D'r zijn er vast ook die het staand doen....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:34 schreef theDax het volgende:
2 kermissen per jaar... dan nog een paar keer circus.... verder zijn het de homo's die er het hele jaar liggen te bonken.
schnappie op de kermis? 2x zo ergquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:55 schreef DDuiveltje het volgende:
Vanavond om 7 uur is Snappie op de kermis en dat wordt al flink op school doorverteld , helaas mijn oudste van 5 wil dus naar Snappie, moet dus naar de kermis vanavond !
* DrMarten zwaait terugquote:
Niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:42 schreef Logician het volgende:
nee wij ook niet, hangen een beetje rond
Je kunt ook gewoon zeggen dat snappie helemaal niet bestaat. Ben je meteen van het gezeur afquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:55 schreef DDuiveltje het volgende:
Vanavond om 7 uur is Snappie op de kermis en dat wordt al flink op school doorverteld , helaas mijn oudste van 5 wil dus naar Snappie, moet dus naar de kermis vanavond !
Direct zeggen dat Sinterklaas niet bestaat, ben je ook van dat gezeik af.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:07 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zeggen dat snappie helemaal niet bestaat. Ben je meteen van het gezeur af
Geile chickies van 9quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:22 schreef Nuek het volgende:
woensdagmiddag is ook leuk op de kermisKun je misschien wel scoren
Hier sluit ik mij volmondig bij aan.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:57 schreef Logician het volgende:
*zucht*
*zucht* staat er toch...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:03 schreef omearos het volgende:
wat?
Hoezo overdrijven, ze was toch ook veels te dik, daar moest echt wel wat aan gebeurenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:11 schreef wendy-tje het volgende:
oe, logi wordt gespierd!
Zorg je wel dat je het niet overdrijft?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:11 schreef wendy-tje het volgende:
oe, logi wordt gespierd!
Zorg je wel dat je het niet overdrijft?
Strak niet, maar het moet niet te gek worden, het moet wel vrouwelijk blijvenquote:
topic openen in r&p? genoeg BL vrouwen daar die je dan op andere gedachten willen brengen dmv van natura uitingenquote:
nou das niet zo moeilijk met mijn top en bottomquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Strak niet, maar het moet niet te gek worden, het moet wel vrouwelijk blijven
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:27 schreef Logician het volgende:
[..]
topic openen in r&p? zgenoeg BL vrouwen daar die je dan op andere gedachten willen brengen dmv van natura uitingen![]()
Dat valt wel mee, maar ze zijn bang voor mij lijkt het wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:32 schreef omearos het volgende:
bang voor vrouwen?
Jij bent dan ook een bikkelvrouw.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:34 schreef Logician het volgende:
nee hoor, ik is nog nooit bang voor Q geweest
alweer?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:36 schreef QyRoZ het volgende:
Nog 3 nachtjes slapen voor Spinvis.![]()
Weer.
Vier maal is scheepsrecht.
Ik bedoel eigenlijk dat als je je heel fanatiek op dat sporten gooit, de lol er vaak snel af isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |