Hoezo niet? Je gaan toch gewoon touren aan het eind van 2005?quote:Op maandag 25 april 2005 13:05 schreef Ibanez het volgende:
Dus geen "a night with"in ahoy voor 2005!
Of bedoel je soms dat je denkt dat ze dit keer weer een support gaan meenemen?quote:We will be doing a full headlining European/UK tour in October & November...so stay tuned!
quote:Op maandag 25 april 2005 14:24 schreef Kipman het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je gaan toch gewoon touren aan het eind van 2005?
[..]
Dat zal weer een hoop gepingel zijn. Heerlijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:29 schreef onbrokenwings het volgende:
We zijn weer een stap verder, nu de track times bekend zijn, deze zijn als volgt;
The Root Of All Evil - 8.07
The Answer Lies Within - 5.26
These Walls - 6.59
I Walk Beside You - 4.29
Panic Attack - 7.16
Never Enough - 6.33
Sacrificed Sons - 10.42
Octavarium - 24.00
de titelsongs is dus een Epic.
Qua thema boeit het me niet. Het gaat om de muziek natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:39 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
Omdat het van tevoren zo bedoeld is. Mike Portnoy was verslaafd aan alcohol en hij is naar'een afkickkliniek gegaan.
Daarin hebben ze 12 stappen.
3 stappen wordne in the Glass Prison beschreven en 4 (dacht ik) in This Dying Soul.
Dus vandaar :p
het boeit hun wel. Maarja, Met 7 goede nummers mag er heus wel een slechter (of een uitgemolen) nummer tussen zitten.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Qua thema boeit het me niet. Het gaat om de muziek natuurlijk
A Change Of Seasons: zo'n kwalitatief passend nummer zullen ze waarschijnlijk nooit meer maken, ik hoop natuurlijk dat het nummer octavarium het nummer A.C.O.S. topt, maar ik blijf twijfelen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:17 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
Ze gaan weer gedeeltelijk terug naar hun roots... Een nieuwe 'A Change Of Seasons', geweldig
Nou Toffe, voor 50 procent gelijk.... Glass prison (en de rest van die on-inspirerende cd) is inderdaad doorgeschoten shit.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
waarom hebben nummers als Glass Prison of Dying Soul opvolgers nodig? Dat zijn nou net de nummers waar DT tever doorschiet in eindeloos saaie solo's en vergezochte overgangen...
hee. even totaal off topic: ik heb koel nieuws... kom ff onlinequote:Op donderdag 5 mei 2005 13:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Klopt Ibanez.. er zitten hele goede stukken in This Dying Soul. Een paar van Dream Theater's beste riffs. En inderdaad die intro... maar er zitten ook stukken waarvan ik denk: was dat nou nodig? Ik krijg dat gevoel telkens weer als ik er na luister.
Vergeet je zang nou expres ?!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
met gitaar drums, bas en keyboard denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |