Die vrouw die niet Annemarie maar Tante Annemarie genoemd wilt wordenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:08 schreef livEliveD het volgende:
Voor de mensen die een T willen: Wie mag je het minste van de familie?
Verander hem even terug en maak er geen Knut/naamtopic van.quote:
Nee en ook nog nooit de gedachte gehad.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:25 schreef livEliveD het volgende:
Ok ok. Ik verzin dan wel weer een T
Ben je wel eens vreemdgegaan? Zo ja: Vertel wie, wat, waar, waarom, wanneer, hoezo, hoeveel. Zo nee: Ooit de gedachte gehad?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Verander hem even terug en doe gewoon mee of niet.
ik heb altijd gedacht dat jij 13 wasquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:40 schreef livEliveD het volgende:
Mja toen ik nog 16 was ben ik weleens vreemd gegaan(nu liep die relatie die ik had toch al op het einde maar toch)
Ik dacht altijd dat jij dom was en dat klopt ookquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:18 schreef tommy4487 het volgende:
ik heb altijd gedacht dat jij 13 was![]()
meende dat ergens gelezen te hebben
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij dom was en dat klopt ook
Welke auteur is je favoriete?quote:
Wat is je grootste miskoop ooit?quote:
Aan welke sport heb jij een verschrikkelijke hekel?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:21 schreef Dark_Killah het volgende:
T mij maar ..
Je wilt er drie?quote:
Waarom heb je je nu pas geregistreerd op Fok!?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:22 schreef BrandX het volgende:
Ok, ben nieuw hier, hit me met een T!
was je vanmorgen optijd op college ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:50 schreef Janetje het volgende:
JaneTje wil er ook eentje
ik was zelfs een kwartier te vroeg!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
was je vanmorgen optijd op college ?
Uhm boksen en dat soort grove sporten. Ik bedoel, ga een leven zoeken ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:08 schreef Skaai het volgende:
[..]
Aan welke sport heb jij een verschrikkelijke hekel?
laat een foto van je maken terwijl je (denkbeeldig maar mag ook echt) door een bushokje getyft wordt..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:10 schreef BrandX het volgende:
Doe mij maar eens een D
neenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:19 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Die gast in je icon, ben jij dat?
lees de op eensquote:
Wat dacht je het eerst toen je vandaag wakker werd?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
T!
Aan welke user hier op fok heb je nou de grootste hekel?quote:
ik heb geen idee wie t wel ik, ik heb t icoon schaamteloos gejat van een of ander vage torrent-site...quote:
kheb niet echt snel aan iemand een hekel, aan de andere kant amd mag optyfen met zen gezeurquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Aan welke user hier op fok heb je nou de grootste hekel?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:25 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik heb geen idee wie t wel ik, ik heb t icoon schaamteloos gejat van een of ander vage torrent-site...
Heb je jezelf wel eens met opzet pijn gedaan?quote:
Wat vond je het meest verschrikkelijke aan je basisschool periode?quote:
niet zelf gedaan maar wel laten doen. stel je voor 2 brugpiepertjes die aan het patsen zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:41 schreef Skaai het volgende:
[..]
Heb je jezelf wel eens met opzet pijn gedaan?
een week in t ziekenhuis!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wat vond je het meest verschrikkelijke aan je basisschool periode?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:23 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Wat dacht je het eerst toen je vandaag wakker werd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |