Beetje flauw, he.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:17 schreef JooB het volgende:
Zowel MP.com als DT.net gesloten in afwachting van de release van Octovarium.
Panic Attack en These Walls zwak?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:16 schreef kriele het volgende:
[..]
Na het horen van 'Panic Attack' en 'These Walls' en er schijnen nog een paar zwakke nummers op te staan heb ik dat een stuk minder.
Ik heb 'Master of Puppets' ook in de DT uitvoering gehoord, maar Labrie maakt het gewoon schrijnend om er naar te luisteren!
zelfs niet in Oeverloos Gepingel?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:46 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
Octavarium kan in geen catagorie geplaatst worden.
[jammerendegitaristmodus]jammerrrrrrr......[/jammerendegitaristmodus]quote:Op zondag 5 juni 2005 15:55 schreef Deliverance het volgende:
Het valt me op dat het gitaarwerk van Petrucci een stuk minder "shreddend" is op Octovarium dan op Train of Thought. Het draait nu weer wat meer om de song dan om de skills, hoewel ik TOT ook wel kon waarderen.
Eind deze/begin volgende week.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:28 schreef Ayreonaut het volgende:
Weet iemand wanneer Octovarium in Nederland in de winkel ligt ?
Dat is wel mijn eerste indruk. Maar ik zal zo eens naar de platenboer rennen!quote:Op zondag 5 juni 2005 15:44 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
[..]
Panic Attack en These Walls zwak?
Ok de MOP is een beetje gekrijs maar tis een cd voor de liefhebbers en af en toe klinkt het door het wat schelle gezang heel goed.
Ik ben hem nu toch maar in zijn geheel aan het downen, maar ik koop hem vrijdag wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:46 schreef D3nn15 het volgende:
Verdomme nog langer wachtenIk heb dat ding al zo lang in bestelling liggen ... Ik wil mijn originele exemplaar
![]()
Owja ik heb ook al gesmokkeld gheh, maar het origineel is altijd het leukstquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:58 schreef kriele het volgende:
[..]
Ik ben hem nu toch maar in zijn geheel aan het downen, maar ik koop hem vrijdag wel.
Bumabarbaren!!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:08 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Owja ik heb ook al gesmokkeld gheh, maar het origineel is altijd het leukstKlinkt beter (als je goede apparatuur hebt) en boekje doorbladeren enzo
Kun je je inhouden? Of ga je toch overstag?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:48 schreef MrData het volgende:
Kolere nog langer wachten![]()
Moet me nu echt inhouden om 'm niet alvast te downloaden![]()
Nou ik denk dat ik me wel kan inhoudenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:05 schreef kriele het volgende:
[..]
Kun je je inhouden? Of ga je toch overstag?![]()
En je hbt niet toevallig St Anger van Metallica in de cd speler laten zitten?????quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:29 schreef kriele het volgende:
Het album heeft toch wel wat. Ik kan er nog geen oordeel over geven, maar hij is meer song georienteerd. In een aantal nummers zitten zelfs geen solo's!! Kwa sound is ie niet zo heavy als zijn voorgangers. Ik vind het wel verfrissend om te horen dat ie gemixt is door een ander. Enkele nummers kunnen zo de hitparade in, dat zijn korte nummers met een pakkend refrein. Andere nummers zijn sterk beinvloed door Muse.
Maar ik moet nog wel een aantal keren luisteren voordat ik een oordeel kan geven over 'Octavarium'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |