Wat is de kans dat de digitale camera de datum verkeerd zet? Hoe kunnen we nou antwoord geven als je zo onvolledig bentquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:20 schreef SHERMAN het volgende:
Hoe groot is de kans dat Windows een foute datum aangeeft van een foto die met een digitale camera is gemaakt
Ja 1 Aprilquote:Op vrijdag 1 april 2005 08:29 schreef Marty26 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
There are websites that provide legal downloads. This is not one of them.
This website has been permanently shut down by court order because it facilitates the illegal downloading of copyrighted motion pictures via so called "Torrents".
The illegal downloading of motion pictures robs thousands of honest, hard-working people of their livelihood and stifles creativity. Illegally downloading movies from sites such as these without proper authorization violates the law, is theft, and is not anonymous. Stealing movies leaves a trail. The only way not to get caught is to stop. And sex before marriage is a sin.
Dit krijg ik als ik op www.little-gamers.com kijk
Verzin ff een goeie dan!quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:50 schreef BlueCurl het volgende:
goedemorgen allen... ik heb nog geen fok 1 april grapjes ontdekt? Vorig jaar was wel erg leuk met al die foutmeldingen
O ja wel hoor zijn er zat op het forum/quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:50 schreef BlueCurl het volgende:
goedemorgen allen... ik heb nog geen fok 1 april grapjes ontdekt? Vorig jaar was wel erg leuk met al die foutmeldingen
Mja.. die was ik net tegenkomen.. Ik gelijk zo van: wtfquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:20 schreef Marty26 het volgende:
[..]
O ja wel hoor zijn er zat op het forum/
U heeft een ban enz enz/
Ah en dat net na je verjaardagquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja.. die was ik net tegenkomen.. Ik gelijk zo van: wtf. Wel grappig, leuke schrikreactie iig
Hmm oke, ik denk dat dat het is eerlijk gezegt...ik hoop het tenminste.quote:Op vrijdag 1 april 2005 07:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat is de kans dat de digitale camera de datum verkeerd zet? Hoe kunnen we nou antwoord geven als je zo onvolledig bent
Goedemorgen iedereen
quote:
ik had geen les vandaagquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:09 schreef SHERMAN het volgende:
Wij hebben een lerares te grazen genomen.
uhu, mijnenveger opeens weg en je reageerde niet meerquote:
fok draait al een tijdje snel hoorquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:13 schreef BlueCurl het volgende:
ik was aan het wachten tot je weer een bom ging zetten en later zag ik pas dat het veld al was afgeslotenfok is indd snel
zeker ook een 1 april grap
ik nog niet beetgenomen vandaagquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dus geen 1 april grap![]()
stomme macdonalds gasten kut 1 april
behalve bij je buurman nog ergens ggeweest dan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:22 schreef Jump het volgende:
[..]
ik nog niet beetgenomen vandaag![]()
toch niet dat ik weet
nog nietquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:24 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
behalve bij je buurman nog ergens ggeweest dan?
wacht maar tot straksquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:41 schreef BlueCurl het volgende:
straks splet je ei nog kapot als ie uit dopje valt
meligheid continues
het staat erquote:
4 verschillende avatarsquote:
splitsen?????????quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:01 schreef SHERMAN het volgende:
4 wat
Ik moet werken vanavond.Helemaal geen zin in. René, weet je wat splitsen is? Mag ik vanavond voor het eerst doen.
Kassa trutje.quote:
Vracht voor houdbaar en vers komen op containers, maar de kratten met spullen staan door elkaar. Dus in de vers vracht kan het zijn dat je brood, vlees, en wat kant en klaar maaltijden op 1 container heb staan. Dat mocht ik vandaag dus splitsen.quote:
O, ja, nou, niets bijzonders, gewoon het karretje naar de goede rij brengen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:05 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Vracht voor houdbaar en vers komen op containers, maar de kratten met spullen staan door elkaar. Dus in de vers vracht kan het zijn dat je brood, vlees, en wat kant en klaar maaltijden op 1 container heb staan. Dat mocht ik vandaag dus splitsen.
Dat sorteren is niet leuk.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
O, ja, nou, niets bijzonders, gewoon het karretje naar de goede rij brengen.
Wij hebben die lange rijen.
Levensgevaarlijk als je door het magazijn loopt naar de kantine
heb ik met mandjes doen, staat 15min voor.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:08 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat sorteren is niet leuk.Al heb ik er een half uur over gedaan, terwijl mijn baas dacht dat ik een uur nodig had.
Jij hebt tenminst leuk uitzicht. Kassa meisjes zijn lekker.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
heb ik met mandjes doen, staat 15min voor.
Na 5 min heb ik het wel weer gezien
* Renesite mag niet klagenquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Jij hebt tenminst leuk uitzicht. Kassa meisjes zijn lekker.
Zijn alleen wel allemaal rond de 18quote:
Maar kansloos dat je dan bentquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:18 schreef SHERMAN het volgende:
Had vandaag wel lol met zo'n kassa meid, ook een jaar of 18, maar wel een gruwelijk lekker ding.
reageer jij altijd op je eigen quotesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |