Q, anders trek je in het vervolg je broek omlaag. 'Aaaaah wat een schattig kleintje!' nou en dan is de angst wel weg hoor... denk ikquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:12 schreef QyRoZ het volgende:
Vrouwen zijn bang voor mij. Maar dat is nog wel voor te stellen.
Misschien gooit ie iets te snel z'n broek omlaag en is die kinderarm wel de reden dat vrouwen bang van hem zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:27 schreef Nuek het volgende:
[..]
Q, anders trek je in het vervolg je broek omlaag. 'Aaaaah wat een schattig kleintje!' nou en dan is de angst wel weg hoor... denk ik![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Misschien gooit ie iets te snel z'n broek omlaag en is die kinderarm wel de reden dat vrouwen bang van hem zijn
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:27 schreef Nuek het volgende:
[..]
Q, anders trek je in het vervolg je broek omlaag. 'Aaaaah wat een schattig kleintje!' nou en dan is de angst wel weg hoor... denk ik![]()
2 optiesquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:35 schreef bastardhost het volgende:
Wie is Truus?
bh, je moet minder zuipen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:37 schreef bastardhost het volgende:
Ow wacht, DIE bobbeltjes.. die heb ik ook, maar die heb ik opgeborgen onder een laagje spek, anders lopen alle vrouwen achter me aan voor mijn lichaam..
Dat moet je ook niet hebben nee... je overdonderende intelligentie en uitstraling zijn al verpletterend genoegquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:37 schreef bastardhost het volgende:
Ow wacht, DIE bobbeltjes.. die heb ik ook, maar die heb ik opgeborgen onder een laagje spek, anders lopen alle vrouwen achter me aan voor mijn lichaam..
Huh, kennen wij elkaar?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:39 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet hebben nee... je overdonderende intelligentie en uitstraling zijn al verpletterend genoeg
Charme natuurlijk, daar ging het toch over?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:37 schreef Nuek het volgende:
wat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |