quote:Op zondag 3 april 2005 14:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
Welke eindbaashet was voor mij in ieder geval niet echt duidelijk wanneer het echt de eindbaas was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 april 2005 15:54 schreef Markster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
quote:Op zondag 3 april 2005 18:03 schreef peristilius het volgende:
[..]Heb normal gekozen, denk dat ik beter hard had kunnen nemen. Ben redelijk ervaren mgs gamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deel 1 en 2 allebei meer dan 10x uitgespeeld
Maar nu ben ik meer met timesplitters bezig, omdat the boss me een beetje me neus uitkomt![]()
die site doet een beetje vaag bij mij ..niet als voorheen in ieder gevalquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:32 schreef remondepemon het volgende:
http://www.konamijpn.co.jp/products/mgs3/english/
wat de neuk? bij mij nu ook.quote:Op maandag 4 april 2005 17:03 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
die site doet een beetje vaag bij mij ..niet als voorheen in ieder geval
allemaal chinees ??
mgs3 net voor het eerst uitgespeeld, uurtje of 30 mee zoet geweest! wat een goed spel zeg ..damn
gevonden:quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:03 schreef peristilius het volgende:
Ik was een Shark
Weet ook niet waarom, weet iemand dat?
Ik snap geen zak van al die dingen die daar staan, er staan er ook bij met -20 killsquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:43 schreef remondepemon het volgende:
[..]
gevonden:
Codename Rank: Shark
Difficulty: Normal
Requirements
Kills: +250 humans
Meals: +20 meals
bron : http://db.gamefaqs.com/co(...)solid_3_codename.txt
Yeppaquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:55 schreef remondepemon het volgende:
minder dan 20 kills neem ik aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar een detail, maar het klopt alleen niet helemaal!![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:22 schreef P-Style het volgende:
Er viel mij laatst iets op wat volgens mij niet helemaal klopte!Lol dat is mij helemaal niet opgevallen, volgende keer ff checkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar een detail, maar het klopt alleen niet helemaal!![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:22 schreef P-Style het volgende:
Er viel mij laatst iets op wat volgens mij niet helemaal klopte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar een detail, maar het klopt alleen niet helemaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
quote:Op woensdag 6 april 2005 12:41 schreef peristilius het volgende:Ja... je kunt 'm inderdaad al eerder krijgen, maar in de rest van het spel heb je er bijna niks aan. Nu ik erover nadenk... na twee keer rondspelen zijn er zelfs dingen die ik nog nooit heb gebruikt, zoals TNT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip:quote:Op woensdag 6 april 2005 16:48 schreef Markster het volgende:
Net me controller half stuk gegooid door die tering the boss. Wat een k*nkerbaas, echt geen hol aan gewoon. Ze wint alle CQC, schieten helpt niet, ze rent altijd sneller dan mij, en dan heb ik er bijna dood is de tijd om. Wat een verneukerij van het spel zeg, de camera werkt al helemaal niet mee, je kan totaal niet zien waar ze is, en voordat je het weet heeft ze alweer 80 botten gebroken, leuk man!
Tijd voor san andreas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm... tja... snow camo is toch wel erg belangrijk in dit gevecht. De eerste keer op Normal heb ik er ook zo'n 12x over gedaan om haar uiteindelijk te verslaan hoor!quote:Op woensdag 6 april 2005 18:14 schreef Markster het volgende:
Ik deed het al op die manier P-style, maar dan haal ik het nooit binnen de tijd
Ik gebruik btw de mummy camo, ik heb de snow camo niet
Vanavond nog maar ff een keer proberen, ik had haar net bijna, maar toen werd ik boos omdat ze me botten brak en zette me ps2 uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dragen...zieke, zieke geesten...
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Dude cirkel inhouden als ze je vastpakt en met je analoge stick spelen(naar achteren pushen) dan pak je haar meestal wel.En elke keer weglopen nadatje haar hebt neergemept en tweemaal op haar kop hebt geschoten. Zoek haar weer op het liefst achter een boom vandaan komen en haar vastpakken met cirkel inhouden en stick naar achter pushen. En na een tijdje heb je haar. gebruik goggles en een goeie cammo.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:45 schreef Markster het volgende:
Mooie omgeving wel idd, jammer dat ik bijna geen tijd heb om er van te genieten
Zometeen nog maar eens proberen.
Heel MGS is op normal belachelijk gemakkelijk...quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:00 schreef TokTokTokyo het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst The Fury verslagen. Wat een belachelijk makkelijke boss zeg.
Volgens mij vond ik die snow cammo gister in de grotten na de tweede ontmoeting met Ocelot.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:21 schreef HAL9000S het volgende:
Weet iemand waar die snow-camo te krijgen is?? Vooralsnog heb ik alleen de snow face camo gevonden en bevind me nou in de weapons lab east-wing.
Arrghhh nu moet ik het gewoon een keer uitspelenquote:Op zaterdag 9 april 2005 01:02 schreef Chocobo het volgende:
MGS3 uit........... wat een einde
The BossWat een vrouw !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarom ben je neit op very easy begonnen dan??? Of doe je dat al?? Want the boss is tot normale moeilijkheidsgraad te doen(te simpel)quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:40 schreef Markster het volgende:
[..]
Arrghhh nu moet ik het gewoon een keer uitspelen
Ik heb het hele spel fluitend doorlopen op normal, maar die baas lukt me gewoon nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:52 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Waarom ben je neit op very easy begonnen dan??? Of doe je dat al?? Want the boss is tot normale moeilijkheidsgraad te doen(te simpel)
Ze lopen volgens mij meestal gewoon een vaste patrouille, ook wel zo logisch eigenlijkquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:07 schreef BDisOKE het volgende:
Als ik hem op hard ga spelen, staan alle guards dan ook op andere plekken?
Wat veranderd er allemaal?
Dat is iets wat ik vaak toch wel jammer vind, enemy's staan vaak op dezelfde plekken elke keer.
okay, NU ga ik het meteen proberen, hier kan ik niet tegenquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:01 schreef BobbyJames het volgende:
ja precies ..maar hogere moeilijkheidsgraad betekent volgens mij ook meer reinforcments
enne ..markster op normal is ze goed te doen hoor kom op he
Verschrikkelijk slecht?!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:14 schreef Markster het volgende:
ow ff 1 flink minpunt, in het hele spel; de voice-acting is verschrikkelijk slecht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:10 schreef Markster het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi eind he ik kreeg het er warm van :pGeloof in jezus. Dan zal hij je belonen
quote:Op zondag 10 april 2005 00:13 schreef Alessandro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi eind he ik kreeg het er warm van :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 april 2005 08:58 schreef Chocobo het volgende:
Ik vond het serieus een van de beste eindes ooit in een game
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op zondag 10 april 2005 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Geweldig ! Normal ! 25 uur !quote:Op zondag 10 april 2005 12:16 schreef La-le-lu-li-lo het volgende:
Die muziek erbij ook
Wat vond je van die martelscene Cho?Op welk niveau speelde je? En hoe lang deed je erover?
Vond hem beter als RE4quote:Op zondag 10 april 2005 14:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geweldig ! Normal ! 25 uur !Volgende keer een 'hard' game !
HOE doe je dat?????quote:Op zondag 10 april 2005 18:35 schreef BobbyJames het volgende:
ja hoor ! net ff van the end zn cammo en mossin granant gehad !![]()
Inderdaad... ik speel 'm nu voor de 3e keer en nog steeds sla ik geen enkele cut-scene over! Ze blijven boeiend!quote:Op zondag 10 april 2005 20:12 schreef Henkmanz het volgende:
Mensen die de cutscenes vreselijk vinden moeten maar Splinter Cell gaan spelen ofzo.
Koel!quote:Op zondag 10 april 2005 20:03 schreef BobbyJames het volgende:
bij the end moet je hem van achter besluipen en je pistool tegen zn kop aan zetten ..mik op zn hoofd ..even geduld en hij geeft je de moss-camouflage
wanneer je hem vervolgens stamina-killed krijg je zijn sniper
![]()
Tja...quote:Op zondag 10 april 2005 23:38 schreef BDisOKE het volgende:
En die camo is ook super goed, of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heeft 'ie in bosrijke omgevingen ook een aardig hoge camo-index.
Volgin is nog makkelijker!quote:Op maandag 11 april 2005 00:39 schreef Markster het volgende:
Ben nu bezig met alle bazen met de tranq gun te verslaan, ocelot was een eitje
quote:Op maandag 11 april 2005 00:49 schreef Markster het volgende:
Cool, ik denk dat The End het lastigst wordt.Helemaal niet! The End is supersimpel! Ik heb 'm zo verslagen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetzelfde geldt trouwens voor The Fear...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 01:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Helemaal niet! The End is supersimpel! Ik heb 'm zo verslagen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetzelfde geldt trouwens voor The Fear...thx voor de tip. Ik ga ook wat andere dingen proberen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 01:05 schreef Markster het volgende:
thx voor de tip. Ik ga ook wat andere dingen proberen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vind ik nou ook één van de mooie dingen van MGS3... je kunt de bosses op zoveel verschillende effectieve manier verslaan. Terwijk je bij de vorige MGS's meestal maar één bepaalde tactiek moest toepassen om de bosses te verslaan.![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 01:11 schreef P-Style het volgende:
[..]Absoluut waar, en al die geheimen en easter eggs en vooral de humor blijft voor mij het geweldige aspect aan de MGS reeks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vind ik nou ook één van de mooie dingen van MGS3... je kunt de bosses op zoveel verschillende effectieve manier verslaan. Terwijk je bij de vorige MGS's meestal maar één bepaalde tactiek moest toepassen om de bosses te verslaan.
Samen met de geweldige filmpjes (die toch wat lang zijn af en toe naar mijn mening), de intro, de muziek en de enorm gruwelijke graphics, maken deel 3 de beste tot nu toe. Ik heb even getwijveld tussen deel 1 en deel 3, maar deel 3 is dan toch de winnaar
Petje af voor deze game, ik zie zelden een game van dit niveau.![]()
Mee eens. Ik durf deze game met recht te bestempelen tot beste game die ik ooit gespeeld heb! Ik krijg ook weer helemaal zin om die andere twee delen weer te spelen. Ik denk dat ik binnenkort maar eens een Metal Gear Solid marathon ga houden en alle drie de delen achter elkaar minstens op "hard" ga rondspelen!quote:Op maandag 11 april 2005 01:14 schreef Markster het volgende:Ik heb even getwijveld tussen deel 1 en deel 3, maar deel 3 is dan toch de winnaar
Petje af voor deze game, ik zie zelden een game van dit niveau.![]()
Jij hebt een hoop tijd zeker !quote:Op maandag 11 april 2005 01:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mee eens. Ik durf deze game met recht te bestempelen tot beste game die ik ooit gespeeld heb! Ik krijg ook weer helemaal zin om die andere twee delen weer te spelen. Ik denk dat ik binnenkort maar eens een Metal Gear Solid marathon ga houden en alle drie de delen achter elkaar minstens op "hard" ga rondspelen!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
Ik wil deel 1 en 2 nog hebben, ik heb ze niet eensquote:Op maandag 11 april 2005 01:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mee eens. Ik durf deze game met recht te bestempelen tot beste game die ik ooit gespeeld heb! Ik krijg ook weer helemaal zin om die andere twee delen weer te spelen. Ik denk dat ik binnenkort maar eens een Metal Gear Solid marathon ga houden en alle drie de delen achter elkaar minstens op "hard" ga rondspelen!![]()
Maarja, waar kan ik deel 1 nog halen ? Deel 2 is denk ik nog wel te vinden bij bv de mediamarkt.![]()
Deel 1 is ook voor Cube te krijgen. De remake zeg maar. Moet hem ook nog halen, en hij is nu ook nog classic ofzoquote:Op maandag 11 april 2005 08:36 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik wil deel 1 en 2 nog hebben, ik heb ze niet eens![]()
Maarja, waar kan ik deel 1 nog halen ? Deel 2 is denk ik nog wel te vinden bij bv de mediamarkt.Mooie prijs dus. Maarja,... dan moet je wel een Cube hebben. Of je probeert de PSX versie ergens op de kop te tikken
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
Ik heb geen cube, en ik wil de psxversie. FF zoeken dus.quote:Op maandag 11 april 2005 08:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Deel 1 is ook voor Cube te krijgen. De remake zeg maar. Moet hem ook nog halen, en hij is nu ook nog classic ofzoMooie prijs dus. Maarja,... dan moet je wel een Cube hebben. Of je probeert de PSX versie ergens op de kop te tikken
![]()
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=8187&item=8184190051&rd=1&ssPageName=WD2Vquote:Op maandag 11 april 2005 08:53 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik heb geen cube, en ik wil de psxversie. FF zoeken dus.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 01:00 schreef P-Style het volgende:
[..]haha ..dit meen je niet!! ik heb the end echt een stuk of 5 keer van achter moeten besluipenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't is me uiteindelijk gelukt ..maar het had dus veel makkelijker gekunt![]()
ben het trouwens mee eens dat dit het beste spel is wat ik ooit gespeeld heb
ik ben inderdaad ook opzoek naar mgs1Netjes langs de pijpen ..niet te groen!![]()
Eigenlijk zou ik nog liever de non-platinum hebben, maar ik denk niet dat die nog te krijgen is, nieuw.![]()
Hehe...quote:Nou ja... marathon was misschien een slechte woordkeuze van mij. Ik denk niet dat ik ze aan één stuk door achter elkaar ga spelen hoor!
![]()
![]()
Ach... MGS3 is een prequel dus opzich is het niet zo héél erg dat je deel 1 en 2 nog moet spelen. Maar zorg wel dat je het doet! Het is een schittende trilogie en de ervaring van deel 1 en 2 hebben bij mij veel toegevoegd aan de speelervaring van deel 3. Er zitten zoveel verwijzingen in naar de andere delen.quote:Op maandag 11 april 2005 08:36 schreef Markster het volgende:
Ik wil deel 1 en 2 nog hebben, ik heb ze niet eens![]()
Maarja, waar kan ik deel 1 nog halen ? Deel 2 is denk ik nog wel te vinden bij bv de mediamarkt.![]()
de PS1 versie is hier en daar nog wel 2e hands te krijgen bij de betere gameshop. Ik heb hem zelf ook een paar jaar terug 2ehands gekocht, in combinatie met een PS1.
Deel 2 is te belabberd om te spelen naar mijn mening, het verhaal wordt verneukt en Snake komt er nauwelijks in voor, gewoon kut. Raiden (waar je het grootste deel mee speelt in deel 2) wordt in deel 3 belachelijk gemaakt in de persoon van Raikov. Dat zegt dus al genoeg. Plus, het verhaal is echt klote.
Deel 3 is echt een verademing, en de beste in de reeks, althans, naar mijn mening. iets minder aktie (hoewel, nog steeds een shitload) en veel meer survival. Dat je soms echt een paar minuten moet wachten tot het alarm voorbij is vind ik heerlijk. De koude rillingen die over mijn rug liepen nadat ik in Grozny Grad onder een tank kroop en zo ongezien bleef is echt super.
Dat kreeg ik wel bij deel 1 en deel 3, niet bij 2.
Overigens is het best zonde om eerst deel 3 gespeeld te hebben; als je begonnen bent met deel 1 is deel 3 voor een groot deel een feest van herkenning.. alleen de codename die snake aan het eind krijgt is heerlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja... dit is een "mening" over deel 2 die je onzèttend vaak tegenkomt... soms heb ik het idee dat maar weinig mensen hun eigen mening vormen en elkaar vooral napraten. Ikzelf vond deel 2 een prima spel!quote:Op maandag 11 april 2005 17:20 schreef Henkmanz het volgende:
Deel 2 is te belabberd om te spelen naar mijn mening, het verhaal wordt verneukt en Snake komt er nauwelijks in voor, gewoon kut. Raiden (waar je het grootste deel mee speelt in deel 2) wordt in deel 3 belachelijk gemaakt in de persoon van Raikov. Dat zegt dus al genoeg. Plus, het verhaal is echt klote.En ik heb me er over het algemeen meer mee vermaakt dan deel 1. Er is niks mis met het verhaal. Het is alleen niet zo... "toegankelijk" voor iedereen. In deel drie speel je ook niet met Solid Snake, maar met iemand die er hetzelfde uitziet en dezelfde stem heeft. Zelfs de persoonlijkheid van Naked Snake is anders dan die van Solid Snake, maar zolang 'ie er maar hetzelfde uitziet zijn mensen schijnbaar tevreden.
![]()
![]()
hoho, jij begrijpt mij verkeerd, ik heb ze wel gespeeld, ik heb ze alleen niet (meer)quote:Op maandag 11 april 2005 15:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ach... MGS3 is een prequel dus opzich is het niet zo héél erg dat je deel 1 en 2 nog moet spelen. Maar zorg wel dat je het doet! Het is een schittende trilogie en de ervaring van deel 1 en 2 hebben bij mij veel toegevoegd aan de speelervaring van deel 3. Er zitten zoveel verwijzingen in naar de andere delen.
Ik heb beide delen al minstens 10 keer uitgespeeld.
Maarre;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh gelukkig... Ik vond het al zo vreemd dat jij die niet gespeeld zou hebben.quote:Op maandag 11 april 2005 19:26 schreef Markster het volgende:
hoho, jij begrijpt mij verkeerd, ik heb ze wel gespeeld, ik heb ze alleen niet (meer)
Ik heb beide delen al minstens 10 keer uitgespeeld.quote:Ik volg die verhalen nooit zo, misschien wat te ingewikkeld voor mijAls je de verhalen niet volgt... waarom speel je dan MGS?
![]()
![]()
ow lol, zo bedoel ik het nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
Oh gelukkig... Ik vond het al zo vreemd dat jij die niet gespeeld zou hebben.
[..]
Als je de verhalen niet volgt... waarom speel je dan MGS?
![]()
Ik bedoel dat ik me best doe om ze te volgen, maar het lukt niet altijd, niet dat ik het verhaal niet intressant vind![]()
![]()
Nou ja... misschien ligt dat probleem niet alleen bij jou.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:19 schreef Markster het volgende:
attelenooije wat kom ik vaak verkeerd over haha![]()
![]()
gelukkig maarquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja... misschien ligt dat probleem niet alleen bij jou.![]()
![]()
Zeldzaam.... het verhaal in de MGS reeks is briljant. Met SC heb ik moeite het te volgen maar dat is anders.... dat boeit me ook niet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:19 schreef Markster het volgende:
[..]
ow lol, zo bedoel ik het niet
Ik bedoel dat ik me best doe om ze te volgen, maar het lukt niet altijd, niet dat ik het verhaal niet intressant vindA discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
De verhalen zijn ook geweldig, maar de eerste keer snap ik er geen reet van, pas na 5 keer spelen snapte ik deel 1 (denk ik) eindelijk. Idem voor deel 2. Verhaal van deel 3 lijkt me makkelijker.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeldzaam.... het verhaal in de MGS reeks is briljant. Met SC heb ik moeite het te volgen maar dat is anders.... dat boeit me ook niet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: