ligt eraan of Chandler tegen die tijd weer thuis is.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:08 schreef P8 het volgende:
wordt er ook geblowd tijdens de meet?
Dat komt goed uit, want dat kan ik ook nietquote:Op zondag 3 april 2005 20:21 schreef Jordy-B het volgende:
Oh... ik denk wel dat ik kom. Geen voorkeur voor de dag, trouwens (hoewel... het zou mooi zijn als het niet op de laatste zaterdag van de maand is)
Deal.quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:37 schreef BillGates het volgende:
ik kom dan wel uit denemarken, en ik ken niemand.. maar ik kom toch!
drank en drugs neem ik zelf wel mee
Woohooquote:Op donderdag 7 april 2005 18:54 schreef Logician het volgende:
* Logician komt ook! (als ik niet moet werken)
heu.. die drie! Nu heb ik echt wel zin om ook te komen...quote:Op maandag 28 maart 2005 16:39 schreef Natalie het volgende:
Vervolgens banjeren we weer terug naar De Drie voor de nodige drankjes. (Hier ontstaan ook altijd de leukste FOK!roddels en foto's)
Jij denkt dat zichzelf respecterende personen naar Fok!-meetings gaan?quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:19 schreef TYP het volgende:
[..]
heu.. die drie! Nu heb ik echt wel zin om ook te komen...
Doe ff normaal, elk zichzelf respecterend persoon gaat toch niet stappen in de drie?!?!
daar zijn de halve liters nog betaalbaar voor studentenquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:19 schreef TYP het volgende:
[..]
heu.. die drie! Nu heb ik echt wel zin om ook te komen...
Doe ff normaal, elk zichzelf respecterend persoon gaat toch niet stappen in de drie?!?!
lol, iddquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jij denkt dat zichzelf respecterende personen naar Fok!-meetings gaan?
*proest*
We kunnen het ook bij mij in de flatbar doen hier beneden, 1 euro voor een hertog jannetje en 1,5 voor een halve liter hertog janquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:44 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
daar zijn de halve liters nog betaalbaar voor studenten![]()
Dat is ook prima wat mij betreftquote:Op zondag 10 april 2005 21:14 schreef Sh0ck het volgende:
[..]
We kunnen het ook bij mij in de flatbar doen hier beneden, 1 euro voor een hertog jannetje en 1,5 voor een halve liter hertog jan
Ja hij een rondje bakker bart terwijl wij op het terras van Newscafe zitten. Lekker kijken hoe hij rondjes looptquote:Op maandag 11 april 2005 21:26 schreef Priapus het volgende:
Op 7 mei zal Chantall ziek zwak en misselijk zijn.
Lynx666 zal een toerke rond Bakker Bart maken.
En dat was dan de Groningenmeet van 2005.
2 rondjes kun je krijgen. Dus zorg maar voor een goeie cameraquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:04 schreef JMB het volgende:
[..]
Ja hij een rondje bakker bart terwijl wij op het terras van Newscafe zitten. Lekker kijken hoe hij rondjes loopt![]()
Doen we daarna een palmpje of zoquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
2 rondjes kun je krijgen. Dus zorg maar voor een goeie camera.
We gaan hem goed rakenquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:27 schreef Wouter.1984 het volgende:
Halve liters voor �1,50 in de drie.
Geld dat ook op zaterdag?![]()
Dan neem ik wel vrij als het geen weekend isquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:51 schreef Wouter.1984 het volgende:
dat wordt dus lekker wakker worden de volgende ochtend.
Tuurlijk schatquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:09 schreef Logician het volgende:
Als het mocht lukken om naar de meet te komen heb jij dan een slaapplekje voor mij (en eventueel QyRoZ) tvdleur?
*stiekem toch een beetje jaloers*quote:Op donderdag 14 april 2005 21:07 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Tuurlijk schatIk prefereer dan wel jou in mn 2 pers bed en qyroz in de woonkamer ipv andersom....
weet nog niet precies hoe laat ik vertrek, maar als ik vertrek kun je wel meetuffenquote:Op donderdag 14 april 2005 17:30 schreef Faithy het volgende:
als ik met iemand mee kan rijden, dan kan ik (mits van te voren (ruim) gemeld elke zaterdag..
dus *lief kijkt*
quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
*stiekem toch een beetje jaloers*
eeeeeeeeh, PARDON!quote:Op donderdag 14 april 2005 21:07 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Tuurlijk schatIk prefereer dan wel jou in mn 2 pers bed en qyroz in de woonkamer ipv andersom....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |