abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26111445
ow ff 1 flink minpunt, in het hele spel; de voice-acting is verschrikkelijk slecht!
pi_26111640
Me speeltijd was 17 uur (vind je het gek met zoveel filmpjes van een half uur )

375 mensen gekilled
Special item, not used

Your title is shark.

edit-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_26112241
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 23:14 schreef Markster het volgende:
ow ff 1 flink minpunt, in het hele spel; de voice-acting is verschrikkelijk slecht!
Verschrikkelijk slecht?! Ik vind 'm juist best goed! Alleen de lip-sync is niet helemaal perfect.

Nu even wat anders... De eerste twee keren dat ik 'm speelde heb ik eigenlijk amper tot geen chaff-grenades gebruikt. Er zijn namelijk niet zoveel elektronische apparaten als in die andere twee Metal Gear Solids. En door het spel heen, kun je er aardig wat verzamelen als je mannetjes leegschudt. Maar toen bedacht ik me een hele goeie toepassing voor die dingen... iets wat in de vorige Metal Gear Solids natuurlijk ookal kon.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_26112340
Hey, niet aan gedacht, ik probeerde die radio's altijd kapot te knallen.

En met voice-acting bedoel ik dus het lippenwerk, het loopt niet gelijk met het geluid. Dat bedoelde ik
  zondag 10 april 2005 @ 00:13:38 #155
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_26113148
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 23:10 schreef Markster het volgende:
SPOILER
SPOILER
mooi eind he ik kreeg het er warm van :p
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_26113643
quote:
Op zondag 10 april 2005 00:13 schreef Alessandro het volgende:

[..]
SPOILER
mooi eind he ik kreeg het er warm van :p
SPOILER
  zondag 10 april 2005 @ 08:58:08 #157
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_26116750
Ik vond het serieus een van de beste eindes ooit in een game
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zondag 10 april 2005 @ 10:34:16 #158
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_26117414
quote:
Op zondag 10 april 2005 08:58 schreef Chocobo het volgende:
Ik vond het serieus een van de beste eindes ooit in een game
SPOILER
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zondag 10 april 2005 @ 10:41:25 #159
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_26117516
quote:
Op zondag 10 april 2005 10:34 schreef Strolie75 het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_26119037

Die muziek erbij ook

Wat vond je van die martelscene Cho? Op welk niveau speelde je? En hoe lang deed je erover?
  zondag 10 april 2005 @ 14:24:06 #161
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_26121885
quote:
Op zondag 10 april 2005 12:16 schreef La-le-lu-li-lo het volgende:

Die muziek erbij ook

Wat vond je van die martelscene Cho? Op welk niveau speelde je? En hoe lang deed je erover?
Geweldig ! Normal ! 25 uur ! Volgende keer een 'hard' game !
pi_26123075
quote:
Op zondag 10 april 2005 14:24 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Geweldig ! Normal ! 25 uur ! Volgende keer een 'hard' game !
Vond hem beter als RE4
Ja, dat doet als een groot RE fan pijn om te zeggen
VInd deeltje 4 meer een horror shooter en voelt echt minder aan als een Resi
Remake op de Kubus blijft de beste samen met deel 2
pi_26127833
ja hoor ! net ff van the end zn cammo en mossin granant gehad !
Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
  zondag 10 april 2005 @ 19:33:35 #164
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_26129416
quote:
Op zondag 10 april 2005 18:35 schreef BobbyJames het volgende:
ja hoor ! net ff van the end zn cammo en mossin granant gehad !
HOE doe je dat?????
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_26130302
je krijgt van alle bazen een cammo (of meer) kado wanneer je ze met je tranquilizer gun doodt (nou ja eigenlijk dus niet doodt)

bij the end moet je hem van achter besluipen en je pistool tegen zn kop aan zetten ..mik op zn hoofd ..even geduld en hij geeft je de moss-camouflage
wanneer je hem vervolgens stamina-killed krijg je zijn sniper

Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
pi_26130560
Ik heb er 17,5 uur over gedaan en heb niks dan positiefs te zeggen over deze game.

Mensen die de cutscenes vreselijk vinden moeten maar Splinter Cell gaan spelen ofzo.
pi_26133648
quote:
Op zondag 10 april 2005 20:12 schreef Henkmanz het volgende:
Mensen die de cutscenes vreselijk vinden moeten maar Splinter Cell gaan spelen ofzo.
Inderdaad... ik speel 'm nu voor de 3e keer en nog steeds sla ik geen enkele cut-scene over! Ze blijven boeiend!
  zondag 10 april 2005 @ 23:38:06 #168
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_26136446
quote:
Op zondag 10 april 2005 20:03 schreef BobbyJames het volgende:
bij the end moet je hem van achter besluipen en je pistool tegen zn kop aan zetten ..mik op zn hoofd ..even geduld en hij geeft je de moss-camouflage
wanneer je hem vervolgens stamina-killed krijg je zijn sniper
Koel!
Thnx voor de tip!!
En die camo is ook super goed, of wat?
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_26136695
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:38 schreef BDisOKE het volgende:
En die camo is ook super goed, of wat?
Tja...
SPOILER
Verder heeft 'ie in bosrijke omgevingen ook een aardig hoge camo-index.
pi_26137761
Ben nu bezig met alle bazen met de tranq gun te verslaan, ocelot was een eitje
pi_26137854
quote:
Op maandag 11 april 2005 00:39 schreef Markster het volgende:
Ben nu bezig met alle bazen met de tranq gun te verslaan, ocelot was een eitje
Volgin is nog makkelijker!
SPOILER
pi_26137910
Cool, ik denk dat The End het lastigst wordt.
SPOILER
pi_26138078
quote:
Op maandag 11 april 2005 00:49 schreef Markster het volgende:
Cool, ik denk dat The End het lastigst wordt.
SPOILER
Helemaal niet! The End is supersimpel! Ik heb 'm zo verslagen...
SPOILER
Hetzelfde geldt trouwens voor The Fear...
SPOILER
pi_26138137
quote:
Op maandag 11 april 2005 01:00 schreef P-Style het volgende:

[..]

Helemaal niet! The End is supersimpel! Ik heb 'm zo verslagen...
SPOILER
Hetzelfde geldt trouwens voor The Fear...
SPOILER
thx voor de tip. Ik ga ook wat andere dingen proberen:
SPOILER
pi_26138208
quote:
Op maandag 11 april 2005 01:05 schreef Markster het volgende:
thx voor de tip. Ik ga ook wat andere dingen proberen:
SPOILER
SPOILER
Dat vind ik nou ook één van de mooie dingen van MGS3... je kunt de bosses op zoveel verschillende effectieve manier verslaan. Terwijk je bij de vorige MGS's meestal maar één bepaalde tactiek moest toepassen om de bosses te verslaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')