Klopt, zit wat in. Maar I&W pakte me. Voor mij klopte alles aan dat album(behalve misschien de wat gelikte produktie) en dat kan ik van Octavarium (nog) niet zeggen. Klinkt aardig tot goed, maar geen meesterwerkje.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:29 schreef the_sharky_dog het volgende:
Hoe kan een album in een paar dagen tijd uitgroeien tot een klassieker? Dat heeft tijd nodig. Images & Words is inmiddels ook alweer meer dan 10 jaar oud. Daarom kan en mag dat ook een klassieker zijn.
Los daarvan: ik ben blij dat dit album niet als I&W klinkt. Dat zou erg niet progressief en gedateerd zijn!
Geloof me, bij Never Enough, als je het intro hoort zal je denken, wat is dit Muse - Hysteria ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:23 schreef Ibanez het volgende:
[..]
En je hbt niet toevallig St Anger van Metallica in de cd speler laten zitten?????
![]()
Ik wordt eigenlijk al misselijk bij het lezen van de vergelijking Muse/Dream Theater.
No Offence, muse is ok, maar om nu te zeggen dat het mij stimuleerd om te weten dat dt ook die kant uitgaat?? Zal wel niet voor altijd zijn, maar een beïnvloeding is voor mij al genoeg om een beetje met tegenzin de brievenbus open te doen elke dag! Ik hoop dat ik die vergelijiing niet hoor.
Proest! In de recensie die ik schreef, maar nog niet online staat,quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:03 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Geloof me, bij Never Enough, als je het intro hoort zal je denken, wat is dit Muse - Hysteria ?
Ik hoop dat de cd nog groeit bij mij want ik ben er vooralsnog niet kapot van, I'll take TOT over this anyday
Mee eensquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:52 schreef desintbestaat het volgende:
Ik vind het eindelijk weer een fatsoenlijk album van DT. Die laatste twee vond ik echt verschrikkelijk.
Mee oneens ... ik zou eerder willen zeggen de beste cd sinds Falling Into Infinity.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:56 schreef ViolentGod het volgende:
Als de rest van de cd niet van een hoger niveau is ben ik bang dat dit samen met Falling Into Infinity een van de twee slechtste releases van ze zal zijn. Jammer, want met ToT gingen ze weer de goeie kant op.
Goede muziek moet rijpen,quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:40 schreef D3nn15 het volgende:
Awake is masterlijk goed man!Ben je gek?! hehe
Dat eindeloze gitaar pingelen en dat drumwerk op TOT prachtigik hou daar wel van, lekker hard album ook ... TOT maakte een betere impact vanaf de 1e luisterbeurten
Hoewel ik moet toegeven dat ik Octavarium steeds beter begin te vinden
Heb de nummers nog niet gehoord (heb soort van principes) maar DT is allerminst een hippe band die veel singles zal verkopen bij de Amerikaanse jeugd, de kopers van die singles. De gemiddelde leeftijd van de DT-fan zal iets van 25-30 zijn. Die kopen geen singles.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:37 schreef kriele het volgende:
Zoals ik al zei, voor mij het minste album. MAAR als Atlantic slim is zou het zomaar eens DT's best verkochte KUNNEN worden. Je pleurt 'Walk Beside You' op singel, maakt er een hippe video bij en met wat steun van de platenmaatschappij heb je een top 10 hit te pakken. Er hoeft niet eens in geknipt te worden. Vervolgens doe je hetzelfde nog eens met 'The Answer lies Within' en je verkoopt 10 miljoen platen.
Het zal allemaal wel niet, maar het ZOU zomaar kunnen!
De cd is officieel uit hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Heb de nummers nog niet gehoord (heb soort van principes) maar DT is allerminst een hippe band die veel singles zal verkopen bij de Amerikaanse jeugd, de kopers van die singles. De gemiddelde leeftijd van de DT-fan zal iets van 25-30 zijn. Die kopen geen singles.
dat dacht Queensryche ook ooit, maar die hebben hun 'big break' ook gehad.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Heb de nummers nog niet gehoord (heb soort van principes) maar DT is allerminst een hippe band die veel singles zal verkopen bij de Amerikaanse jeugd, de kopers van die singles. De gemiddelde leeftijd van de DT-fan zal iets van 25-30 zijn. Die kopen geen singles.
Nou ja, hij is net uit. Maar ik heb em nog niet omdat ik op FOK! wachtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:14 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
De cd is officieel uit hoorMaar dat is het hem juist, een nr als I Walk Beside You zal juist veel meer mensen aanspreken, het klinkt erg mainstream ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |