Nou hieristie dan!:quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
laat een foto van je maken terwijl je (denkbeeldig maar mag ook echt) door een bushokje getyft wordt..
Post die natuurlijk hier..
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nou hieristie dan!:
[[url=http://img8.exs.cx/img8/8124/ikvaldooreenbudhokje2cz.jpg]afbeelding][/URL]
wat deed er vanmorgen auwquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
T
Ik verlies nooit! Ben niet voor niks een BEROEPSgokker!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat is het hoogste bedrag wat je ooit op een avond verloren hebt met gokken?
Stel dat je alleen op de wereld overblijft met een homo. Zul je nooit meer neuken en gepijpt worden of buk je uiteindelijk toch voor de homo?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:36 schreef JMB het volgende:
Goeieavond allemaal![]()
Ik zou graag wel geTt willen worden.
Ik zou de ene dag mijn linkerarm trainen en de andere dag mijn rechterarm. Ook zou ik proberen zo lenig te worden dat ik aan mijn eigen pik kan gaan zuigen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Stel dat je alleen op de wereld overblijft met een homo. Zul je nooit meer neuken en gepijpt worden of buk je uiteindelijk toch voor de homo?
Ok puik antwoord.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:45 schreef JMB het volgende:
[..]
Ik zou de ene dag mijn linkerarm trainen en de andere dag mijn rechterarm. Ook zou ik proberen zo lenig te worden dat ik aan mijn eigen pik kan gaan zuigen.Oftewel nee dus. Maar ik geloof niet dat iemand 100% hetero is, dus mss zou dit allemaal wel eens heel ander uitpakken. En dat geld niet alleen voor mij.
![]()
![]()
Wanneer word jij nu echt misselijk... (als iemand wat doet voor jouw neus)?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ok puik antwoord.
Mag ik een T van iemand?
Ik word niet zo heel gauw misselijk eigenlijk. Ik denk als iemand z'n eigen uitwerpselen of braak opeet, dat ik dan toch wel lichtelijk zou gaan kokhalzen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Wanneer word jij nu echt misselijk... (als iemand wat doet voor jouw neus)?
Nogmaals Beroepsgokker. Ik weet dat je online bent!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:15 schreef shredder het volgende:
[..]
Hallo, geef alstublieft je mening hier Speciaal voor jou opgezet.
Belofte maakt schuld!
Vertel over je ''dildo fetisj'' in SEX en vraag of er nog meer heteroseksuele mannen zijn die dat hebben.quote:
pffquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:55 schreef shredder het volgende:
[..]
Nogmaals Beroepsgokker. Ik weet dat je online bent!![]()
Heb jij welleens je eigen teen in je mond gestopt vanaf 18+?quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Vertel over je ''dildo fetisj'' in SEX en vraag of er nog meer heteroseksuele mannen zijn die dat hebben.
Heb jij weleens je teen in je mond gestopt?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Heb jij welleens je eigen teen in je mond gestopt vanaf 18+?
T mij
Wat is je raarste sexervaring?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
T mij
toen ik baby was, vast wel.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:03 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Heb jij weleens je teen in je mond gestopt?
quote:
Belofte maakt schuld he, komt ie dan he.quote:Beroepsgokker - dinsdag 29 maart 2005 @ 02:51K ga morgen misschien verder in je discussie, k heb ff geen zin
Euhm nee ... zo lenig ben ik nietquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
T mij
Post dat liedje wat je zou zingen..quote:
Ik ben niet tevreden, want ik geloof niet dat dat de truth is. Vertel of zeg anders gewoon dat je het niet wilt vertellen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:04 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik ben nog n000b heb er pas 1 gehad dus geen.sorry
Allesquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:06 schreef JMB het volgende:
[..]
Euhm nee ... zo lenig ben ik niet![]()
T for melanie_the_miss: Wat trekt je nou aan in NiteSpeed?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ben niet tevreden, want ik geloof niet dat dat de truth is. Vertel of zeg anders gewoon dat je het niet wilt vertellen.
Ja, en dan vooral die laatste smiley posten. Vooruit met de geit Mel, spill the dirt!quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]sorry, ik ben gewoon saai
hé ik heb het gecompenseerd door te tijwfelen aan mijn geaardheidquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik kom nergens het woord fetisj tegen, maar vooruit, hij is goed
zijn lieve schattige neusje, mooie ogen en lieve buikje.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:09 schreef JMB het volgende:
[..]
Nog een T: Wat trekt je specifiek aan in NiteSpeed?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, en dan vooral die laatste smiley posten. Vooruit met de geit Mel, spill the dirt!
Uiterlijk dus. Nee is goed zoquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
zijn lieve schattige neusje, mooie ogen en lieve buikje.
teverden?
Stel je wordt morgen ergens in Afrika in de midle of nowhere geplaatst, wat zul je het meest gaan missen?quote:
Heb jij ooit moedwillig of per ongeluk een dier gedood?quote:
Thuis.....quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:16 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Stel je wordt morgen ergens in Afrika in de midle of nowhere geplaatst, wat zul je het meest gaan missen?.
Wat is het smerigste wat je ooit heb gedaan, op welk vlak dan ook.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:15 schreef Beroepsgokker het volgende:
Zo de T's liggen niet voor het oprapen vanavond zeg!
Misschien een keer een mier dood getrapt, verder niet dat ik me kan herinnerenquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heb jij ooit moedwillig of per ongeluk een dier gedood?
Mmm, nooit getimed eigenlijk....quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hoelang ben jij gemiddeld bezig met mastruberen, wij wachten
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:17 schreef Nagz het volgende:
[..]
Mmm, nooit getimed eigenlijk....
En kijk al zeker niet op mijn horloge... volgende keer time ik het wel even.
Klaar.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
en heeeeeeeeeeeel zijn innerlijk. zo, klaaaar.
Pff jeetje..quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wat is het smerigste wat je ooit heb gedaan, op welk vlak dan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |