Oh, die goede oude tijd, gelukkig is het wachten voorbij, ik ben gewoon al 88 dagen herenigdquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:42 schreef devzero het volgende:
Het lijkt al weer zo lang geleden
[afbeelding]
stoeien met de x en y waardesquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:18 schreef SHERMAN het volgende:
Heb ik gedaan.![]()
Snap alleen niet hoe je dat getal onderaan krijgt.
Ja zover was ik ook al wel, opzij lukt wel, maar verticaal nog niet.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:20 schreef cygnusx het volgende:
[..]
stoeien met de x en y waardes
oh, marty, wel ff mij copyrighten he![]()
Is al weggehaald.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:19 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Hey! , daar had ik potverdorie geen toestemming voor gegeven!![]()
ik ben benieuwd waar jij dat script vandaan hebt gehaaldquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:20 schreef cygnusx het volgende:
[..]
stoeien met de x en y waardes
oh, marty, wel ff mij copyrighten he![]()
euum, nu moet ik ff denken, zelf gemaakt, zelfs nog aangepast omdat sherman het via een txt wou doen en ik m via een mysql database had. volgensmij heb ik af en toe wel iets gevraagd aan een willikeurig persoon in mn msn lijst, volgensmij nog een regeltje of 2 van alex, over die imagecolorallocate. voorderest best wel van mij dacht ik (ik kan het mis hebben, was midden 2004 dat ik m maaktequote:Op woensdag 30 maart 2005 21:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik ben benieuwd waar jij dat script vandaan hebt gehaald!
FELIFLAPSTAART!!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 08:53 schreef Sjowhan het volgende:
Goeiemorgen.. *geeft iedereen stukkie taart en koffie.. ik vier me 23e verjaardag vandaag
*
Nice he die counter hebbe ik gehadquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:17 schreef Ripley het volgende:
Gefeliciteerd Sjowhan!
[afbeelding]
Mooie avatar met counter Marty![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:17 schreef Ripley het volgende:
Gefeliciteerd Sjowhan!
[afbeelding]
Mooie avatar met counter Marty![]()
![]()
quote:
LOLquote:
quote:
Is opzich ook erg stoer. Moet je alleen niet bij mij voor zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:08 schreef Marty26 het volgende:
[..]ben er ook blij mee
Post counts als die ook nog gaan komen zou helemaal te gek zijn
Nou, gewoon zeur dan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben niet oud!
Ben fris en fruitig
quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:08 schreef cygnusx het volgende:
hoi.
Appelkruimel van de Multivlaai aubquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:38 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan geeft iedereen een lekker stuk taart naar keuze
stuk aardbeien kwark met slagroom!quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:38 schreef Sjowhan het volgende:
idemquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
stuk aardbeien kwark met slagroom!
hebben ze die winkel in vlaandere ook?quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:15 schreef SHERMAN het volgende:
AH Slagroom taart.
Je mag mijn personeels kaart lenen voor de korting.
Euhm...ik weet niet of ze bij jullie AH's kennen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:17 schreef Jump het volgende:
[..]
hebben ze die winkel in vlaandere ook?
neequote:Op donderdag 31 maart 2005 18:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Euhm...ik weet niet of ze bij jullie AH's kennen.
Kan toch ook in airmiles?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
AH korting is toch gewoon die 5 procent ofzo op die spaarrekening?
10 %quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
AH korting is toch gewoon die 5 procent ofzo op die spaarrekening?
Nou ik heb wel trek in een stukje keylime pie, hoewel een stuk cheesecake met witte chocolade er ook wel in gaat momenteelquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:38 schreef Sjowhan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |