Die vrouw die niet Annemarie maar Tante Annemarie genoemd wilt wordenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:08 schreef livEliveD het volgende:
Voor de mensen die een T willen: Wie mag je het minste van de familie?
Verander hem even terug en maak er geen Knut/naamtopic van.quote:
Nee en ook nog nooit de gedachte gehad.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:25 schreef livEliveD het volgende:
Ok ok. Ik verzin dan wel weer een T
Ben je wel eens vreemdgegaan? Zo ja: Vertel wie, wat, waar, waarom, wanneer, hoezo, hoeveel. Zo nee: Ooit de gedachte gehad?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Verander hem even terug en doe gewoon mee of niet.
ik heb altijd gedacht dat jij 13 wasquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:40 schreef livEliveD het volgende:
Mja toen ik nog 16 was ben ik weleens vreemd gegaan(nu liep die relatie die ik had toch al op het einde maar toch)
Ik dacht altijd dat jij dom was en dat klopt ookquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:18 schreef tommy4487 het volgende:
ik heb altijd gedacht dat jij 13 was![]()
meende dat ergens gelezen te hebben
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij dom was en dat klopt ook
Welke auteur is je favoriete?quote:
Wat is je grootste miskoop ooit?quote:
Aan welke sport heb jij een verschrikkelijke hekel?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:21 schreef Dark_Killah het volgende:
T mij maar ..
Je wilt er drie?quote:
Waarom heb je je nu pas geregistreerd op Fok!?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:22 schreef BrandX het volgende:
Ok, ben nieuw hier, hit me met een T!
was je vanmorgen optijd op college ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:50 schreef Janetje het volgende:
JaneTje wil er ook eentje
ik was zelfs een kwartier te vroeg!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
was je vanmorgen optijd op college ?
Uhm boksen en dat soort grove sporten. Ik bedoel, ga een leven zoeken ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:08 schreef Skaai het volgende:
[..]
Aan welke sport heb jij een verschrikkelijke hekel?
laat een foto van je maken terwijl je (denkbeeldig maar mag ook echt) door een bushokje getyft wordt..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:10 schreef BrandX het volgende:
Doe mij maar eens een D
neenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:19 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Die gast in je icon, ben jij dat?
lees de op eensquote:
Wat dacht je het eerst toen je vandaag wakker werd?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
T!
Aan welke user hier op fok heb je nou de grootste hekel?quote:
ik heb geen idee wie t wel ik, ik heb t icoon schaamteloos gejat van een of ander vage torrent-site...quote:
kheb niet echt snel aan iemand een hekel, aan de andere kant amd mag optyfen met zen gezeurquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Aan welke user hier op fok heb je nou de grootste hekel?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:25 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik heb geen idee wie t wel ik, ik heb t icoon schaamteloos gejat van een of ander vage torrent-site...
Heb je jezelf wel eens met opzet pijn gedaan?quote:
Wat vond je het meest verschrikkelijke aan je basisschool periode?quote:
niet zelf gedaan maar wel laten doen. stel je voor 2 brugpiepertjes die aan het patsen zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:41 schreef Skaai het volgende:
[..]
Heb je jezelf wel eens met opzet pijn gedaan?
een week in t ziekenhuis!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wat vond je het meest verschrikkelijke aan je basisschool periode?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:23 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Wat dacht je het eerst toen je vandaag wakker werd?
Nou hieristie dan!:quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
laat een foto van je maken terwijl je (denkbeeldig maar mag ook echt) door een bushokje getyft wordt..
Post die natuurlijk hier..
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nou hieristie dan!:
[[url=http://img8.exs.cx/img8/8124/ikvaldooreenbudhokje2cz.jpg]afbeelding][/URL]
wat deed er vanmorgen auwquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
T
Ik verlies nooit! Ben niet voor niks een BEROEPSgokker!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat is het hoogste bedrag wat je ooit op een avond verloren hebt met gokken?
Stel dat je alleen op de wereld overblijft met een homo. Zul je nooit meer neuken en gepijpt worden of buk je uiteindelijk toch voor de homo?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:36 schreef JMB het volgende:
Goeieavond allemaal![]()
Ik zou graag wel geTt willen worden.
Ik zou de ene dag mijn linkerarm trainen en de andere dag mijn rechterarm. Ook zou ik proberen zo lenig te worden dat ik aan mijn eigen pik kan gaan zuigen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Stel dat je alleen op de wereld overblijft met een homo. Zul je nooit meer neuken en gepijpt worden of buk je uiteindelijk toch voor de homo?
Ok puik antwoord.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:45 schreef JMB het volgende:
[..]
Ik zou de ene dag mijn linkerarm trainen en de andere dag mijn rechterarm. Ook zou ik proberen zo lenig te worden dat ik aan mijn eigen pik kan gaan zuigen.Oftewel nee dus. Maar ik geloof niet dat iemand 100% hetero is, dus mss zou dit allemaal wel eens heel ander uitpakken. En dat geld niet alleen voor mij.
![]()
![]()
Wanneer word jij nu echt misselijk... (als iemand wat doet voor jouw neus)?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ok puik antwoord.
Mag ik een T van iemand?
Ik word niet zo heel gauw misselijk eigenlijk. Ik denk als iemand z'n eigen uitwerpselen of braak opeet, dat ik dan toch wel lichtelijk zou gaan kokhalzen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Wanneer word jij nu echt misselijk... (als iemand wat doet voor jouw neus)?
Nogmaals Beroepsgokker. Ik weet dat je online bent!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:15 schreef shredder het volgende:
[..]
Hallo, geef alstublieft je mening hier Speciaal voor jou opgezet.
Belofte maakt schuld!
Vertel over je ''dildo fetisj'' in SEX en vraag of er nog meer heteroseksuele mannen zijn die dat hebben.quote:
pffquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:55 schreef shredder het volgende:
[..]
Nogmaals Beroepsgokker. Ik weet dat je online bent!![]()
Heb jij welleens je eigen teen in je mond gestopt vanaf 18+?quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Vertel over je ''dildo fetisj'' in SEX en vraag of er nog meer heteroseksuele mannen zijn die dat hebben.
Heb jij weleens je teen in je mond gestopt?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Heb jij welleens je eigen teen in je mond gestopt vanaf 18+?
T mij
Wat is je raarste sexervaring?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
T mij
toen ik baby was, vast wel.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:03 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Heb jij weleens je teen in je mond gestopt?
quote:
Belofte maakt schuld he, komt ie dan he.quote:Beroepsgokker - dinsdag 29 maart 2005 @ 02:51K ga morgen misschien verder in je discussie, k heb ff geen zin
Euhm nee ... zo lenig ben ik nietquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
T mij
Post dat liedje wat je zou zingen..quote:
Ik ben niet tevreden, want ik geloof niet dat dat de truth is. Vertel of zeg anders gewoon dat je het niet wilt vertellen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:04 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik ben nog n000b heb er pas 1 gehad dus geen.sorry
Allesquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:06 schreef JMB het volgende:
[..]
Euhm nee ... zo lenig ben ik niet![]()
T for melanie_the_miss: Wat trekt je nou aan in NiteSpeed?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ben niet tevreden, want ik geloof niet dat dat de truth is. Vertel of zeg anders gewoon dat je het niet wilt vertellen.
Ja, en dan vooral die laatste smiley posten. Vooruit met de geit Mel, spill the dirt!quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]sorry, ik ben gewoon saai
hé ik heb het gecompenseerd door te tijwfelen aan mijn geaardheidquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik kom nergens het woord fetisj tegen, maar vooruit, hij is goed
zijn lieve schattige neusje, mooie ogen en lieve buikje.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:09 schreef JMB het volgende:
[..]
Nog een T: Wat trekt je specifiek aan in NiteSpeed?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, en dan vooral die laatste smiley posten. Vooruit met de geit Mel, spill the dirt!
Uiterlijk dus. Nee is goed zoquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
zijn lieve schattige neusje, mooie ogen en lieve buikje.
teverden?
Stel je wordt morgen ergens in Afrika in de midle of nowhere geplaatst, wat zul je het meest gaan missen?quote:
Heb jij ooit moedwillig of per ongeluk een dier gedood?quote:
Thuis.....quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:16 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Stel je wordt morgen ergens in Afrika in de midle of nowhere geplaatst, wat zul je het meest gaan missen?.
Wat is het smerigste wat je ooit heb gedaan, op welk vlak dan ook.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:15 schreef Beroepsgokker het volgende:
Zo de T's liggen niet voor het oprapen vanavond zeg!
Misschien een keer een mier dood getrapt, verder niet dat ik me kan herinnerenquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heb jij ooit moedwillig of per ongeluk een dier gedood?
Mmm, nooit getimed eigenlijk....quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hoelang ben jij gemiddeld bezig met mastruberen, wij wachten
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:17 schreef Nagz het volgende:
[..]
Mmm, nooit getimed eigenlijk....
En kijk al zeker niet op mijn horloge... volgende keer time ik het wel even.
Klaar.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
en heeeeeeeeeeeel zijn innerlijk. zo, klaaaar.
Pff jeetje..quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wat is het smerigste wat je ooit heb gedaan, op welk vlak dan ook.
Stel je vindt een portemonnee met als inhoud:quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:18 schreef Shirley het volgende:
Mag ik een T?
Als je 1 keer vreemd zou mogen gaan van NS, wie zou het dan zijn?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
T!
Wat was jouw laatste sexuele fantasie?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
T!
geen ideequote:Op woensdag 30 maart 2005 00:24 schreef Nagz het volgende:
[..]
Als je 1 keer vreemd zou mogen gaan van NS, wie zou het dan zijn?
(geen brat pitt oid, maar iemand van school ofzo.)
Een trio mmv maar in werkelijkheid lijkt het me 10x nietsquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:24 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Wat was jouw laatste sexuele fantasie?!
oooooeeeeh een sandwichquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:26 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
geen ideeik doe maar eeehmmm
ik weet het verdomme echt niet
[..]
Een trio mmv maar in werkelijkheid lijkt het me 10x niets![]()
Mijn T voor jou is goedgekeurd.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:22 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Stel je vindt een portemonnee met als inhoud:
- Briefje van ¤ 100
- Pinpas
- ID kaart
- Rijbewijs
Wat zou je ermee doen?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:28 schreef Beroepsgokker het volgende:
* Beroepsgokker wacht nog steeds op een T :}
haha fuckquote:
Welke sterkte heeft jouw bril?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:31 schreef Nagz het volgende:
Ick doe nog maar eens een T
-1,50 Lquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Welke sterkte heeft jouw bril?
Heb jij n bril??quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
Weer een T please!
B denk ik.. ik val niet zo op grote borstenquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
wat is volgens jou de ideale cupmaat?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:36 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
nee, die sterktes zeggen me ook niets maar het zij zo.
En waarom?? Heb je zo'n kutleven?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
Een willekeurig jaar waarin ik nog niet verwekt was.
Geen willekeurige. Een aan mij gerichte.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
doe mij maar nog een T!
1996?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
Een willekeurig jaar waarin ik nog niet verwekt was.
waarom geen idee, kutleven noah! het is alleen niet zo interresantquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:43 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
En waarom?? Heb je zo'n kutleven?.
Geen idee of deze al geweest is maar heb je ooit met de gedachte gespeeld om een einde aan je leven te maken?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:44 schreef Shirley het volgende:
Geen willekeurige. Een aan mij gerichte.
1982, toen was ik er nog niet.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:41 schreef Beroepsgokker het volgende:
Wat vonden jullie het leukste jaar tot nu toe en waarom?
ist ie danquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Post dat liedje wat je zou zingen..
Altijd is Dirk H'tje ziek..
Ben jij een ochtend of een avond mens?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
okay weer een T!
Uhm nee is dat vreemdquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
heb jij je weleens anaal gevingert?
voor shirl
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:48 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Ben jij een ochtend of een avond mens?
Je bent vrijgezel en samen met 1 man op aard....quote:
Nee, nog nooit.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Geen idee of deze al geweest is maar heb je ooit met de gedachte gespeeld om een einde aan je leven te maken?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
ist ie dan
http://dhost.info/cerror/music/
en dan de 2e (dirkhtje.mp3)
Ik bind em vast en ga net zolang met em door tot ie hetero is.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:49 schreef Nagz het volgende:
[..]
Je bent vrijgezel en samen met 1 man op aard....
Maar! die man is homo!
Zou je heel hard je best doen om hem te bekeren tot een hetro, of laat je hem in zijn waarde? (en hij is lekker)
okej stel je hebt n date en jou doel is om samen met hem een beschuitje te etenquote:
The shirley wayquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik bind em vast en ga net zolang met em door tot ie hetero is.
7 jaar ouder wel ja (als in fantasie).quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:50 schreef Geqxon het volgende:
Een T:
Ben je ooit in de verleiding geweest sexueel contact te hebben met iemand waarbij het leeftijds verschil groter was dan 7 jaar?
Waarom lig jij nog niet in bed?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:52 schreef melanie_the_miss het volgende:
T!
Vind je het niet irritant dat je vriendje al je posts kan lezen?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:52 schreef melanie_the_miss het volgende:
T!
neequote:Op woensdag 30 maart 2005 00:54 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Vind je het niet irritant dat je vriendje al je posts kan lezen?
Mee eensch overjarige bruderquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:55 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Bij opgroeiende kinderen is regelmaat érg belangrijk.
goed aangezien Shirley al weg is blijkbaar istie voor jou!quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:55 schreef melanie_the_miss het volgende:
Nu een leuke T!
Schat zo'n 30/40.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hoeveel pushups kan jij achterelkaar?
pijpen en hopen dat ie groter word zo niet... Ja dan "wil ik neit neuken want dat is me iets te close"zoiets?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:56 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
goed aangezien Shirley al weg is blijkbaar istie voor jou!![]()
stel je hebt n date (NiteSpeed heeft het vorige week uitgemaakt) en jou doel is om samen met hem een beschuitje te eten en je date ziet er echt ongelofelijk lekker uit en net dat het moment daar is trekt ie ze broek naar beneden en hangt daar een klein slurfje van 5 cm..
WAT DOE JE??
Ja goed hoorquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:57 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
pijpen en hopen dat ie groter word zo niet... Ja dan "wil ik neit neuken want dat is me iets te close"zoiets?
Verbaasd zijn dat er iemand is die een nog kleinere lul heeft dan NS.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:56 schreef Beroepsgokker het volgende:
WAT DOE JE??
Wanneer vind je jezelf leuker, als je bezopen bent of als je nuchter bent?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:01 schreef Nagz het volgende:
T En ik heb geen regelmaat, alleen nog een liter bier! (na 2l)
Ik zou ejaculerend mijn laatste adem uitblazen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
Als je alleen was op een eiland en er alleen een giftige paddestoel stond... zou je doodgaan aan verhongering of eet je hem op en voel je langzaam je buik opblazen waarna je dood bentsorry ze zijn niet meer leuk
Hehe klein beetje ooit, en t was ranzigquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:01 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Heb jij wel eens je eigen sperma geproefd.
Als ik bezopen ben natuurlijk...quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wanneer vind je jezelf leuker, als je bezopen bent of als je nuchter bent?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:04 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Hehe klein beetje ooit, en t was ranzig
Wanneer heb jij voor het laatst seks gehad? Er komt niets uit een klitquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:05 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Jij weleens spul uit je clit geproefd?
Dan komt ze zeker niet klaar in jou gevalquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:07 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst seks gehad? Er komt niets uit een klit.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:05 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Jij weleens spul uit je clit geproefd?
Uiteraard BSquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:08 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik stem in met C. Ook wat betreft mezelf, uiteraard.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:11 schreef Nagz het volgende:
[..]
Uiteraard BS
De staat bepaald het zelfbeeld!
om maar ff over het sex onderwerp door te gaanquote:
tss NS je bevredigd haar blijkbaar niet goed genoegquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]heeel weinig
hooguit 4x in de maand
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
tss NS je bevredigd haar blijkbaar niet goed genoeg
quote:
Goed. Dan luisteren we ondertussen funkymexspulsercarpet.quote:
Ik ben alleen maar fan van BS ja!? ?!!!!????!quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
ik zie de liefde opbloeien tussen jullie..
Wederzijds, maar dat wist je al.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:27 schreef Nagz het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar fan van BS ja!? ?!!!!????!
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:27 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ohnee. Nieuwe pagina.
quote:NIET LACHEN
Uhuh!quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:27 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Wederzijds, maar dat wist je al.
Ik ben bang dat mijn lichaamstaal al veel duidelijk zal maken.. En mocht dat niet zo zijn dan gaan we gewoon in een ander standje verderquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
om maar ff over het sex onderwerp door te gaan
stel je komt een vrouw tegen en wil haar beffen, maar nu blijkt dat er een oerwoud van hier tot tokio staat tussen der benen en het ruikt naar rotte vis.
hier kom je pas achter als ze al klaar ligt en je hebt al toegezegt te gaan beffen
wat doe je?
Da's toevallig, zoveel keer hebben we ook seks per maand.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]heeel weinig
hooguit 2x in de maand
quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:16 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Da's toevallig, zoveel keer hebben we ook seks per maand.
Hoeveel mensen staan er in jou MSN lijst?quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:50 schreef Lotte. het volgende:
T!
quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:23 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Okej, wat ben je nu naast FOK! aan het doen?
73 in de enequote:Op woensdag 30 maart 2005 13:19 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Hoeveel mensen staan er in jou MSN lijst?
(een makkelijke dus om mee te beginnen!)
JA! natuurlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Veeg je je bips altidj goed af, ook als je haast hebt?
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:50 schreef Geqxon het volgende:
Waar zit je meest beschamende moedervlek / pukkel?
net onder mijn kont heb ik een moedervlekquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:50 schreef Geqxon het volgende:
Waar zit je meest beschamende moedervlek / pukkel?
T t T Tquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:12 schreef Skaai het volgende:
T
Mijn lievelingsfilm is Good Will Hunting. Daar speelt een grietje in die Skylar heet. Toen ik ooit een keer op internet een nickname moest invullen, vulde ik die in. Vond/vind hem namelijk best cool klinken. Ik ben bijna 'overal' aangemeld met de nickname Skylar, maar hij was hier verdomme al bezet!quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:23 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Mja, ik ben mss niet erg origineel maar hoe kom je aan jouw username?![]()
mwa vooruitquote:
Ja, het was om te proberen en ik ben er niet trots op.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:24 schreef Hepyro het volgende:
[..]
mwa vooruit
Heb je weleens gerookt en zo ja deed je dat omdat je het lekker vond of om 'erbij te horen'?
Hier een lievequote:
Een huwelijksaanzoekquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:43 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Hier een lieveT voor jou dan:
Wat krijg je graag op je verjaardag?![]()
Wat is de zieligste versiertruc die je ooit hebt uitgeprobeerd, of óp jou is uitgeprobeerd?quote:
wie is de persoon in je telefoonboek die het liefst een sms'je zou sturen, maar je het niet durft?quote:
Op wie ben je momenteel heimelijk verliefd?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:47 schreef Ruis het volgende:
TTT
Wat heb jij vandaag gedaan wat je zelf eigenlijk niet vond kunnen?quote:
2tv's getilt en 2 bureaustoelenquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat heb jij vandaag gedaan wat je zelf eigenlijk niet vond kunnen?
is dat erg dan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
2tv's getilt en 2 bureaustoelen
ja ik ben te liefquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
is dat erg dan?je biedt net nog aan bij nikky een kast te gaan tillen
Hoeveel stoelen heb jij in huis?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:51 schreef Janetje het volgende:
T.
Dat is een vrij moeilijke vraag.. gezien ik in een studentenhuis woon...quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:55 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hoeveel stoelen heb jij in huis?
Denk je met je 15 jaar 's nachts wakker te mogen zijn?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
T me
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:26 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Denk je met je 15 jaar 's nachts wakker te mogen zijn?
wat heb je er voor over om nu en in de toekomst jou schoonheids idealen te halen ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
T me
fitnessquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat heb je er voor over om nu en in de toekomst jou schoonheids idealen te halen ?
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:26 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Denk je met je 15 jaar 's nachts wakker te mogen zijn?
Welke cupmaat heb je?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]nou dan niet
* melanie_the_miss gaat zo slapen
ik zou zoiets niet pikken hoorquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]nou dan niet
* melanie_the_miss gaat zo slapen
Opkankeren met die vragen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Welke cupmaat heb je?
Daarna voor mij een T
Het valt wel heel erg op dat men hier een onvolwassen meid ziet, en die meteen denken te kunnen misbruiken door vunzige vragen te stellen. Dit is niet de eerste keer, en het is allemaal heel schijnheilig hier.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik voel hier enige spaning optreden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |