Lieverd, na 2x die plek voor je vrijgelaten te hebben en dat ie leeg bleef.....quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:06 schreef Faithy het volgende:
[..]
eeeeeeeeh, PARDON!
ik dacht dat die plek voor mij was![]()
![]()
met tweemaal geldig excuus..quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:25 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Lieverd, na 2x die plek voor je vrijgelaten te hebben en dat ie leeg bleef.....[afbeelding]
Ik mag wel, maar doe het niet! Is ook een stuk goedkoper!quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:09 schreef Djeez het volgende:
Ingrid en ik kunnen elk weekend in mei! Alleen mag Ingrid niet meer zuipen!
woeiquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:56 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
weet nog niet precies hoe laat ik vertrek, maar als ik vertrek kun je wel meetuffen
geef maar keer een gil op msn of i.d. om af te sprekenquote:
Natalie heeft je bedreigd ?quote:
Dat was ik niet. Dat deed jij, mutsquote:
Ik moet de volgende dag vroeg weer thuis zijn, dus ik zou eigenlijk direct na de meet weer naar huis moeten. En zonder vervoer gaat dat niet lukken.quote:Op zondag 17 april 2005 10:39 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat was ik niet. Dat deed jij, muts
Btw, we zitten nog steeds met die datum. Ik ga voor 7 mei. Hoe denkt de rest daarover?
* Natalie zou de datum graag definitief vast willen stellen.
Het blijft een "onder voorbehoud" dus ga voor mij de datum niet veranderen.quote:Op zondag 17 april 2005 12:15 schreef Natalie het volgende:
Oeh, dan heb je idd hard vervoer nodig
We kunnen ook een andere datum opperen, maar dan ga je wel al die verjaardagszoenen missen
Je wilde toch niet diezelfde nacht nog eens terugrijden toch?quote:Op zondag 17 april 2005 13:30 schreef Minkeltje het volgende:
7 mei t liefst, eventueel kan Lynx meerijden?
Misschien welquote:Op zondag 17 april 2005 14:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je wilde toch niet diezelfde nacht nog eens terugrijden toch?
Ik kan me ook niet echt permitteren in Grunn een hotelletje te zoeken; ik moet de dag erna vroeg weer in R'daal zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |