SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dragen...zieke, zieke geesten...
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude cirkel inhouden als ze je vastpakt en met je analoge stick spelen(naar achteren pushen) dan pak je haar meestal wel.En elke keer weglopen nadatje haar hebt neergemept en tweemaal op haar kop hebt geschoten. Zoek haar weer op het liefst achter een boom vandaan komen en haar vastpakken met cirkel inhouden en stick naar achter pushen. En na een tijdje heb je haar. gebruik goggles en een goeie cammo.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:45 schreef Markster het volgende:
Mooie omgeving wel idd, jammer dat ik bijna geen tijd heb om er van te genieten
Zometeen nog maar eens proberen.
Heel MGS is op normal belachelijk gemakkelijk...quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:00 schreef TokTokTokyo het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst The Fury verslagen. Wat een belachelijk makkelijke boss zeg.
Volgens mij vond ik die snow cammo gister in de grotten na de tweede ontmoeting met Ocelot.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:21 schreef HAL9000S het volgende:
Weet iemand waar die snow-camo te krijgen is?? Vooralsnog heb ik alleen de snow face camo gevonden en bevind me nou in de weapons lab east-wing.
Arrghhh nu moet ik het gewoon een keer uitspelenquote:Op zaterdag 9 april 2005 01:02 schreef Chocobo het volgende:
MGS3 uit........... wat een einde
The BossWat een vrouw !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarom ben je neit op very easy begonnen dan??? Of doe je dat al?? Want the boss is tot normale moeilijkheidsgraad te doen(te simpel)quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:40 schreef Markster het volgende:
[..]
Arrghhh nu moet ik het gewoon een keer uitspelen
Ik heb het hele spel fluitend doorlopen op normal, maar die baas lukt me gewoon nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:52 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Waarom ben je neit op very easy begonnen dan??? Of doe je dat al?? Want the boss is tot normale moeilijkheidsgraad te doen(te simpel)
Ze lopen volgens mij meestal gewoon een vaste patrouille, ook wel zo logisch eigenlijkquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:07 schreef BDisOKE het volgende:
Als ik hem op hard ga spelen, staan alle guards dan ook op andere plekken?
Wat veranderd er allemaal?
Dat is iets wat ik vaak toch wel jammer vind, enemy's staan vaak op dezelfde plekken elke keer.
okay, NU ga ik het meteen proberen, hier kan ik niet tegenquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:01 schreef BobbyJames het volgende:
ja precies ..maar hogere moeilijkheidsgraad betekent volgens mij ook meer reinforcments
enne ..markster op normal is ze goed te doen hoor kom op he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |