Edit:quote:
beterquote:
Ikke niet. ga maar werken, hippyquote:Op maandag 28 maart 2005 17:12 schreef timbastiaansen het volgende:
Ik kom ook
btw wie sponsert mijn treinkaartje vanuit Breda en trug
Strak planquote:Op maandag 28 maart 2005 18:53 schreef Natalie het volgende:
Oeh, gezellig!
Dat gaat de goede kant op. Zal later vandaag (of morgen) de OP even aanpassen met de namen van de mensen die komen
jahoooorquote:Op maandag 28 maart 2005 20:43 schreef Crazyivan het volgende:
Mag ik ook komen?
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:51 schreef MallePall het volgende:
ik wil ook wel komen als ik een beetje ruim van te voren de datum krijg te horen (ivm met me weekendbaantjes)
'k Beloof je dat we niet bijtenquote:
We zullen Yvonne lief aankijkenquote:Op maandag 28 maart 2005 17:48 schreef Lynx666 het volgende:
*aanmeldt*
en geen rare fratsen en die meet op mn verjaardag plannen heej?
Zo ja, dan eis ik dat er gezongen wordt..
.
En een lapdance.
die lapdancequote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
yvonne heeft al een keer voor me gezongen..
of bedoelde je wat anders?
Best wel raar dat ze een Groningen meet niet in Den Haag doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:59 schreef Lynx666 het volgende:
Jah, welke debielen hebben Groningen helemaal in het noorden geplant?.
Waarom kom ik eigenlijk?
Of gewoon in Roosendaal.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:13 schreef JMB het volgende:
[..]
Best wel raar dat ze een Groningen meet niet in Den Haag doen.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:51 schreef nietzman het volgende:
Hoi. Misschien.
Nietz likt tegenwoordig alleen maarquote:
*kuch*quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:43 schreef Loedertje het volgende:
Helemaal in het Noorden?
Weet je wel hoelang dat reizen is ?
Ik kan wel een reden bedenkenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:59 schreef Lynx666 het volgende:
Jah, welke debielen hebben Groningen helemaal in het noorden geplant?.
Waarom kom ik eigenlijk?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
april is in deze agenda nog geheel vrij
in mei is bij ons vol:
weekend 7 en 8 mei
11 mei
weekend van 13 t/m 16 mei (pinksteren)
17 en 18 mei
misschien/waarschijnlijk weekend 21/22 mei
25 mei
en dan begint juni waarin 7, 10, 15, 24 en 29 juni iig alweer vol zijn geplanned
Dan zijn Marchien en ik er niet (pinksterweekend)quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:57 schreef Natalie het volgende:
Wat dachten we van zaterdag 14 mei?
quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:47 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
Volgens mij zijn jullie allemaal Marokkanen![]()
Tsja, wanneer ging Johan zijn verjaardag vieren? het weekend voor of na 25 mei?quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:43 schreef freecell het volgende:
hmmm, en 21 mei?
Doe maar zonder -hquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:39 schreef Priapus het volgende:
Als C&H mod kun je maar beter een bevrijdingsmeet op 5 mei in Wageningen organiseren, Nathalie.
Nee, allemaal Antilianen. Staan we allemaal met onze homies dope te ... staan in de 3.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:47 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
Volgens mij zijn jullie allemaal Marokkanen![]()
Geen hippies op de meet!quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:08 schreef P8 het volgende:
wordt er ook geblowd tijdens de meet?
in dat geval kan ik alleen als het niet op 14/15 of 27/28 mei isquote:
zeikerd!quote:
Da's een zondag, lieverd.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:51 schreef nikky het volgende:
8 mei kan ik niet. De rest moet geen probleem zijn..
.
Wij wachten wel af......quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:17 schreef Natalie het volgende:
Weet 't, meissie. Zou jullie er ook graag bij hebben!
Ben echter bang dat veel mensen in juni op vakantie gegaan. 't Is het begin van het vakantieseizoen, en er daarvoor veel niet kunnen als 't té laat in juni georganiseerd zou worden.
Niets!quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:38 schreef Minkeltje het volgende:
dus wat gaat t worden?
ik zeg doen... Doen DOEN DOENNNN!!!!!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:56 schreef Natalie het volgende:
'k Zou bijna een poll openen met verschillende data, zodat men kan stemmen
http://www.kolnedra.nl/foktools2/fokpoll/quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:56 schreef Natalie het volgende:
'k Zou bijna een poll openen met verschillende data, zodat men kan stemmen
ik zeg doeI... DoeI DOEI DOEIIII!!!!!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:56 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
ik zeg doen... Doen DOEN DOENNNN!!!!!!
ligt eraan of Chandler tegen die tijd weer thuis is.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:08 schreef P8 het volgende:
wordt er ook geblowd tijdens de meet?
Dat komt goed uit, want dat kan ik ook nietquote:Op zondag 3 april 2005 20:21 schreef Jordy-B het volgende:
Oh... ik denk wel dat ik kom. Geen voorkeur voor de dag, trouwens (hoewel... het zou mooi zijn als het niet op de laatste zaterdag van de maand is)
Deal.quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:37 schreef BillGates het volgende:
ik kom dan wel uit denemarken, en ik ken niemand.. maar ik kom toch!
drank en drugs neem ik zelf wel mee
Woohooquote:Op donderdag 7 april 2005 18:54 schreef Logician het volgende:
* Logician komt ook! (als ik niet moet werken)
heu.. die drie! Nu heb ik echt wel zin om ook te komen...quote:Op maandag 28 maart 2005 16:39 schreef Natalie het volgende:
Vervolgens banjeren we weer terug naar De Drie voor de nodige drankjes. (Hier ontstaan ook altijd de leukste FOK!roddels en foto's)
Jij denkt dat zichzelf respecterende personen naar Fok!-meetings gaan?quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:19 schreef TYP het volgende:
[..]
heu.. die drie! Nu heb ik echt wel zin om ook te komen...
Doe ff normaal, elk zichzelf respecterend persoon gaat toch niet stappen in de drie?!?!
daar zijn de halve liters nog betaalbaar voor studentenquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:19 schreef TYP het volgende:
[..]
heu.. die drie! Nu heb ik echt wel zin om ook te komen...
Doe ff normaal, elk zichzelf respecterend persoon gaat toch niet stappen in de drie?!?!
lol, iddquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jij denkt dat zichzelf respecterende personen naar Fok!-meetings gaan?
*proest*
We kunnen het ook bij mij in de flatbar doen hier beneden, 1 euro voor een hertog jannetje en 1,5 voor een halve liter hertog janquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:44 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
daar zijn de halve liters nog betaalbaar voor studenten![]()
Dat is ook prima wat mij betreftquote:Op zondag 10 april 2005 21:14 schreef Sh0ck het volgende:
[..]
We kunnen het ook bij mij in de flatbar doen hier beneden, 1 euro voor een hertog jannetje en 1,5 voor een halve liter hertog jan
Ja hij een rondje bakker bart terwijl wij op het terras van Newscafe zitten. Lekker kijken hoe hij rondjes looptquote:Op maandag 11 april 2005 21:26 schreef Priapus het volgende:
Op 7 mei zal Chantall ziek zwak en misselijk zijn.
Lynx666 zal een toerke rond Bakker Bart maken.
En dat was dan de Groningenmeet van 2005.
2 rondjes kun je krijgen. Dus zorg maar voor een goeie cameraquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:04 schreef JMB het volgende:
[..]
Ja hij een rondje bakker bart terwijl wij op het terras van Newscafe zitten. Lekker kijken hoe hij rondjes loopt![]()
Doen we daarna een palmpje of zoquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
2 rondjes kun je krijgen. Dus zorg maar voor een goeie camera.
We gaan hem goed rakenquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:27 schreef Wouter.1984 het volgende:
Halve liters voor �1,50 in de drie.
Geld dat ook op zaterdag?![]()
Dan neem ik wel vrij als het geen weekend isquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:51 schreef Wouter.1984 het volgende:
dat wordt dus lekker wakker worden de volgende ochtend.
Tuurlijk schatquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:09 schreef Logician het volgende:
Als het mocht lukken om naar de meet te komen heb jij dan een slaapplekje voor mij (en eventueel QyRoZ) tvdleur?
*stiekem toch een beetje jaloers*quote:Op donderdag 14 april 2005 21:07 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Tuurlijk schatIk prefereer dan wel jou in mn 2 pers bed en qyroz in de woonkamer ipv andersom....
weet nog niet precies hoe laat ik vertrek, maar als ik vertrek kun je wel meetuffenquote:Op donderdag 14 april 2005 17:30 schreef Faithy het volgende:
als ik met iemand mee kan rijden, dan kan ik (mits van te voren (ruim) gemeld elke zaterdag..
dus *lief kijkt*
quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
*stiekem toch een beetje jaloers*
eeeeeeeeh, PARDON!quote:Op donderdag 14 april 2005 21:07 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Tuurlijk schatIk prefereer dan wel jou in mn 2 pers bed en qyroz in de woonkamer ipv andersom....
Lieverd, na 2x die plek voor je vrijgelaten te hebben en dat ie leeg bleef.....quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:06 schreef Faithy het volgende:
[..]
eeeeeeeeh, PARDON!
ik dacht dat die plek voor mij was![]()
![]()
met tweemaal geldig excuus..quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:25 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Lieverd, na 2x die plek voor je vrijgelaten te hebben en dat ie leeg bleef.....[afbeelding]
Ik mag wel, maar doe het niet! Is ook een stuk goedkoper!quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:09 schreef Djeez het volgende:
Ingrid en ik kunnen elk weekend in mei! Alleen mag Ingrid niet meer zuipen!
woeiquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:56 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
weet nog niet precies hoe laat ik vertrek, maar als ik vertrek kun je wel meetuffen
geef maar keer een gil op msn of i.d. om af te sprekenquote:
Natalie heeft je bedreigd ?quote:
Dat was ik niet. Dat deed jij, mutsquote:
Ik moet de volgende dag vroeg weer thuis zijn, dus ik zou eigenlijk direct na de meet weer naar huis moeten. En zonder vervoer gaat dat niet lukken.quote:Op zondag 17 april 2005 10:39 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat was ik niet. Dat deed jij, muts
Btw, we zitten nog steeds met die datum. Ik ga voor 7 mei. Hoe denkt de rest daarover?
* Natalie zou de datum graag definitief vast willen stellen.
Het blijft een "onder voorbehoud" dus ga voor mij de datum niet veranderen.quote:Op zondag 17 april 2005 12:15 schreef Natalie het volgende:
Oeh, dan heb je idd hard vervoer nodig
We kunnen ook een andere datum opperen, maar dan ga je wel al die verjaardagszoenen missen
Je wilde toch niet diezelfde nacht nog eens terugrijden toch?quote:Op zondag 17 april 2005 13:30 schreef Minkeltje het volgende:
7 mei t liefst, eventueel kan Lynx meerijden?
Misschien welquote:Op zondag 17 april 2005 14:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je wilde toch niet diezelfde nacht nog eens terugrijden toch?
Ik kan me ook niet echt permitteren in Grunn een hotelletje te zoeken; ik moet de dag erna vroeg weer in R'daal zijn...
Welke dag je ook kiest, het levert altijd wel problemen op voor een aantal mensen.quote:Op zondag 17 april 2005 15:00 schreef Natalie het volgende:
Hmmmm, oké, ik verneem net dat 7 mei voor een aantal mensen wat problemen gaat opleveren. Die schrappen we.
14 mei dan?
Pinksterweekend, oa evenementen als pinkpop en opwekking (maw wij zijn er dan zeer zeker niet!)quote:Op zondag 17 april 2005 15:00 schreef Natalie het volgende:
Hmmmm, oké, ik verneem net dat 7 mei voor een aantal mensen wat problemen gaat opleveren. Die schrappen we.
14 mei dan?
Nope, doe dan maar de 21equote:Op zondag 17 april 2005 15:00 schreef Natalie het volgende:
14 mei dan?
In juni hebben wij tijd zatquote:
Nee, want dan moet Ingrid bevallen en is Chandler al op wereldreis!quote:
Gefeliciteerdquote:
FOK!babyquote:Op zondag 17 april 2005 23:10 schreef Djeez het volgende:
Nee, want dan moet Ingrid bevallen en is Chandler al op wereldreis!
quote:Op donderdag 14 april 2005 21:07 schreef tvdleur het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2005 11:50 schreef Chandler het volgende:
Nou't zal wel gezellig worden
Logician weer eens zien, eenuh tvdleur enzo... niet blowen natuurlijkwant ik haal zelf nix meer
.
LOL voor Djeez, hopelijk spreek jij meer de waarheid dan ik
Of wil je eerst onze baby bewonderen en daarna op wereldreis?quote:Op maandag 18 april 2005 11:50 schreef Chandler het volgende:
Nou't zal wel gezellig worden
Logician weer eens zien, eenuh tvdleur enzo... niet blowen natuurlijkwant ik haal zelf nix meer
.
LOL voor Djeez, hopelijk spreek jij meer de waarheid dan ik
aaaah.... Ik heb ook geen probleem met logician en jou in mn bedquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:35 schreef Faithy het volgende:
[..]
met tweemaal geldig excuus..
laat maar, hoeft al niet meer...
en of t magquote:Op maandag 18 april 2005 21:10 schreef miarae het volgende:
Ik kom mss ook...als het mag van Minkeltje
quote:Op maandag 18 april 2005 13:13 schreef Blumchen het volgende:
Ik kom ook, als ik bij NIkky mag blijven slapen
![]()
quote:
waarom??quote:
So.. omdat ik dan kom pak jij je spullen.. in de zin van ik kom ook of ik kom niet ??quote:Op maandag 18 april 2005 23:49 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Roden ligt in de blast-radius van Beilen.
quote:Op maandag 18 april 2005 23:41 schreef Paxlie het volgende:
ik blijf bij koei slapen
is er ondertussen al een datum gepland ?
Wees eens flexibelquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:55 schreef RemCOW het volgende:
En kies @#%#@ iig een datum dat ik ook kan. Ik ga niet wéér een meeting afzeggen.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:26 schreef Natalie het volgende:
7 of 14, nog steeds
Mensen, roep nou toch eens wat!!!
GRMBL
quote:Op zondag 17 april 2005 18:11 schreef Het_Biertje het volgende:
maakt me geen fuck uit.
altijd voor bier.
14.gif
uitgestelt?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:35 schreef Chandler het volgende:
Tja Ingrid19, misschien wel bekijken maar niet reizen... 't leven zit vol rariteiten
Niet jij ook al!?quote:
Geen idee...quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:07 schreef nikky het volgende:
Wat is er dan gebeurd met 21 mei?.
Anders wordt dit de eerste meet die ik moet gaan missen..
quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:10 schreef Paxlie het volgende:
ik wil blumchen en nikky ook meeten naast RemCOW
dus geen 7 mei dan
(ik kan 28 mei niet)
Ja ik ook hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:10 schreef Paxlie het volgende:
ik wil blumchen en nikky ook meeten naast RemCOW
dus geen 7 mei dan
KOEI!!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:15 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor.
Nouja, ík kan in juni ook nog, maar liever niet aangezien ik de 7e weer een tentamen heb..
Ow.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:35 schreef Chandler het volgende:
Tja Ingrid19, misschien wel bekijken maar niet reizen... 't leven zit vol rariteiten
quote:
Begin juli dan heb ik mijn kamer in Grun en kunnen we met zijn allen in de achtertuin. Passen met een beetje proppen wel 50 man in.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:26 schreef Natalie het volgende:
7 of 14, nog steeds
Mensen, roep nou toch eens wat!!!
GRMBL
quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:00 schreef RemCOW het volgende:
Ik roep nog steeds de 7e..
quote:
quote:
Nou, ik niet!quote:
Ik neem Uw plichten wel waar.quote:
Ach, zolang Ingrid zwanger is, is ze iig nooit alleen!quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:01 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ik neem Uw plichten wel waar.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:10 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ach, zolang Ingrid zwanger is, is ze iig nooit alleen!
Nja... een voldoende hoeveelheid opmerkingen van bepaalde lieden, bij een eerdere poging om een datum te prikken, blijven toch in het geheugen zweven...quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:57 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
11 juni zal het zijn!
En verder geen democratisch gelul meer.
officieel is het dan nog voorjaar hoor, zomer begint 25 juniquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:47 schreef Jordy-B het volgende:
Mensen bezwaar bij 11 juni? nee?
*prik*
(nee.. .da's geen voorjaar meer, nee. Maar de voorjaarsmeet had dan ook voor de kerst al geregeld moeten zijn, natuurlijk... want mensen zijn niet van plan om hun huidige afspraken te verzetten voor een Fok! meeting... Dat wéét je toch)
U komt dus ook, oh weledele heer?quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:01 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Ik neem Uw plichten wel waar.
Dan ik ookquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:24 schreef PLAE@ het volgende:
Ik komniet als die 2 engerds boven me ook komen
Lulquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:24 schreef PLAE@ het volgende:
Nan da yo? Doe niet zo moekroe. Ik heb wel betere dingen te doen! Die cybergangster uithangen, toch?quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:24 schreef PLAE@ het volgende:
Dan moet ik de volgende dingen doen:quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:59 schreef marchien het volgende:
[..]
Dan moet ik de volgende dingen doen:
-Ding weer downloaden
-Openen in paint
-Opslaan
-Uploaden naar picserver
-Weer in topic zetten
Maar voor jou doe ik het, 5 minuutjes geduld. (mijn ouders komen trouwens zo, dan ben ik weg, dus is hij er niet met 5 minuten dan komt hij vnaaf)
PSP zit te kloten met toleranties,quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:02 schreef marchien het volgende:
Hmmm, hij wil hem nu niet meer hebben in paint en doe ik dat toch dan is hij niet echt meer over te verven
edit: krijg het niet meer voor mekaar, hij blijft blauw.
quote:
ik niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |