Statistiekjesquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
http://wiki.fok.nl/index.php/Tvpquote:Op maandag 28 maart 2005 21:25 schreef Sjowhan het volgende:
En weer een tvptje enzo.. hoe je die dingen ook noemt
copyright by cygnusxquote:
Het is wel een heel erg kromme zin jaquote:Op maandag 28 maart 2005 21:35 schreef cygnusx het volgende:
[..]
copyright by cygnusxwas aleen niet ingelogd
Que?quote:Op maandag 28 maart 2005 21:36 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het is wel een heel erg kromme zin ja
TVP, ook bekend als Terugvindpost. oftewel dat je een bericht plaatst met als inhoud "TVP" hierbij geef je aan dat je dit wil terug kunnen vinden, als je namelijk een bericht plaatst in een topic dan komt die meteen in je active topics te staan,. vandaar.quote:
mja, dr is een edit knop he. tis niet voor niets een wikiquote:Op maandag 28 maart 2005 21:37 schreef Slarioux het volgende:
[..]
TVP, ook bekend als Terugvindpost. oftewel dat je een bericht plaatst met als inhoud "TVP" hierbij geef je aan dat je dit wil terug kunnen vinden, als je namelijk een bericht plaatst in een topic dan komt die meteen in je active topics te staan,. vandaar.
Eén zin die echt voor geen meter loopt.
Het is een wiki, en het eerste wat meneer roept is "copyright cygnus"quote:Op maandag 28 maart 2005 21:44 schreef cygnusx het volgende:
[..]
mja, dr is een edit knop he. tis niet voor niets een wiki![]()
Huilie.. whehe.![]()
quote:Afhankelijk van de policy van het subforum, kan een moderator besluiten om jouw TVP post te verwijderen om een overzichtlijk topic te houden. Het topic blijft echter in je active lijst staan, ondanks dat er geen posts van jou in staan.
quote:
Vers uit de pen, en mijjn proza wordt nu al op het forum voorgedragenquote:Op maandag 28 maart 2005 21:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Voel je je nu geeerd?quote:Op maandag 28 maart 2005 21:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Vers uit de pen, en mijjn proza wordt nu al op het forum voorgedragen
Samen met slar hebben we toch een redelijke tekst voortgebracht. Daar kan cyg nog een puntje aan zuigenquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:05 schreef BlueCurl het volgende:
zo nu eens naar bedwhehe moest ff een scri[tje afmaken
1 2 3 | <?php echo "Naar bed naar bed zij duimelot\n"; ?> |
Te veel eieren gegeten?quote:
Okiedoquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:03 schreef Sjowhan het volgende:
Neh dat niet.. 't was gewoon een gezellig weekend, dus heb me best vermaakt
moet vandaag wat kunnen tonen op school dus moest wel ff datgene afmakenquote:
uhuh. zo er eens mee patsen op school. al menige jaloerze/geintresseerde blikken geziend at ik even een forumpje aan het proggen ben. das wel tofquote:
Hey dude,quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:27 schreef Godlike02 het volgende:
Zo weer ff tijd om wat te tikken
werd tijd
Suus leeft nog en de paasraces waren gaafquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:35 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Hey dude,
Hoe waren de paas races? was het nog oke?
Meet suus wel heb ik gehoort![]()
Klinkt goedquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Suus leeft nog en de paasraces waren gaaf
Kut weer maar wel erg gezellig, was weer te laat thuis dus ben nu gaar en waarschijnlijk overwerken vanavond
Ach joh overwerk hoord er bijquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:41 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Klinkt goedJa ik was suus zondag avond nog tegengekomen in de soy....
Overwerken![]()
Ik heb nu al geen zin meer hier
Sociaal leven is voor mietjesquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach joh overwerk hoord er bij
Kan ik vrij zijn op de dagen dat ik wil.
En heb ik geen tijd voor prive leven
hahahahquote:
Gezeikquote:
Dat is ruk ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gezeik
Ik hoef niet te werken
Dan kan ik voor dood op de bank vallen en GT4 spelen
Daar gaan mn extra uren
Ben toch doodopquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:41 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Dat is ruk ja.
Extra uren is altijd relax.
Ga je op vakantie met suus danquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben toch doodop
Had me vast niet kunnen concentreren!
Tijd voor vakantie met een lekker ding
Ja ik zal proberen vanavond naar je brief te kijken.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:47 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ga je op vakantie met suus dan
* Marty26 heeft ook vakantie nodig.
Zowieso denk dat ik me de rest van de week maar eens thuis ga begeven
heb het echt gehad hier op me werk
Ik wil zelfs over werkenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:52 schreef BlueCurl het volgende:
jullie zijn beide weer erg blij met jullie werk he?
Ja suus gaat met ripleyquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ik zal proberen vanavond naar je brief te kijken.
En hem dan zo snel mogelijk te mailen.
En suus gaat al op vakantie
ik zoek maar ander slachtoffer
Ja ik wil ook niet met jouquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja en ik wil met lekker ding
Dus jij valt af![]()
Ik zat meer te denken aan Terschelllingquote:
is het zo? U tell mequote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wilde wat zeggen
Ik hou mn inside info even voor me
Dat kloptquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:04 schreef devzero het volgende:
[..]
We willen jouw "inside" informatie ook helemaal niet weten
Tsja, ik heb in vorige delen al eens fotochat en een fotosoap geprobeert, maar met reacties alsquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:58 schreef BlueCurl het volgende:
wanneer gaat het hier weer boeiend worden?
quote:hoe ist
houdt het snel opquote:ik doe mee
Ik moet een foto van me zelf posten?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, ik heb in vorige delen al eens fotochat en een fotosoap geprobeert, maar met reacties als
[..]
[..]
houdt het snel op
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik moet een foto van me zelf posten?![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:52 schreef devzero het volgende:
[..]
[[url=http://europa.eu.int/abc/doc/off/rg/recherche/images/btn_clear_da.gif]afbeelding][/url]
Ík ben dan ook geen homo.quote:
quote:
Ik ben ook weg.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:34 schreef Sjowhan het volgende:
Fotochat is wel leuk, maar niets voor mij
Het is jammer dat ik het topic niet meer kan vinden waar deze uitkwam. Maar het idee was het zelfdequote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:50 schreef Sjowhan het volgende:
Ow.. wat ik me trouwens bedenk: is het dan niet iets beters voor US? Gewoon slowchatten met papier voor/naast/onder je gezicht
Als er mensen zo stom over gaan doen wel ja, zo beroerd zie ik er toch ook weer niet uit.quote:
Je hebt het over godt die vermeld dat jij minder boeient bent dan Fok!, zoveel incasseeringsvermogen heb je toch welquote:Op woensdag 30 maart 2005 07:13 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als er mensen zo stom over gaan doen wel ja, zo beroerd zie ik er toch ook weer niet uit.![]()
Ik zei zelf dat FOK! boeiender is hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2005 08:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt het over godt die vermeld dat jij minder boeient bent dan Fok!, zoveel incasseeringsvermogen heb je toch wel
En ik heb beroerdere hoofden gezien hoor, iedere ochtend in de spiegel
CygnusX lief aankijken!quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:41 schreef Marty26 het volgende:
Ik wil ook zo een counter ding in me avantar hoe krijg ik dat dan?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | <?php $fp=fopen("counter.txt","r"); $get=fgets($fp,255); fclose($fp); $fw=fopen("counter.txt","w"); $temp=$get+1; $put=fputs($fw,$get+1); fclose($fw); //-- width & height of img $width = 60; $height = 60; //-- create img $txtimg = imagecreatefromjpeg("http://www.herfkens.biz/michel/fok/Run.jpg"); //-- set fontcolor & bgcolor imagecolorallocate($txtimg, 215, 215, 215); $txtcolor = imagecolorallocate($txtimg, 255,255,255); $txtcolo = imagecolorallocate($txtimg, 50,0,0); //-- insert text $offset = 30; $tel = 0; imagestring($txtimg, 3, 55, $offset-1, $temp, $txtcolo); imagestring($txtimg, 3, 37, $offset+1, $temp, $txtcolo); imagestring($txtimg, 3, 10, $offset, $temp, $txtcolor); //-- send header information header("Content-Type: image/png"); //-- show img imagepng($txtimg); //-- destroy img imagedestroy($txtimg); ?> |
Ja zou ik wel willen maar ik ben programeer n00b snap ik werkelijk geen kut vanquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
CygnusX lief aankijken!
Maar lijkt me leuker als je je postcount er in weet te krijgen
Dan moet je ff vriendelijk doen tegen devvie of CygnusX denk ikquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:03 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja zou ik wel willen maar ik ben programeer n00b snap ik werkelijk geen kut van
turbo pascal is het laatste wat ik gedaan heb
dus beetje hulp kan ik wel gebruiken
* Marty26 doet hierbij liev tegen devvie en CygnusXquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan moet je ff vriendelijk doen tegen devvie of CygnusX denk ik
Nopequote:Op woensdag 30 maart 2005 10:30 schreef Marty26 het volgende:
[..]
* Marty26 doet hierbij liev tegen devvie en CygnusX
Nog een beetje wakker kunnen worden dan Godtje?
Hoezo rampen avond en nacht?quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nope
Rampen avond en nacht
Maar ja, vanavond weer de bank op met GT4
Nergens zin in
Kon niet slapen enzoquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:01 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Hoezo rampen avond en nacht?
Maar gt4 op de bankaltijd goed
![]()
Dat zuigtquote:
Ik was nog op tijdquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:18 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Dat zuigt![]()
Ken het probleem heb me ook een dik uur verslapen
Goed plan. Ik heb vanavond etentje met vriend van me in Haarlem.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik was nog op tijd
alleen maar omdat ik late dienst had denk ik
Vanavond weer een poging tot lekker slapen
Jou moest ik net hebben. Ik wil ook cijfertjes in me avantarquote:
Of je leest mijn laatste post op de vorige pagina.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:30 schreef Marty26 het volgende:
[..]
* Marty26 doet hierbij liev tegen devvie en CygnusX
Nog een beetje wakker kunnen worden dan Godtje?
Ja maar heeft er niet iemand al wat draaien van stats waar ik die van mij kan hostenquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Of je leest mijn laatste post op de vorige pagina.![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:57 schreef SHERMAN het volgende:
http://herfkens.biz/michel/fok/avater2.php
Zet die link even als avater.![]()
Ik probeer het getal aan de onderkant te krijgen.
Zit even te spelen met de code om het getal te verplaatsen, kleur en groote is niet zo moeilijk om te veranderen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:00 schreef Marty26 het volgende:
[..]vet
![]()
kan alleen het getalletje niet zien zo
Moet ik anders me oude avantar nemen die is blauw meschien werkt dat makelijker?
Zo goed?quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:03 schreef Marty26 het volgende:
[afbeelding]
Hier mag die ook iin hoor
of in deze
[afbeelding]
Check maar welke je wilik vind het allemaal goed
Tnx dat je dit maakt man vind ik wel lachen
Vet!quote:
Geen probleem.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:14 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Vet!![]()
![]()
![]()
* Marty26 is er helemaal blij mee
Tnx man dit vind ik lache.
Ja vind het echt Leuk om te zienquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:17 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Geen probleem.
Als ik wat meer php kennis had zou er op zich een leuk script voor FOK! gemaakt kunnen worden.
"Maak nu je eigen avater teller!"
wel ja negeer mij maarquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:17 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Geen probleem.
Als ik wat meer php kennis had zou er op zich een leuk script voor FOK! gemaakt kunnen worden.
"Maak nu je eigen avater teller!"
Doe ik thuis wel ffquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:11 schreef Marty26 het volgende:
C64 muziek en meer.
Echt een grappige site check kun je ouwe sounds downloaden van ouwe games enzo
Waddan je gaat vanavond toch GT4 spelen?quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doe ik thuis wel ff
Als ik nog thuis kom deze week.
Ik wil dr eentje met post count!!!!!!quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:16 schreef devzero het volgende:
Slar had een tijdje geleden zijn teller script online staan. Hij gebruikte een array van images waar je er 1 van kon kiezen en een array van coordinaten om de teller in dat plaatje op de goede plaats te krijgen. Erg cool. Is waarschijnlijk nog wel ergens te vinden in de spelonken van nder.be
ja dat is ook wel oke. Die wil ik er wel bij hebbenquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil dr eentje met post count!!!!!!
Animated gif....weet niet hoe dat moet.quote:
Ikke niet weten hoe dat moet.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil dr eentje met post count!!!!!!
Ikke weet toch niet hoe.quote:
Het script kan je profile pagina opvragen en daar je postcount uit destileren. Dat is echter wel een dure operatie als dat voor iedere hit op je icon moet gebeuren. Je kunt ook je postcount cachen en bv om de 10 minuten je postcount opnieuw opvragen. Niet altijd up-to-date maar wel sneller. Gewoon een file_get_contents en dan maar filterenquote:
Wanneer is die klaar?quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Het script kan je profile pagina opvragen en daar je postcount uit destileren. Dat is echter wel een dure operatie als dat voor iedere hit op je icon moet gebeuren. Je kunt ook je postcount cachen en bv om de 10 minuten je postcount opnieuw opvragen. Niet altijd up-to-date maar wel sneller. Gewoon een file_get_contents en dan maar filteren
Volgens mij kan php niet met animated gif werken. Toen ik mijn "gunther" nog zelf hoste kon ik alleen maar het plaatje lezen en doorsturen, geen text inzetten.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:00 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Animated gif....weet niet hoe dat moet.
Das inderdaad wel een probleem ja.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij kan php niet met animated gif werken. Toen ik mijn "gunther" nog zelf hoste kon ik alleen maar het plaatje lezen en doorsturen, geen text inzetten.
Maar indien iemand wel weet hoe het moet dan hoor ik het graag
Hey! , daar had ik potverdorie geen toestemming voor gegeven!quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik het topic niet meer kan vinden waar deze uitkwam. Maar het idee was het zelfde
http://fotoboek.fok.nl/userpics/98700.jpg
ja, ik plaats niet ongevraagd fotoos uit een fotoboek
Oh, die goede oude tijd, gelukkig is het wachten voorbij, ik ben gewoon al 88 dagen herenigdquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:42 schreef devzero het volgende:
Het lijkt al weer zo lang geleden
[afbeelding]
stoeien met de x en y waardesquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:18 schreef SHERMAN het volgende:
Heb ik gedaan.![]()
Snap alleen niet hoe je dat getal onderaan krijgt.
Ja zover was ik ook al wel, opzij lukt wel, maar verticaal nog niet.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:20 schreef cygnusx het volgende:
[..]
stoeien met de x en y waardes
oh, marty, wel ff mij copyrighten he![]()
Is al weggehaald.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:19 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Hey! , daar had ik potverdorie geen toestemming voor gegeven!![]()
ik ben benieuwd waar jij dat script vandaan hebt gehaaldquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:20 schreef cygnusx het volgende:
[..]
stoeien met de x en y waardes
oh, marty, wel ff mij copyrighten he![]()
euum, nu moet ik ff denken, zelf gemaakt, zelfs nog aangepast omdat sherman het via een txt wou doen en ik m via een mysql database had. volgensmij heb ik af en toe wel iets gevraagd aan een willikeurig persoon in mn msn lijst, volgensmij nog een regeltje of 2 van alex, over die imagecolorallocate. voorderest best wel van mij dacht ik (ik kan het mis hebben, was midden 2004 dat ik m maaktequote:Op woensdag 30 maart 2005 21:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik ben benieuwd waar jij dat script vandaan hebt gehaald!
FELIFLAPSTAART!!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 08:53 schreef Sjowhan het volgende:
Goeiemorgen.. *geeft iedereen stukkie taart en koffie.. ik vier me 23e verjaardag vandaag
*
Nice he die counter hebbe ik gehadquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:17 schreef Ripley het volgende:
Gefeliciteerd Sjowhan!
[afbeelding]
Mooie avatar met counter Marty![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:17 schreef Ripley het volgende:
Gefeliciteerd Sjowhan!
[afbeelding]
Mooie avatar met counter Marty![]()
![]()
quote:
LOLquote:
quote:
Is opzich ook erg stoer. Moet je alleen niet bij mij voor zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:08 schreef Marty26 het volgende:
[..]ben er ook blij mee
Post counts als die ook nog gaan komen zou helemaal te gek zijn
Nou, gewoon zeur dan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben niet oud!
Ben fris en fruitig
quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:08 schreef cygnusx het volgende:
hoi.
Appelkruimel van de Multivlaai aubquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:38 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan geeft iedereen een lekker stuk taart naar keuze
stuk aardbeien kwark met slagroom!quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:38 schreef Sjowhan het volgende:
idemquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
stuk aardbeien kwark met slagroom!
hebben ze die winkel in vlaandere ook?quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:15 schreef SHERMAN het volgende:
AH Slagroom taart.
Je mag mijn personeels kaart lenen voor de korting.
Euhm...ik weet niet of ze bij jullie AH's kennen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:17 schreef Jump het volgende:
[..]
hebben ze die winkel in vlaandere ook?
neequote:Op donderdag 31 maart 2005 18:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Euhm...ik weet niet of ze bij jullie AH's kennen.
Kan toch ook in airmiles?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
AH korting is toch gewoon die 5 procent ofzo op die spaarrekening?
10 %quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
AH korting is toch gewoon die 5 procent ofzo op die spaarrekening?
Nou ik heb wel trek in een stukje keylime pie, hoewel een stuk cheesecake met witte chocolade er ook wel in gaat momenteelquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:38 schreef Sjowhan het volgende:
Wat is de kans dat de digitale camera de datum verkeerd zet? Hoe kunnen we nou antwoord geven als je zo onvolledig bentquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:20 schreef SHERMAN het volgende:
Hoe groot is de kans dat Windows een foute datum aangeeft van een foto die met een digitale camera is gemaakt
Ja 1 Aprilquote:Op vrijdag 1 april 2005 08:29 schreef Marty26 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
There are websites that provide legal downloads. This is not one of them.
This website has been permanently shut down by court order because it facilitates the illegal downloading of copyrighted motion pictures via so called "Torrents".
The illegal downloading of motion pictures robs thousands of honest, hard-working people of their livelihood and stifles creativity. Illegally downloading movies from sites such as these without proper authorization violates the law, is theft, and is not anonymous. Stealing movies leaves a trail. The only way not to get caught is to stop. And sex before marriage is a sin.
Dit krijg ik als ik op www.little-gamers.com kijk
Verzin ff een goeie dan!quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:50 schreef BlueCurl het volgende:
goedemorgen allen... ik heb nog geen fok 1 april grapjes ontdekt? Vorig jaar was wel erg leuk met al die foutmeldingen
O ja wel hoor zijn er zat op het forum/quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:50 schreef BlueCurl het volgende:
goedemorgen allen... ik heb nog geen fok 1 april grapjes ontdekt? Vorig jaar was wel erg leuk met al die foutmeldingen
Mja.. die was ik net tegenkomen.. Ik gelijk zo van: wtfquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:20 schreef Marty26 het volgende:
[..]
O ja wel hoor zijn er zat op het forum/
U heeft een ban enz enz/
Ah en dat net na je verjaardagquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja.. die was ik net tegenkomen.. Ik gelijk zo van: wtf. Wel grappig, leuke schrikreactie iig
Hmm oke, ik denk dat dat het is eerlijk gezegt...ik hoop het tenminste.quote:Op vrijdag 1 april 2005 07:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat is de kans dat de digitale camera de datum verkeerd zet? Hoe kunnen we nou antwoord geven als je zo onvolledig bent
Goedemorgen iedereen
quote:
ik had geen les vandaagquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:09 schreef SHERMAN het volgende:
Wij hebben een lerares te grazen genomen.
uhu, mijnenveger opeens weg en je reageerde niet meerquote:
fok draait al een tijdje snel hoorquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:13 schreef BlueCurl het volgende:
ik was aan het wachten tot je weer een bom ging zetten en later zag ik pas dat het veld al was afgeslotenfok is indd snel
zeker ook een 1 april grap
ik nog niet beetgenomen vandaagquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dus geen 1 april grap![]()
stomme macdonalds gasten kut 1 april
behalve bij je buurman nog ergens ggeweest dan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:22 schreef Jump het volgende:
[..]
ik nog niet beetgenomen vandaag![]()
toch niet dat ik weet
nog nietquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:24 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
behalve bij je buurman nog ergens ggeweest dan?
wacht maar tot straksquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:41 schreef BlueCurl het volgende:
straks splet je ei nog kapot als ie uit dopje valt
meligheid continues
het staat erquote:
4 verschillende avatarsquote:
splitsen?????????quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:01 schreef SHERMAN het volgende:
4 wat
Ik moet werken vanavond.Helemaal geen zin in. René, weet je wat splitsen is? Mag ik vanavond voor het eerst doen.
Kassa trutje.quote:
Vracht voor houdbaar en vers komen op containers, maar de kratten met spullen staan door elkaar. Dus in de vers vracht kan het zijn dat je brood, vlees, en wat kant en klaar maaltijden op 1 container heb staan. Dat mocht ik vandaag dus splitsen.quote:
O, ja, nou, niets bijzonders, gewoon het karretje naar de goede rij brengen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:05 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Vracht voor houdbaar en vers komen op containers, maar de kratten met spullen staan door elkaar. Dus in de vers vracht kan het zijn dat je brood, vlees, en wat kant en klaar maaltijden op 1 container heb staan. Dat mocht ik vandaag dus splitsen.
Dat sorteren is niet leuk.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
O, ja, nou, niets bijzonders, gewoon het karretje naar de goede rij brengen.
Wij hebben die lange rijen.
Levensgevaarlijk als je door het magazijn loopt naar de kantine
heb ik met mandjes doen, staat 15min voor.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:08 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat sorteren is niet leuk.Al heb ik er een half uur over gedaan, terwijl mijn baas dacht dat ik een uur nodig had.
Jij hebt tenminst leuk uitzicht. Kassa meisjes zijn lekker.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
heb ik met mandjes doen, staat 15min voor.
Na 5 min heb ik het wel weer gezien
* Renesite mag niet klagenquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Jij hebt tenminst leuk uitzicht. Kassa meisjes zijn lekker.
Zijn alleen wel allemaal rond de 18quote:
Maar kansloos dat je dan bentquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:18 schreef SHERMAN het volgende:
Had vandaag wel lol met zo'n kassa meid, ook een jaar of 18, maar wel een gruwelijk lekker ding.
reageer jij altijd op je eigen quotesquote:
1 met quote en 1 quote loze reactie staat nergens naarquote:
JE MOET RESPECT HEBBEN VOO..quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:43 schreef Jump het volgende:
ze hebbe de paus zen been moeten amputeren. hij ging te snel achteruit
sorryquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
JE MOET RESPECT HEBBEN VOO..
Te ongeloofwaardig![]()
![]()
Ik zei.quote:
Thank god.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:58 schreef Jump het volgende:
het zal er toch niet lang meer duren
ja, zeg dat ik het gezegd hebquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Thank god.
Ben ik dan morgen ook vrij?
2 wekenquote:
korfbalquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:57 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
welke sport dan? hokey, volleybal, korfbal, basketbal, honkbal, softbal?
doe ik tochquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:28 schreef BlueCurl het volgende:
jah geniet er maar van en doe eens wat aan je schoolwerk voor na de vakantie!
sinds morgenquote:
ze schiet wel men ei doodquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:10 schreef SHERMAN het volgende:
Ze infiltreerd straks ook in je hart en in je huis.
Ik neem aan dat dit een bevestiging van mijn vermoedens zijn.quote:
De geruchtenmachine in #dig liep al een paar maanden hoorquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:13 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit een bevestiging van mijn vermoedens zijn.![]()
Ik riep het maanden geleden ook al.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:27 schreef devzero het volgende:
[..]
De geruchtenmachine in #dig liep al een paar maanden hoor
maand of 2 gok ikquote:
mijnenvegerquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
aah we spelen toch al langer mijnenveger? of doen ze iets anders bedoelen![]()
indd volgens mij is dat het enigste wat we doenquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:35 schreef Jump het volgende:
[..]
mijnenveger
geenidee als ze iets anders bedoelen [afbeelding]
quote:
Hoi Jump.quote:
nopes, niet meer gezienquote:
mailen ?quote:Op zondag 3 april 2005 14:12 schreef SHERMAN het volgende:
Hij mag wel is gaan reageren.
Zijn avater verbruikt het dubbele van de mijne nu.
Vind ik net even wat te veel eerlijk gezegt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |