niet denken maar doenquote:Op maandag 28 maart 2005 22:14 schreef QyRoZ het volgende:
Kermissen zijn altijd waardeloos. En dat plaatje zag ik net ook nuek, en dacht hetzelfde.
ik wordt helemaal oud: welke kermis?quote:Op maandag 28 maart 2005 22:00 schreef McKillem het volgende:
Die kermis is waardeloos, ik word te oud denk ik
Paaskermis in het Volkspark.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:19 schreef omearos het volgende:
[..]
ik wordt helemaal oud: welke kermis?
euh, geen tijd gehad.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:13 schreef Nuek het volgende:
Reminds me... Arma heb je nog voor me geknutseld?
wat is het verschil?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:06 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Achterhoekse kermissen daarentegen zijn wel heel tof!
hebben ze daar een excuus voor nodig dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:09 schreef wendy-tje het volgende:
De kermissen daar zijn een excuus om te feesten in een tent met veel bier en een bandje
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:14 schreef DrMarten het volgende:
Dit gaat een hele lange dag week worden.
Omdat ik zo dusf als een kanarie ben.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:24 schreef omearos het volgende:
waarom allemaal zo'n lange dag of week?
I'm not having the best of times.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:24 schreef omearos het volgende:
waarom allemaal zo'n lange dag of week?
Cultuurbarbaarquote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:33 schreef omearos het volgende:
nick cave?
After goth pioneers the Birthday Party called it quits in 1983, singer/songwriter Nick Cave assembled the Bad Seeds, a post-punk supergroup featuring former Birthday Party guitarist Mick Harvey on drums, ex-Magazine bassist Barry Adamson, and Einstürzende Neubauten guitarist Blixa Bargeld. With the Bad Seeds, Cave continued to explore his obsessions with religion, death, love, America, and violence with a bizarre, sometimes self-consciously eclectic hybrid of blues, gospel, rock, and arty post-punk, although in a more subdued fashion than his work with the Birthday Party. Cave also allowed his literary aspirations to come to the forefront; the lyrics are narrative prose, heavy on literary allusions and myth-making, and take some inspiration from Leonard Cohen. Cave's gloomy lyrics, dark musical arrangements, and deep baritone voice recall the albums of Scott Walker, who also obsessed over death and love with a frightening passion. However, Cave brings a hefty amount of post-punk experimentalism to Walker's epic dark pop.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:33 schreef omearos het volgende:
nick cave?
daar ken ik de naam dus vanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:37 schreef DrMarten het volgende:
En het is een Australier en je kent hem misschien van zijn single met Kylie Minogue - Where the Wild Roses Grow, waarmee hij de carriere van deze dame weer een nieuwe impuls gaf
Nick Cave is btw ook de man op mijn avatar
quote:B-SIDES & RARITIES RELEASED 28th MARCH
"This is my favourite Nick Cave & The Bad Seeds albun" - Nick Cave
Spanning the full twenty-one years of Nick Cave & The Bad Seeds illustrious career, this comprehensive three CD set, entitled B-Sides & Rarities, presents a thrilling and eclectic retrospective collection of material by the band, some of which has been deleted, featured on a disparate number of soundtrack albums or has never been officially released before. From the menacing 'The Six Strings That Drew Blood', through the distraught 'The Girl At The Bottom Of My Glass', the fragile beauty of 'Little Empty Boat', the outlaw romance of '(I'll Love You) Till The End Of The World', the plaintive 'Bluebird' through to the murderous attack of 'The Ballad Of Robert Moore & Betty Coltrane', long term Bad Seeds aficionados, recent converts or the merely curious will find much to appreciate and enjoy in this landmark 56 track compilation.
Alweer zo'n fucking kermisquote:
'k was niet echt bezopen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:47 schreef DrMarten het volgende:
Hoe bezopen was je, dat je dat voor elkaar krijgt? En hoe kreeg je het voor elkaar?
En tot twee maanden daarna is het hele park een ranzige modderzooi. Tegen de tijd dat het hersteld is is de volgende kermis er alweer.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Alweer zo'n fucking kermis
* Mr.Noodle heeft echt het idee dat er wel 6x per jaar een kermis in het volkspark gehouden wordt
Pet Shop Boys is lekkere gaye nostalgische muziek.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:49 schreef omearos het volgende:
Pet Shop Boys zijn blij. Ik heb ergens nog een verdwaald singeltje van 'se a vida e'
Ah, heb ik het toch niet verkeerd gezien in de vijf jaar tijd dat ik nu in Enschede woon...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
En tot twee maanden daarna is het hele park een ranzige modderzooi. Tegen de tijd dat het hersteld is is de volgende kermis er alweer.![]()
Of nog erger, een circus.
Het is ook erg sneu en ik kan me er heel kwaad over maken. Alleen al om het feit dat nu de vogels geen ruimte hebben hun nesten te bouwen stoort me enorm.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ah, heb ik het toch niet verkeerd gezien in de vijf jaar tijd dat ik nu in Enschede woon...
"go wèèèèèst!!"quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Pet Shop Boys is lekkere gaye nostalgische muziek.
is er geen andere plek voor die kermissen enzo?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:01 schreef Nuek het volgende:
[..]
Het is ook erg sneu en ik kan me er heel kwaad over maken. Alleen al om het feit dat nu de vogels geen ruimte hebben hun nesten te bouwen stoort me enorm.
In het Twentekanaal.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:03 schreef omearos het volgende:
[..]
is er geen andere plek voor die kermissen enzo?
Vind je het erg dat ik dit niet serieus neemquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:01 schreef Nuek het volgende:
[..]
Het is ook erg sneu en ik kan me er heel kwaad over maken. Alleen al om het feit dat nu de vogels geen ruimte hebben hun nesten te bouwen stoort me enorm.
Mij best. Heb je de zooi naderhand wel eens gezien in het park? Mensen laten al hun troep gewoon liggen. Asociaal en idioot. Het park zal er wel geld aan verdienen aan die evenementen maar dit doet echt afbreuk :/ Ik snap niet dat ze de natuur naar de mens willen brengen en daarnaast dat stuk groen voor kermissen gebruikenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik dit niet serieus neem
Waarom ben jij niet hier eik?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:08 schreef wendy-tje het volgende:
tsja, het volkspark.... het is natuurlijk een lekker centrale locatie voor kermissen e.d.
Wat ik vorig jaar trouwens wel heel leuk vond was kunst in het volkspark
kunst in het volkspark? wanneer is dat dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:27 schreef Nuek het volgende:
[..]
Kunst in het Volkspark is echt leuk. Duurt maar een dag en... trekt een heel ander soort publiek.
Zwervers die met hun pik staan te zwaaien is toch ook kunst?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:44 schreef omearos het volgende:
[..]
kunst in het volkspark? wanneer is dat dan?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:45 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zwervers die met hun pik staan te zwaaien is toch ook kunst?
12 juni dit jaar geloof ikquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:44 schreef omearos het volgende:
[..]
kunst in het volkspark? wanneer is dat dan?
ziet er leuk uit *noteert in agenda*quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:09 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
12 juni dit jaar geloof ik
http://www.kunstinhetvolkspark.nl/index2.php?p=actueel/news&main_cat_id=1&language=NL
Lunchpauzequote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:11 schreef omearos het volgende:
rustig hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |