quote:Op maandag 11 april 2005 01:11 schreef P-Style het volgende:
[..]Absoluut waar, en al die geheimen en easter eggs en vooral de humor blijft voor mij het geweldige aspect aan de MGS reeks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vind ik nou ook één van de mooie dingen van MGS3... je kunt de bosses op zoveel verschillende effectieve manier verslaan. Terwijk je bij de vorige MGS's meestal maar één bepaalde tactiek moest toepassen om de bosses te verslaan.
Samen met de geweldige filmpjes (die toch wat lang zijn af en toe naar mijn mening), de intro, de muziek en de enorm gruwelijke graphics, maken deel 3 de beste tot nu toe. Ik heb even getwijveld tussen deel 1 en deel 3, maar deel 3 is dan toch de winnaar
Petje af voor deze game, ik zie zelden een game van dit niveau.
Mee eens. Ik durf deze game met recht te bestempelen tot beste game die ik ooit gespeeld heb! Ik krijg ook weer helemaal zin om die andere twee delen weer te spelen. Ik denk dat ik binnenkort maar eens een Metal Gear Solid marathon ga houden en alle drie de delen achter elkaar minstens op "hard" ga rondspelen!quote:Op maandag 11 april 2005 01:14 schreef Markster het volgende:Ik heb even getwijveld tussen deel 1 en deel 3, maar deel 3 is dan toch de winnaar
Petje af voor deze game, ik zie zelden een game van dit niveau.
Jij hebt een hoop tijd zeker !quote:Op maandag 11 april 2005 01:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mee eens. Ik durf deze game met recht te bestempelen tot beste game die ik ooit gespeeld heb! Ik krijg ook weer helemaal zin om die andere twee delen weer te spelen. Ik denk dat ik binnenkort maar eens een Metal Gear Solid marathon ga houden en alle drie de delen achter elkaar minstens op "hard" ga rondspelen!
Ik wil deel 1 en 2 nog hebben, ik heb ze niet eensquote:Op maandag 11 april 2005 01:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mee eens. Ik durf deze game met recht te bestempelen tot beste game die ik ooit gespeeld heb! Ik krijg ook weer helemaal zin om die andere twee delen weer te spelen. Ik denk dat ik binnenkort maar eens een Metal Gear Solid marathon ga houden en alle drie de delen achter elkaar minstens op "hard" ga rondspelen!
Deel 1 is ook voor Cube te krijgen. De remake zeg maar. Moet hem ook nog halen, en hij is nu ook nog classic ofzoquote:Op maandag 11 april 2005 08:36 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik wil deel 1 en 2 nog hebben, ik heb ze niet eens![]()
Maarja, waar kan ik deel 1 nog halen ? Deel 2 is denk ik nog wel te vinden bij bv de mediamarkt.
Ik heb geen cube, en ik wil de psxversie. FF zoeken dus.quote:Op maandag 11 april 2005 08:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Deel 1 is ook voor Cube te krijgen. De remake zeg maar. Moet hem ook nog halen, en hij is nu ook nog classic ofzoMooie prijs dus. Maarja,... dan moet je wel een Cube hebben. Of je probeert de PSX versie ergens op de kop te tikken
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=8187&item=8184190051&rd=1&ssPageName=WD2Vquote:Op maandag 11 april 2005 08:53 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik heb geen cube, en ik wil de psxversie. FF zoeken dus.
quote:Op maandag 11 april 2005 01:00 schreef P-Style het volgende:
[..]haha ..dit meen je niet!! ik heb the end echt een stuk of 5 keer van achter moeten besluipenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't is me uiteindelijk gelukt ..maar het had dus veel makkelijker gekunt![]()
ben het trouwens mee eens dat dit het beste spel is wat ik ooit gespeeld heb
ik ben inderdaad ook opzoek naar mgs1Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
Hehe...quote:
Ach... MGS3 is een prequel dus opzich is het niet zo héél erg dat je deel 1 en 2 nog moet spelen. Maar zorg wel dat je het doet! Het is een schittende trilogie en de ervaring van deel 1 en 2 hebben bij mij veel toegevoegd aan de speelervaring van deel 3. Er zitten zoveel verwijzingen in naar de andere delen.quote:Op maandag 11 april 2005 08:36 schreef Markster het volgende:
Ik wil deel 1 en 2 nog hebben, ik heb ze niet eens![]()
Maarja, waar kan ik deel 1 nog halen ? Deel 2 is denk ik nog wel te vinden bij bv de mediamarkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja... dit is een "mening" over deel 2 die je onzèttend vaak tegenkomt... soms heb ik het idee dat maar weinig mensen hun eigen mening vormen en elkaar vooral napraten. Ikzelf vond deel 2 een prima spel!quote:Op maandag 11 april 2005 17:20 schreef Henkmanz het volgende:
Deel 2 is te belabberd om te spelen naar mijn mening, het verhaal wordt verneukt en Snake komt er nauwelijks in voor, gewoon kut. Raiden (waar je het grootste deel mee speelt in deel 2) wordt in deel 3 belachelijk gemaakt in de persoon van Raikov. Dat zegt dus al genoeg. Plus, het verhaal is echt klote.
hoho, jij begrijpt mij verkeerd, ik heb ze wel gespeeld, ik heb ze alleen niet (meer)quote:Op maandag 11 april 2005 15:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ach... MGS3 is een prequel dus opzich is het niet zo héél erg dat je deel 1 en 2 nog moet spelen. Maar zorg wel dat je het doet! Het is een schittende trilogie en de ervaring van deel 1 en 2 hebben bij mij veel toegevoegd aan de speelervaring van deel 3. Er zitten zoveel verwijzingen in naar de andere delen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh gelukkig... Ik vond het al zo vreemd dat jij die niet gespeeld zou hebben.quote:Op maandag 11 april 2005 19:26 schreef Markster het volgende:
hoho, jij begrijpt mij verkeerd, ik heb ze wel gespeeld, ik heb ze alleen niet (meer)
Ik heb beide delen al minstens 10 keer uitgespeeld.
quote:Ik volg die verhalen nooit zo, misschien wat te ingewikkeld voor mij
ow lol, zo bedoel ik het nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
Oh gelukkig... Ik vond het al zo vreemd dat jij die niet gespeeld zou hebben.
[..]
Als je de verhalen niet volgt... waarom speel je dan MGS?
![]()
Nou ja... misschien ligt dat probleem niet alleen bij jou.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:19 schreef Markster het volgende:
attelenooije wat kom ik vaak verkeerd over haha
gelukkig maarquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja... misschien ligt dat probleem niet alleen bij jou.
Zeldzaam.... het verhaal in de MGS reeks is briljant. Met SC heb ik moeite het te volgen maar dat is anders.... dat boeit me ook niet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:19 schreef Markster het volgende:
[..]
ow lol, zo bedoel ik het niet
Ik bedoel dat ik me best doe om ze te volgen, maar het lukt niet altijd, niet dat ik het verhaal niet intressant vind
De verhalen zijn ook geweldig, maar de eerste keer snap ik er geen reet van, pas na 5 keer spelen snapte ik deel 1 (denk ik) eindelijk. Idem voor deel 2. Verhaal van deel 3 lijkt me makkelijker.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeldzaam.... het verhaal in de MGS reeks is briljant. Met SC heb ik moeite het te volgen maar dat is anders.... dat boeit me ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |