ik haat keuzes maken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:19 schreef wendy-tje het volgende:
keuzes maken he?
En nu maar hopen dat je de juiste dingen gezegd hebben en ze het daarnaast ook nog eens juist geinterpreteerd hebbenquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heerlijk zo'n afspraak bij het arbeidsbureau, administratieve rompslomp, chaotische toestanden, standaard kruisverhoor over je levenomstandigheden, maar wel een heerlijk bakje koffie erbij
Blut?quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:09 schreef Arma_Angelus het volgende:
Tijdelijk kunt u geen betalingen naar rekeningen van derden invoeren. Probeer het later nog eens. (Meldingscode: 14.11.1.156)
teringlijers
Daarom doe ik het ook nietquote:
De postbank is al helemaal gaafquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook niet
en omdat de Postbank er nooit in is geslaagd om mij de goede papieren op te sturen
En u is?quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:19 schreef ramsesii het volgende:
hey wendy
Uiteraard, ze hebben nu m'n aanvraag in behandeling en binnenkort krijg ik nog een telefoontje van de gemeente om een afspraak te maken met een gemeentelijke adviseur, om vervolgens het verhaal nog een keer te vertellenquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:00 schreef Nuek het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat je de juiste dingen gezegd hebben en ze het daarnaast ook nog eens juist geinterpreteerd hebben
neuj, jij mij?quote:
had jij geen IT baan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heerlijk zo'n afspraak bij het arbeidsbureau, administratieve rompslomp, chaotische toestanden, standaard kruisverhoor over je levenomstandigheden, maar wel een heerlijk bakje koffie erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |