niet denken maar doenquote:Op maandag 28 maart 2005 22:14 schreef QyRoZ het volgende:
Kermissen zijn altijd waardeloos. En dat plaatje zag ik net ook nuek, en dacht hetzelfde.
ik wordt helemaal oud: welke kermis?quote:Op maandag 28 maart 2005 22:00 schreef McKillem het volgende:
Die kermis is waardeloos, ik word te oud denk ik
Paaskermis in het Volkspark.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:19 schreef omearos het volgende:
[..]
ik wordt helemaal oud: welke kermis?
euh, geen tijd gehad.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:13 schreef Nuek het volgende:
Reminds me... Arma heb je nog voor me geknutseld?
wat is het verschil?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:06 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Achterhoekse kermissen daarentegen zijn wel heel tof!
hebben ze daar een excuus voor nodig dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:09 schreef wendy-tje het volgende:
De kermissen daar zijn een excuus om te feesten in een tent met veel bier en een bandje
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:14 schreef DrMarten het volgende:
Dit gaat een hele lange dag week worden.
Omdat ik zo dusf als een kanarie ben.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:24 schreef omearos het volgende:
waarom allemaal zo'n lange dag of week?
I'm not having the best of times.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:24 schreef omearos het volgende:
waarom allemaal zo'n lange dag of week?
Cultuurbarbaarquote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:33 schreef omearos het volgende:
nick cave?
After goth pioneers the Birthday Party called it quits in 1983, singer/songwriter Nick Cave assembled the Bad Seeds, a post-punk supergroup featuring former Birthday Party guitarist Mick Harvey on drums, ex-Magazine bassist Barry Adamson, and Einstürzende Neubauten guitarist Blixa Bargeld. With the Bad Seeds, Cave continued to explore his obsessions with religion, death, love, America, and violence with a bizarre, sometimes self-consciously eclectic hybrid of blues, gospel, rock, and arty post-punk, although in a more subdued fashion than his work with the Birthday Party. Cave also allowed his literary aspirations to come to the forefront; the lyrics are narrative prose, heavy on literary allusions and myth-making, and take some inspiration from Leonard Cohen. Cave's gloomy lyrics, dark musical arrangements, and deep baritone voice recall the albums of Scott Walker, who also obsessed over death and love with a frightening passion. However, Cave brings a hefty amount of post-punk experimentalism to Walker's epic dark pop.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:33 schreef omearos het volgende:
nick cave?
daar ken ik de naam dus vanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:37 schreef DrMarten het volgende:
En het is een Australier en je kent hem misschien van zijn single met Kylie Minogue - Where the Wild Roses Grow, waarmee hij de carriere van deze dame weer een nieuwe impuls gaf
Nick Cave is btw ook de man op mijn avatar
quote:B-SIDES & RARITIES RELEASED 28th MARCH
"This is my favourite Nick Cave & The Bad Seeds albun" - Nick Cave
Spanning the full twenty-one years of Nick Cave & The Bad Seeds illustrious career, this comprehensive three CD set, entitled B-Sides & Rarities, presents a thrilling and eclectic retrospective collection of material by the band, some of which has been deleted, featured on a disparate number of soundtrack albums or has never been officially released before. From the menacing 'The Six Strings That Drew Blood', through the distraught 'The Girl At The Bottom Of My Glass', the fragile beauty of 'Little Empty Boat', the outlaw romance of '(I'll Love You) Till The End Of The World', the plaintive 'Bluebird' through to the murderous attack of 'The Ballad Of Robert Moore & Betty Coltrane', long term Bad Seeds aficionados, recent converts or the merely curious will find much to appreciate and enjoy in this landmark 56 track compilation.
Alweer zo'n fucking kermisquote:
'k was niet echt bezopen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:47 schreef DrMarten het volgende:
Hoe bezopen was je, dat je dat voor elkaar krijgt? En hoe kreeg je het voor elkaar?
En tot twee maanden daarna is het hele park een ranzige modderzooi. Tegen de tijd dat het hersteld is is de volgende kermis er alweer.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Alweer zo'n fucking kermis
* Mr.Noodle heeft echt het idee dat er wel 6x per jaar een kermis in het volkspark gehouden wordt
Pet Shop Boys is lekkere gaye nostalgische muziek.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:49 schreef omearos het volgende:
Pet Shop Boys zijn blij. Ik heb ergens nog een verdwaald singeltje van 'se a vida e'
Ah, heb ik het toch niet verkeerd gezien in de vijf jaar tijd dat ik nu in Enschede woon...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
En tot twee maanden daarna is het hele park een ranzige modderzooi. Tegen de tijd dat het hersteld is is de volgende kermis er alweer.![]()
Of nog erger, een circus.
Het is ook erg sneu en ik kan me er heel kwaad over maken. Alleen al om het feit dat nu de vogels geen ruimte hebben hun nesten te bouwen stoort me enorm.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ah, heb ik het toch niet verkeerd gezien in de vijf jaar tijd dat ik nu in Enschede woon...
"go wèèèèèst!!"quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Pet Shop Boys is lekkere gaye nostalgische muziek.
is er geen andere plek voor die kermissen enzo?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:01 schreef Nuek het volgende:
[..]
Het is ook erg sneu en ik kan me er heel kwaad over maken. Alleen al om het feit dat nu de vogels geen ruimte hebben hun nesten te bouwen stoort me enorm.
In het Twentekanaal.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:03 schreef omearos het volgende:
[..]
is er geen andere plek voor die kermissen enzo?
Vind je het erg dat ik dit niet serieus neemquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:01 schreef Nuek het volgende:
[..]
Het is ook erg sneu en ik kan me er heel kwaad over maken. Alleen al om het feit dat nu de vogels geen ruimte hebben hun nesten te bouwen stoort me enorm.
Mij best. Heb je de zooi naderhand wel eens gezien in het park? Mensen laten al hun troep gewoon liggen. Asociaal en idioot. Het park zal er wel geld aan verdienen aan die evenementen maar dit doet echt afbreuk :/ Ik snap niet dat ze de natuur naar de mens willen brengen en daarnaast dat stuk groen voor kermissen gebruikenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik dit niet serieus neem
Waarom ben jij niet hier eik?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:08 schreef wendy-tje het volgende:
tsja, het volkspark.... het is natuurlijk een lekker centrale locatie voor kermissen e.d.
Wat ik vorig jaar trouwens wel heel leuk vond was kunst in het volkspark
kunst in het volkspark? wanneer is dat dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:27 schreef Nuek het volgende:
[..]
Kunst in het Volkspark is echt leuk. Duurt maar een dag en... trekt een heel ander soort publiek.
Zwervers die met hun pik staan te zwaaien is toch ook kunst?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:44 schreef omearos het volgende:
[..]
kunst in het volkspark? wanneer is dat dan?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:45 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zwervers die met hun pik staan te zwaaien is toch ook kunst?
12 juni dit jaar geloof ikquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:44 schreef omearos het volgende:
[..]
kunst in het volkspark? wanneer is dat dan?
ziet er leuk uit *noteert in agenda*quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:09 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
12 juni dit jaar geloof ik
http://www.kunstinhetvolkspark.nl/index2.php?p=actueel/news&main_cat_id=1&language=NL
Lunchpauzequote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:11 schreef omearos het volgende:
rustig hier
D'r zijn er vast ook die het staand doen....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:34 schreef theDax het volgende:
2 kermissen per jaar... dan nog een paar keer circus.... verder zijn het de homo's die er het hele jaar liggen te bonken.
schnappie op de kermis? 2x zo ergquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:55 schreef DDuiveltje het volgende:
Vanavond om 7 uur is Snappie op de kermis en dat wordt al flink op school doorverteld , helaas mijn oudste van 5 wil dus naar Snappie, moet dus naar de kermis vanavond !
* DrMarten zwaait terugquote:
Niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:42 schreef Logician het volgende:
nee wij ook niet, hangen een beetje rond
Je kunt ook gewoon zeggen dat snappie helemaal niet bestaat. Ben je meteen van het gezeur afquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:55 schreef DDuiveltje het volgende:
Vanavond om 7 uur is Snappie op de kermis en dat wordt al flink op school doorverteld , helaas mijn oudste van 5 wil dus naar Snappie, moet dus naar de kermis vanavond !
Direct zeggen dat Sinterklaas niet bestaat, ben je ook van dat gezeik af.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:07 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zeggen dat snappie helemaal niet bestaat. Ben je meteen van het gezeur af
Geile chickies van 9quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:22 schreef Nuek het volgende:
woensdagmiddag is ook leuk op de kermisKun je misschien wel scoren
Hier sluit ik mij volmondig bij aan.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:57 schreef Logician het volgende:
*zucht*
*zucht* staat er toch...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:03 schreef omearos het volgende:
wat?
Hoezo overdrijven, ze was toch ook veels te dik, daar moest echt wel wat aan gebeurenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:11 schreef wendy-tje het volgende:
oe, logi wordt gespierd!
Zorg je wel dat je het niet overdrijft?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:11 schreef wendy-tje het volgende:
oe, logi wordt gespierd!
Zorg je wel dat je het niet overdrijft?
Strak niet, maar het moet niet te gek worden, het moet wel vrouwelijk blijvenquote:
topic openen in r&p? genoeg BL vrouwen daar die je dan op andere gedachten willen brengen dmv van natura uitingenquote:
nou das niet zo moeilijk met mijn top en bottomquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Strak niet, maar het moet niet te gek worden, het moet wel vrouwelijk blijven
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:27 schreef Logician het volgende:
[..]
topic openen in r&p? zgenoeg BL vrouwen daar die je dan op andere gedachten willen brengen dmv van natura uitingen![]()
Dat valt wel mee, maar ze zijn bang voor mij lijkt het wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:32 schreef omearos het volgende:
bang voor vrouwen?
Jij bent dan ook een bikkelvrouw.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:34 schreef Logician het volgende:
nee hoor, ik is nog nooit bang voor Q geweest
alweer?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:36 schreef QyRoZ het volgende:
Nog 3 nachtjes slapen voor Spinvis.![]()
Weer.
Vier maal is scheepsrecht.
Ik bedoel eigenlijk dat als je je heel fanatiek op dat sporten gooit, de lol er vaak snel af isquote:
gemotiveerdquote:
Gelukkig zien sommige mensen overal complotten.quote:wakker
Gast
BerichtGeplaatst: Di Mrt 29, 2005 4:53 pm Onderwerp: jullie ook?
B en W heeft natuurlijk iemand gekozen die geen bezwaar heeft aan wethouders met bloed aan de handen, hij mag nu de doofpot van Mans overnemen bovendien kent hij het zieke bestuursapperaat van Enschede.
De propagandamachine ook wel enschede stad forum genoemd zal ook heel blij zijn met zo'n corrupte opvolger. ( volgens mij is die corrupt anders wordt je in zo'n corrupte gemeente geen burgermeester).
het houdt je bezigquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:56 schreef QyRoZ het volgende:
Op het enschede-stad forum over de nieuwe burgemeester:
[..]
Gelukkig zien sommige mensen overal complotten.
http://www.bodystore.nl/fitness_oefeningen/fitness_oefeningen.phpquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:52 schreef omearos het volgende:
[..]
gemotiveerd
Ik zou niet weten wat ik thuis kan doen voor oefeningen. Moet mezelf toch maar weer naar de sportschool schoppen
tnxquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:07 schreef Logician het volgende:
[..]
http://www.bodystore.nl/fitness_oefeningen/fitness_oefeningen.php
ik doe deze elke dag van 15:00 tot 16:00 en soms sávonds na het eten nog een paar.
quote:Met 180 km/u over de A35
Twee autobestuurders, van achttien en negentien jaar, zijn voorlopig hun rijbewijs kwijt. De jongens uit Vriezenveen reden over de A35 bij Enschede richting Hengelo met een snelheid van 180 km/u.
In een onopvallende auto volgde een agent de beide bestuurders. Deze leken een wedstrijd tegen elkaar te houden. Het duo werd door de agent aan de kant gezet. Beide jongens konden hun pas behaalde rijbewijs inleveren.
Kweenie... wel als je naar de Action gaat maar normaal gesproken in het Volkspark niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:32 schreef wendy-tje het volgende:
het is toch altijd turkendag in Enschede?
Q, anders trek je in het vervolg je broek omlaag. 'Aaaaah wat een schattig kleintje!' nou en dan is de angst wel weg hoor... denk ikquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:12 schreef QyRoZ het volgende:
Vrouwen zijn bang voor mij. Maar dat is nog wel voor te stellen.
Misschien gooit ie iets te snel z'n broek omlaag en is die kinderarm wel de reden dat vrouwen bang van hem zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:27 schreef Nuek het volgende:
[..]
Q, anders trek je in het vervolg je broek omlaag. 'Aaaaah wat een schattig kleintje!' nou en dan is de angst wel weg hoor... denk ik![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Misschien gooit ie iets te snel z'n broek omlaag en is die kinderarm wel de reden dat vrouwen bang van hem zijn
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:27 schreef Nuek het volgende:
[..]
Q, anders trek je in het vervolg je broek omlaag. 'Aaaaah wat een schattig kleintje!' nou en dan is de angst wel weg hoor... denk ik![]()
2 optiesquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:35 schreef bastardhost het volgende:
Wie is Truus?
bh, je moet minder zuipen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:37 schreef bastardhost het volgende:
Ow wacht, DIE bobbeltjes.. die heb ik ook, maar die heb ik opgeborgen onder een laagje spek, anders lopen alle vrouwen achter me aan voor mijn lichaam..
Dat moet je ook niet hebben nee... je overdonderende intelligentie en uitstraling zijn al verpletterend genoegquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:37 schreef bastardhost het volgende:
Ow wacht, DIE bobbeltjes.. die heb ik ook, maar die heb ik opgeborgen onder een laagje spek, anders lopen alle vrouwen achter me aan voor mijn lichaam..
Huh, kennen wij elkaar?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:39 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet hebben nee... je overdonderende intelligentie en uitstraling zijn al verpletterend genoeg
Charme natuurlijk, daar ging het toch over?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:37 schreef Nuek het volgende:
wat niet?
Nerds hebben wel iets, niet Nuek?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:40 schreef wendy-tje het volgende:
nerd!
Nerdsquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:42 schreef bastardhost het volgende:
[..]
Nerds hebben wel iets, niet Nuek?
OW Neeeeee.... mijn dirty thread is geactiveerd...quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:46 schreef bastardhost het volgende:
en op de stoel naast mij wordt herhaald: Papa is een slet
*gevolgd door iets twents met een miecherd in het vel steken ofzo, thnx Nuek, ik zal nog eens iets doorsturen*
OK... NU voel ik me gepasseerd... je hebt mij NIETS over mijn broek gezegd of gevraagdquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:50 schreef Nuek het volgende:
Q: ik zeg het wel eerlijk altijd!
Doe je broek eens omlaag?
There can be only ONE....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:56 schreef Arma_Angelus het volgende:
hahaha. doe's lief tegen BHFH.
moet je in het vervolg een wijdere broek aan doenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:55 schreef bastardhost het volgende:
[..]
OK... NU voel ik me gepasseerd... je hebt mij NIETS over mijn broek gezegd of gevraagd
Ik ben geen eikel en dat kan ik nooit worden. dat is mijn fucking probleem. ik ben een eerlijke, goeie gast. En de wereld wil mijn soort mensen niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:53 schreef bastardhost het volgende:
Dude... je bent gewoon een heel goede gast, een supervriend, iemand waarmee je naar concerten gaat, waar je mee gamed, op vakantie gaat, stoned mee wordt en muziek mee luister...
Maar meer als een broer zeg maar, en met een broer gaan ze nooit naar bed...
Sooooo, stop being mister nice guy... Stel je op als een eikel, dat werkt
BHFH wordt beschouwd als de grootste kneus op fok, mijn topic wordt verwezen naar een topic met een TS die NOOIT serieus wordt genomen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:56 schreef Arma_Angelus het volgende:
hahaha. doe's lief tegen BHFH.
bij andere menschenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:59 schreef bastardhost het volgende:
ik vind het overigens al positief dat je het over een volgende keer hebt, Nuek...
Zeg dat dan eens in dat topic/quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:05 schreef wendy-tje het volgende:
Q, je topic lijkt er inderdaad niet op... BHFH wordt idd nogal begekt in dat andere topic
Handig zo iemand bij je met een duidelijke meningquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:21 schreef bastardhost het volgende:
Ja soms wel... maar het heeft er ook mee te maken dat ik geen eigen mening heb
Als ik wil weten wat mijn mening is ergens over
vraag ik altijd mijn vrouw
heb een joghurt uit de koelkast gehad...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:35 schreef Nuek het volgende:
cool... wat heb je geslikt?
KEWL, die had ik ook vanavond, speciaal voor mij bewaard zei mijn vrouwtjequote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:36 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
heb een joghurt uit de koelkast gehad...
ik haat keuzes maken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:19 schreef wendy-tje het volgende:
keuzes maken he?
En nu maar hopen dat je de juiste dingen gezegd hebben en ze het daarnaast ook nog eens juist geinterpreteerd hebbenquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heerlijk zo'n afspraak bij het arbeidsbureau, administratieve rompslomp, chaotische toestanden, standaard kruisverhoor over je levenomstandigheden, maar wel een heerlijk bakje koffie erbij
Blut?quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:09 schreef Arma_Angelus het volgende:
Tijdelijk kunt u geen betalingen naar rekeningen van derden invoeren. Probeer het later nog eens. (Meldingscode: 14.11.1.156)
teringlijers
Daarom doe ik het ook nietquote:
De postbank is al helemaal gaafquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook niet
en omdat de Postbank er nooit in is geslaagd om mij de goede papieren op te sturen
En u is?quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:19 schreef ramsesii het volgende:
hey wendy
Uiteraard, ze hebben nu m'n aanvraag in behandeling en binnenkort krijg ik nog een telefoontje van de gemeente om een afspraak te maken met een gemeentelijke adviseur, om vervolgens het verhaal nog een keer te vertellenquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:00 schreef Nuek het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat je de juiste dingen gezegd hebben en ze het daarnaast ook nog eens juist geinterpreteerd hebben
neuj, jij mij?quote:
had jij geen IT baan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heerlijk zo'n afspraak bij het arbeidsbureau, administratieve rompslomp, chaotische toestanden, standaard kruisverhoor over je levenomstandigheden, maar wel een heerlijk bakje koffie erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |