je soms dat je denkt dat ze dit keer weer een support gaan meenemen?quote:We will be doing a full headlining European/UK tour in October & November...so stay tuned!
quote:Op maandag 25 april 2005 14:24 schreef Kipman het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je gaan toch gewoon touren aan het eind van 2005?
[..]
Dat zal weer een hoop gepingel zijn. Heerlijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:29 schreef onbrokenwings het volgende:
We zijn weer een stap verder, nu de track times bekend zijn, deze zijn als volgt;
The Root Of All Evil - 8.07
The Answer Lies Within - 5.26
These Walls - 6.59
I Walk Beside You - 4.29
Panic Attack - 7.16
Never Enough - 6.33
Sacrificed Sons - 10.42
Octavarium - 24.00
de titelsongs is dus een Epic.
Qua thema boeit het me niet. Het gaat om de muziek natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:39 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
Omdat het van tevoren zo bedoeld is. Mike Portnoy was verslaafd aan alcohol en hij is naar'een afkickkliniek gegaan.
Daarin hebben ze 12 stappen.
3 stappen wordne in the Glass Prison beschreven en 4 (dacht ik) in This Dying Soul.
Dus vandaar :p
het boeit hun wel. Maarja, Met 7 goede nummers mag er heus wel een slechter (of een uitgemolen) nummer tussen zitten.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Qua thema boeit het me niet. Het gaat om de muziek natuurlijk
A Change Of Seasons: zo'n kwalitatief passend nummer zullen ze waarschijnlijk nooit meer maken, ik hoop natuurlijk dat het nummer octavarium het nummer A.C.O.S. topt, maar ik blijf twijfelen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:17 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
Ze gaan weer gedeeltelijk terug naar hun roots... Een nieuwe 'A Change Of Seasons', geweldig
Nou Toffe, voor 50 procent gelijk.... Glass prison (en de rest van die on-inspirerende cd) is inderdaad doorgeschoten shit.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
waarom hebben nummers als Glass Prison of Dying Soul opvolgers nodig? Dat zijn nou net de nummers waar DT tever doorschiet in eindeloos saaie solo's en vergezochte overgangen...
hee. even totaal off topic: ik heb koel nieuws... kom ff onlinequote:Op donderdag 5 mei 2005 13:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Klopt Ibanez.. er zitten hele goede stukken in This Dying Soul. Een paar van Dream Theater's beste riffs. En inderdaad die intro... maar er zitten ook stukken waarvan ik denk: was dat nou nodig? Ik krijg dat gevoel telkens weer als ik er na luister.
Vergeet je zang nou expres ?!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
met gitaar drums, bas en keyboard denk ik
jij ?quote:Op maandag 9 mei 2005 13:37 schreef Seborik het volgende:
Nou, wie had dat nu kunnen denken!
Dat geloof ik niet. Ten eerste, te weinig songs. Ten tweede, als Root Of All Evil over dat stappenplan gaat van Portnoy's afkickprogramma, dan zou dus de hele cd daar over moeten gaan. Lijkt me niet echt een interessant onderwerp.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:42 schreef onbrokenwings het volgende:
naar het schijnt word dit zelfs een concept album
ik vermeld ook naar het schijnt, er werd er wel over gesproken op het DT forumquote:Op maandag 9 mei 2005 19:17 schreef Kipman het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Ten eerste, te weinig songs. Ten tweede, als Root Of All Evil over dat stappenplan gaat van Portnoy's afkickprogramma, dan zou dus de hele cd daar over moeten gaan. Lijkt me niet echt een interessant onderwerp.
en er is vermeld dat het album gelekt isquote:Op maandag 9 mei 2005 23:48 schreef onbrokenwings het volgende:
[..]
ik vermeld ook naar het schijnt, er werd er wel over gesproken op het DT forum
dat is bij ieder dream theater album..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:24 schreef onbrokenwings het volgende:
[..]
en er is vermeld dat het album gelekt is
is een plugin voor, voor mediaspeler !!,quote:
Wat is het dan waar je niet vrolijk van wordt? Persoonlijk wordt ik er wel vrolijk van, want het klinkt wel hoopvol. Het wordt gelukkig niet Train Of Thought 2.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:15 schreef onbrokenwings het volgende:
http://www.bol.de/shop/bd(...)tails/ID6387133.html
jaja samples van het album en moet bekennen, word er niet vrolijk van.
The Answer Lies Within is een ballad
SDOIT waren zeker previews van destijds en deze samples zijn zeker van DT, als je ze luistert is er geen twijvel over mogelijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:06 schreef Ibanez het volgende:
geloof jij in de story??
Nou ik niet! En ik heb nog nooit een preview gehoord die daadwerkelijk van dream theater afkomstig was. Voor T.O.T speelde hetzelfde en toen was het verkracht door een of andere spaanse prog/metal band. Zal nu wel weer het geval zijn.
iig neem nu nog niet eens meer de moeite om het te luisteren en koop ik het album blind.
das waarquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:46 schreef Seborik het volgende:
Ja, Dream Theater is ook echt een band waarvan je aan de hand van wat samples uitspraken kunt doen.
een eerste indruk deed me nog niet verbazen, maar goed, gelukkig het zijn maar samplesquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:09 schreef Kipman het volgende:
[..]
Wat is het dan waar je niet vrolijk van wordt? Persoonlijk wordt ik er wel vrolijk van, want het klinkt wel hoopvol. Het wordt gelukkig niet Train Of Thought 2.
tegen wie heb je het ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:20 schreef Seborik het volgende:
Zodra je hem in je handen heb, zit je er op te kwijlen en moeten we hem allemaal kopen en, en, en, en...
Vreemde manier dan, ghehe en zeker niet geluktquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:23 schreef Seborik het volgende:
God en de Here, maar vergeef mij, want ik ben een snoodaard die fans graag in de zeik neemt, ongeacht de band...
klopt na paar keer horen, ben ik nu wel gestemdquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:13 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
Kben zeer tevreden over de samples. In Octavarium gaat meteen de eerste zin over Nightmare Cinema... Zal dan wel een liedje zijn over misschien de carriere tot nu toe.
Panic Attack klinkt lekker. Net zoals TROAE en These Walls... Allemaal eigelijk wel (op het ontbrekende sample na)
En er zit nog geen metal nummer tussen.. tis weer lekker proggie *althans wat je kan horen in de samples*
zijn het geen samplesvan het album van LaBrie??quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:49 schreef onbrokenwings het volgende:
[..]
klopt na paar keer horen, ben ik nu wel gestemd:D
Nee. Die krijg je alleen maar als je de cd illegaal probeert binnen te halen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:29 schreef Ibanez het volgende:
[..]
zijn het geen samplesvan het album van LaBrie??
ga je toch in de Story gelovenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:29 schreef Ibanez het volgende:
[..]
zijn het geen samplesvan het album van LaBrie??
klopt, nu nog binnen halen die zooiquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:12 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
Nieuws:
Er zijn radio edits uitgekomen van These Walls en Panic Attack. Ze zijn op verschillende amerikaanse radiostations (vooral internet) uitgezonden. Ga voor meer info naar de officiele website van DT.
De gelijkenis zie ik wel, hoewel Panic Attack een stuk harder uit de hoek komt dan wat voor nummer dan ook van Train of Thought. These Walls had wat mij betreft op ieder album gekund sinds Falling into Infinity. Niet echt een hoogstandje als je het mij vraagt, maar geen moment hinderlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:08 schreef Kipman het volgende:
Enne, doe eens een voorzichtige vergelijking met Train Of Thought.
het zijn de radio edits, zijn dat dan ook de finals ?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:10 schreef D3nn15 het volgende:
Ik heb de promo gedowned met Panic Attack en These Walls
luistren nuThese Walls is idd niet zo heel bijzonder, voor DT standaard dan
Maar zeker goed!
Nee.quote:Op zondag 22 mei 2005 10:07 schreef onbrokenwings het volgende:
[..]
het zijn de radio edits, zijn dat dan ook de finals ?
wederom weer een leuk bericht van "onbrokenwings".....quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:13 schreef onbrokenwings het volgende:
helaas het album is gelekt vandaag
had je verwacht dat dat niet zou gebeuren? valt me nog mee dat het nu pas is. en dan nog, so what? Je hebt toch wel de zelfdiscipline om 'm niet te downloaden als je 'm niet wil horen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:13 schreef onbrokenwings het volgende:
helaas het album is gelekt vandaag
Zo, dat was onvoorspelbaar!!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:49 schreef onbrokenwings het volgende:
[..]
klopt na paar keer horen, ben ik nu wel gestemd:D
links geven doen we niet hequote:Op donderdag 26 mei 2005 10:04 schreef Ibanez het volgende:
[..]
wederom weer een leuk bericht van "onbrokenwings".....
WAAR MAN??? BRON????LINK????
![]()
Altijd hetzelfde geneuzel rond de realease date van welk album dan ook.....
lekker suggestiefquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:31 schreef Seborik het volgende:
Je bedoelt net zo intelligent als bij de eerste samples van enkele seconden piepen dat je het niet ziet zitten en twee weken later wil dat de hele wereld die samples kent?
wat dacht je van klagen dat de cd online staat, maar 'm wel gaan luisteren?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:31 schreef Seborik het volgende:
Je bedoelt net zo intelligent als bij de eerste samples van enkele seconden piepen dat je het niet ziet zitten en twee weken later wil dat de hele wereld die samples kent?
Da's niet duur. Nieuwe DT cd's zijn in de winkel altijd wel boven de 20 euro. Potver, 6 degrees kocht ik toen voor 24 euro!!! Live AT Bodukan en die andere (Live Apples of zo) waren ook al ze ontieglijk duur (26 of zoiets).quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:18 schreef Djaser het volgende:
Het is misschien een overbodige opmerking maar op bol.com staat hij voor 15 euro.
he je liep wel te klagen over die live cd van Maiden, maar Dream Tieten kan er ook wat van he. dat zijn dan nog erg dure 3-dubbel cds in pauperige kartonnen sleeves. Niet eens een volwaardige digipack.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:33 schreef Kipman het volgende:
[..]
Da's niet duur. Nieuwe DT cd's zijn in de winkel altijd wel boven de 20 euro. Potver, 6 degrees kocht ik toen voor 24 euro!!! Live AT Bodukan en die andere (Live Apples of zo) waren ook al ze ontieglijk duur (26 of zoiets).
Haal jij je cd's bij de V&D?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:33 schreef Kipman het volgende:
[..]
Da's niet duur. Nieuwe DT cd's zijn in de winkel altijd wel boven de 20 euro. Potver, 6 degrees kocht ik toen voor 24 euro!!! Live AT Bodukan en die andere (Live Apples of zo) waren ook al ze ontieglijk duur (26 of zoiets).
zo, zo en dat noem jij klagen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:20 schreef Tokus het volgende:
[..]
wat dacht je van klagen dat de cd online staat, maar 'm wel gaan luisteren?
je zin begon met "helaas", wat inhoudt dat je teleurgesteld bent. Kortom, een klacht.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:38 schreef onbrokenwings het volgende:
[..]
zo, zo en dat noem jij klagen.
je moet dan wel heel goedgelovig zijn om te denken dat ik dat daadwerkelijk zou bedoelen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:41 schreef Tokus het volgende:
[..]
je zin begon met "helaas", wat inhoudt dat je teleurgesteld bent. Kortom, een klacht.
Jaja, maar daar klaag ik ook genoeg over.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:37 schreef Tokus het volgende:
[..]
he je liep wel te klagen over die live cd van Maiden, maar Dream Tieten kan er ook wat van he. dat zijn dan nog erg dure 3-dubbel cds in pauperige kartonnen sleeves. Niet eens een volwaardige digipack.
sacraficed sons, ik dacht dat het ging over de aanslagen op het WTCquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:37 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
Heb de nummers gedownload. Ze komen allen 30 seconden overeen met de samples dus dit is the real thing.
The Root Of All Evil is het vervolg op The Glass Prison en This Dying Soul. Er komen zinnen in voor met daarin: this dying soul. En een zin met: I can feel my body breaking, I can feel my body breaking, I'm ready to let it all goooooo! Echt een super goed nummer. Ook voor degenen die hierboven kritiek hadden op TGP en TDS.
The Answer Lies Within is een balad. Klinkt wel aardig de sample op bol.de is het refrein van dit mooie nummer.
These Walls begint anders dan bij de radio edits, maar na 30 seconde herken je hem. De kwaliteit van de nummers die ik nu heb zijn veel beter dan de radio edits en dat hoor je er wel van af. Goed nummer!
I Walk Beside You een lekker uptempo nummer. Een U2 nummer als je begrijpt wat ik bedoel. Lekker nummer die het bij het brede publiek goed zou doen! Beetje een meezinger.
Panic Attack is imo het beste nummer maar dat kan ook door de voorsprong van de adits te maken te hebben (heb em veel meer geluisterd)
Never Enough is een lekker nummer die zeer lekker klinkt met een goede JLB. En een lekkere JP solo.
Sacraficed Sons gaat over de oorlag in Irak heb ik het idee, weer een rustig nummer in het begin, maar daarna een goede beat! Valt goed in de smaak
Octavarium is een lang nummer die veelal rustig is en op een gegeven moment paar tunes van 'The Darkest Of Winters' (Deel van A Change Of Seasons) heeft. Klink goed op het eerste oog. Heb em nog maar 1x geluisterd (dat kost je wel 23.59 minuten)
Leuk om te weten is dat de nummers in elkaar overvloeien met een grappig tunetje. Vogelgefuit en een tikkende klok bijvoorbeeld.
Op de vorige cd stond een at-the-drive-in-achtig stukquote:Op vrijdag 27 mei 2005 02:15 schreef Un4 het volgende:
Vind hem al iets beter ondertussen, vind het toch knap dat ze en een Muse achtig stuk EN een U2 achtig nummer erin hebben zitten. Precies 2 bands die ik verschrikkelijk vind.![]()
The Root of all evil, These walls en Sacrificed sons springen er wat mij betreft wel bovenuit.
Dat zal wel komen omdat Portnoy de laatste jaren toch wel heeft aangegeven, toch wel eens graag een commerciele klapper te maken.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:29 schreef Jasperde_Lange het volgende:
idd lijkt erg op muse, vind verder het nummer octavarium wel tegenvallen eigenlijk, had echt een ubervet prog metal stuk verwacht.
the answer lies within vind ik nogal kut, echt slappe zwijmel en dan i walk beside you, hoe komen ze erbij, echt ruk vooral dat refrein, verder wel erg vette cd. Ze zijn hier iets teveel de Falling Into Infinity kant ingegaan, soms echt te pop
Natuurlijk is dit mijn mening na 1 keer de cd luisteren. Zal ongetwijfeld nog veranderen, net als bij train of thought.
Ja tis een beetje vaag. Ik heb et idee dat het over allebei gaat. Iid iig over WTC. Mja. Wachten op de songtekst. Iemand???quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:49 schreef onbrokenwings het volgende:
[..]
sacraficed sons, ik dacht dat het ging over de aanslagen op het WTC
Never Enough vind ik zelf nog een flink goede ervan, neigt erg naar Muse, maar dat vind ik persoonlijk niet erg. Ik moest gelijk denken aan Hysteria van Muse, lijkt gewoon best veel er op in sommige opzichten... en dan te bedenken dat portnoy die cd 'absolution' in zijn top10 van 2004 heeft staan... Klik hierquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik hoorde Never Enough zo even op de radio. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Het is anders. Wel een goede solo trouwens.
NEEEEEEEEEE!!!!! Slechter als six degrees kan niet!!! Staat maar 1 goed nummer op, en dat is Glass Prison... dussssssquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:10 schreef Djaser het volgende:
Nou nou die eerste indrukken zijn wel allemaal best negatief, ik ben geneigd mn bestelling maar te vewisselen met Six Degrees Of Inner Turbulence.
Hahaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:59 schreef Ibanez het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEE!!!!! Slechter als six degrees kan niet!!! Staat maar 1 goed nummer op, en dat is Glass Prison... dussssss
Gij rund, denk dan aan Solitary Shell. Misschien wel een van de beste songs die DT ooit gemaakt heeft, omdat ze daarin ook laten zien, het zonder veel gepiel af te kunnen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:59 schreef Ibanez het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEE!!!!! Slechter als six degrees kan niet!!! Staat maar 1 goed nummer op, en dat is Glass Prison... dussssss
Op de eerste twee woorden na ben ik het volledig met je eensquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:03 schreef Seborik het volgende:
[..]
Gij rund, denk dan aan Solitary Shell. Misschien wel een van de beste songs die DT ooit gemaakt heeft, omdat ze daarin ook laten zien, het zonder veel gepiel af te kunnen.
het laatste gedeelte van dat nummer bevat anders wel klassiek gepiel. misschien niet helemaal in hun normale stijl, maar het is wel gepiel.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:03 schreef Seborik het volgende:
[..]
Gij rund, denk dan aan Solitary Shell. Misschien wel een van de beste songs die DT ooit gemaakt heeft, omdat ze daarin ook laten zien, het zonder veel gepiel af te kunnen.
Welnee, standaard prog.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:09 schreef -erwin- het volgende:
[..]
het laatste gedeelte van dat nummer bevat anders wel klassiek gepiel. misschien niet helemaal in hun normale stijl, maar het is wel gepiel.
Ehm okee, dan doen we het maar nietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:59 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je zegt dat je Train Of Thought een hoogtepunt vind en Octavarium daarom wat minder. Ik vind TOT een lichte tegenvaller, dus zal ik Octavarium wel weer geweldig vindenquote:Op zondag 29 mei 2005 00:26 schreef zonin het volgende:
Conclusie: na de hoogtepunten A change of seasons (het nummer dan wel te verstaan) en het voor DT baanbrekende album Train of Thought hebben we nu met Octavarium te maken met een best aardig album, maar het is niet representatief voor wat deze gasten KUNNEN.
ah-ha.. Dan heb je de betere al.. Falling into infinity is wel waardeerbaar. Maar als je de verzameling hebt zoals jij die nu hebt moet je gewwon Train of Thought gaan aanschaffen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:46 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ehm okee, dan doen we het maar niet
Andere aanrader dan? Ik heb inmiddels Scenes From A Memory, Awake, Image and words, en a Change of seasons.
Hmm je moet nog When Dream And Day Unite, Falling Into Infinity, Six Degrees Of Inner Turbulence en Train Of Thought.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:46 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ehm okee, dan doen we het maar niet
Andere aanrader dan? Ik heb inmiddels Scenes From A Memory, Awake, Image and words, en a Change of seasons.
denk niet dat ik dat hier mag vertellenquote:Op zondag 29 mei 2005 15:14 schreef PlanetX het volgende:
Gekke vraag misschien, maar waar/hoe downloaden jullie dit album?
Zou je me dat willen mailen dan (zie mn profiel...)? . Dat is niet verboden toch?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:18 schreef -erwin- het volgende:
[..]
denk niet dat ik dat hier mag vertellen![]()
Haha, Falling into Infinity wel? Ik luister echt 100x liever Six Degrees (erg goed, gewoon kopen!) dan die plaat. Weet niet precies wat het is maar het klinkt bijna on-DT.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:08 schreef Ibanez het volgende:
[..]
ah-ha.. Dan heb je de betere al.. Falling into infinity is wel waardeerbaar. Maar als je de verzameling hebt zoals jij die nu hebt moet je gewwon Train of Thought gaan aanschaffen.
Ik wil je best een hint via de mail geven hoor, maar dan moet je natuurlijk wel je mail adres in je profiel hebben staanquote:Op zondag 29 mei 2005 16:36 schreef PlanetX het volgende:
[..]
Zou je me dat willen mailen dan (zie mn profiel...)? . Dat is niet verboden toch?![]()
Nog een paar nachtjes slapen en de winkel kan je aan de nieuwe cd helpen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:15 schreef keukkeuk het volgende:
kan iemand me aan de nieuwe CD helpen (mailen)
Na het horen van 'Panic Attack' en 'These Walls' en er schijnen nog een paar zwakke nummers op te staan heb ik dat een stuk minder.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:05 schreef keukkeuk het volgende:
tja dat weet ik ook wel en koop dan ook alles van dt maar een fan kan soms niet meer wachten he...
Het gitaargeluid en het afwijkend spelen van de originele riffs, van john Petrucci, maakt dat gekrijs (want dat is het!) van LaBrie wel goed...quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:16 schreef kriele het volgende:
[..]
Na het horen van 'Panic Attack' en 'These Walls' en er schijnen nog een paar zwakke nummers op te staan heb ik dat een stuk minder.
Ik heb 'Master of Puppets' ook in de DT uitvoering gehoord, maar Labrie maakt het gewoon schrijnend om er naar te luisteren!
Dat en die keyboard riffs. Verschrikkelijkquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:20 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Het gitaargeluid en het afwijkend spelen van de originele riffs, van john Petrucci, maakt dat gekrijs (want dat is het!) van LaBrie wel goed...
Het klopt wel! Vergelijk het met bizarre middenstuk van Metropolis I , daar zit ook een dergelijke maatwisseling.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:15 schreef -erwin- het volgende:
Wie heeft overigens nog meer het idee dat portnoy de maat rond 16:38 en verder in octavarium helemaal kwijt is?klinkt erg vaag.
Dat doet rudess toch ook?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:28 schreef kriele het volgende:
[..]
Dat en die keyboard riffs. VerschrikkelijkAls Petrucci niet zo'n egotripper zou zijn geweest, dan had Jordan Rudess gewoon de tweede gitaar kunnen hanteren. Dat was veel beter voor het geluid geweest(ook bij de heavy DT songs!).
Beetje flauw, he.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:17 schreef JooB het volgende:
Zowel MP.com als DT.net gesloten in afwachting van de release van Octovarium.
Panic Attack en These Walls zwak?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:16 schreef kriele het volgende:
[..]
Na het horen van 'Panic Attack' en 'These Walls' en er schijnen nog een paar zwakke nummers op te staan heb ik dat een stuk minder.
Ik heb 'Master of Puppets' ook in de DT uitvoering gehoord, maar Labrie maakt het gewoon schrijnend om er naar te luisteren!
zelfs niet in Oeverloos Gepingel?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:46 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
Octavarium kan in geen catagorie geplaatst worden.
[jammerendegitaristmodus]jammerrrrrrr......[/jammerendegitaristmodus]quote:Op zondag 5 juni 2005 15:55 schreef Deliverance het volgende:
Het valt me op dat het gitaarwerk van Petrucci een stuk minder "shreddend" is op Octovarium dan op Train of Thought. Het draait nu weer wat meer om de song dan om de skills, hoewel ik TOT ook wel kon waarderen.
Eind deze/begin volgende week.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:28 schreef Ayreonaut het volgende:
Weet iemand wanneer Octovarium in Nederland in de winkel ligt ?
Dat is wel mijn eerste indruk. Maar ik zal zo eens naar de platenboer rennen!quote:Op zondag 5 juni 2005 15:44 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
[..]
Panic Attack en These Walls zwak?
Ok de MOP is een beetje gekrijs maar tis een cd voor de liefhebbers en af en toe klinkt het door het wat schelle gezang heel goed.
Ik ben hem nu toch maar in zijn geheel aan het downen, maar ik koop hem vrijdag wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:46 schreef D3nn15 het volgende:
Verdomme nog langer wachtenIk heb dat ding al zo lang in bestelling liggen ... Ik wil mijn originele exemplaar
![]()
Owja ik heb ook al gesmokkeld gheh, maar het origineel is altijd het leukstquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:58 schreef kriele het volgende:
[..]
Ik ben hem nu toch maar in zijn geheel aan het downen, maar ik koop hem vrijdag wel.
Bumabarbaren!!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:08 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Owja ik heb ook al gesmokkeld gheh, maar het origineel is altijd het leukstKlinkt beter (als je goede apparatuur hebt) en boekje doorbladeren enzo
Kun je je inhouden? Of ga je toch overstag?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:48 schreef MrData het volgende:
Kolere nog langer wachten![]()
Moet me nu echt inhouden om 'm niet alvast te downloaden![]()
Nou ik denk dat ik me wel kan inhoudenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:05 schreef kriele het volgende:
[..]
Kun je je inhouden? Of ga je toch overstag?![]()
En je hbt niet toevallig St Anger van Metallica in de cd speler laten zitten?????quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:29 schreef kriele het volgende:
Het album heeft toch wel wat. Ik kan er nog geen oordeel over geven, maar hij is meer song georienteerd. In een aantal nummers zitten zelfs geen solo's!! Kwa sound is ie niet zo heavy als zijn voorgangers. Ik vind het wel verfrissend om te horen dat ie gemixt is door een ander. Enkele nummers kunnen zo de hitparade in, dat zijn korte nummers met een pakkend refrein. Andere nummers zijn sterk beinvloed door Muse.
Maar ik moet nog wel een aantal keren luisteren voordat ik een oordeel kan geven over 'Octavarium'.
Klopt, zit wat in. Maar I&W pakte me. Voor mij klopte alles aan dat album(behalve misschien de wat gelikte produktie) en dat kan ik van Octavarium (nog) niet zeggen. Klinkt aardig tot goed, maar geen meesterwerkje.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:29 schreef the_sharky_dog het volgende:
Hoe kan een album in een paar dagen tijd uitgroeien tot een klassieker? Dat heeft tijd nodig. Images & Words is inmiddels ook alweer meer dan 10 jaar oud. Daarom kan en mag dat ook een klassieker zijn.
Los daarvan: ik ben blij dat dit album niet als I&W klinkt. Dat zou erg niet progressief en gedateerd zijn!
Geloof me, bij Never Enough, als je het intro hoort zal je denken, wat is dit Muse - Hysteria ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:23 schreef Ibanez het volgende:
[..]
En je hbt niet toevallig St Anger van Metallica in de cd speler laten zitten?????
![]()
Ik wordt eigenlijk al misselijk bij het lezen van de vergelijking Muse/Dream Theater.
No Offence, muse is ok, maar om nu te zeggen dat het mij stimuleerd om te weten dat dt ook die kant uitgaat?? Zal wel niet voor altijd zijn, maar een beïnvloeding is voor mij al genoeg om een beetje met tegenzin de brievenbus open te doen elke dag! Ik hoop dat ik die vergelijiing niet hoor.
Proest! In de recensie die ik schreef, maar nog niet online staat,quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:03 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Geloof me, bij Never Enough, als je het intro hoort zal je denken, wat is dit Muse - Hysteria ?
Ik hoop dat de cd nog groeit bij mij want ik ben er vooralsnog niet kapot van, I'll take TOT over this anyday
Mee eensquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:52 schreef desintbestaat het volgende:
Ik vind het eindelijk weer een fatsoenlijk album van DT. Die laatste twee vond ik echt verschrikkelijk.
Mee oneens ... ik zou eerder willen zeggen de beste cd sinds Falling Into Infinity.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:56 schreef ViolentGod het volgende:
Als de rest van de cd niet van een hoger niveau is ben ik bang dat dit samen met Falling Into Infinity een van de twee slechtste releases van ze zal zijn. Jammer, want met ToT gingen ze weer de goeie kant op.
Goede muziek moet rijpen,quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:40 schreef D3nn15 het volgende:
Awake is masterlijk goed man!Ben je gek?! hehe
Dat eindeloze gitaar pingelen en dat drumwerk op TOT prachtigik hou daar wel van, lekker hard album ook ... TOT maakte een betere impact vanaf de 1e luisterbeurten
Hoewel ik moet toegeven dat ik Octavarium steeds beter begin te vinden
Heb de nummers nog niet gehoord (heb soort van principes) maar DT is allerminst een hippe band die veel singles zal verkopen bij de Amerikaanse jeugd, de kopers van die singles. De gemiddelde leeftijd van de DT-fan zal iets van 25-30 zijn. Die kopen geen singles.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:37 schreef kriele het volgende:
Zoals ik al zei, voor mij het minste album. MAAR als Atlantic slim is zou het zomaar eens DT's best verkochte KUNNEN worden. Je pleurt 'Walk Beside You' op singel, maakt er een hippe video bij en met wat steun van de platenmaatschappij heb je een top 10 hit te pakken. Er hoeft niet eens in geknipt te worden. Vervolgens doe je hetzelfde nog eens met 'The Answer lies Within' en je verkoopt 10 miljoen platen.
Het zal allemaal wel niet, maar het ZOU zomaar kunnen!
De cd is officieel uit hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Heb de nummers nog niet gehoord (heb soort van principes) maar DT is allerminst een hippe band die veel singles zal verkopen bij de Amerikaanse jeugd, de kopers van die singles. De gemiddelde leeftijd van de DT-fan zal iets van 25-30 zijn. Die kopen geen singles.
dat dacht Queensryche ook ooit, maar die hebben hun 'big break' ook gehad.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Heb de nummers nog niet gehoord (heb soort van principes) maar DT is allerminst een hippe band die veel singles zal verkopen bij de Amerikaanse jeugd, de kopers van die singles. De gemiddelde leeftijd van de DT-fan zal iets van 25-30 zijn. Die kopen geen singles.
Nou ja, hij is net uit. Maar ik heb em nog niet omdat ik op FOK! wachtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:14 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
De cd is officieel uit hoorMaar dat is het hem juist, een nr als I Walk Beside You zal juist veel meer mensen aanspreken, het klinkt erg mainstream ...
Dat waren andere tijden. Toen domineerde Hard-rock nog de hitlijsten in de VS.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:15 schreef kriele het volgende:
[..]
dat dacht Queensryche ook ooit, maar die hebben hun 'big break' ook gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |