quote:Op zondag 3 april 2005 14:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
Welke eindbaashet was voor mij in ieder geval niet echt duidelijk wanneer het echt de eindbaas was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 april 2005 15:54 schreef Markster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
quote:Op zondag 3 april 2005 18:03 schreef peristilius het volgende:
[..]Heb normal gekozen, denk dat ik beter hard had kunnen nemen. Ben redelijk ervaren mgs gamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deel 1 en 2 allebei meer dan 10x uitgespeeld
Maar nu ben ik meer met timesplitters bezig, omdat the boss me een beetje me neus uitkomt![]()
die site doet een beetje vaag bij mij ..niet als voorheen in ieder gevalquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:32 schreef remondepemon het volgende:
http://www.konamijpn.co.jp/products/mgs3/english/
wat de neuk? bij mij nu ook.quote:Op maandag 4 april 2005 17:03 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
die site doet een beetje vaag bij mij ..niet als voorheen in ieder geval
allemaal chinees ??
mgs3 net voor het eerst uitgespeeld, uurtje of 30 mee zoet geweest! wat een goed spel zeg ..damn
gevonden:quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:03 schreef peristilius het volgende:
Ik was een Shark
Weet ook niet waarom, weet iemand dat?
Ik snap geen zak van al die dingen die daar staan, er staan er ook bij met -20 killsquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:43 schreef remondepemon het volgende:
[..]
gevonden:
Codename Rank: Shark
Difficulty: Normal
Requirements
Kills: +250 humans
Meals: +20 meals
bron : http://db.gamefaqs.com/co(...)solid_3_codename.txt
Yeppaquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:55 schreef remondepemon het volgende:
minder dan 20 kills neem ik aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar een detail, maar het klopt alleen niet helemaal!![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:22 schreef P-Style het volgende:
Er viel mij laatst iets op wat volgens mij niet helemaal klopte!Lol dat is mij helemaal niet opgevallen, volgende keer ff checkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar een detail, maar het klopt alleen niet helemaal!![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:22 schreef P-Style het volgende:
Er viel mij laatst iets op wat volgens mij niet helemaal klopte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar een detail, maar het klopt alleen niet helemaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
quote:Op woensdag 6 april 2005 12:41 schreef peristilius het volgende:Ja... je kunt 'm inderdaad al eerder krijgen, maar in de rest van het spel heb je er bijna niks aan. Nu ik erover nadenk... na twee keer rondspelen zijn er zelfs dingen die ik nog nooit heb gebruikt, zoals TNT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip:quote:Op woensdag 6 april 2005 16:48 schreef Markster het volgende:
Net me controller half stuk gegooid door die tering the boss. Wat een k*nkerbaas, echt geen hol aan gewoon. Ze wint alle CQC, schieten helpt niet, ze rent altijd sneller dan mij, en dan heb ik er bijna dood is de tijd om. Wat een verneukerij van het spel zeg, de camera werkt al helemaal niet mee, je kan totaal niet zien waar ze is, en voordat je het weet heeft ze alweer 80 botten gebroken, leuk man!
Tijd voor san andreas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm... tja... snow camo is toch wel erg belangrijk in dit gevecht. De eerste keer op Normal heb ik er ook zo'n 12x over gedaan om haar uiteindelijk te verslaan hoor!quote:Op woensdag 6 april 2005 18:14 schreef Markster het volgende:
Ik deed het al op die manier P-style, maar dan haal ik het nooit binnen de tijd
Ik gebruik btw de mummy camo, ik heb de snow camo niet
Vanavond nog maar ff een keer proberen, ik had haar net bijna, maar toen werd ik boos omdat ze me botten brak en zette me ps2 uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |