JA! natuurlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Veeg je je bips altidj goed af, ook als je haast hebt?
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:50 schreef Geqxon het volgende:
Waar zit je meest beschamende moedervlek / pukkel?
net onder mijn kont heb ik een moedervlekquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:50 schreef Geqxon het volgende:
Waar zit je meest beschamende moedervlek / pukkel?
T t T Tquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:12 schreef Skaai het volgende:
T
Mijn lievelingsfilm is Good Will Hunting. Daar speelt een grietje in die Skylar heet. Toen ik ooit een keer op internet een nickname moest invullen, vulde ik die in. Vond/vind hem namelijk best cool klinken. Ik ben bijna 'overal' aangemeld met de nickname Skylar, maar hij was hier verdomme al bezet!quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:23 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Mja, ik ben mss niet erg origineel maar hoe kom je aan jouw username?![]()
mwa vooruitquote:
Ja, het was om te proberen en ik ben er niet trots op.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:24 schreef Hepyro het volgende:
[..]
mwa vooruit
Heb je weleens gerookt en zo ja deed je dat omdat je het lekker vond of om 'erbij te horen'?
Hier een lievequote:
Een huwelijksaanzoekquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:43 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Hier een lieveT voor jou dan:
Wat krijg je graag op je verjaardag?![]()
Wat is de zieligste versiertruc die je ooit hebt uitgeprobeerd, of óp jou is uitgeprobeerd?quote:
wie is de persoon in je telefoonboek die het liefst een sms'je zou sturen, maar je het niet durft?quote:
Op wie ben je momenteel heimelijk verliefd?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:47 schreef Ruis het volgende:
TTT
Wat heb jij vandaag gedaan wat je zelf eigenlijk niet vond kunnen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |